Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1361
    Dublebas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2016
    Şehir
    Alaska
    Motosikleti
    Pulsar NS150
    Alıntı Adalhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tavsiye edebileceğiniz kask ve mont var mı? Ls2 kask var ff396 350 tl gibi ama sharp 4* ondan ötesi 500 600 gibi rakamlara çıkıyor onlarda benim bütçeyi aşıyor.
    Nolan N64?
    MotoVlog > https://goo.gl/8jrwAL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1362
    Doobly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    Nilüfer/BURSA
    Motosikleti
    GT250R
    Gençler iş sebebiyle nakit ihtiyacından Pulsar'ım satılık. Motor çok sevdiğim her şeyiyle ilgilendiğim, gözüm gibi baktığım bir motor.
    Yabancıya gitmesin buradan birilerine nasip olsun isterim.

    Konum: Nilüfer/BURSA

    Bağlantı: https://tr.letgo.com/tr/i/garantili-...9-6a2a89a3b18d

  3. #1363

    Üyelik
    13 Ekim 2016
    Alıntı velidonmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosuperstore.net/Nic-Rover-Hi-Vis-Motosiklet-Montu,PR-2323.html Mont olarak bunu öneririm kullananlar memnun. Diğerlerini yeterli buluyorum.
    Teşekkür ederim. Montu inceledim. Oldukça iyi duruyor ve yorumlar da oldukça olumlu. Listebaşı yaptım.

  4. #1364

    Üyelik
    30 Temmuz 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 ns
    Alıntı Adalhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. Montu inceledim. Oldukça iyi duruyor ve yorumlar da oldukça olumlu. Listebaşı yaptım.
    Rica ederim. Güvenli sürüşler.

  5. #1365
    mse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı mstr88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Hangi lastiği almayı düşünüyorsunuz? Değişimden sonra yol tutuş ve sürüş hakkında bilgi verirseniz çok makbule geçecektir.
    Telefon tutacağı olarak, scooterlar için üretilen aynaya monteli olanları kullanabilirsiniz. Gidon için üretilenler bizim motorlara uymuyor maalesef.
    michelin pilot street leri takacağım zaten pek uyumlu lastik ebatı yok diğer markalarda
    Ben açıkçası şuan ki lastiklerle çok bir sıkıntı yaşamadım ancak virajlara girerken lastiklerede güvenmiyorum o yüzden çok zorlamıyorum. Bakalım aldığım zaman yorumları yazacağım buraya

    Aynaya monteli olanlar sağlıklımı acaba sonuçta çukurdur rüzgardır derken telefon düşmesin yere

  6. #1366

    Üyelik
    19 Ekim 2016
    Şehir
    Sakarya
    Benim maksimum 6bin tl'lik butcem var. Hero karizma ve Bajaj pulsar ns150arasinda kaldim. Heroyu daha cok begendim ama heroların ikinci eli yaygin olmadigindan pulsar agir basiyo. Siz ne önerirsiniz?

  7. #1367

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    Sabahları ilk çalıştırırken ekran geç geliyor ve jf32 hatası veriyor neden kaynaklı acaba

  8. #1368
    Dublebas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2016
    Şehir
    Alaska
    Motosikleti
    Pulsar NS150
    Alıntı kaanfurkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sabahları ilk çalıştırırken ekran geç geliyor ve jf32 hatası veriyor neden kaynaklı acaba
    Akü, servise gidin.

  9. #1369

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul / Pendik
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı mse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michelin pilot street leri takacağım zaten pek uyumlu lastik ebatı yok diğer markalarda
    Ben açıkçası şuan ki lastiklerle çok bir sıkıntı yaşamadım ancak virajlara girerken lastiklerede güvenmiyorum o yüzden çok zorlamıyorum. Bakalım aldığım zaman yorumları yazacağım buraya

    Aynaya monteli olanlar sağlıklımı acaba sonuçta çukurdur rüzgardır derken telefon düşmesin yere

    Aynaya monteli olanı istanbul - çanakkale yolculuğunda kullandım. Hala da takılı durur arada telefonu takıyorum. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım. Yalnız telefon haznesini dişlere iyi geçirmek lazım. Sıkıca bastırıldığında kitleniyor.

  10. #1370

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Merhabalar,
    6 aydır 150 NS kullanıcısıyım, 5300 km yol yaptım , 2 kez uzun yola çıktım, genel olarak motor çok hoşuma gidiyordu, gerek performans gerek görüntü açısından ancak bu aralar çok fazla sıkıntıyla karşı karşıya kaldım.
    1. Jiklemin çalışmadığını fark ettim, kendime doğru çektiğim zaman motor stop ediyor(motorun sıcak veya soğuk olması farketmiyor).
    2.Yokuş aşağı gazdan elimi çektiğimde veya düz yolda 6-7bin devirden sonra gazdan elimi çektiğimde, çat pat sesler geliyordu, ankarada servise götürdüm birşey yok dediler, izmirde servise götürdüm hava filtresinde bir parçanın değişmesi gerekiyor dediler, parça istettik fakat gelmedi, başka yerlere götürdüm zincir ayarıdır dediler yaptık hiç birşey değişmedi.
    3. Son iki haftadır ben de ekranın kendini resetleme sıkıntısını yaşıyorum.
    4. Ve en çok canımı sıkan sıkıntı son 10 gündür var, normalde 150 NS sınıfının en güçlü torklarından birine sahip ve bu yüzden çoğu kullanıcıya cazip geliyordu, ben de en çok 7 binden sonraki torkunu seviyordum fakat şu aralar motor resmen 5000-7500 aralığında performans düşüklüğü yaşıyor.
    8200'den sonra birden çevirmeye başlıyor ama öncesindeki güç bariz bir şekilde kayboldu.

    Resetleme konusu hakkında anladığım kadarıyla çoğu kullanıcının sıkıntısı var ve aküden kaynaklanıyor fakat diğerleriyle ilgili yazı okumadım bu forumda, diğer 3 başlık hakkında herhangi bir bilgisi olan var mı?

  11. #1371

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı cenktu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    6 aydır 150 NS kullanıcısıyım, 5300 km yol yaptım , 2 kez uzun yola çıktım, genel olarak motor çok hoşuma gidiyordu, gerek performans gerek görüntü açısından ancak bu aralar çok fazla sıkıntıyla karşı karşıya kaldım.
    1. Jiklemin çalışmadığını fark ettim, kendime doğru çektiğim zaman motor stop ediyor(motorun sıcak veya soğuk olması farketmiyor).
    2.Yokuş aşağı gazdan elimi çektiğimde veya düz yolda 6-7bin devirden sonra gazdan elimi çektiğimde, çat pat sesler geliyordu, ankarada servise götürdüm birşey yok dediler, izmirde servise götürdüm hava filtresinde bir parçanın değişmesi gerekiyor dediler, parça istettik fakat gelmedi, başka yerlere götürdüm zincir ayarıdır dediler yaptık hiç birşey değişmedi.
    3. Son iki haftadır ben de ekranın kendini resetleme sıkıntısını yaşıyorum.
    4. Ve en çok canımı sıkan sıkıntı son 10 gündür var, normalde 150 NS sınıfının en güçlü torklarından birine sahip ve bu yüzden çoğu kullanıcıya cazip geliyordu, ben de en çok 7 binden sonraki torkunu seviyordum fakat şu aralar motor resmen 5000-7500 aralığında performans düşüklüğü yaşıyor.
    8200'den sonra birden çevirmeye başlıyor ama öncesindeki güç bariz bir şekilde kayboldu.

    Resetleme konusu hakkında anladığım kadarıyla çoğu kullanıcının sıkıntısı var ve aküden kaynaklanıyor fakat diğerleriyle ilgili yazı okumadım bu forumda, diğer 3 başlık hakkında herhangi bir bilgisi olan var mı?
    Geçmiş olsun...
    The Power of The Dreams.

  12. #1372

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun...
    Teşekkürler

  13. #1373

    Üyelik
    24 Mayıs 2010
    Benimde jikle çalışmıyor. Bay motoya gidince soracağım ben de

  14. #1374

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı cenktu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    4. Ve en çok canımı sıkan sıkıntı son 10 gündür var, normalde 150 NS sınıfının en güçlü torklarından birine sahip ve bu yüzden çoğu kullanıcıya cazip geliyordu, ben de en çok 7 binden sonraki torkunu seviyordum fakat şu aralar motor resmen 5000-7500 aralığında performans düşüklüğü yaşıyor.
    8200'den sonra birden çevirmeye başlıyor ama öncesindeki güç bariz bir şekilde kayboldu.

    diğer 3 başlık hakkında herhangi bir bilgisi olan var mı?



    İlginçtir bu bahsini ettiğiniz olay bende de 5000 bakımından sonra başladı. Motorun normal hali buydu da bakım sonrası ona mı döndü diye düşünüyorum. Benim motorum da mesela eskiden 5.viteste 80'le giderken bayılma ya da hızlanamama sorunu olmadan gaz verdikçe 80'den yüksek hızlara doğru çıkardı, şimdi hafif bir yokuşta 5.viteste isem ve hızım 80 civarındaysa yani 90km altındaysa ki bu da 7500 devir altına denk geliyor performası düşüyor ve gaz versemde bunu kaldıramıyor ama o esnada 4.vitese atarsam inanılmaz bir güç sergieyip çok kısa sürede 90 ları aşıyor, bu aletin 17 hp oluşu ve 13 nm torka sahip oluşu normalde 4.viteste 90 - 100 ü görebilmesini sağlıyor ve bu sebeple 5.viteste düz yol biraz eğimlenince 80 altı hızları için 4'e düş mü diyor, ki vitesi düşünce şahlanıyor alet. Ve sonra 7500devir üstünde uçmaya başlıyor. Ama 5000 bakımı öncesi ben mesela herkesin alet 7500 devir sütünde şahlanıyor tanımını o kadar net yaşamıyordum, çünkü zaten her devirde iyi hızlanıyordu, şimdi 7500de sanki alete nitro takılmış gibi net ve eskiye göre keskin bir farkla fırlıyor. Bu durumda da niye bunu rodaj sonrası sergilemedi de 5000'de bakım sonrası sergiledi diye düşünmeye başladım, ilk fırsatta ben de baymoto'nun yolunu tutacağım bunu sormak için, bakımda bunu sağlasın diye bir işlem mi yapıldı bilemedim. Bunu bir sorun gibi algılamadım ben ama, daha ziyade motorun gerçek karakterini 5000 bakımından sonra bulduğunu düşündüm, şimdi siz yazınca bi anlamda haklı olduğunuzu düşünüyorum, torku yüksek bir alet yüksek viteste de düşük hızları daha az bayılarak kaldırmalı, ki bakıma dek kaldırıyordu, şimdi niye oldu bu değişim, bunu öğrenmek maksatlı ilk boş günümde ben de servise gideceğim galiba. Sonucu buradan yazarım. Eğer servis ekstra hiç bi şey yapmadık derse o halde 5000'li kmleri gören diğer NS150'lerde de benzeri bir şey olmuş ya da olacaksa ilk kez ortada bir sorun var diyeceğim. Bi servise gidelim hele bakalım ne olacak.

  15. #1375
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Bir kaç cümlede ben yazayım. Şuan 6500 km deyim. Ücretsiz bakımda castrol yağ konuldu. Ondan önce motul vardı, motuldan vaz geçmeyin. Bende tekrar değiştirmeyi düşünüyorum. 6-7k devirdeki tekleme sorunu, 2016 modeller zaten o parça takılı halde geliyor. Motoru 2016 model olup yada o parça takıldığı halde bile tekleme yapıyorsa karbüratör garantiden değişiyor, gaz kelebek(tps) sensörü bir ciyaza takılıp ayarlanıyor. Tekleme tamamen kaybolmasada can sıkıcı sürekli teklemiyor. Sadece 7k devire geldiğinde azcık sirkeleyip hemen toparlıyor. Ekran resetleme olayı bendede var. Hintli mühendisler malzmeden calmışlar. 150cc 17 hp motora küçücük 4 amper akü koymuşlar. Garantiden değişse bile sorunun yine değişeceğini sanmıyorum. Çünkü akünün girdiği yer küçük, daha yüksek amper bir akü sığmayabilir. Birde motor firenine bırakıldığında patlama oluyor demiş arkadaş. Çok şiddetli değilse(tüfek patlar gibi) normal bir durum. Motorun sıkıştırma oranı, bir nevi torku yüksek olduğu için bu patırdamalar normal. Ama ben istemiyorum diyen hava ayrını biraz açabilir. Ben hava ayarını kendim ayarladım en sonunda. Servis buna mecbur etti.

  16. #1376

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginçtir bu bahsini ettiğiniz olay bende de 5000 bakımından sonra başladı. Motorun normal hali buydu da bakım sonrası ona mı döndü diye düşünüyorum. Benim motorum da mesela eskiden 5.viteste 80'le giderken bayılma ya da hızlanamama sorunu olmadan gaz verdikçe 80'den yüksek hızlara doğru çıkardı, şimdi hafif bir yokuşta 5.viteste isem ve hızım 80 civarındaysa yani 90km altındaysa ki bu da 7500 devir altına denk geliyor performası düşüyor ve gaz versemde bunu kaldıramıyor ama o esnada 4.vitese atarsam inanılmaz bir güç sergieyip çok kısa sürede 90 ları aşıyor, bu aletin 17 hp oluşu ve 13 nm torka sahip oluşu normalde 4.viteste 90 - 100 ü görebilmesini sağlıyor ve bu sebeple 5.viteste düz yol biraz eğimlenince 80 altı hızları için 4'e düş mü diyor, ki vitesi düşünce şahlanıyor alet. Ve sonra 7500devir üstünde uçmaya başlıyor. Ama 5000 bakımı öncesi ben mesela herkesin alet 7500 devir sütünde şahlanıyor tanımını o kadar net yaşamıyordum, çünkü zaten her devirde iyi hızlanıyordu, şimdi 7500de sanki alete nitro takılmış gibi net ve eskiye göre keskin bir farkla fırlıyor. Bu durumda da niye bunu rodaj sonrası sergilemedi de 5000'de bakım sonrası sergiledi diye düşünmeye başladım, ilk fırsatta ben de baymoto'nun yolunu tutacağım bunu sormak için, bakımda bunu sağlasın diye bir işlem mi yapıldı bilemedim. Bunu bir sorun gibi algılamadım ben ama, daha ziyade motorun gerçek karakterini 5000 bakımından sonra bulduğunu düşündüm, şimdi siz yazınca bi anlamda haklı olduğunuzu düşünüyorum, torku yüksek bir alet yüksek viteste de düşük hızları daha az bayılarak kaldırmalı, ki bakıma dek kaldırıyordu, şimdi niye oldu bu değişim, bunu öğrenmek maksatlı ilk boş günümde ben de servise gideceğim galiba. Sonucu buradan yazarım. Eğer servis ekstra hiç bi şey yapmadık derse o halde 5000'li kmleri gören diğer NS150'lerde de benzeri bir şey olmuş ya da olacaksa ilk kez ortada bir sorun var diyeceğim. Bi servise gidelim hele bakalım ne olacak.
    Ben motorun karakterini bulduğunu düşünmüyorum açıkcası çünkü bariz bir şekilde 6-7 bin devirlerde motor dip gazda ölü gibi oluyor. Bunun yanı sıra ufak yokuşlarda bile 3. vitesten itibaren 6-7bin devir aralığında motor geriye düşüyor, demek istediğim bırakın aynı hızda kalmayı hız kaybediyor. Max torkunu 7500'de üreten bir aletin 7000 devirde ölmesi bir şekilde şanzımanla alakalı bir soruna işaret ediyor bence. Aslında motor eskiden de şahlanmayı iyi yapıyordu fakat 7000'den itibaren düzenli artan ivme o hissi bir anda vermiyordu, fakat şimdi benim gördüğüm motor sanki 8000 altı devirlerde zorlanıyor ve 8000 üstünde ise bir anda o torku üretmeye başlıyor.

  17. #1377

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı cenktu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben motorun karakterini bulduğunu düşünmüyorum açıkcası çünkü bariz bir şekilde 6-7 bin devirlerde motor dip gazda ölü gibi oluyor. Bunun yanı sıra ufak yokuşlarda bile 3. vitesten itibaren 6-7bin devir aralığında motor geriye düşüyor, demek istediğim bırakın aynı hızda kalmayı hız kaybediyor. Max torkunu 7500'de üreten bir aletin 7000 devirde ölmesi bir şekilde şanzımanla alakalı bir soruna işaret ediyor bence. Aslında motor eskiden de şahlanmayı iyi yapıyordu fakat 7000'den itibaren düzenli artan ivme o hissi bir anda vermiyordu, fakat şimdi benim gördüğüm motor sanki 8000 altı devirlerde zorlanıyor ve 8000 üstünde ise bir anda o torku üretmeye başlıyor.
    Katılıyorum ama ben şunu anlamıyorum, benim motorum açıkça 5000km ilk bakımı yapılana dek hiç böyle bir şey yapmadı, hatta kendim 2500'de ara yağ değişimi yapıp yine casTrol yağ koydum hiç bir şey olmadı, şimdi sanki bakımda bir şey yapılmış da bu durum ortaya çıkmış gibi bende. ve evet dediğiniz gibi gerçekten can sıkıcı üstelik 5000 km böyle bir şey olmamışken. Ben henüz servise gidemedim muhtemelen C.tesi sabahtan gidebileceğim bakalım ne olacak. Yoksa bu durumun yağ ile de şanzımanla da alakalı olduğunu sanmıyorum ben, ayrıca silkeleme filan değil bu, sadece hafif bir yokuş bile olsa vitesi düşmedikçe sizin de söylediğiniz gibi gaz açılsa bile hızın artmaması durumu var, bugün işe gelirken boğaz köprüsü için giriş yapılan o tatlı yokuşta yine aynını yaşadım ve 5'ten 4'e inince motor fırladı, ve bakımdan beridir motoru 4 ve 5 gibi viteslerde düşük devirde sürmek zorlaştı adeta, ille 7bin devir üstünde gitmek ister gibi. 4.viteste 90km hızlara gelene de 5'inçi vitese geçme der gibi motor adeta, bilhassa da yokuşlarda. Benim motorumda ilk kez böyle bir şey oluyor ve bunun bakımdan sonra başlaması da enteresan. Benim bilmediğim bir şey mi yaptılar nedir, anlamadım? Bunun haricinde şu ana dek en ufak bir sorun olmadı benim motorumda, ki şu an 5700km'ye gelmiş durumdayım.

    Bir de evet, düzenli artan ivme demişsiniz, tam tabiri bu esasında, bende de bakım öncesine kadar aynen öyleydi, düzenli şekilde gaz verdikçe motor karşılığını verip düzenlice hızlanıyordu, evet önceden de yokuşlarda 4'e düştüğüm oluyordu ama bu küçük cc'lerdeki klasik durumdu, yani motorun bir sorunu yoktu bu anlamda, 5'le devam ederken de bu kadar pasifize olup düşmüyordu aşağıya.

  18. #1378

    Üyelik
    24 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum ama ben şunu anlamıyorum, benim motorum açıkça 5000km ilk bakımı yapılana dek hiç böyle bir şey yapmadı, hatta kendim 2500'de ara yağ değişimi yapıp yine casTrol yağ koydum hiç bir şey olmadı, şimdi sanki bakımda bir şey yapılmış da bu durum ortaya çıkmış gibi bende. ve evet dediğiniz gibi gerçekten can sıkıcı üstelik 5000 km böyle bir şey olmamışken. Ben henüz servise gidemedim muhtemelen C.tesi sabahtan gidebileceğim bakalım ne olacak. Yoksa bu durumun yağ ile de şanzımanla da alakalı olduğunu sanmıyorum ben, ayrıca silkeleme filan değil bu, sadece hafif bir yokuş bile olsa vitesi düşmedikçe sizin de söylediğiniz gibi gaz açılsa bile hızın artmaması durumu var, bugün işe gelirken boğaz köprüsü için giriş yapılan o tatlı yokuşta yine aynını yaşadım ve 5'ten 4'e inince motor fırladı, ve bakımdan beridir motoru 4 ve 5 gibi viteslerde düşük devirde sürmek zorlaştı adeta, ille 7bin devir üstünde gitmek ister gibi. 4.viteste 90km hızlara gelene de 5'inçi vitese geçme der gibi motor adeta, bilhassa da yokuşlarda. Benim motorumda ilk kez böyle bir şey oluyor ve bunun bakımdan sonra başlaması da enteresan. Benim bilmediğim bir şey mi yaptılar nedir, anlamadım? Bunun haricinde şu ana dek en ufak bir sorun olmadı benim motorumda, ki şu an 5700km'ye gelmiş durumdayım.

    Bir de evet, düzenli artan ivme demişsiniz, tam tabiri bu esasında, bende de bakım öncesine kadar aynen öyleydi, düzenli şekilde gaz verdikçe motor karşılığını verip düzenlice hızlanıyordu, evet önceden de yokuşlarda 4'e düştüğüm oluyordu ama bu küçük cc'lerdeki klasik durumdu, yani motorun bir sorunu yoktu bu anlamda, 5'le devam ederken de bu kadar pasifize olup düşmüyordu aşağıya.
    Aynen ben de dediklerinize katılıyorum. Düşük viteslerde bana debriyajla devir yükseltme mecburiyeti hissettiriyor çoğu zaman, vites atmaktan daha pratik fakat o da debriyaj balataları için zararlı bir olay. Önümüz kış motoru bu halde kapatmaya da içim el vermiyor fakat ilgilenecek zamanım yok maalesef. Siz servise götürdükten sonra izlenimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

  19. #1379

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı cenktu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen ben de dediklerinize katılıyorum. Düşük viteslerde bana debriyajla devir yükseltme mecburiyeti hissettiriyor çoğu zaman, vites atmaktan daha pratik fakat o da debriyaj balataları için zararlı bir olay. Önümüz kış motoru bu halde kapatmaya da içim el vermiyor fakat ilgilenecek zamanım yok maalesef. Siz servise götürdükten sonra izlenimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
    Ben motoru kışın da kar ve sağanak yağmur olmadığı müddetçe kullanan biriyim, şimdiye kadar hiç motosiklet yatırmışlığım yok, bu yüzden işe gidiş geliş için kullandığımdan bunu çözmem farz oldu. C.tesiye kalmadan perşembe sabahı işe giderken bir uğrayacağım servise bakalım, bakımdan sonra bu durumun baş gösterdiğini anlatacağım, sonucu paylaşırım tabii ki.

    Bu gece işten dönerken otobana girdim ve bakım sonrası fırsat bulamadığım şeyi denedim 3.vitesten itibaren hızlanıp redline'a kadar gazladım ve 3. 4. ve 5. viteslerde RPM LIMIT lambasını yaktırmayı denedim, 3 ve 4 te yaktırdım tabii, ve şunu söyliyim motor 4. viteste 110km üstünü görerek yaktı lambayı, 5.inci viteste 126 lara gelmesine rağmen lamba yanmadı, ötesini de yapamadım yol bitti zaten, yani diyeceğim aletin hız anlamında performansı 7500 devir üstünde muhteşem resmen, ama bahsini ettiğimiz mevzunun çözülmesi şart, merakımı çekense neden 5000 bakımından sonra başladığı, bu duruma bakımda yapılan ya da değişen ne sebep oldu.

  20. #1380

    Üyelik
    27 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    Motorun diyaframına baktırabilirsiniz benim motorda gitmiyordu diyafram değiştikten sonra düzeldi


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)