şehir Zonguldak... sigortacı en uygun bu olduğunu belirtti... 1200 lira çıkan firma da varmış... sigortacı da belirtti çok uygun çıktığını Zonguldak olmasına rağmen
şehir Zonguldak... sigortacı en uygun bu olduğunu belirtti... 1200 lira çıkan firma da varmış... sigortacı da belirtti çok uygun çıktığını Zonguldak olmasına rağmen
Merhaba. Belki sorunuma cevap verecek birini bu forum aracılığıyla bulurum diye yazıyorum. Pulsar 150NS kullanıcısıyım. Motorum 3800 km'de. Son 1000 km'dir motorda tekleme problemi oluyor, gaz yemiyor, 7000 devire kadar duraksayarak, sanki öksürür gibi yükseliyor. 7000 devirden sonra bir anda hızlanıyor. Servis karbiratörde hata olduğunu söyledi. Plastik bir parça taktı karbiratör çıkışına sorun çözülmedi. Başka bir parça daha değişti yine çözülmedi. En son gittiğimde problemin devam ettiğini söyledim yapacak birşeyinin olmadığını ifade etti. Bu sorunun çözülmesini istiyorum. Daha 3800 km de motorsiklet ama sürekli problem çıkarıyor. Ayrıca 2 gün önce ayak marşı yolda giderken boşa çıktı, aşağıya doğru sarktı. Dişliler birbirine çarpıyormuşcasına ses çıkardı, elimle ayak marş pedalini düzeltip, ses düzeldikten sonra servise gittim. Servis yayın boşa çıktığını sesin motor bloğuna çarpmasından geldiğini söyledi. Garantinin karşılamadığını, bloğun zedelendiğini söyledi. Penseyle yayı düzeltip, sıkıştırarak yerine taktı. Sanki yerinden yeniden çıkacakmış gibi duruyordu. Geçici bir çözüm bu. Oluşabilecek hatalardan beni sorumlu tutacak firma. Ancak motorun içindeki bir yay neden kendiliğinden yerinden çıkıp motor bloğuna zarar verir? Bu kullanıcı hatası mı? Bahsettiğim iki sorunumun da garanti kapsamında çözülmesini istiyorum. 2 yıl garantisi ve daha 3800 km'de olan bir motor ama kaç sefer servise gitmek zorunda kaldım ve sorunum çözülmüyor. Motorun sorunu çözülmedikten sonra daha neye garanti veriyor bu firma? Her iki sorunda motordan kaynaklı hata. İlgili kişinin benimle irtibata geçmesini istiyorum.
Bu sorun kronik bir sorun olmasına rağmen farklı yöntemlerle çözümleri mevcut. Öncelikle servisinizi degistirmenizi öneririm. karbüratöre takılan hava burcu bazilarinda sorunu çözmüyor. karbüratör şamandiranizda delik olması çok büyük bir ihtimal. servisinizin karburatorunuzu sokmesini isteyin. garantiniz gerekirse karburatorunuzu bile karşılamali. marş pedaliniz basılı kaldığında motorunuza zarar verir. gerekmedikce kullanılması tavsiye edilmez zaten. o sorununuzu da gecistirmemenizi tavsiye ederim. kötü servis motorunuzdan sogutmasin. ben 3 servis geçip 150 km ötedeki bir servise gideceğim mesela. malesef kuralkan bu servis işini düzene sokmadıkça çok müşteri kaybedecek ve kaybediyor. üç kuruşluk parçaları değiştirmekten cekinip insanları mağdur ediyorlar. bilmiyorlar ki kaybeden aslinda kendileri.
aylar sonra garajdan çıkarıp bir tur atayım dedim...
yavaş ilerlerken ani bi fren ile ön teker fena kaydı çok zor tuttum şimdi merak ettiğim abs yok bu motor cbr 250 yada r25 olsaydı veya abssiz bir 600 cc motor olsaydıda bu şekilde kayarmıydı burda kıstas benim deneyimsizliğim olabilir tamam ama artı burda faktör nedir
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
Haftasonu bıcıbıcı sonrası
Sabah saat 10'da başladım okumaya ve 81 sayfanın tamamını da okudum bayağı bilgilendim. Kulaktan dolma bilgilerle sorunlu diyenler aslında buradaki paylaşımlarıyla şahane cevap vermişler. Muhtemelen önümüzdeki hafta alıyorum bende. Burdaki yazıların çok faydası oldu. Gerçi aklımda Avenger Street 150'de var ama bilemiyorum onunla bunu kıyaslamak doğru olur mu?
Kısmet olursa haftaya (eğer Avenger ile arasında seçim yaparsam) aranızda olacam muhtemelen.
Ankara'daki arkadaşlara sorum. Hangi bayi ve servis ile çalışıyorsunuz. Şu bayiye gitme veya şu servise gitme dediğiniz bir yer var mı yoksa hepsi aynı kalitede mi ilgileniyorlar.
Ankara'da Eskişehir yolundaki Auto Sistem'e gitmeyi düşünüyorum haftaya. Showroomları bayağı büyük ve stokları fazladır diye düşünüyorum. Beklemek istemiyorum açıkçası.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Bir de sormak istediğim Michelin lastik bulmanın bayağı zor olduğunu okudum. Continental lastikler nasıldır. Toplamda 500 TL falan tutuyor ön arka lastikler tam da ebatında.
dün motoru garajdan çıkardım bir baktım gidon sol kol oynuyor... cıvatalarına baktım bildiğin çıkmış oysaki aldığımda sıkılmıştı gözümün önünde... 240 km yaptım acaba benim gibi başına gelen var mı bu durum... cıvatalar resmen yerinden çıkmış... şöyle ki parmaklarımla tutarak döndürdüm cıvataları...
5 Nisan 2017'de ilk servisime girdim kilometrem 850 civarındaydı. En ufak civatasına kadar kontrolden geçti. Castrol yeni teknoloji 1 lt. kırmızı yağ kullanıldı. Yağ filtresi değişti, karbüratör ve debriyaj ayarları yapıldı. Ekstra olarak würth marka balata spreyi açıldı. 115 TL ödedim toplamda. Sprey hariç normal servis ücreti 100 TL diye konuşulmuştu. İlk defa servise girecek arkadaşlara duyurulur.
beyler benim 150 ns nin hiz gostergesindei imlec cok geriye gitti. motor calismaz durumdayken imlec taa benzin gostergesinin orda duruyo. 6 bin devirde atlattigim vitesi 1000 devir isaretine gelince atlatiyorum. yani iste imlec geriden basliyo bayagi.
servis yolu görünmüş garantiden değişir heralde.
merhaba arkadaşlar dün itibariyle pulsar ns150 ile aranızdayım. ruhsat ve plaka işlemleri bitince kullanmaya başlayacağım inşallah. Daha önce Keeway süperligt 150 kullanmıştım 2 yıl boyunca hiç üzülmedik .Başka modellere bakmaya gittim ns150 yi görünce ve boyuma uygun olunca olanlar oldu. Motorsikleti sıfır aldım. tavsiyesi önerisi olan arkadaşlar var mı ? Rodaj süresince dikkat etmem gerekenler nelerdir ? birde gaz yememe olayı rodajdan sonra düzeliyor mu yoksa sorunla karşılaşınca servise gitmelimiyim... herkeze kazasız belasız seyirler....
Arkadaşlar meraba. Aranıza yeni katıldım, motoru cuma günü aldım ve 30 km yaptım,bugün tekrar kullanmak istedim fakat motor çalışmadı ayak marşı ile çalışmak zorunda kaldım baya da bir zorlandım. Bunun sebebi nedir sizce servise gitmeli miyim? yarın da çalışmayacak diye içim içimi yiyor.( jigleyi açıp da denedim yine çalışmamıştı)
bajaj in her modelinde aküyü eve gelene kadarlık takıyorlar. büyük ihtimal akudendir. sulu akü takan da satan da görmedim bunlardan başka. benim motor da tıkır tıkır çalışıyor ama akü zayıf. cinli 125 likler bile 7 amper aküyle gelirken gündüz farlı 150 lik ns ler 5 amperlik aküyle geliyor. akü ve lastiklerini bence eve bile getirmeden sökmek lazım.
Merhaba , 150 mi alayım 200 mü alayım 160 mı gelcek nolacak nabayım derken bi pulsar 150 gördüm aldım artık aranıza bir kişi daha katıldı.
motoru 1700 km de ilk sahibinden aldım tertemiz bir motor 5.700 tl ye
epey bi zaman olmsaına rağmen daha doğru düzgün test edemedim iş yoğunluğundan ama beklentilerimin biraz altında diyebiirim özellikle düşük devirlerde eski motorum mondial driftten pek farkı yok. iyi yanları aydınlatması çok iyi frenajı iyi manevra kabiliyeti güzeL şekil bir motor sele konforu var bunda.
kısa denememden bir resim çektim pek iyi olamdı ama olsun
Göstergede sapma var mıdır bilmiyorum. göstergeleri çok güzel vites göstergesi olmamaması kafamı karıştırıyordu ama
hiç aramadım vites göstergesini saat falan olması tripmetreler falan çok iyi.
titreşim olayı motorda yok ama yüksek hızlarda kendini hissettiriyor.
Sahibi motoru aldığı gibi kullanmış ama ben yanda dura şu hindistan vari demir ayaklığı sökmek istiyorum söken arkadaşlar
yardımcı olabilirlermi basit bir iş midir.
İyi forumlar...
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------
Benimde başıma gelmişti önce dolaştım akü şarj etti 2 gün sonra yine aynısınoldubaerviae gittim aküyü değiştirdiler sorun ortadan kalktı problem yapmayın bi iki dün daha deneyin servise gidin değiştirirler
0 pulsar aldım. memnun değilim..
bir motor düşünün 0 alıyorsunuz. 450. kilometrede karbiratörü değişiyor.
20. km de ayaklık magnetiği bozuluyor.
eşşek yüküyle para veriyosunuz sabahları marş düğmesiyle çalışmıyor. ayak marşı istiyor.
3 defa akü şarj edildi ama nafile..
6-7 bin devirde tekleme yapıyor.
millet 140 yapıyor ben 120 anca yapıyorum. yokus assaga 130
21 kurus benzın yakıyor (çok)
yağmurda fren yapıyorsun motor kayıyor. gaz veriyorsun arka teker yanına geliyor. lastik berbat.
gaziantepden yazıyorum. motorumdan memnun değilim ama alsam gene bunu alırdım.
bu fiyata alabileceğiniz en yakısıklı motor.
görünüsü 10 numara. 7 bin devirden sonraki torku mükemmel.
manevra kabiliyeti iyi. ince detayları güzel.
ammaaaaa. yeni alacaklar kendini hazırlasın. bu arzalar karsınıza cıkabılır cıkarsa canınızı sıkmayın. değmez..
şimdi gelelim teknik detaya
motordan anlıyan biri bana burç un ne ise yaradığını soyliyebilirmi? 6-7 bin devir arası tekleme için bunu yapıcaklar.
bir sorumda cikle olayı. soğuklarda bu cikleyi nasıl kullanıyoruz?
ben cikleyi cekip çalıştırınca (çalışmıyor) ayak marşıyla çalıştırıyorum.. gaz vermeyı kesınce motor stop ediyor.
yardımcı olursanız sevinirim..
motorum 750 km de. 450 bakımı yapıldı. rodaja dikkat ettim. hala ediyorum.
akü bitmesiyle ne alakası var?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)