Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
15 Mayıs 2017, 13:08
#1681
Cloud adlı üyeden alıntı
Benim motor şu an 9500'de en ufak bir dağılma eğilimi yok. Tabii 20 binini bilemem. Ama motorunuzu nasıl kullandığınız çok önemlidir. Limitlerini bilerek sürmek, rodajı, bakımını v.s. aksatmamak önemli. Kronik denilebilecek bence iki sorun gösterge panelinin soğuk havalarda JF 32 hatası vermesi ve hava emme borusu burcu meselesi, burç takılınca o sorun bitti bende. Göstergede yaz gelince hata vermiyor ama ben de akü değişmesine rağmen soğuk havalarda hep yaptı.(Çünkü bana göre sorun aküde değildi, göstergenin yapısından ya da yazılımdan kaynaklı bir sorun bu) Burada olan şey sadece saatin sıfırlanması, yani zaman saatinin, yoksa odometrede sorun olmuyor, onu da elle ayarlıyordum, şimdi hava ısındı sorun yok. Kışa gene başlar. Ama motorun gidişinde v.s. en ufak bir sorun yok.
Şunu söyleyebilirim, şayet 250'lik bir Japon filan alamıyorsanız o zaman bu sorunların olabileceğini düşünerek alınabilir bu alet. Ben bu alet mi yoksa Japon commuterler mi dersen yine bu alet derim rahatlıkla çünkü performansı da tipi de onlardan üstün. Az sonra işe gideceğim 65 km gidiş dönüş yol yapıyorum her gidişimde, hala her binişimde zevkle biniyorum. keşke cbf150 ya da ybr alsaydım dedirtmedi, hatta TEM'de kamyon sollarken iyi ki bunu almışım çok dedirtti. Yine de ille bunu alın demem, çünkü motosiklet bireysel bir tercih, daha iyisi var, şayet paranız varsa onlara bakın, ama bu paraya bu alet alınabiliyor, bana göre fiyat performans ürünüdür. Paranın karşılığını veriyor bana çünkü. Ama atla deve değildir, abartıp öve öve bitirmek doğru olmaz, ekmeğe karşılık burada bu kadar köfte var denilebilecek bir alet kısaca.
Size özelden de yazacağım gördüm mesajınızı.
çok teşekkür ederim bekliyorum.
Reklamlar
-
15 Mayıs 2017, 21:44
#1682
İyi akşamlar. 2015 Model motosikleti olanlar jantlara bi bakabilirler mi acaba balans için kurşun varmı ?
-
15 Mayıs 2017, 22:51
#1683
Beyler lastiğinize çivi vs girerse sakın o şekilde kullanım demeyin benim gibi 500-600 liralık lastikten olursunuz, biraz geç farkettim çiviyi fitil attırdım lastiğe ama çivi uzundu ve yan taraftaki telden olan yanaklarıda delmiş, orayada yama pek tutmadığı için aldığım michelin pilot street lastik daha 3000 km de yalan oldu Birde lastikler baya pahalanmış 350 liralık lastik şuan 550 lira
-
17 Mayıs 2017, 02:25
#1684
boyum 1,67 rahat binebilir miyim
-
17 Mayıs 2017, 10:23
#1685
mrulker adlı üyeden alıntı
boyum 1,67 rahat binebilir miyim
parmak ucu ile binersin, dur kalkta sıkıntı yaşamazsın ama durduğun yerin durumuna göre ileri geri harekette sıkıntı yaşarsın, bayiye gidip üzerine bir oturun varsa test edin veya servise gelen varsa üzerine oturup bir deneyin.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
17 Mayıs 2017, 16:12
#1686
sa beyler pulsar ns 160 lıklar geldimi geliyomu bilgisi olan varmı
-
17 Mayıs 2017, 16:46
#1687
byrmcnrRR adlı üyeden alıntı
sa beyler pulsar ns 160 lıklar geldimi geliyomu bilgisi olan varmı
henüz gelmedi ama yakında gelir.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
17 Mayıs 2017, 18:08
#1688
Merhaba arkadaşlar.
Geçen sene Ağustos ayında aldığım NS 150 model motosikletimle alakalı problemlerim bir türlü bitmek bilmiyor.
Bu konuda az önce Ekrem beye de mail attım bakalım ne zaman dönüş yapacak.
Motorumunda yaşadığım sıkıntılar sırasıyla aşağıda listelenmiştir.
Motorum şuan 9 aylık ve 3800 km seviyelerinde.
İlk olarak rampa çıkarken yağ lambası yakması şikayetiyle götürdüm.
Bu sorunla alakalı olarak motor içerisinde bir adet keçenin değişeceğini söylediler ve değişim işlemini yaptılar.
Motorumu almaya gittim ve yola çıkar çıkmaz hiç yaşamadığım debriyajla ve kavramayla alakalı problem yaşadım.
Akşam olduğu için sabah tekrar servise götürdüm.
Motorum tekrar söküldü ve debriyajın bir kısmı değiştirildi.
Fakat problemim iki gün içerisinde tekrar nüksetti.
Tekrar servise götürdüm ve debriyaj tamamen değiştirildi.
Bir süre sonra rampa çıkarken tekrar yağ lambası yandı ve yine servise götürdüm.
Motoru bırakmamı ve detaylıca inceleyeceklerini ve muhtemelen krank milinin değişmesi gerektiğini söylediler.
Motorum bir süre serviste kaldıktan sonra işlemlerin bittiğine dair arandım ve motorumu almaya gittim.
Motorumun krank ve silindirinin değiştirildiğini söylediler.
Fakat yağ lambasının tekrar yanabileceğini ve problem olmadığını söylediler.
Bir süre kullandıktan sonra motorun sağ taraf yan kapağından yağ sızdığını fark ettim.
Tekrar servise götürdüm ve kapağı söküp aradaki keçeyi değiştirdiler.
200 km kullanamadan tekrar yağ sızdırmaya başladı ve dün yine götürdüm servise.
Az önce aradım ve motorumun durumunu öğrenmek istedim.
Bana sağ kapakta çatlama olduğunu ve kapak siparişi verildiğini ve bir kaç gün serviste kalacağını söylediler.
Anlayacağınız motorumun problemleri bitmek bilmiyor, ortalama 200 km de bir motoru servise götürmek zorunda kalıyorum.
Gerçekten bıktım ve soğudum motorumdan.
Motorun içinde şanzuman hariç neredeyse değişmeyen birşey kalmadı.
Bu motor güya garantili motor. Ama motorunun içinde el değmemiş bir yeri kalmadı malesef.
Açılıp kapanmaktan kapak bile çatlayıp gitmiş.
Ben bu motoru bu şekilde kullanmak istemiyorum.
Ekrem beye de söyledim.
Değiştirilebiliyorsa motorum değiştirilsin.
Edebiliyorsam iade etmek istiyorum.
Değiştirilebiliyorsa motor kısmı komple değiştirilsin.
Bıktım yemin ediyorum.
-
18 Mayıs 2017, 00:43
#1689
km başına 21 kuruş tüketiyorum agresif kullanımda, ama biraz çok geldi bana, normal midir?
-
18 Mayıs 2017, 23:05
#1690
Agresif kullanımda normaldir.
-
19 Mayıs 2017, 14:29
#1691
nat675 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar.
Geçen sene Ağustos ayında aldığım NS 150 model motosikletimle alakalı problemlerim bir türlü bitmek bilmiyor.
Bu konuda az önce Ekrem beye de mail attım bakalım ne zaman dönüş yapacak.
Motorumunda yaşadığım sıkıntılar sırasıyla aşağıda listelenmiştir.
Motorum şuan 9 aylık ve 3800 km seviyelerinde.
İlk olarak rampa çıkarken yağ lambası yakması şikayetiyle götürdüm.
Bu sorunla alakalı olarak motor içerisinde bir adet keçenin değişeceğini söylediler ve değişim işlemini yaptılar.
Motorumu almaya gittim ve yola çıkar çıkmaz hiç yaşamadığım debriyajla ve kavramayla alakalı problem yaşadım.
Akşam olduğu için sabah tekrar servise götürdüm.
Motorum tekrar söküldü ve debriyajın bir kısmı değiştirildi.
Fakat problemim iki gün içerisinde tekrar nüksetti.
Tekrar servise götürdüm ve debriyaj tamamen değiştirildi.
Bir süre sonra rampa çıkarken tekrar yağ lambası yandı ve yine servise götürdüm.
Motoru bırakmamı ve detaylıca inceleyeceklerini ve muhtemelen krank milinin değişmesi gerektiğini söylediler.
Motorum bir süre serviste kaldıktan sonra işlemlerin bittiğine dair arandım ve motorumu almaya gittim.
Motorumun krank ve silindirinin değiştirildiğini söylediler.
Fakat yağ lambasının tekrar yanabileceğini ve problem olmadığını söylediler.
Bir süre kullandıktan sonra motorun sağ taraf yan kapağından yağ sızdığını fark ettim.
Tekrar servise götürdüm ve kapağı söküp aradaki keçeyi değiştirdiler.
200 km kullanamadan tekrar yağ sızdırmaya başladı ve dün yine götürdüm servise.
Az önce aradım ve motorumun durumunu öğrenmek istedim.
Bana sağ kapakta çatlama olduğunu ve kapak siparişi verildiğini ve bir kaç gün serviste kalacağını söylediler.
Anlayacağınız motorumun problemleri bitmek bilmiyor, ortalama 200 km de bir motoru servise götürmek zorunda kalıyorum.
Gerçekten bıktım ve soğudum motorumdan.
Motorun içinde şanzuman hariç neredeyse değişmeyen birşey kalmadı.
Bu motor güya garantili motor. Ama motorunun içinde el değmemiş bir yeri kalmadı malesef.
Açılıp kapanmaktan kapak bile çatlayıp gitmiş.
Ben bu motoru bu şekilde kullanmak istemiyorum.
Ekrem beye de söyledim.
Değiştirilebiliyorsa motorum değiştirilsin.
Edebiliyorsam iade etmek istiyorum.
Değiştirilebiliyorsa motor kısmı komple değiştirilsin.
Bıktım yemin ediyorum.
Bu motorlar zorlamaya gelmiyor malesef. Motoru da kaplayip süslükte sergilemek icin almadigimiza gore motor mu aldik bela mi aldık diye sorgulatiyor boyle olaylar adama. Gecmis olsun. İnsallah aynilari baskalarinin da basina gelmez sonucta kapali kutu. Şans işi biraz. Bu hintliler bu isi beceremiyor galiba. Hero sayfalarinda da garantiden sikayetci millet. Tvs iyi kiviriyor bu isi bajaja gore.
-
22 Mayıs 2017, 16:10
#1692
Kamera dışında 133 civarı yaptım ama kayıttayken 130 oldu videonun başında hafif bayır çıkıyorum beğenirseniz sevinirim
-
23 Mayıs 2017, 12:49
#1693
bu modelin AS150 modelinden daha ucuz olmasının sebebi nedir bilen var mı?
-
23 Mayıs 2017, 18:06
#1694
Arkadaşlar ayna değiştiren oldu mu ? Apache aynaları tam oluyor mu ? Herhangi bir işlem gerekiyor mu ? Birde yüksek hızda ayna titreme yapıyor mu ?
-
23 Mayıs 2017, 18:39
#1695
dogan70 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ayna değiştiren oldu mu ? Apache aynaları tam oluyor mu ? Herhangi bir işlem gerekiyor mu ? Birde yüksek hızda ayna titreme yapıyor mu ?
aldığım gibi apache aynası taktım.Orjinalleri berbattı.Herhangi bi sıkıntı olmuyor tam oturuyor.Titreme pek yapmıyor
-
24 Mayıs 2017, 15:12
#1696
2wsx adlı üyeden alıntı
aldığım gibi apache aynası taktım.Orjinalleri berbattı.Herhangi bi sıkıntı olmuyor tam oturuyor.Titreme pek yapmıyor
Apache sitesine baktım 4 5 çeşit var siz hangisini taktirdınız acaba ? Link atarsanız çok iyi olur 😁
-
24 Mayıs 2017, 21:25
#1697
dogan70 adlı üyeden alıntı
Apache sitesine baktım 4 5 çeşit var siz hangisini taktirdınız acaba ? Link atarsanız çok iyi olur
n11 den almıştım.Bende bilmiyorum o kadar çeşit oldugunu.Herhangi biri olur sanırım.
-
25 Mayıs 2017, 17:06
#1698
Pulsar 150 ns de servis ışığı nasıl söndürülür. Trip 2 deyken iki tuşa ne kadar bası tutsam da servis ışığı sönmedi.
-
27 Mayıs 2017, 20:39
#1699
Tekleme sorunu için burç taktiktan sonra yakıt çok arttı. 200 km anca gidiyorum. Aynı sorunu yaşayan var mı? Duzelmezse çıkartacağım
-
27 Mayıs 2017, 23:42
#1700
merhaba arkadaşlar. dört gün önce 0 km ns 150 aldım. ilk iki gün hiç bir sorun yoktu ancak üçüncü gün sabah marş basmadı. ayak marşıyla çalıştırdım tüm gün motoru. aldığım bayi ile iletişime geçtiğimde akünün tam şarj edilmediği söylendi. mümkünse bir yerde şarj ettir dendi. tabi 0 motor alınca insan bunları duymak istemiyor ancak bayi baya uzak her istediğim an götüremiyorum. bende bir oto elektrikçide şarja bıraktım aküyü. ertesi gün alıp taktım ama 2 saat sonra aynı problem yeniden başladı. şimdi düğmeye basınca tıktık sesi geliyor motordan.ayak marşıyla çalışıyor ancak rölantide far ışıkları çok zayıf ve her an stop edecekmiş izlenimi veriyor. biraz gaz verince far normale dönüyor. aküyle ilgili çok sıkıntılı durumlar olduğunu okuyorum yorumlarınızda peki nasıl halletmeliyim sıkıntıyı ? yeni akü alıp kendim mi uğraşayım yoksa 500 bakımına kadar ayak marşıyla idare edip bayiyle mi muhatap olayım ? daha önce servisle akü konusunda muhatap olmuş arkadaşların cevabına ihtiyacım var. teşekkürler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)