Ankara'da 4.44 idi kapandı, İzmir'deki servisin adını bilmiyorum, sitede de sadece sahibinin adı yazıyor şirket adı yerine.
Uzun zamandır foruma bakamadım, 2 hafta önce bu tekleme sorunum gaz diyaframının değişmesiyle halloldu, geçen hafta da aküm değişti. Bu iki işlemi de Ankara'da Turan Güneş'te MotoRPM'den hallettim, sağolsun Sinan abi çok cana yakın bir insan kafamdaki her soruyu da cevapladı. Bu iki işlem de garantiden halledilmiş oldu.
Ekrem bey her önünüze geçene servis yetkisi vermeyin. Bir kaç yer var motorun hava filtresini degistirirken motoru o kadar kötüledi ki anlatamam. Ustaligida yok lastik degisiminde balans kontrolü yapmiyor. Zaten geri kalan sorunlarda da ne yapmasi gerektigini ben söylüyorum.
Lütfen önünüze gecene yetki vermeyin.
200NS ile aynı yerde deponun altında kusura bakmasın ancak orada hakaret edecek hiç bir durum yok. Beğenmiyorsa yapmayacak zorlamadım kimseyi. Balans makinesi olmayan bir yere servis hakkı neden veriliyor o zaman. Diğer arızalarda da ne yapması gerektiğini ben söyledim.
Sırf servisimiz var diye göstermek için önlerine geçene servis hakkı veriyorlar. Ne bir eğitim nede başka bir sistem var.
Arkadaşlar pulsarın 400 lük modellerinin Türkiye'ye ne zaman geleceğiyle alakalı bilgisi olan var mı
Ss i bilmem ama bajaj dominar 400 modeli çıkmış daha yeni 2-3 günlük mesele. Seri üretime başlanmış. 2017 de türkiye ye geleceği söyleniyor.
Hiç egzoz taktıran oldu mu aranızda ? Bu ses olayından dolayı millet umursamadan yola atlayıp duruyor biraz etkilemek lazım
Garanti kapsamında daha önce bahsettiğim 7500 devir altındaki çekiş problemi için hava emme borusu burcu takıldı, yine göstergenin JF 32 hatası vermesi mevzusu için de akü jelli akü ile değiştirildi, bu işlemler 15 dk. sürdü. Parça ve akünün gelmesi 15 günü aştı. Servisin söylediği, Bajaj'ın motorun üstünde gönderdiği akü çok kaliteli değil ve boş gönderiliyormuş, akü suyunu Kuralkan burada sağlıyor ve özellikle soğuklarda(ki benim gösterge ilk kez havalar soğuyunca yapmıştı)yetersiz kalmaya başlayabiliyormuş. Kuralkan aküyü kendi stoğundan sağladığı için akü değişimlerinde bazen süre uzayabiliyormuş. Velhasılı kelam her ikisi de halloldu garanti kapsamında. Dönüş yolunda çekiş olayının hemen normale döndüğünü fark etmek güzeldi ilk hafif yokuşta bile.
Bu arada bu hava emme borusu burcu denen meret normalde gelen düzensiz hava girişini belli bir düzene sokan bir parça imiş, yani motora giren havayı hep aynı oranda sokuyor ve çekişi stabil hale getiriyor benim anladığım kadarıyla.
Bilgi yazarım demiştim, fırsat bulunca yazayım dedim sorun çözülünce. (Ki bence çok büyük sorunlar değildi ama çözümü varken bekletmenin anlamı yoktu ve ben de hallettirdim.)
İstanbul Kadıköy Bay-moto'ya teşekkürler.
Arkadaslar merhaba herkese kazasiz surusler.
Benim motor 10600 km de 10bin bakimi yapildi fakat son birkac gundur 4.vitesten 5 e attgmda cekisten dusuyor motor hizlanmiyor anca bayir asagi egimde hizlaniyor.sorun yoktu birden boyke bir sorun oldu basina gelen fikri olan var mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------
Hava emme burcu sorunu bende de oldu anlasilan.butun yaz surekli uzun yol yaptim javalar soğudu ilk defa bu sorun oldu.
Arkadaşlar merhaba. Bu makinenin subaplarindan ses gelmeye başladı birde yağ pompasinin kenarlarında yağ terlemesi var aynı sorunu yasayanlar oldu mu ? Bir de akü ve orta devirde düzensizlik bende de başladı anladığım kadarıyla akü temini biraz sıkıntılı da bu hava burcu denilen parça hemen temin edilebiliyor mu ve son zamanlarda yakıtım 15 kurusun altına düşmüyor bu hava burcunun yakıta etkisi var mı ? Saygılar ... kazasız sürüşler
Merhaba arkadaşlar ns150 motorum 1000km ye dayandı şuana kadar hiçbir sıkıntı yaşamadım lastikleri değiştirdim ve gerçekten çok fark etti ilk işiniz lastikleri değiştirmek olsun derim. Rodaj bakımını yaptık sorunsuz kullanmaktayım herhangi bir sorun yaşamadım. Alınız sürünüz efenim
ne lastik aldınız fiyat nedir güle güle kullanın
whatsapp grubu var mı acaba ? varsa özel mesaj atabilir misiniz? Katılmak istiyorum.
Pilot Street kullanıyorum ben biraz fazla para baydım ama faydasını fazlasıyla gördüm satarkende bunun faydasının olacağını düşünüyorum
Selam arkadaşlar ns 150'nin arka çamurluğu ile ns 200'ün arka çamurluğu aynımı (arka tarafataki parçalı olan)Herkese iyi günler dilerim
Evet bu sorun genellikle soğuk havada baş gösteriyor tıpkı göstergedeki jf32 sorunu gibi. Bende ikisi de havalar soğuyunca başladı ve garanti kapsamında geçen hafta akü değişimi ve burç takılarak halledildi. Anladığım kadarıyla Hindistan kendi sıcak iklimine göre üretmiş bu aletleri Soğukta sıkıntıları olabiliyor, Çok büyük sorunlar değil ikisi de 15 dk. içinde her ikisi de değiştirildi benim motorda, ama akü mevzusundan dolayı garanti kapsamında bir süre beklemek durumunda kalıyorsunuz. Akü Kuralkan tarafından karşılandığı için sanırım bir süre araştırılıp onay bekliyor, zira Bajaj'ın orjinal aküleri düşük maliyet yüzünden biraz dandik anladığım kadarıyla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Bildiğim kadarıyla aynılar, hatta kasaları da birebir aynı, koruma demiri v.s. gibi küçük farklar var sadece.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)