Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Eylül 2016, 21:09
#1301
soğuk havaların biraz başlamasıyla beraber motosiklet sabahları çalıştırırken, daha marşa basmadan, anahtarı çevirip elektrik anahtarına basınca ekran gelmiyor, bir reset atıyor ondan sonra açılıyor, böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
Reklamlar
-
30 Eylül 2016, 23:29
#1302
swat2 adlı üyeden alıntı
o hava alma yeri her motorda var. Benim çinli cubta bile vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------
Benimde şuana kadar gözlemlerimde, motor 250km de yağ filtresinin etrafında biraz yağ atmış gibi gözüyor. Yağlanma var bu neden kaynaklıyor acaba. Bu gibi bir durum yaşayan var mı ?
Yağ değişimine gittiğimizde motor sıcak oluyor. Filitre kapağıda motor sıcakken sökülüyor. Aslında motor sıcakken civata söküp takmak sağlıklı değil. Civatayı ne kadar sıkarsan sık yalama olmuş gibi döner sıkışmaz. Benimde ilk bakımdan sonra terleme olmuştu. Sabah motor soğukken kendim tekrar sıktım bir daha sızıntı olmadı.
-
01 Ekim 2016, 09:12
#1303
darkloops adlı üyeden alıntı
soğuk havaların biraz başlamasıyla beraber motosiklet sabahları çalıştırırken, daha marşa basmadan, anahtarı çevirip elektrik anahtarına basınca ekran gelmiyor, bir reset atıyor ondan sonra açılıyor, böyle bir sorun yaşayan oldu mu ?
Akü ile ilgili bahsettiğiniz sorun. Servise götürün hallederler. Anadolu yakası ise Bay Moto, Avrupa yakasında da Oktay Motor diyorlar
-
01 Ekim 2016, 14:25
#1304
Herkese merhabalar. Benim ufak bir sorum olacak. Motosikletim son bir haftadır üzerine sanki ölü toprağı atılmış gibi. Neden bahsediyorsun diyeceksiniz hemen uzatmadan söyleyeyim. Bildiğiniz üzere motosiklet 5.6 devirlerden sonra bir anda farklı bi ivmelenme kazanıyor ve ben motosikletimin bu şekilde tepki göstermesine bayılıyordum. Ama dediğim gibi son 1 belki 2 haftadır o tepkiyi vermiyor artık. Motosiklet sanki hissizleşti. Sebebi ne olabilir acaba, yardımcı olabilirseniz çok minnettar olurum. Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum.
Tekeriniz düz bassın.
-
01 Ekim 2016, 21:58
#1305
İstanbulda pazar günleri de açık olan bajaj bayisi var mı acaba bilgisi olan var mı?
-
01 Ekim 2016, 22:00
#1306
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Yağ değişimine gittiğimizde motor sıcak oluyor. Filitre kapağıda motor sıcakken sökülüyor. Aslında motor sıcakken civata söküp takmak sağlıklı değil. Civatayı ne kadar sıkarsan sık yalama olmuş gibi döner sıkışmaz. Benimde ilk bakımdan sonra terleme olmuştu. Sabah motor soğukken kendim tekrar sıktım bir daha sızıntı olmadı.
Merhaba mtgemlik,
Aynı sorun bende de var. Motorla yol yaptıktan sonra her baktığımda yağ tapasının ordan sızma var. Sürekli ne kadar yağ kaldı diye kontrol ediyorum. Burnuma yanık kokusu gelse benden mi geliyor acaba diye kontrol ediyorum. Sıkmamız gereken yer tam olarak neresidir?
Yağ doldurulan siyah plastik kapak mı yoksa eski yağın boşaltıldığı civata mı ?
-
01 Ekim 2016, 22:05
#1307
tlh55 adlı üyeden alıntı
İstanbulda pazar günleri de açık olan bajaj bayisi var mı acaba bilgisi olan var mı?
Bay Moto Açık diye biliyorum bir arasana yarın
MotoVlog > https://goo.gl/8jrwAL
-
01 Ekim 2016, 22:09
#1308
simaok77 adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar. Benim ufak bir sorum olacak. Motosikletim son bir haftadır üzerine sanki ölü toprağı atılmış gibi. Neden bahsediyorsun diyeceksiniz hemen uzatmadan söyleyeyim. Bildiğiniz üzere motosiklet 5.6 devirlerden sonra bir anda farklı bi ivmelenme kazanıyor ve ben motosikletimin bu şekilde tepki göstermesine bayılıyordum. Ama dediğim gibi son 1 belki 2 haftadır o tepkiyi vermiyor artık. Motosiklet sanki hissizleşti. Sebebi ne olabilir acaba, yardımcı olabilirseniz çok minnettar olurum. Hepinize şimdiden teşekkür ediyorum.
Tekeriniz düz bassın.
Bujileri, karbüratörü ve hava filtresini temizleyin. Farkı hissedeceksiniz.
-
01 Ekim 2016, 22:51
#1309
mstr88 adlı üyeden alıntı
Merhaba mtgemlik,
Aynı sorun bende de var. Motorla yol yaptıktan sonra her baktığımda yağ tapasının ordan sızma var. Sürekli ne kadar yağ kaldı diye kontrol ediyorum. Burnuma yanık kokusu gelse benden mi geliyor acaba diye kontrol ediyorum. Sıkmamız gereken yer tam olarak neresidir?
Yağ doldurulan siyah plastik kapak mı yoksa eski yağın boşaltıldığı civata mı ?
Bende sadece yağ filitresi kapağında sızma vardı. Onuda motor soğukken kendim sıktım. Eğer elinden geliyorsa nerde kaçak varsa kendin sıkabilirsin fazla zorlamadan.
-
01 Ekim 2016, 23:43
#1310
-
02 Ekim 2016, 00:17
#1311
Dublebas adlı üyeden alıntı
Hocam ben gene de ilk fırsatta lastik almanızı öneririm nedense benim ki 70 km hızda rüzgarda bile savuruyordu orjinal lastiklerle michelin aldım huzur doldum
Valla hocam bu sene böyle gitsin diyorum marttan sonra alacağım güzel bir lastik aynı ebatlarda mı aldın acaba ben lastik bakmaya gittiğimde oradaki adam bana daha büyük bir ebat söyledi ve onu takıyorlar genelde dedi. (Söylediği ebatları hatırlamıyorum maalesef )
-
02 Ekim 2016, 02:33
#1312
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bujileri, karbüratörü ve hava filtresini temizleyin. Farkı hissedeceksiniz.
Hava filtresini temizleyebildim sadece. Çok kirli değildi biraz toz vardı güzelce hava tuttum tekrar yerine taktım. İş yerinde lokma anahtarı bulamayınca buji ve karbüratör temizliği işine girmedim. Deneme sürüşü yaptım ama değişen birşey yoktu. 400 km sonra 4000 km olacak motosiklet, o zaman servise gidip tekrar genel bi bakım yaptıracağım artık.
Teşekkür ederim değerli bilgileriniz için.
-
02 Ekim 2016, 10:32
#1313
mse adlı üyeden alıntı
Valla hocam bu sene böyle gitsin diyorum marttan sonra alacağım güzel bir lastik aynı ebatlarda mı aldın acaba ben lastik bakmaya gittiğimde oradaki adam bana daha büyük bir ebat söyledi ve onu takıyorlar genelde dedi. (Söylediği ebatları hatırlamıyorum maalesef )
1 cm lik boyut farkları çok etkilemiyor 110'a 140 takmayın yter.
Ben ön lastiği bulamadım 1 cm ince taktım mesela.
Kalın lastik daha iyi yol tutar diye bir durum yok zaten (Bknz. yol bisikletleri)
MotoVlog > https://goo.gl/8jrwAL
-
02 Ekim 2016, 19:01
#1314
benim bir sorunum var motor anahtar kontak açınca yani voltaj gelince 2 gündür farlar da yanmaya başlıyor önceden motor çalışınca yanıyordu sizce sorun neyden kaynaklı olabilir.
-
02 Ekim 2016, 20:54
#1315
mtgemlik adlı üyeden alıntı
Bende sadece yağ filitresi kapağında sızma vardı. Onuda motor soğukken kendim sıktım. Eğer elinden geliyorsa nerde kaçak varsa kendin sıkabilirsin fazla zorlamadan.
Aynı şey benim motorumdada var. Sızıntı değilde terleme şeklinde sıkmayı deniycem. Teşekkürler.
-
03 Ekim 2016, 18:10
#1316
arkadaşlar selamlar hafta sonu çıkıp güzelce bir gezdim çok da keyif aldım. bizim motorun bu ikinci el fiyatlarını çok öldürmeye başladılar gibi enteresan geliyor bu durum da.
-
03 Ekim 2016, 20:00
#1317
Beyler bu yağ neden akmış olabilir ?
[IMG][/IMG]
-
04 Ekim 2016, 08:36
#1318
Hayırlı sabahlar arkadaşlar. Bu sabah iş dönüşünde motorumun devri bir anda 4.5. devirlerden 8.9. devirlere yükseldi. Sebebi ne olabilir ?
Bir de hissedilir derece 4.5. devirlerde sanki bir tıkanma var, gazı açıyorum motor o devirde takılıyor. Bu yüzden bir anda 8.9. devire de çıkmış olabilir diye düşündüm. Yardımcı olabilirseniz çok minnettar kalırım.
-
04 Ekim 2016, 09:08
#1319
simaok77 adlı üyeden alıntı
Hayırlı sabahlar arkadaşlar. Bu sabah iş dönüşünde motorumun devri bir anda 4.5. devirlerden 8.9. devirlere yükseldi. Sebebi ne olabilir ?
Bir de hissedilir derece 4.5. devirlerde sanki bir tıkanma var, gazı açıyorum motor o devirde takılıyor. Bu yüzden bir anda 8.9. devire de çıkmış olabilir diye düşündüm. Yardımcı olabilirseniz çok minnettar kalırım.
Jikle açık kalmış olabilir mi? otomatik jikle var ya bunlarda
MotoVlog > https://goo.gl/8jrwAL
-
04 Ekim 2016, 10:03
#1320
Dublebas adlı üyeden alıntı
Jikle açık kalmış olabilir mi? otomatik jikle var ya bunlarda
Otomatik jikle derken hocam ? Hemen deponun altında olduğunu biliyorum da otomatiği pek anlamadım. Diğeriyle de hiç oynamadım ama öğlen çıkıp ilk işim buna bakmak olacak.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)