Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
89. sayfa BirinciBirinci ... 39798788899091 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1761

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merhaba arkadaşlar.
    Aklıma takılan bazı konuları sizinle paylaşmak istiyorum.
    Bu yeni model NS160 lar Abs li midir, değil midir? Ns200 lerde ön çamurluğun disk tarafında Abs yazısı var ama Bunlarda yok, ayrıca fren kaliperleri de farklı. Bir de arka tekerde neden Abs okuyucu var anlamadım, sadece ön teker Absli değil miydi?
    Bajaj global sitede motor 142kg olarak tanıtılmış ama bizim Türkiye sitesinde 135kg yazıyor, hangisi doğrudur dersiniz? Orada Abs yok ama daha ağır. Bu konu önemli benim için; kısa boyluyum ve genelde şehiriçi kullanacağım bir motor alacağım bu nedenle sırf hafif olduğu için tercih edeceğim. Ns200 158 kg olduğundan dolayı arada oldukça fark var.
    Iyi günler herkese.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1762

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    Aklıma takılan bazı konuları sizinle paylaşmak istiyorum.
    Bu yeni model NS160 lar Abs li midir, değil midir? Ns200 lerde ön çamurluğun disk tarafında Abs yazısı var ama Bunlarda yok, ayrıca fren kaliperleri de farklı. Bir de arka tekerde neden Abs okuyucu var anlamadım, sadece ön teker Absli değil miydi?
    Bajaj global sitede motor 142kg olarak tanıtılmış ama bizim Türkiye sitesinde 135kg yazıyor, hangisi doğrudur dersiniz? Orada Abs yok ama daha ağır. Bu konu önemli benim için; kısa boyluyum ve genelde şehiriçi kullanacağım bir motor alacağım bu nedenle sırf hafif olduğu için tercih edeceğim. Ns200 158 kg olduğundan dolayı arada oldukça fark var.
    Iyi günler herkese.
    Ns160 absli ve euro4 uyumlu bu net bi bilgi.Diğer sorularınızı net bilmiyorum.Bence bayilerden bi test edin ve sorun merak ettiklerinizi.

  3. #1763
    AfilliEgzoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2017
    Motosikleti
    pulsar ns160
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar.
    Aklıma takılan bazı konuları sizinle paylaşmak istiyorum.
    Bu yeni model NS160 lar Abs li midir, değil midir? Ns200 lerde ön çamurluğun disk tarafında Abs yazısı var ama Bunlarda yok, ayrıca fren kaliperleri de farklı. Bir de arka tekerde neden Abs okuyucu var anlamadım, sadece ön teker Absli değil miydi?
    Bajaj global sitede motor 142kg olarak tanıtılmış ama bizim Türkiye sitesinde 135kg yazıyor, hangisi doğrudur dersiniz? Orada Abs yok ama daha ağır. Bu konu önemli benim için; kısa boyluyum ve genelde şehiriçi kullanacağım bir motor alacağım bu nedenle sırf hafif olduğu için tercih edeceğim. Ns200 158 kg olduğundan dolayı arada oldukça fark var.
    Iyi günler herkese.
    Ön tekerlek ABS'lidir. Kadranda bir adet abs arıza ikaz lambası var. Emin olmamakla birlikte arka tekerlekte abs okuyucu dediğiniz şeyin kilometre sayacı olduğunu düşünüyorum.

    Ağırlık konusuna gelirsek ruhsatta net ağırlığı 148 kg gözüküyor.Otogardan aracımı teslim alırken ilk üzerine bindiğimde "oo bu biraz ağırmış" hissiyatına kapılmıştım.Fakat sürdükçe bu ağırlık yerini güven duygusuna bıraktı. Boyunuz 1.70 in altında değilse sıkıntı olacağını düşünmüyorum

  4. #1764

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Arkadaşlar verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim.
    Motorda ABS olduğu belli, benim anlamadığım konu arkadaki hız okuyucunun ne işe yaradığı. Resimlerine bakınca diğer modeller ve diğer markaların Absli motorlarında da aynı tertibat görülüyor; demek motorlardaki Abs nin çalışma şekli budur. Arka tekerin kilitlenmesinde de Abs devreye giriyor olabilir (bu durum test ederek anlaşılacak).
    Bu arada, kilometre sayacı ön tekerin solundadır, bu motorda da birçok motorda da öyle.
    Henüz Türkçe bir test bulamadım. Şimdilik Hint ve diğer Yabancı sitelerde yayınlanan test yazılarını okuyarak motoru tanımaya çalışıyorum. Neredeyse hiç olumsuz birşey yazılmamış ve genelde yeni nesil 160cc motoru çok övmüşler.
    Son olarak boyum 1,68m :(

  5. #1765

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Dün bir bayiye gittik, motorları yakından inceledik eşimle beraber. Ns 160 ve 200 lerin tüm renkleri vardı. Öncelikle söylemek isterim ki her iki motorda da kırmızı ve beyaz renkler daha canlı duruyor.
    Farklı olan parçaları yakından bakınca daha çok görülüyor. Bu parçalar sadece lastik ve motordan ibaret değil. Örneğin ön amortisörler, arka maşa, ön fren diski ile kaliper, zaten arka fren ilk bakışta seçiliyor. Motor hepten farklı, şanzıman, karter vs derken anladım ki bunlar farklı sınıf motorlar. Sadece şekil olarak birbirine benziyor.
    Servis ustasıyla da konuştum ayaküstü, adam Ns200 tavsiye ediyor teknik üstünlüğünden dolayı. Ağırlık, yakıt ve bakım masrafları konusunda çekincelerim olduğunu söyledim, bu konularda hemen hemen aynı olduğunu söyledi, ağırlık farkı sadece 10kg mesela. Üstelik tüm bu teknik farklılıkların ve işletme benzerliklerinin yanında sadece 1500tl fiyat farkı olması tam bir tezat.
    Eşim bile az bir fiyat farkına karşılık kendi tabiriyle büyük motor olan ns200ü almamı tavsiye etti. Böylece çıkıp geldik.
    Aynı gün akşam ise Hindistanlı birinin youtube kanalında ns160 ile ns200 karşılaştırma videosunu izledim. Adam her ikisini de sürerek performans, rahatlık, yakıt gibi birçok konuda bilgi veriyor. Son kısımda ise 'ben olsam hangisini alırdım' sorusunu şu şekilde cevaplamış; "Elbette ns200 çünkü az bir fiyat farkıyla çok daha fazla teknik özellik alınabiliyor".
    O an dedimki aklın yolu bir, gerçekten az bir fiyat farkına karşılık commuter yerine tam boy motor almak daha mantıklı.
    Anlayacağınız bu başlıktan ns200 başlığına geçiş yapacağım gibi görünüyor arkadaşlar. Yine de kesin konuşmayayım, hayatta hiçbir şeyin garantisi de yoktur
    Iyi akşamlar herkese.

  6. #1766
    0909halil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    osmaniye
    Motosikleti
    Alacak kısmetse )
    Bu motosiklet fiyat yüzünden ns 200 ün gölgesinde kalacak . alacak olan herkes 1000-1500 daha verir bunu alırım diyecek. Benim düşüncem bu

  7. #1767

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    YBR125 9400 tl olmuşken NS200 almak oldukça mantıklı olmuş durumda. NS160 ile fiyat farkı da çok az bugün alsaydım ben de 160 yerine 200 alırdım, hatta yeni motosiklet olarak bu fiyatları çok uçurmazlarsa ns200 bile düşünebilirim açıkçası, en azından Bajaj'ın en uzun süreli modeli sorunları en bilineni.25 bin liraya 250cc alınır mı alınmaz mı derken şimdi hem elimdeki NS150'nin değerini bilesim var hem de NS200'e de yeşil ışık yakasım

  8. #1768

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Bizim motorlar değerleniyor sanırım?

  9. #1769

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Hayırlı bayramlar dostlar. Ben motoru sattım şimdilik motor yaşantısı rafa kalktı... Forumu takibe devam sizlerin tekeri düz bassın kazasız belasız sürüşler dilerim.

  10. #1770

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Kış gelmeden ben de satsam mı acaba? Yaza belki yenisini alırım

  11. #1771

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Ben de satışa koydum motorumu.
    Kazasız, vuruksuz, aksesuarlı ve sorunsuzdur, halen iki günde bir işe gidip geliyorum aktif olarak, onun harici kullanmıyorum, ilgilenenlere ilan aşağıdadır.
    Hakkımızda hayırlısı bakalım.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...8565841/detay/

  12. #1772

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Benim Pulsar 150NS anca 5000KM'ye geldi yeni, fakat üzerindeki lastikler artık iyice yol tutmamaya başladı, hiç güven vermiyor. Değiştireyim diyorum ama uygun ölçüde lastik bulamadım bir türlü. İzmir'deki Motolastik'te Continental ContiGO! bulabildim bitek bizim ölçülerde. Sizin önerebileceğiniz bir yer var mıdır güvenebileceğimiz, işini iyi yapan üstelikte bizim motorun ölçülerinde lastik bulunduran?

  13. #1773

    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    pulsar ns200
    arkadaşlar merhaba, aranızda dişli büyüten var mı uzun yoldaki stabil hızı artırmayı düşünüyorum etkisi olur mu?

  14. #1774
    Hasan8 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    pulsar 150 ns
    Uzun yolda 75 km den sonra titreşim başlıyor. Dişli ile hızı artırsak bile titreşimden dolayı fazla gaz açamayız gibi geliyor. Hele 100 km den sonra makine resmen zırlıyor arkadaşlar.

  15. #1775

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Yahu benim motorum 14 bine yaklaştı, hiç 75 km'den sonra öyle abartı bi titreşim yok, siz ya başka motora biniyorsunuz ya da rodajında v.s. başka bir şeyler olmuş o motora. 2 yıla yaklaşıyorum ve bahsettiğiniz titreşim 100km'den önce olmuyor benim motorumda. Üstelik devamlı TEM'de 90 km ve üstü kullanıyorum. 100 km ve civarında japonunda da var o titreşimler zaten, üstelik de muadili motorlar o hızların üstüne bile çıkamıyor orjinal haliyle. KTM 250'yi test ettim geçenlerde 1 saat kadar kullandım, titreşim ve rahatsız motor neymiş ona binince anladım. Buyrun bu da 20 bin liralık ktm. Bu titreşim işi biraz da göreceli, cbf 150'ye ybr125 'e binip sonra bu alate binince size çok titreşimli gelebilir, ama KTM kullanıp titreşim yok diyen de var, cross motorun titreşimine alışkın olan ve rahatsız olmayan da var. Tamamen şahsa bağlı bi durum biraz da.
    Bu motor fiyatına göre olabileceğin en fazlasını veriyor, yoksa abartacak kadar güzelleme yapmanın anlamı yok ama abartacak kadar bir kötü yanını da ben henüz görmüş değilim. Demek ki ya kullanıma bağlı ya da denk gelme meselesi.

  16. #1776

    Üyelik
    26 Eylül 2017
    Ben de haftaya inşallah 150 ns kullanıcısı olucam sizce kesinlikle almalımıyım??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

    A1 ehliyeti alıcam pulsar 150ns sürebiliyormuyum ?

  17. #1777
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    Arkadaşlar merhaba.15 bin kmde suan motosikletim ve son 1 haftadır söyle bi sorun ortaya çıktı.Alt viteslerde devri 8 binin üzerine çıkarmadığım zaman 5.viteste motosiklet 7 bin devrin üzerine çıkmıyor.4.viteste 9 bine çıkartırsam ancak o zaman 5.vites te 7 bin devri geçiyor,birde alt viteslerde gene 8 bin devirden sonra biranda hızlanma yapmaya başladı makine anlam veremiyorum.Aynı sorun yaz başlangıcındada olmuştu karbüratorden bi parça değişti sorun çözülmüştü ama şimdi gene aynı olmaya başladı yılda 2 3 kez parça mi değiştirmemiz gerekiyor ?

  18. #1778

    Üyelik
    02 Ekim 2017
    merhabalar. bir ns150 de ben alarak aranıza katıldım ve söyleyeceklerim var.

    öncelikle cloud isimli kullanıcıya burayı takip edişi ve insanlara yardım edişi için teşekkürler.

    bütçe ayarlamaai yapana kadar canım çıkmıştı. 125 ve 150cc aralığındaki tüm motorlara baktım tek tek sanırım. hepsinin sayfalarca yorumlarını, kullanıcı performanslarını, youtube vloglarını bile izledim. öğrenci olduğum için yanılma şansım yok. 5-6 bin komik rakamlar aslında ama bununla bile bir şeyler yapmak için canımızdan beziyoruz türkiye'de ne yazık ki. neyse.
    yamaha hep ilgimi çekse bile ybr gibi 10 yaşında motora gidip 4 bin gibi fiyat vermek bana mantıklı gelmiyordu.
    onun rakibi olan honda cb125e veya ace modellerine yine 3.5 4 gibi fiyatlar vermekte mantıklı değildi. yani cb125 gayet tipsiz, titreşimli falan bir motor.
    oradan apache rtr, mondial z-one ve hatta mondial drift modellerine kadar detaylıca araştırıp hiçbirisini içime sindiremedim. öyleydi böyleydi derken fiyat arttırıp her anlamda beni üzmeyecek bir şey almalıyım dedim. maksimum arttırabilir bütcem 150 ns için uygundu ve aldım.

    şimdi ns150 yerine neden 200 almadın diyen tipler geliyor sürekli karşıma. arkadaş anlamıyorum ben, ya millet çok akıllı ya biz malız. be adam ben de bilirim 200 almasını. canımızla biniyoruz bunun üzerine. tüm paramla ns200 alıp çıplak mı bineyim üzerime. "heh hadi, ölmek için güzel gün" diyip bineyim gideyim mi ns200' e? yahu nasıl sinirim bozuluyor
    bak arkadaş türkiye'de yaşiyorsun. barkın abi bile birisinin karısıyla olan kavgası yüzünden düz yolda gitti. şuna biniyorsan düzgün bin. en azından önlemini alacaksın. tüm parayı motora basıp, canını savurmaya hazır gezme. kamu spotu bölümüm bitti motordan bahsedeyim.

    motor benim beklentilerimden çok daha iyi çıktı. ben biraz daha yamaha-honda' nın altı, çinlerin ise üstü bir şey bekliyordum. ancak çoğu yamaha honda ile klasmanında yarışırmış onu anladım.
    beklediğim titreşim yok, hiç yok.
    sürücü selesi oduna yakın bekliyordum anlatılanlara göre fakat gayet rahat. uzun kullanımda rahatsız etmeye başlıyor ama zaten saatte bir inmek gerekir üzerinden. zaten ben 45 dakikada bir mola vermenin gerekliliğine inaniyorum. konsantrasyon bozulmasını önlemek ve hataya yer vermemek açısından. kişisel bir deneyimden ibarer, doğruluğunu bilim adamlarına sormak gerek. ilgilenen sorsun.
    motor felaket atik. tork nedeniyle olsa gerek. şehir kullanımı için fazlasıyla yeterli geliyor.
    aldıgımda 4.800 kmydi. rodajı fena değil. 5bin bakımını kendim yaptırdım. servise de sordum bir iki soru. sıkıştırmamak gerek bu aleti dedi. e haklı, 150cc ve tek silindir zaten, neyi sıkıştıracaksın. ha sıkıştırırsın, gider de, gider ama biraz bükersin bazı yerlerini içten. sonra çıkar acısı.
    ben maximum 7.5 8bin devirde vites atmaya özen gösteriyorum zaten her viteste o devirlere çıkmasi tahmin ettiğinizden çok daha kısa sürüyor. (alacaklara söylüyorum)
    soğuk havalar başlamadıği için gösterge hatası olayına bir şey diyemeyeceğim. önceki sahibi bir kış geçirmiş ve yaşamamış. geçen kışta antalya'nın en soğuk kışlarından olmasına rağmen. bakacağız ne olacak bu sene.
    orjinal lastik her motorda kötü diyorlar, bununkiler daha da kötüymüş diye okumuştum. öyle gibi. asfaltta sorun yok ama bazı tırtıklı yollarda nerede düşsem daha güzel olur diye bakınıyorum hemen. hatta şunu söyleyeyim; yaya geçidi şeritlerinden geçerken ön denk gelince ön, arka denk gelince arka kayıyor. birini denk getirip diğerini denk getirmezseniz daha da iyi anlaşılıyor kayış oranınız. acilen değiştireceğim zaten. alacaklarında bütçe konusunda aklında olsun, kesin değişecek veya ıslak zeminde asla binilmemeli.
    devir kesme hava burcu konusunda yeni aldım ama bir kez hissettim. 7bin devirde bir an birisi asılmış gibi oldu motora, sonra hemen geri toparladı ama hata geliyorum diyor sanki ufaktan. gelirse eklerim buraya. çözümü olan şeyler hepsi. herifler zaten garantiden destekliyor bunu, sorun yok.
    vites geçişlerinde sorun yok, boşluk hissetmedim ben. ama bazen 1 den boşa almakta zorlanıyorum. servisim castrol kullandığı için olabilirmiş araştırmalarıma göre, bakacağız. 2 den rahat geçiyor çok dert değil ha binen başka bir arkadaşim rahatlikla aldı benim motorumda boşa. ben alısamamıs da olabilirim elbette.
    4 ve 5. viteslerde biraz daha sert geçirmek gerekiyor benim 5. vitesten 4e geri düştü iki defa. diğerlerine oranla sert geçirince sorun olmuyor. sert dediysek debriajın yanına kadar çekmeyin de kolu...
    rölanti konusunda aklıma takılan bir şey var. motor çalışırken "her an stop edebilirim ha" der gibi takılıyor. devir 1.5 ile 1 arasında gidip geliyor. yani sanki "hıın, hın, hıın" yapar gibi. sanki kendini gazlıyor gibi çalışıyor. bunun için tekrar servise gideceğim, 5bin bakımını kendim yaptırdım fakat sormayı unuttum. cikle falan konuları karışık gibi bunun zaten,belki açiktır bakmadım hiç büyük bir şey olmadigi için.


    alacak arkadaşlara tavsiye edeceğim bir motor. ufak şeylerden gözünüz korkmasın. dert değil yazdım bilerek hepsinin sonuna farkindaysaniz. çünkü dert değil, ufak şeyler. cloud isimli kullanıcı da uzun süredir kullanan memnun birisi mesela. o da bu şekilde düşünüyor. kafanızı kurcalamamalı. kafanızı kurcalayacak olan 40bin km de aldığınız, teker yapılmaktan ciğeri solmuş, 4bin liralik ybr nin alt motoru olmalı bence.

    ben yamaha mt25 hastasıyım. bununla onun parasinı denk edene kadar takılacağiz. en az 1 yıl falan binerim büyük ihtimalle, yeterli kaçışlarıyla keyifli bir alet. son olarak; ybr ve cbf ile kıyaslayanlara bajaj'daki bir mühendis olsam darılırdım...)

    maliyet konularında sigortayı çok soran olmuş eskiden. geçte olsa yazayım ben araştırırken pek güncel bir şey bulamamistim bu ciksin.
    sigortam beklediğimden fazla ucuz oldu; 380tl gibi mükemmel bir fiyatla hallettim şansıma. gencim, kazam ve önceden kayıtlı malım yoktu.
    ekipmana şimdilik 700 lira verdim. daha eksiklerim var. altı üstü 150 cc ulen ne ekipmanı aldın o kadar diyenlere sadece gülüyorum. insanlar yüksek cc haricinde ölünmüyor veya derimiz yüzülmüyor sanıyor. herkesin kendi canı, kendi farkındalığı, ben de abilerden öğrendiğimiz gibi uyarayım da gerisi umrumda değil. ekipmansız motosiklete binmeyin.
    neyse.

    anlatacaklarım bitti. şimdi tecrübeli kullanıcılardan lastik tavsiyesi istiyorum, bu motora uyumlu lastik az diye biliyorum. uyumlu ve performansı iyi olan lastik modelleri ve fiyatlarını yazarsanız sevinirim. teşekkürler
    Cloud ve Lucien bunu beğendiler.

  19. #1779
    worldmeister - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2017
    Motosikleti
    Dominar 400
    Arkadaşlar motorum için uygun fiyatlı bir lastik almayı düşünüyorum. Şuan için 1500km civari tecrübem var motosiklet ile. Kendi lastiklerini kullanıyorum ve en ufak suya girsem bile çok kayıyor lastikler. Kış için önerebileceğiniz uygun fiyatlı lastik bulunuyor mu?

  20. #1780
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    Mitas marka lastiklere bakabilirsiniz. Ön 90 80 17 arka 110 80 17 mc18 aldım ben memnumun.Lastikte ufak bi problem vardı ithal eden firma ile görüştüm hemen ilgilendiler yeni lastik gönderdiler.Bu fiyattaki lastiğe böyle bi ilgi bence iyi bişey.


    REKLAM ALANI
89. sayfa BirinciBirinci ... 39798788899091 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)