Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Mart 2017, 10:50
#1561
Arkadaşlar Bu hava emme borusu burcunu nerden nasıl temin edebilirim Orduda yaşadığım için burada servis yok. İnternet üzerinden alıp hızlıca çözüme ulaşmak istiyorum varmı yardımcı olabilecek biri? parça nasıl bişeydir nerden alınabilir. tam olarak nereye takılır?
Reklamlar
-
14 Mart 2017, 11:51
#1562
ahmetyildiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar Bu hava emme borusu burcunu nerden nasıl temin edebilirim Orduda yaşadığım için burada servis yok. İnternet üzerinden alıp hızlıca çözüme ulaşmak istiyorum varmı yardımcı olabilecek biri? parça nasıl bişeydir nerden alınabilir. tam olarak nereye takılır?
Ankara Motomekanik'i arayın yardımcı olacaktırlar.
-
15 Mart 2017, 20:10
#1563
http://www.bajaj.com.tr/media/15262/pulsarns150kullan%C4%B1mklavuzu.pdf
link çalışmıyor beyler elinde olan varsa atabilir mi ?
-
16 Mart 2017, 17:40
#1564
Ladrons adlı üyeden alıntı
Şuan motor alacak imkan yok :D Yavaş yavaş oluşturuyorum hayırlısıyla yaza alıcam bende sıfır düşünüyodum sayenizde daha da çok sıfır alasım geldi
sıfır her zaman daha iyi olur diye düşünüyorum
Bende sıfır aldım ama işten çok fırsatım olmadı binmeye genelde arabamı kullandım şimdi benim gibi olacaksa eğer ikinci el de düşünebilirsin
çok aktif bineceksen üzerinden inmeyeceksen ve uzun süre kullanmayı düşünüyorsan bencede sıfır
-
16 Mart 2017, 20:09
#1565
Arkadaşlar herkese merhaba bir pulsar ns 150 de ben aldım bir hafta sora falan motoruma kavuşacağım ilk motorum ve bir iki yıl sürmeye niyetliyim çok fazla motor tecrübem yok ama daha önce bikaç kere trafiğe çıkmışlığım ve arada boş yerlerde vitesli motor kullanmışlığım var direk böyle bir motorla başlamanın çok mantıklı olmadığını bilerek de aldım fakat bir yamaha 125 veya honda 125 almaktansa pulsar daha çok çekti beni çünkü onlardan birini alsaydım eminim ki bir ay sonra pişman olacaktım ve araştırıp sonunda bir sıfır pulsar aldım önerileriniz nelerdir ?
-
20 Mart 2017, 15:49
#1566
Arkadaşlar merhabalar,
Yaklaşık 15 bin kilometredir kullanıyorum motoru,
Haftasonu Çanakkale Şehitlik etkinliği vardı, Tekirdağ'dan çıktım Çanakkale'ye gitmek için,
Motosikleti uzun zamandır havalar soğuk olduğu için kullanmadım, haliyle uzun yol da yapmadım,
Giderken 5. vitese geçtikten sonra motosiklet gaz vermeme rağmen gaz almamaya başladı, 70 - 80 km nin üstüne çıkamıyordum, sonra ne oluyosa motor kendiliğinden hızlanmaya başlayıp normale dönüyordu ama bütün bir yol boyunca böyle gittim, epey canımı sıktı,
Ancak dönüş yolunda canavar gibiydi hiç bir sorun yaşamadan 100 - 110 km hızlarda dönüş yaptım,
Motosiklette hava filtresine takılan boru takılı,
Var mı böyle bir sorun yaşayan ya da neden olmuştur bilen?
Şimdiden teşekkür ederim.
-
20 Mart 2017, 16:18
#1567
darkloops adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar,
Yaklaşık 15 bin kilometredir kullanıyorum motoru,
Haftasonu Çanakkale Şehitlik etkinliği vardı, Tekirdağ'dan çıktım Çanakkale'ye gitmek için,
Motosikleti uzun zamandır havalar soğuk olduğu için kullanmadım, haliyle uzun yol da yapmadım,
Giderken 5. vitese geçtikten sonra motosiklet gaz vermeme rağmen gaz almamaya başladı, 70 - 80 km nin üstüne çıkamıyordum, sonra ne oluyosa motor kendiliğinden hızlanmaya başlayıp normale dönüyordu ama bütün bir yol boyunca böyle gittim, epey canımı sıktı,
Ancak dönüş yolunda canavar gibiydi hiç bir sorun yaşamadan 100 - 110 km hızlarda dönüş yaptım,
Motosiklette hava filtresine takılan boru takılı,
Var mı böyle bir sorun yaşayan ya da neden olmuştur bilen?
Şimdiden teşekkür ederim.
Kronik sorun kardeşim. 6000 7000 arası gaz yemiyor. Benim de aynı. Oktay motora gir göster. Gaz diyaframı değişecek.Garanti kapsamında zaten.
-
21 Mart 2017, 12:00
#1568
Selam arkadaşlar,
Dün akşam itibarı ile ben de Bajaj Pulsar 150 ns sahibi oldum. Plaka ve ruhsat işlemlerinin bitmesini bekliyorum.
-
21 Mart 2017, 20:44
#1569
Ağustos ayında bende BAJAJ PULSAR NS150 aldım.Sürekli formu takip ediyordum . Yaklaşık 600 km civarında filan motorumu sürekli aktif olarak kullanmama ragmen aküsünde zayıflık olmaya başladı 2 3 marşa da zor alıyor veya her seferinde ekran j32 yazıp yeniden açılıyor sıfırlıyordu kendini. Servise götürdüm tabi ki değişim yapmadılar şarj ettiler sadece 2 gün filan ekran hiç sıfırlanmadan çalıştı . 2 3 hafta öyle bindim daha sonra havalar soğumaya başladı moturumu süremiyordum ama akü bitmesin diyerekten çalıştıyordum en sonunda da akü bitti tabi bu sene kış çok sert geçtiği için sürekli kar vardı servise de gidemedim neyse bugün gittim servise değerlerini ölçücez merkeze bildiricez kabul ederlerse değişim yaparlar dedi . Servis sahibi akşama doğru telefon açtı GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA ÜCRETLİ DEĞİŞİM OLACAK DEDİ . Bu forumda da daha önce okudum bir kere şarj dan sonra aynı şekilde devam ediyorsa değişim yapıyorlardı ama gel gelelim şimdi yapmıyorlar ben bu motoru zaten sıfır almışım 2 sene garantisi var sürekli kullanmışım ama aküler iyi olmadıkları için çabuk tükeniyor . Ne yapmam gerekiyor ? Kimle iletişime geçmem gerekiyor ?
-
21 Mart 2017, 21:57
#1570
Ben de bu resetleme işinin nedenini bir türlü öğrenemedim. Sorun yaşayıp akü değiştirenler resetleme sorunu çözüldü mü? H 07 JF 32 sorunu sinir bozucu. Aküyle duzeliyorsa en azından nedeni belli oldu diyebiliriz o zaman.
-
21 Mart 2017, 22:27
#1571
hsynemre adlı üyeden alıntı
Ağustos ayında bende BAJAJ PULSAR NS150 aldım.Sürekli formu takip ediyordum . Yaklaşık 600 km civarında filan motorumu sürekli aktif olarak kullanmama ragmen aküsünde zayıflık olmaya başladı 2 3 marşa da zor alıyor veya her seferinde ekran j32 yazıp yeniden açılıyor sıfırlıyordu kendini. Servise götürdüm tabi ki değişim yapmadılar şarj ettiler sadece 2 gün filan ekran hiç sıfırlanmadan çalıştı . 2 3 hafta öyle bindim daha sonra havalar soğumaya başladı moturumu süremiyordum ama akü bitmesin diyerekten çalıştıyordum en sonunda da akü bitti tabi bu sene kış çok sert geçtiği için sürekli kar vardı servise de gidemedim neyse bugün gittim servise değerlerini ölçücez merkeze bildiricez kabul ederlerse değişim yaparlar dedi . Servis sahibi akşama doğru telefon açtı GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA ÜCRETLİ DEĞİŞİM OLACAK DEDİ . Bu forumda da daha önce okudum bir kere şarj dan sonra aynı şekilde devam ediyorsa değişim yapıyorlardı ama gel gelelim şimdi yapmıyorlar ben bu motoru zaten sıfır almışım 2 sene garantisi var sürekli kullanmışım ama aküler iyi olmadıkları için çabuk tükeniyor . Ne yapmam gerekiyor ? Kimle iletişime geçmem gerekiyor ?
2013 model mondial 100 superboy ustunde ilk akusu bazen haftalarca bazen 2 ay kontak acmadigimiz oluyor surucu kursu olunca a1 gelecek egitim verecegiz malum karda kista yagmurda dersde olmuyor hala akusu tas gibi onu gectim garantiden 4 defa aku degisti zamaninda suanki uygulama farkli heralde eger ucretli aku alacaksan o exide lere kurus para verme 45-75 tl arasi deeppower kuru akuler var al tak kullanmazsan oyle olmuyorda hemen bitmiyorda
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
21 Mart 2017, 23:38
#1572
MaltGuitar adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar,
Dün akşam itibarı ile ben de Bajaj Pulsar 150 ns sahibi oldum. Plaka ve ruhsat işlemlerinin bitmesini bekliyorum.
Hayırlı olsun kardeş.
Fotoğraf bekliyoruz. Ne kadara aldın plaka ne kadara maloldu?
-
21 Mart 2017, 23:49
#1573
Arkadaşlar motorumu satıyorum. 2. El almak isteyenler motorum gayet temiz ve bakımlıdır. Foruma özel fiyatı konuşuruz. Etrafınızda almak isteyen olursa iletişime geçsin. Teşekkürler. 410550630 İlan numaram.
-
22 Mart 2017, 09:47
#1574
ayzek adlı üyeden alıntı
2013 model mondial 100 superboy ustunde ilk akusu bazen haftalarca bazen 2 ay kontak acmadigimiz oluyor surucu kursu olunca a1 gelecek egitim verecegiz malum karda kista yagmurda dersde olmuyor hala akusu tas gibi onu gectim garantiden 4 defa aku degisti zamaninda suanki uygulama farkli heralde eger ucretli aku alacaksan o exide lere kurus para verme 45-75 tl arasi deeppower kuru akuler var al tak kullanmazsan oyle olmuyorda hemen bitmiyorda
Ustam 130 TL baya yüksek zaten en olmadığı dediğiniz gibi yaparım . Bir de alırken bayi de forumu takip ettiğim için akülerin de hemen zayıflama oldugunu söyledim onlar da ilk başta az şarj edildiği için oldugunu söylediler bir gün boyunca şarj ettiler sonuç GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA yani benlik hiç bir durum yok ne yapılması gerekiyorsa yaptım. Sanki aküyü çıkardım başka yerde kullandım gibi davranıyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Forum da böyle garanti veya servislerin durumları ile ilgilenen bir abimiz vardı ismi Ekrem di galiba nasıl ulaşabilirim kendisine
-
22 Mart 2017, 09:51
#1575
hsynemre adlı üyeden alıntı
Ustam 130 TL baya yüksek zaten en olmadığı dediğiniz gibi yaparım . Bir de alırken bayi de forumu takip ettiğim için akülerin de hemen zayıflama oldugunu söyledim onlar da ilk başta az şarj edildiği için oldugunu söylediler bir gün boyunca şarj ettiler sonuç GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA yani benlik hiç bir durum yok ne yapılması gerekiyorsa yaptım. Sanki aküyü çıkardım başka yerde kullandım gibi davranıyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
Forum da böyle garanti veya servislerin durumları ile ilgilenen bir abimiz vardı ismi Ekrem di galiba nasıl ulaşabilirim kendisine
Kuralkan in sitesinde mail adresi ve telefonu var. Maillere dönüş yapıyor.
-
22 Mart 2017, 10:41
#1576
Facebookta pulsar 200 ns türkiye grubudunda postları var ekrem ata beyin oradanda kendisi ile iletişime geçebilirsiniz benim anlamadığım nokta şu sanırım gitmiş olduğun servis motoru aldığın servis nasıl oluyorda başta düzgün şarj edilmediği için diyebiliyorlar eğer öyle ise başta zaten düzgün şarj etmemişler demekki bu sorun çıkıyor ama ben şarj la alakalı olduğunu sanmıyorum 15 dk rolanti veya 15 km günlük yolda komple şarj olduğu yazıyor kullanım klavuzunda
-
22 Mart 2017, 10:57
#1577
Yorumlarınız için teşekkür ederim mail attım . Ustam ben yanlış anlattım galiba aldığım bayiye sorduğum da onlar az şarj etmeden dolayı akünün hemen bittiğini söylediler bende hemen motoru teslim almak yerine bir gün daha bekleyip gerekli kadar şarj olmasını istedim . Yani servis ile bayi farklı servis az şarj edildiği gibisinden bir şey demedi deşarj olmuş garanti kapsamı dışında dedi o kadar
-
22 Mart 2017, 21:26
#1578
Bence ya sizin akü az şarj edildi yada motor aküyü şarj edemiyor.Benim motor kışın soğukta 3 ay dışarda yattı.Yaşadığım yer baya soğuk kışın hep eksi derecelerde oluyor.2-3 haftada bir kere 10-15 dk olduğu yerde motoru çalıştırdım.Hiçbir sorun yaşamadım.
Ben motoru satın aldığımda 30 saate yakın şarj etmişlerdi aküyü bana teslim etmeden.
-
23 Mart 2017, 11:58
#1579
Teşekkür ederim,
Motorun ruhsatı bugün gelecek, galeriden bugün alacağım bir aksilik olmazsa. Aldığım zaman fotoğraf yüklerim. Motoru 6500'e aldım, plaka ruhsat da 400 liraya mal oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
clubhit adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kardeş.
Fotoğraf bekliyoruz. Ne kadara aldın plaka ne kadara maloldu?
Teşekkür ederim,
Motorun ruhsatı bugün gelecek, galeriden bugün alacağım bir aksilik olmazsa. Aldığım zaman fotoğraf yüklerim. Motoru 6500'e aldım, plaka ruhsat da 400 liraya mal oldu.
-
23 Mart 2017, 16:44
#1580
MaltGuitar adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim,
Motorun ruhsatı bugün gelecek, galeriden bugün alacağım bir aksilik olmazsa. Aldığım zaman fotoğraf yüklerim. Motoru 6500'e aldım, plaka ruhsat da 400 liraya mal oldu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------
Teşekkür ederim,
Motorun ruhsatı bugün gelecek, galeriden bugün alacağım bir aksilik olmazsa. Aldığım zaman fotoğraf yüklerim. Motoru 6500'e aldım, plaka ruhsat da 400 liraya mal oldu.
Hayırlı olsun. Fiyatlar artmış mı yoksa ekstralari mı var?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)