Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
87. sayfa BirinciBirinci ... 37778586878889 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1721

    Üyelik
    14 Haziran 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Artcisiz on 25 arka 28
    Artcili on 25 arka 32.
    Bajajin kendi sitesinde boyle yaziyor. Ama ben ortalama arkayi 30 yaptim sikinti olmuyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1722
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    önü 25 yapmayın teker jantta geziyor.

  3. #1723

    Üyelik
    14 Haziran 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Kitapcikta 25 yaziyor ama kiloya gore girecelik gosterebilir

  4. #1724

    Üyelik
    14 Haziran 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Beyler merhaba. 1 hafta once krank kırdım. Serviste suan motorum. Motorsuzluk kotu bisey simdi 3 sorum var sizlere..

    1. Krank nasil kirilir ?
    2. Krank kirmamak icin neye dikkat etmek gerekiyor?
    3. Krank sorunu 150 ns lerde kronik hata haline gelmis. Garanti varken hadi neyse garanti bittikden sonra ne halt yiyecegiz? 500 liralik bir mebla var ortada cunku..

    Herkese iyi surusler

  5. #1725

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda PCX 150
    Alıntı Ugurhaydarr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler merhaba. 1 hafta once krank kırdım. Serviste suan motorum. Motorsuzluk kotu bisey simdi 3 sorum var sizlere..

    1. Krank nasil kirilir ?
    2. Krank kirmamak icin neye dikkat etmek gerekiyor?
    3. Krank sorunu 150 ns lerde kronik hata haline gelmis. Garanti varken hadi neyse garanti bittikden sonra ne halt yiyecegiz? 500 liralik bir mebla var ortada cunku..

    Herkese iyi surusler
    Ns150 nin en buyuk problemi budur bence. Tamam gostergeyi degistirdik bitti sorun. Akuyu de hallettik. Onlar yolda birakmaz da krank kronik bir sorun ise ns150 leri geri cagirmali kuralkan. Birisi bu motorda kesici olmadigi icin yuksek devirde kullanmanin neden oldugunu soylemisti. Egzoz takan birinin basina geldiginde de egzozdandir dediler. Fakat ben bu motorun 120 130km hizlarda kullanilmasinin buna neden olabilecegini dusunuyorum. Bu motoru alanlar genelde limitlerini zorluyor motorun. Velhasil tek bir nedeni yok galiba. Tekrar ettigini de soyleyenler var.

  6. #1726

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Merhabalar Arkadaşlar;
    Uzun zamandır takip edemiyorum burayı, çok güzel paylaşımlar oluyor gerçekten. Uzun zamandır inceleyim diyordum bugüne kısmetmiş. Biraz da muzdarip olduğum bir durum var onu paylaşmak ve güveniyorum size sizlerle bir çözüm bulmak istiyorum. Sayfaların çoğuna baktım ama bulamadım bu konu ile ilgili bilgi yazma kararı aldım. Ankara da moturumu götürebileceğim güvenilir işini hakkıyla yapan bir servis bulamıyorum. Moturumu aldığım bayinin servisi yağ değişimi dışında bir şey ne yapıyor ne de biliyor. 5000 bakımım güvenle gidebileceğim bir yek olmadığı için gecikti. 4 44 ü duydum okudum orasıda kapatmış ve şuan nereye götüreceğim bilmiyorum. Alternatif de iki yer var sanırım koca ank da yada ben bilmiyorum ama bajaj sitesinde görünen bakım yapabilen iki yer. Yaycılar servisden hiç memnun değilim yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Haklıysamda Ekrem Bey in ilgilenmesi için bişiler yapalım. Teşekkürler.

  7. #1727

    Üyelik
    17 Haziran 2016
    Motosikleti
    Pulsar 150ns
    Merhaba, pulsar ns 150 sahibiyim. Kuralkan ile parça temininde sıkıntılar yaşadım. tarafıma çözüm ile alakalı iletişim sağlanmadı. umarım burası aracılığıyla iletebilirim. Ekrem ATA bey, bu formu kullanıyor, umarım onunla iletişim sağlarım. motosikletimin Ayak marşında problem vardı. Kuralkanla iletisim kurarak sorunumun garanti kapsamında çözülmesini istemiştim. Bu talebim onaylandı, ben motoru Ankara motomekanik servise 18/05/2017 tarihinde bıraktım. 19/05/2017 tarihinde parca talebinde bulundular. Eksik bir parçanın yurtdışından temin edildiği tarafima bildirildi ve bu parça 19/06/2017 tarihinde Motomekanik servise gönderildi. Ancak servis beni 22/06/2017 tarihinde arayarak parçanın yağ pompası girişiyle uyumlu olmadığını, yeni parçanın temini icin tekrar Kuralkan a göndermeleri gerektiğini söyledi. Motomekanik Servis istasyonuna motosikleti bıraktığım 18/05/2017 tarihi ile günümüze kadar geçen süre itibariyle, tarafıma teslim edilmesi gereken 20 iş günlük süreyi fazlasıyla geçmiş bulunmaktalar. Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik hükümlerine " Malın tamir süresi, ekli listede ilan edilen azami tamir süresini geçemez. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır." Ancak tarafıma herhangi bir benzer özelliklere sahip motorsiklet verilmedi. Aynı yönetmeliğin 14. maddesine göre "Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir." "Madde 19 - Bu Yönetmelik hükümlerine aykırı hareket edenler hakkında, Kanunun idari para cezası ile ilgili hükümleri uygulanır." Bu nedenle arızalı ve yasal süresinde tamir edilmeyen motorsikletimin ücretsiz değiştirilmesini istedim. Konunun gereği yapılmadığı takdirde Tüketici Mahkemesi'ne de başvuracağımı Kuralkan'a bildirdim. Müşteri hizmetlerini aradım tek kişi çalışıyor, müşteri yanlısı bakamıyorlar olaya. Arkadaşlar, evet motorumu seviyorum ancak bu gibi durumlardan dolayı soğudum artık. Mayısın 18 inden beri motorum yok, kullanamıyorum. 40 gün oldu. Mağdur ettiler. Hakkımı aramak zorunda bıraktılar.

  8. #1728

    Üyelik
    29 Haziran 2017
    Merhaba arkadaşlar,
    Aranıza yeni katıldım.
    Yıllardır içimde ukte olan motosiklet sevdasına 30 yaşından sonra tekrar merak saldım ve ayın 8'inde direksiyon sınavına giriyorum. Scooter kullanıyorum fakat vitesli tecrübem çok yok. Bunu da kursun eğitimleriyle tamamlamaya çalışıyorum. Bu zamana kadar vitesli merakım hiç olmadı. Yine'de sınava kadar küçük çapta bir motor almak gibi bir niyetim var. Görüştüğüm bir kaç arkadaşın tavsiyesi cbf 150 ya da ns 150 oldu. Her ne kadar kısa mesafede kullanacak olsam da vitesli ile başlamak istiyorum. Belki ileriye doğru zor geldiği taktirde xmax ya da pcx tarzında bir motora dönüş yapabilirim. Evim ile işimin arası 2-3 kilometre. Sizce doğru bir tercih mi yapmış olurum?

  9. #1729
    darkloops - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    crxforever bunu beğendi.

  10. #1730

    Üyelik
    26 Şubat 2017
    6000 devirden sonra gaz yememeyle ilgili problem yaşamıştım diyafram contası değişti. ayrıca motor ısındıktan sonra lambalarda alan durakladığımda 15-20 saniye boyunca motor gaz takılı kalmış gibi 3000 devirde çalışıyordu ve sesinde de ritimsizlik vardı servis rölantiyi 1500-2000 aralığında ayarlamıştı ben bunu rölanti ayar yerinden 1000-1500 arasında ayarladım ve gaz takılma problemi çözüldü. Soğuk havalarda 6000 deviri aşamama hali motor iyice ısınana kadar hala mevcut. Artık bunu kendime sorun etmeyi bıraktm. Zaten motor ısındıktan sonra yada düşük viteste kullandıktan sonra sıkıntı yok.

  11. #1731
    peruwasa12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2016
    Arkadaşlar 4600 km'deki motorumu satıyorum, 5000 bakımını oktay motorda bugun yaptırdım, bugune kadar hiç bir arızası olmadı,aküymüş,göstergeymiş vs hiç sorun yaşamadım, detaylı bilgi ilanda bulunuyor.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-sorunsuz-michelin-lastikli-pulsar-ns-150-454290720/detay/

  12. #1732

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Göstergedeki Servis Anahtarını Silmek
    Bir kaç gün önce yani 10 bin bakımı sonrasında yaklaşık 10.500 km'ler civarında durup dururken gösterge ekranında servis anahtarı çıktı. Önce acaba bir sorun mu oldu dedim. Motoru en kısa zamanda durdurup sağını solunu yağını suyunu kontrol ettim. Bir sorun yok. Sonra bunun İstanbul'daki son 106 yılın en sıcak gününde motorun güneş altında park etmiş ve çok fazla sıcağa maruz kalmış olmasına bağlı olduğunu düşündüm. İnternetteki videolarda ya da kullanım kılavuzunda yazdığı şekilde denememe rağmen servis anahtarını ekrandan silmeyi başaramadım. 2 gün sonra yetkili servisin yolunu tuttum. 30 saniyede halletti servis.

    Nasıl mı yapılıyor?
    Motor tamamen kapalı iken M tuşuna basılı tutarak, motorun kontağını açıyoruz ama motoru çalıştırmıyoruz. Bir süre sonra ekrandaki servis anahtarı yanıp sönmeye başlıyor ve M tuşunu bırakıp, bu kez S tuşuna anahtar kaybolana kadar basıyoruz. Ekranda bir sonraki bakım periyodu olan 14.450 km görünüyor ve servis anahtarı ekrandan siliniyor. Bu kadar.

    Ama ben bunu bilmediğim ve maalesef kullanım kılavuzunda da internette de anlatılanlar işe yaramadığı için epeyce bir debelendim o anahtarı silmek için. Tahmin ediyorum kılavuzda da internetteki videolarda da anlatılan Pulsar NS 200 için olan yöntem ve belli ki NS 150'de bu işe yaramıyor.

    Meraklısına pek çok detayı yazdığım Pulsar NS 150 Günlüğü şurada:
    http://mymotorcycleexperience.blogsp...n-soluklu.html

  13. #1733

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II

  14. #1734

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Bir kaç gün önce videoda görünen son hızı ben de TEM'de yaptım. Videoda yazıyla bahsettiği son hızı da geçen yaz bir denememde yine TEM'de yapmıştım. Yapılıyor yani. Mesele o hızı yapabilmekte değil esasen, o hız esnasında aniden durmak gerekirse sonucun ne olacağı, bu sebeple ben 5000 ve 10000 bakımları sonrası deneme amaçlı gördüğüm bu hızları bir daha denemedim. Ama normal şartlarda (blogda da yazmıştım) 110 - 120 gibi hızları rahat rahat görüyor alet, bu cc için daha fazlasına ne gerek var. Yalnız 100km sonrasında titreşimin giderek arttığını söylemek lazım. Yani uzun yolda 120 ile sürekli gidilmesi ellerin filan uyuşması demek olabilir, motoru da ciddi yıpratacaktır kanımca.

    Bu arada 10 bin sonrası motosiklette ciddi bir açılma hissediliyor, yüksek hızlara çok daha rahat çıkmaya başladı benim Pulsar. Ama hızlı gidiyor muyum, yol şartları neyse o hızda sürüyorum genellikle. Zevk için yüksek hızda gitmeyi seven biri olamadım hiç. Normal hızlarda hem hakimiyet daha kolay hem daha fazla keyif alınıyor bu aletten. Ki uzun süreli yüksek hız motorda ciddi sorunlara da neden olabilir zamanla, 150cc bi motor bloğu bu neticede.
    Kısacası motorunuzu ne kadar hırpalarsanız, ileride yaşayacağınız sorunlar o kadar artacak demektir.

  15. #1735

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II
    Satılık 12.XXX km'de Pulsar. 11-12 Ay garantisi var.İlgilenen arkadaşlara yardımcı olurum.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...59424787/detay

  16. #1736

    Üyelik
    20 Temmuz 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Pulsar 150Ns
    Arkadaslae merhaba.iki ay oldu sifir pulsar 150ns alali.aldiktan sonra farkettim ki akunun sivisi akiyor.

  17. #1737
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Merhaba arkadaşlar ,

    Resmi km 77.777'i geçti gayriresmi olarak 85.000'e doğru gidiyor çok şükür tek sıkıntısı artık yağ yakıyor oda bu kilometrede normal
    Cloud bunu beğendi.

  18. #1738

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda PCX 150
    Alıntı Rox0ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar ,
    https://i.hizliresim.com/vpygBD.jpg
    Resmi km 77.777'i geçti gayriresmi olarak 85.000'e doğru gidiyor çok şükür tek sıkıntısı artık yağ yakıyor oda bu kilometrede normal
    150ns mi bu. bu kilometreyi ilk defa gordum. deneyimlerinizi paylasirsaniz iyi olur. bu model ile ilgili cok olumsuz gorus var. 80 binde arabalar bile yag yakabilir cok normal.

  19. #1739
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Alıntı mbcengiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150ns mi bu. bu kilometreyi ilk defa gordum. deneyimlerinizi paylasirsaniz iyi olur. bu model ile ilgili cok olumsuz gorus var. 80 binde arabalar bile yag yakabilir cok normal.
    Klasik sorunlar bende de mevcut akü çok sıkıntılı genelde ayak marşıyla çalıştırıyorum kış aylarında gösterge kendine çok geç geliyor ve bu esnada km saymıyor 😉 krank sorunu yaşamadım şuan için çok şükür seste yok sadece garantiden debriyaj kapağı açıldı içindeki makinayla zor açılan vida benim şansıma gevsemiş bunun dışında motora anahtar değmedi

  20. #1740
    0909halil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    osmaniye
    Motosikleti
    Alacak kısmetse )
    160 ns alan hiçkimse yok mu ??


87. sayfa BirinciBirinci ... 37778586878889 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)