Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Nisan 2017, 21:09
#1641
Lucien adlı üyeden alıntı
NR32 lastik ebatları pulsar 150 için büyük.
O far, o gösterge, o şasi o depo, yani o ns 200 kasası 150 ye büyük gelmiyor da lastik mi büyük geliyor. :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
efekentli095 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hayırlı akşamlar bugün bende gidip pulsar 150 ns aldım yaklaşık 90 km bi yoldan getirdim ışıklarda durduğumda rolantini 3000 devirlerde olduğunu gördüm sebebi nedir bide bu jikle nerede ve nasıl kullanılıyor ilk vitesli motorum kusura bakmayın yardımcı olursanız sevinirim
Motora binice Karbüratörün sol tarafında metal bir mandal var karbüratöre doğru itince kapalı dışarı doğru çekince açık konuma gelir.
Reklamlar
-
19 Nisan 2017, 21:35
#1642
Eyvallah dostum kusura bakma acemiyiz daha peki 90 km sonunda devirin o kadar yükselmesinin nedeni ne olabilir
-
19 Nisan 2017, 21:50
#1643
efekentli095 adlı üyeden alıntı
Eyvallah dostum kusura bakma acemiyiz daha peki 90 km sonunda devirin o kadar yükselmesinin nedeni ne olabilir
Hava ayarı yapılması gerek karbüratöre.
-
19 Nisan 2017, 22:05
#1644
Tamamdır en kısa sürede servise gidip bu konuyu halledicem
-
20 Nisan 2017, 11:19
#1645
efekentli095 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hayırlı akşamlar bugün bende gidip pulsar 150 ns aldım yaklaşık 90 km bi yoldan getirdim ışıklarda durduğumda rolantini 3000 devirlerde olduğunu gördüm sebebi nedir bide bu jikle nerede ve nasıl kullanılıyor ilk vitesli motorum kusura bakmayın yardımcı olursanız sevinirim
jikle motorun sol tarafında yani debriyaj tarafında selenin altında gri metal parça... çekersen jikle açık itersen kapalı... belki sende çekik kalmıştır devir o yüzden yüksektir... bu havalarda kullanma bana o şekilde söylendi... ilk başlarda bende de çalışmama sorunu oluyordu şimdi şimdi tek seferde çalışıyor... sıfır almıştım şuan 500 km oldu yaklaşık
-
20 Nisan 2017, 14:18
#1646
Arkadaşlar ısrarla lastik soran olmuş, oysa motorun pek çok konusunu yazdığım blog linklerime baksaydınız orada soruya cevap vardı. Anladık memleket olarak az okuyoruz da, hiç değilse bu kadar üstüne düştüğünüz motosikletiniz hakkında okuyunuz üşenmeyiniz.
Yine de yazayım:
Ben Ekim ayında Michelin Pilot Street latiklerle değiştim orjinalleri.
Arka ebat aynı kaldı, ön ebatta da sadece bir ölçü küçüğü vardı, onu taktım yere basan kısmı değil yanağı az buçuk daraldı, yani motorun önü yere yarım santim yaklaştı hepsi bu. Continentalde internet sitelerinde birebir ebatlar var gibi, olmasa da siparişle getirtiyorlarmış. Ama ben onu beklemedim ve sürekli işe gidip geldiğim için zamanında gidip 30 dakkada taktırmıştım.
Bu yeni lastiklerle 7 aya yakındır sürüyorum, motorum şu an 8500 km'de. Geçen gün sağanak yağmur altında bir kaç kez çok sert olmasa da ani frenaj yaptım ve (olabildiğince kombine fren yapmaya çalışırım) ve lastiklerde en ufak bir kayma belirtisi olmadı. Daha Ekim ayında taktığımın ertesi gününden itibaren her zaman girdiğim virajlara daha stabil ve daha süratli girer oldum. Buna rağmen frenajı doğru yapmayınca arka lastikler(özellikle yalnız arka fren yapılırsa, ki bu bir hatadır) kayıyor. Ama bu zaten hatalı frenajla alakalı lastikten çok. Motorun orjinal lastiklerini alır almaz değişmedim, bir yaz geçirdim ve Ekim ayında değiştim geçen sene. Yani 6 ay orjinal lastikleri kullandım ve açıkçası onlarla da büyük bir sorun yaşamadım, sadece ben devamlı TEM'den işe gidip geldiğim için rüzgarda o lastiklerle motor yolda daha çok savruluyordu, bunu yaşamamak için kışa girerken değişmiştim.
3000 devirde takılma meselesini de yazmıştım, motosikletlerimiz servislerde rölantisi biraz artırılarak teslim ediliyor, ben rölantiyi 2000 devir altına çektim, hatta kitapçıkta önerilen 1500 devir civarına ve o takılma ya da yüksek rölanti işi bitti. Sadece kışın ilk çalıştırmada stop edebiliyordu ki bu gayet normal, onda da gazı hafif açarak çalıştırıp biraz eliniz gazda tutunca stop etmeden ısıtabiliyorsunuz.
İlginçtir jikle hiç işe yaramıyor gibi, kışın kullanmak istesem de olmadı ama hep jiklesiz çalıştı. Servis bana jikle açıkken de gaz verip biraz beklememi söyledi ama ben bunu jiklesiz yaptım, diğerini yapmak saçma geldi, o zaman jikle niye var.
Neredeyse yaşanan hemen her soruna ve soruya cevap yazdığım, hala da yazmaya devam ettiğim bir blog başlığı açtım, üşenmez okursanız sanırım, Lucien arkadaşın yukarıda blogumdan aktardığı gibi pek çok bilgiye ulaşacaksınız. Bu linkte benzin sarfiyatından, göstergedeki jf 32 hatasına, lastikten frene hemen her şeyi yazmaya çalıştım, yazıyorum.
Linki yeniden atıyorum:
http://mymotorcycleexperience.blogsp...n-soluklu.html
Herkese keyifli sürüşler, yaz geliyor yeni arkadaşlar aman diyim dikkatli sürün, kimsenin gazına gelmeyin, mümkünse eğitim alın. Ekipmansız, bilhassa kasksız binmeyi zaten aklınıza bile getirmeyin.
Bu da benim Geronimo'nun son hali:
[IMG][/IMG]
-
20 Nisan 2017, 14:48
#1647
Lastik fiyatı nedir ?Birde link alabilir miyiz size zahmet
-
20 Nisan 2017, 15:18
#1648
2wsx adlı üyeden alıntı
Lastik fiyatı nedir ?Birde link alabilir miyiz size zahmet
Link şu:
http://www.zennmotor.com/
Ben bu zen motodan gidip hallettim ama öyle ucuz değil söyleyeyim. Ama şimdi bakıyorum da internet fiyatları benim taktırdığımla aynı gibi görünüyor hala bu fiyatlara bir 80 tl filanda sökme takma alıyorlar(Evet çok saçma ben de itiraz etmiştim ama geri adım atmamışlardı, lastiği senden almama rağmen sökme takma nedir demiştim ama buzmotorda filan daha da pahalı olunca zenmotodan almıştım mecburen). Yani Michelin şu an 620tl'ye geliyor sökme takma ile. İnternetten alırsanız sökme takmayı başka yerde belki daha ucuza getirirsiniz, o zaman da 540 gibi görünüyor. Michelinleri bu fiyat altına bulmanız zor, ama continentali bilemem belki daha ucuza bulabilirsiniz. ben aşağı yukarı ilk verdiğim fiyata kredi kartıyla almıştım. peşine bi miktar daha indirim vardı hatırladığım.
Ama şunu söyleyeyim ben aldıktan sonra internette continentallerin biraz daha ucuz olduğunu görmüştüm, araştırın derim. kalite olarak hangisi daha iyidir bilemem ama ben Michelinlerden gayet memnunum.
sanırım continentaller de burada var:
https://www.motolastik.com/
telefon edip öğrenin hem fiyatı da pazarlık etme şansınız olur belki.
-
21 Nisan 2017, 22:37
#1649
Arkadaslar 3 gün önce lastik değiştirdim.Ve yeni lastiklerde şu şekilde garip bi his var. Sanki sürekli çakıl üzerinde suruyormusum gibi ve yavaşladığım da sanki cantın akordu bozuk gibi 's' çiziyor hissi veriyor.Yüksek suratlarde lastiğe sanki birsey yapışmışta bi çıkıntı var gibi his veriyor.Biraz garip bi sorun pek anlatamadım ama bu tarz birsey yaşayan varmı ?
-
22 Nisan 2017, 00:06
#1650
lefter67 adlı üyeden alıntı
jikle motorun sol tarafında yani debriyaj tarafında selenin altında gri metal parça... çekersen jikle açık itersen kapalı... belki sende çekik kalmıştır devir o yüzden yüksektir... bu havalarda kullanma bana o şekilde söylendi... ilk başlarda bende de çalışmama sorunu oluyordu şimdi şimdi tek seferde çalışıyor... sıfır almıştım şuan 500 km oldu yaklaşık
Tamamdır artık yerini öğrendim kapalı konumdaymış ama biraz daha kullanayım bi dün yağmurda sürerken iş dönüşü tam debriyaja bastım motor stop etti vites küçülteceğim sırada 2-3 sefer oldu onun nedeni ne olabilir şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
-
22 Nisan 2017, 11:16
#1651
efekentli095 adlı üyeden alıntı
Tamamdır artık yerini öğrendim kapalı konumdaymış ama biraz daha kullanayım bi dün yağmurda sürerken iş dönüşü tam debriyaja bastım motor stop etti vites küçülteceğim sırada 2-3 sefer oldu onun nedeni ne olabilir şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
Dediğim gibi karbüratör ayar istiyor sogukta stop eder sıcakta yüksek çalışır.
-
22 Nisan 2017, 15:33
#1652
150 NS ler sanırım 2017de gelmiyecekmiş 160 NS çıkarmışlar onun yerine onun hakkında bilgisi olan var mı?
-
22 Nisan 2017, 21:03
#1653
NS 160 modelini ben de bekliyordum ama hayal kırıklığı oldu. Fiyatı 200 modeline çok yakın, üstelik hava soğutmalı motor, 5 vites ve arka fren disk değil. Özellikleri commuter sınıfına göre iyi, kötü değil, ama fiyatı bir üst modeline çok yakın.
Ben vazgeçtim açıkçası.
-
23 Nisan 2017, 11:31
#1654
reo adlı üyeden alıntı
NS 160 modelini ben de bekliyordum ama hayal kırıklığı oldu. Fiyatı 200 modeline çok yakın, üstelik hava soğutmalı motor, 5 vites ve arka fren disk değil. Özellikleri commuter sınıfına göre iyi, kötü değil, ama fiyatı bir üst modeline çok yakın.
Ben vazgeçtim açıkçası.
Yağ soğutmalı ve enjeksiyonlu demişlerdi.
-
23 Nisan 2017, 12:53
#1655
reo adlı üyeden alıntı
NS 160 modelini ben de bekliyordum ama hayal kırıklığı oldu. Fiyatı 200 modeline çok yakın, üstelik hava soğutmalı motor, 5 vites ve arka fren disk değil. Özellikleri commuter sınıfına göre iyi, kötü değil, ama fiyatı bir üst modeline çok yakın.
Ben vazgeçtim açıkçası.
mbcengiz adlı üyeden alıntı
Yağ soğutmalı ve enjeksiyonlu demişlerdi.
Aa evet hocam ns 160 yeni çıkmış bende şimdi farkettim sitesine girince.
Bende burdan bakarak oo iyimiş ön arka disk, absli filan birde bayi 9000 TL bandında olur demişti tam aradığım motoru buldum demiştim.
Arka yine kampana ve fiyatı gerçekten çok yüksek 160lık motora 10.000 TL vermek yani biraz lükse kaçmış, ki 2016'da 8.800 TL'ye 200 NS alabiliyorken.
-
23 Nisan 2017, 17:58
#1656
Yalnız fotoğraflarda arka da disk diyor. Ben bayiye sorduğumda kampana olacak demişti. Bajaj'ın sitesi doğrudur umarım.
-
23 Nisan 2017, 21:16
#1657
Yeni model enjeksiyonlu, yağ soğutmalı, ön abs, resimlere aldanmayın arka fren disk olarak gelecek ama fiyat 9000 bandında olursa hayal kırıjlığı olur. Bende 150 den 160 a geçmeyi düşüniyodum ama o fiyata 200 alınır.
-
23 Nisan 2017, 23:19
#1658
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Yeni model enjeksiyonlu, yağ soğutmalı, ön abs, resimlere aldanmayın arka fren disk olarak gelecek ama fiyat 9000 bandında olursa hayal kırıjlığı olur. Bende 150 den 160 a geçmeyi düşüniyodum ama o fiyata 200 alınır.
Fiyat belli oldu 9.830 TL 160 NS için: http://www.globalbajaj.com/media/213...at-listesi.pdf
Özellikleride kendi sitesinde mevcut;
http://www.bajaj.com.tr/media/21397/ns160-katalog.pdf
Kısaca enjeksiyonlu, yağ soğutmalı, ön disk abs, arka her zamanki gibi kampana ve lastikler değişmiş sanırım
ön 10/80-17, arka 110/70-17. 15.5 HP makine işte ama o para buna çok bence. Sıfır 150 NS bulursam 150 alırım bulamazsam bilmiyorum napacağım haziranda alıcam nasipse bende.
Bayi deki adamda şey demişti RS deki gibi kombine fren sistemi varmış ön sıkınca arkayıda bir miktar sıkıyormuş filanda bilmiyorum onu var mı yok mu tam olarak.
-
24 Nisan 2017, 10:27
#1659
dogan70 adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 3 gün önce lastik değiştirdim.Ve yeni lastiklerde şu şekilde garip bi his var. Sanki sürekli çakıl üzerinde suruyormusum gibi ve yavaşladığım da sanki cantın akordu bozuk gibi 's' çiziyor hissi veriyor.Yüksek suratlarde lastiğe sanki birsey yapışmışta bi çıkıntı var gibi his veriyor.Biraz garip bi sorun pek anlatamadım ama bu tarz birsey yaşayan varmı ?
Kardeş, büyük ihtimalle lastiklerin takılmış ama balans ayarı yapılmamış, lastiği taktırırken, motora takmadan önce elektronik bir balans cihazına yerleştirip çevirerek bir yerlerine minik ağırlıklar filan yapıştırılır balans ayarında, şayet bu yapılmadan direkt takıldıysa balans sorunu vardır, o yüzden böyle hissediyorsundur. Yazdıklarından balans ayarı yapılmamış gibi anlaşılıyor. otomobil lastiğinizde de, motosiklet lastiğinizde de lastik değişiminde bunu yapan yerlerde değişmenizi öneririm, zaten bunu yapmıyorsa profesyonel lastikçi denilemez.
Lastiklerinizi inceleyin jantlarınızın bir yerinde minik çıkıntılı bir şeyler yapıştırılmış mı? Öyleyse balansı yapılmış demektir. Bunu takmaya gerek de olmamış olabilir belki balans yapılırken ama genellikle takılır. O cihazda yeni lastiğinizi takmadan önce kontrol ettiler mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
Bu arada Euro4 'lü abs'li Bajaj modellerinin fiyatları hakikaten uçmuş durumda. Tamam aynı cc'deki Japonlara göre hala daha uygun gibiler ama yine de marka bazlı bakınca bu fiyatlar yüksek geldi bana da. ben NS150'yi japon commuterlerden daha fazlasını verdiği ve onlardan bi nebze de olsa uygun fiyata olduğu için tercih etmiştim. NS 150 sonrası belki istediğim nakti çıkaramazsam Japon yerine NS200 alabilirim diyordum ama bu fiyatları vereceksem almam, kafamdaki japonlardan birine yönelirim, zaten ağırlıkla işe gidip gelmek amaçlı kullandığım için skutır ihtiyacı hissetmeye başladım iyiden iyiye, bu fiyatlarla mevcut motosikletim son Bajaj'ım olabilir. (Gerçi en az 1 yıl daha Geronimo ile olacağım henüz erken benim için. Ama bir yıl kadar sonrası için bakınmaya başladığımda bu fiyatlarla Bajajı tercihlerimden çıkartabilirim. Bu arada euro4'lü olmasa da bizim ns 150'ler ikinci elde daha uyguna bulunabileceği için ilgi görebilir. En azından bundan sonra Bajaj alacak olsam temiz ikinci eline bakarım artık.)
-
24 Nisan 2017, 14:47
#1660
Eğer servis ve kronik sorun durumlarını çözerlerse bu fiyatlar makul görülebilir. İnsanlar japonları uzun yıllar sorunsuz oldukları ve güven verdigi için alıyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)