Artcisiz on 25 arka 28
Artcili on 25 arka 32.
Bajajin kendi sitesinde boyle yaziyor. Ama ben ortalama arkayi 30 yaptim sikinti olmuyor
Artcisiz on 25 arka 28
Artcili on 25 arka 32.
Bajajin kendi sitesinde boyle yaziyor. Ama ben ortalama arkayi 30 yaptim sikinti olmuyor
Kitapcikta 25 yaziyor ama kiloya gore girecelik gosterebilir
Beyler merhaba. 1 hafta once krank kırdım. Serviste suan motorum. Motorsuzluk kotu bisey simdi 3 sorum var sizlere..
1. Krank nasil kirilir ?
2. Krank kirmamak icin neye dikkat etmek gerekiyor?
3. Krank sorunu 150 ns lerde kronik hata haline gelmis. Garanti varken hadi neyse garanti bittikden sonra ne halt yiyecegiz? 500 liralik bir mebla var ortada cunku..
Herkese iyi surusler
Ns150 nin en buyuk problemi budur bence. Tamam gostergeyi degistirdik bitti sorun. Akuyu de hallettik. Onlar yolda birakmaz da krank kronik bir sorun ise ns150 leri geri cagirmali kuralkan. Birisi bu motorda kesici olmadigi icin yuksek devirde kullanmanin neden oldugunu soylemisti. Egzoz takan birinin basina geldiginde de egzozdandir dediler. Fakat ben bu motorun 120 130km hizlarda kullanilmasinin buna neden olabilecegini dusunuyorum. Bu motoru alanlar genelde limitlerini zorluyor motorun. Velhasil tek bir nedeni yok galiba. Tekrar ettigini de soyleyenler var.
Merhabalar Arkadaşlar;
Uzun zamandır takip edemiyorum burayı, çok güzel paylaşımlar oluyor gerçekten. Uzun zamandır inceleyim diyordum bugüne kısmetmiş. Biraz da muzdarip olduğum bir durum var onu paylaşmak ve güveniyorum size sizlerle bir çözüm bulmak istiyorum. Sayfaların çoğuna baktım ama bulamadım bu konu ile ilgili bilgi yazma kararı aldım. Ankara da moturumu götürebileceğim güvenilir işini hakkıyla yapan bir servis bulamıyorum. Moturumu aldığım bayinin servisi yağ değişimi dışında bir şey ne yapıyor ne de biliyor. 5000 bakımım güvenle gidebileceğim bir yek olmadığı için gecikti. 4 44 ü duydum okudum orasıda kapatmış ve şuan nereye götüreceğim bilmiyorum. Alternatif de iki yer var sanırım koca ank da yada ben bilmiyorum ama bajaj sitesinde görünen bakım yapabilen iki yer. Yaycılar servisden hiç memnun değilim yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Haklıysamda Ekrem Bey in ilgilenmesi için bişiler yapalım. Teşekkürler.
Merhaba, pulsar ns 150 sahibiyim. Kuralkan ile parça temininde sıkıntılar yaşadım. tarafıma çözüm ile alakalı iletişim sağlanmadı. umarım burası aracılığıyla iletebilirim. Ekrem ATA bey, bu formu kullanıyor, umarım onunla iletişim sağlarım. motosikletimin Ayak marşında problem vardı. Kuralkanla iletisim kurarak sorunumun garanti kapsamında çözülmesini istemiştim. Bu talebim onaylandı, ben motoru Ankara motomekanik servise 18/05/2017 tarihinde bıraktım. 19/05/2017 tarihinde parca talebinde bulundular. Eksik bir parçanın yurtdışından temin edildiği tarafima bildirildi ve bu parça 19/06/2017 tarihinde Motomekanik servise gönderildi. Ancak servis beni 22/06/2017 tarihinde arayarak parçanın yağ pompası girişiyle uyumlu olmadığını, yeni parçanın temini icin tekrar Kuralkan a göndermeleri gerektiğini söyledi. Motomekanik Servis istasyonuna motosikleti bıraktığım 18/05/2017 tarihi ile günümüze kadar geçen süre itibariyle, tarafıma teslim edilmesi gereken 20 iş günlük süreyi fazlasıyla geçmiş bulunmaktalar. Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik hükümlerine " Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır." Ancak tarafıma herhangi bir benzer özelliklere sahip motorsiklet verilmedi. Aynı yönetmeliğin 14. maddesine göre "Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir." "Madde 19 - Bu Yönetmelik hükümlerine aykırı hareket edenler hakkında, Kanunun idari para cezası ile ilgili hükümleri uygulanır." Bu nedenle arızalı ve yasal süresinde tamir edilmeyen motorsikletimin ücretsiz değiştirilmesini istedim. Konunun gereği yapılmadığı takdirde Tüketici Mahkemesi'ne de başvuracağımı Kuralkan'a bildirdim. Müşteri hizmetlerini aradım tek kişi çalışıyor, müşteri yanlısı bakamıyorlar olaya. Arkadaşlar, evet motorumu seviyorum ancak bu gibi durumlardan dolayı soğudum artık. Mayısın 18 inden beri motorum yok, kullanamıyorum. 40 gün oldu. Mağdur ettiler. Hakkımı aramak zorunda bıraktılar.
Merhaba arkadaşlar,
Aranıza yeni katıldım.
Yıllardır içimde ukte olan motosiklet sevdasına 30 yaşından sonra tekrar merak saldım ve ayın 8'inde direksiyon sınavına giriyorum. Scooter kullanıyorum fakat vitesli tecrübem çok yok. Bunu da kursun eğitimleriyle tamamlamaya çalışıyorum. Bu zamana kadar vitesli merakım hiç olmadı. Yine'de sınava kadar küçük çapta bir motor almak gibi bir niyetim var. Görüştüğüm bir kaç arkadaşın tavsiyesi cbf 150 ya da ns 150 oldu. Her ne kadar kısa mesafede kullanacak olsam da vitesli ile başlamak istiyorum. Belki ileriye doğru zor geldiği taktirde xmax ya da pcx tarzında bir motora dönüş yapabilirim. Evim ile işimin arası 2-3 kilometre. Sizce doğru bir tercih mi yapmış olurum?
6000 devirden sonra gaz yememeyle ilgili problem yaşamıştım diyafram contası değişti. ayrıca motor ısındıktan sonra lambalarda alan durakladığımda 15-20 saniye boyunca motor gaz takılı kalmış gibi 3000 devirde çalışıyordu ve sesinde de ritimsizlik vardı servis rölantiyi 1500-2000 aralığında ayarlamıştı ben bunu rölanti ayar yerinden 1000-1500 arasında ayarladım ve gaz takılma problemi çözüldü. Soğuk havalarda 6000 deviri aşamama hali motor iyice ısınana kadar hala mevcut. Artık bunu kendime sorun etmeyi bıraktm. Zaten motor ısındıktan sonra yada düşük viteste kullandıktan sonra sıkıntı yok.
Arkadaşlar 4600 km'deki motorumu satıyorum, 5000 bakımını oktay motorda bugun yaptırdım, bugune kadar hiç bir arızası olmadı,aküymüş,göstergeymiş vs hiç sorun yaşamadım, detaylı bilgi ilanda bulunuyor.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-sorunsuz-michelin-lastikli-pulsar-ns-150-454290720/detay/
Göstergedeki Servis Anahtarını Silmek
Bir kaç gün önce yani 10 bin bakımı sonrasında yaklaşık 10.500 km'ler civarında durup dururken gösterge ekranında servis anahtarı çıktı. Önce acaba bir sorun mu oldu dedim. Motoru en kısa zamanda durdurup sağını solunu yağını suyunu kontrol ettim. Bir sorun yok. Sonra bunun İstanbul'daki son 106 yılın en sıcak gününde motorun güneş altında park etmiş ve çok fazla sıcağa maruz kalmış olmasına bağlı olduğunu düşündüm. İnternetteki videolarda ya da kullanım kılavuzunda yazdığı şekilde denememe rağmen servis anahtarını ekrandan silmeyi başaramadım. 2 gün sonra yetkili servisin yolunu tuttum. 30 saniyede halletti servis.
Nasıl mı yapılıyor?
Motor tamamen kapalı iken M tuşuna basılı tutarak, motorun kontağını açıyoruz ama motoru çalıştırmıyoruz. Bir süre sonra ekrandaki servis anahtarı yanıp sönmeye başlıyor ve M tuşunu bırakıp, bu kez S tuşuna anahtar kaybolana kadar basıyoruz. Ekranda bir sonraki bakım periyodu olan 14.450 km görünüyor ve servis anahtarı ekrandan siliniyor. Bu kadar.
Ama ben bunu bilmediğim ve maalesef kullanım kılavuzunda da internette de anlatılanlar işe yaramadığı için epeyce bir debelendim o anahtarı silmek için. Tahmin ediyorum kılavuzda da internetteki videolarda da anlatılan Pulsar NS 200 için olan yöntem ve belli ki NS 150'de bu işe yaramıyor.
Meraklısına pek çok detayı yazdığım Pulsar NS 150 Günlüğü şurada:
http://mymotorcycleexperience.blogsp...n-soluklu.html
Bir kaç gün önce videoda görünen son hızı ben de TEM'de yaptım. Videoda yazıyla bahsettiği son hızı da geçen yaz bir denememde yine TEM'de yapmıştım. Yapılıyor yani. Mesele o hızı yapabilmekte değil esasen, o hız esnasında aniden durmak gerekirse sonucun ne olacağı, bu sebeple ben 5000 ve 10000 bakımları sonrası deneme amaçlı gördüğüm bu hızları bir daha denemedim. Ama normal şartlarda (blogda da yazmıştım) 110 - 120 gibi hızları rahat rahat görüyor alet, bu cc için daha fazlasına ne gerek var. Yalnız 100km sonrasında titreşimin giderek arttığını söylemek lazım. Yani uzun yolda 120 ile sürekli gidilmesi ellerin filan uyuşması demek olabilir, motoru da ciddi yıpratacaktır kanımca.
Bu arada 10 bin sonrası motosiklette ciddi bir açılma hissediliyor, yüksek hızlara çok daha rahat çıkmaya başladı benim Pulsar. Ama hızlı gidiyor muyum, yol şartları neyse o hızda sürüyorum genellikle. Zevk için yüksek hızda gitmeyi seven biri olamadım hiç. Normal hızlarda hem hakimiyet daha kolay hem daha fazla keyif alınıyor bu aletten. Ki uzun süreli yüksek hız motorda ciddi sorunlara da neden olabilir zamanla, 150cc bi motor bloğu bu neticede.
Kısacası motorunuzu ne kadar hırpalarsanız, ileride yaşayacağınız sorunlar o kadar artacak demektir.
Satılık 12.XXX km'de Pulsar. 11-12 Ay garantisi var.İlgilenen arkadaşlara yardımcı olurum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59424787/detay
Klasik sorunlar bende de mevcut akü çok sıkıntılı genelde ayak marşıyla çalıştırıyorum kış aylarında gösterge kendine çok geç geliyor ve bu esnada km saymıyor 😉 krank sorunu yaşamadım şuan için çok şükür seste yok sadece garantiden debriyaj kapağı açıldı içindeki makinayla zor açılan vida benim şansıma gevsemiş bunun dışında motora anahtar değmedi
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)