Vallahi gitti, içim bi tuhaf oldu, çünkü aldığıma hiç pişman etmedi, oldukça iyi çıktı kerata. Resmen bajaj'a olan güvenimi sağladı alet adeta. Tabii ben de oldukça düzgün kullanmaya gayret ettim. Açıkçası, NS150, Ekrem Ata ve baymoto'nun düzgün servis hizmeti beni yeniden Bajaj alma konusunda teşvik eden unsurlar. Umarım Dominar alırsam onda da aynı memnuniyeti uzun süre yaşarım. Bakalım, hayırlısı hakkımızda.
Kemal kardeşim senin de yardımına teşekkürler, ÖM de attım yine sana, epey başını ağrıtacam bu ara haberin ola.
NS150 ile yollarımız ayrıldı, bugün itibariyle Dominar 400'ü satın almış bulunmaktayım. NS150'nin memnuniyeti bana yeniden Bajaj aldırdı diyebilirim, tabii sıfır olarak bütçeme en uygun markanın Bajaj olmasının da etkisi var bu işte. 250cc lere o paraları vermek istemedim, NS200'ü ciddi ciddi düşünürken Dominar 400 deneme sürüşü ve 2017 için aldığım uygun fiyat beni Dominar'a yönlendirdi.
Buraya güncel olarak son bir kez bloğumdaki Bajaj Pulsar Ns 150 Günlüğü'nün linkini ekliyorum, yeni alanlar, Ns160'ı olanlar ve bajaj düşünenlere bir fikir vermesi açısından işe yarayabilir, olumlu olumsuz ne yaşadıysam yazmaya çalıştım gün gün 2 yıl boyunca ve bugün son yorumumu yapıp NS150 günlüğünü sona erdirdim. Umarım ilgilenenlere faydası olur.
http://mymotorcycleexperience.blogsp...n-soluklu.html
Herkese motosikleti ile sağlıklı ve güvenli sürüşler dilerim. Selamlar.
Nice yollara.
Hayırlı olsun Sayın Cloud.
Dominar için de aynen ns150 de olduğu gibi deneyimlerinizi aktarmanızı bekliyoruz.
Selamlar
peyloride, reo teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun. Dominar 400 için de o kadar detaya girip günlük tutar mıyım bilmiyorum, ama fırsat buldukça paylaşım yapamaya çalışacağım diyeyim en azından ilk 10 bin km'yi nasıl geçirdiğimi yazmak isterim. Bir süredir sağlık problemlerimin de etkisi ile kafamda hayata dair pek çok şey farklı görünmeye başladı, Dominarı bile cesaret edip almamı sağladı diyebilirim, aynı sebepler beni biraz bu yazıp çizmelerden de uzaklaştırdı.Blog duracak ama sıkça paylaşım yapabilir miyim bilmem.Yine de en azından rodaj sonrası ve ilk 5 ya da 10 bin de neler yaşadığımı yazmak isterim içimden gelirse.
Tekrar sağ olun, sizlere, en ufak bir faydam olduysa ne mutlu bana.
Denizli isparta çevresinden var mi temiz 150 ns satan
Arkadaşlar Merhaba.
Uzun bir kuluçka döneminin ardından bugün bayiye motoru almak için gittim. Ancak hala ns160 ve ns200 arasında karar veremedim. Yakındaki bayilerde 2017 model NS160 sadece bir yerde var ve 10k fiyat veriliyor. Aynı bayi ns200 için 13k fiyat verdi, ısrar etsem belki 12,5 için tamam diyecek ama emin değilim.
Bu fiyat farkı az değil ama çok da değil, ns160 benim işimi rahatlıkla görür ama içimden bir ses "paranın karşılığını ns200 verir" diyor.
Sizler ne dersiniz, hangisini almalıyım? Kullanıcılarına sorayım dedim son kez. Yarın Veya pztesi alışveriş tamamlanacak inşallah.
Teşekkür ederim.
İmkanların yetecekse NS200, yok eğer 2-3 bin bile senin için sıkıntıysa 160. Şu an alıyo olsam bira imkanları zırlayıp ns200 alırdım ama ilk motosikletin olacaksa ns160 sanki daha kolay olur.Fiyatlar yükseldi çok maalesef ben ns150 yi alırken bu fiyatlar olsaydı sanırım o zaman 200 alırdım farkı verip.
Haklısınız ns200 daha ederinde satılıyor bu şartlarda. Ancak kendimi fazla zorlamamak için ns160 da karar verdim, Bugün ödemeyi de yaptım. Bu sezon motorsuz kalmayalım da eğer 15hp çok yetersiz kalırsa ilerde değiştiririm diye düşündüm.
Ancak hala renk konusunda kararımı veremedim, kırmızı ile beyaz arasında gidip geliyorum. Beyaz biraz daha oturaklı göründüğünden yaşıma uygun olacak gibi ama nedense aklım hep kırmızıda. Şeytanla uğraşmak zor...
En doğru karar kendi kararınızdır, en az 10bin km yapmadan satmayın, asıl performans o kmlerden sonra belli oluyor bence.
Ben beyaz alırdım, ama tamamen rahatlık adına, kırmızı rengi korumak daha zor.Haa dominarın beyazını değil lacivertini aldım o ayrı.Siyah varsa bence ona da bi bak seversen.Yine de motosiklet biraz da gönül işi, kırmızıyı beğendiysen sonra keşke deme.
Arkadaşlar canlanın biraz nerde bu kullanıcılar sohbetler )
Valla ben burdayım hocam ama pek bakan olmuyor bu taraflara, o yüzden genelde moto sohbet kısmına konu açıyorum genel-geçer şeyleri. Cuma günü İstanbul-Ankara yol yapıcam, var mı önerisi olan? Şu yanında kesin olsun, buna dikkat et vs. vs.
Lastik patlamasına karşı tamir tüpü.
Herhangi bir durumda sabitlemek için belki bir kaç plastik kelepçe.
Sele altında zaten tamir takımın vardır, o yüzden bunu söylemeye gerek yok.
Ama o yolu sıkıntısızca gider gelir NS150.
Asıl siz kendinize dikkat edin, gereksiz risklere girmeyin, mutlaka saatte bir mola verip kendinizi dinlendirin, bol bol su için.
Kulak tıkacı kullanıyor musunuz bilmem ama ben şehir içinde bile kullanırım, hele uzun yolda sürüş konforunuzu önemli oranda artıracaktır kulak tıkaçları.
Kazasız ve keyifli gidip gelmeniz dileğiyle.
Lastik tamir tüpleri nasıldır, işe yarıyor mu merak ediyorum. Geçenlerde baktım üzerinde şöyle yazıyordu; lastik patladığında subaptan içeri sıkın ve hemen tekeri hareket ettirin. İçeriğinde de sadece bütan ve propan varmış. Bana ilginç geldi doğrusu.
Genelde kullanılan yöntem nedir yani sizler ne kullanıyorsunuz? Yoldayken lastik patladığında ne yapıyorsunuz?
Çanta demiri ve çanta almayı düşünüyorum. Kaç lt olmalı sizce en az çanta? Gittiğim yerde mont+kask+bot sığması için en az kaç lt gerekir?
Selamlar,
Peyloride, ben maxem sl40 taktım. Oldukça kullanışlı, 40 litre hacim gayet iyi ve boyutları da çok kaba değil. Ayrıca fiyatı uygun.
Arkadaşlar Gp kompozit markalı 3cm gidon yükseltme aparatı almıştım ancak servisim bugün takamadı, aparatın ns200 için olduğunu söyledi. Oysa internette Ns 200, 150 ve 160 için uygun olduğu yazıyor. Satın aldığım Kalyoncu Motoru aradım ama mesai dışı diyor sesli yanıt sistemi yani görüşemedik. Sizler gidon yükseltme ne taktınız? Bu modelden kullanan varmı?
Çanta demiri için pek çok model var, farkları nedir acaba bilgi sahibi misiniz?
Gidon aparatı olarak da ben BayMoto'da taktırdım. NS200 ile aynı olduğunu söylediler orda da. Neden takamadı acaba? Gaz ya da debriyaj telinde kasma yaptığı için mi olmadı? O kabloların yerini vs. değiştirerek çözülüyor olması lazım.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)