Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Eylül 2016, 13:33
#1261
JF 32 sorunu bende de oldu servise sordum akü zayıflamış dedi şarj edilmesi gerekiyormuş 6 saat sürüyormuş
Reklamlar
-
17 Eylül 2016, 14:14
#1262
Merhabalar Whatsap grubuna katılmak için illaki motorumuz olması lazımmı Katılma şansım varmı? Bilgilerinizden istifade ederim
-
17 Eylül 2016, 18:15
#1263
hsynemre adlı üyeden alıntı
JF 32 sorunu bende de oldu servise sordum akü zayıflamış dedi şarj edilmesi gerekiyormuş 6 saat sürüyormuş
Öyle gözüküyor, geçen denedim marşa ufak ufak bastım 2 kez 3. de ekran gitti gene şarj olmadığını anladım da, şarj etmeden niye verir demi motoru?
Bakalım nasıl çözecek Bay Moto önemli olan hata yapmaları değil nasıl çözdükleri
-
17 Eylül 2016, 19:00
#1264
Dublebas adlı üyeden alıntı
Öyle gözüküyor, geçen denedim marşa ufak ufak bastım 2 kez 3. de ekran gitti gene şarj olmadığını anladım da, şarj etmeden niye verir demi motoru?
Bakalım nasıl çözecek Bay Moto önemli olan hata yapmaları değil nasıl çözdükleri
Motoru alırken bayiye özellikle söyledim şarj konusunu akşam üstü gitmiştim şimdi veririz motoru dedi ama tam şarj olmaz dedi bende tabi ki dursun tam şarj olsun dedim pazar günü sabahtan akşama kadar şarj etti bayi . Servise söyledim onlar da motorun çalışırken farın hep açık olması zayıflatıyor dedi ilk şarja alakası filan yok dedi . En kısa zaman da servise verip şarj ettiricem bakalım sorun çözülecek mi
-
17 Eylül 2016, 20:17
#1265
hsynemre adlı üyeden alıntı
Motoru alırken bayiye özellikle söyledim şarj konusunu akşam üstü gitmiştim şimdi veririz motoru dedi ama tam şarj olmaz dedi bende tabi ki dursun tam şarj olsun dedim pazar günü sabahtan akşama kadar şarj etti bayi . Servise söyledim onlar da motorun çalışırken farın hep açık olması zayıflatıyor dedi ilk şarja alakası filan yok dedi . En kısa zaman da servise verip şarj ettiricem bakalım sorun çözülecek mi
Saçmalamış bence Far açık diye akü mü biter çalışan motorda
Ama bence koydukları akü dandik, kuru akü alıp geçmek lazım aslında.
-
17 Eylül 2016, 23:18
#1266
Whatsapp grubuna ekleyebilir misin benide özelden mesaj attım
-
17 Eylül 2016, 23:53
#1267
Arkadaşlar motorun orjinal lastik ebatlarında oynasak sıkıntı olur mu arkaya 130 luk taksak mesela. Bilgisi olan varsa cevaplasın lütfen
-
18 Eylül 2016, 20:58
#1268
Motorda bisey farkettim. Normal mi bilmiyorum ama tuhaf.
Motor orta sehpadayken boş viteste calisir vaziyette birinci vitese takıyorum. Tekerlek dönmeye başlıyor. Debriyaji sıkınca da donmeye devam ediyor. Normalde ayırmasi lazim degili debriyajin yani tekerin donmemesi lazım bence var mı yaşayan ayni seyi. Ya da bu.bir sorunu yoksa normal mi ?
-
18 Eylül 2016, 21:13
#1269
benimde bir sorunum var... bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim motor 1800 km de, yakıt konusunda kafayı taktım bu km kadar hiç takmıyordum en son 1650km depo fullemiştim içinde vardı 20 tl aldı 1 hafta sonra tekrar aldım ve daha sonra 1798 kilometrede tekrar aldım tekrar fulledim 29 tl aldı fakat hesaplama göre çok fazla yakmış motor şehir içi kullandım çoğunlukla 6 devir üstünde kullandığımda oldu fakat bu kadar yakmaması gerekiyor sizce motor bilgim olmadığı için neyde sıkıntı olabilir, motor yakıt konusunda bir ayarı varmıdır ?
-
19 Eylül 2016, 09:19
#1270
Mont alacağım en fazla 300 tl çıkabilirim önerileriniz var mıdır ?
-
19 Eylül 2016, 11:36
#1271
darkloops adlı üyeden alıntı
Motorda bisey farkettim. Normal mi bilmiyorum ama tuhaf.
Motor orta sehpadayken boş viteste calisir vaziyette birinci vitese takıyorum. Tekerlek dönmeye başlıyor. Debriyaji sıkınca da donmeye devam ediyor. Normalde ayırmasi lazim degili debriyajin yani tekerin donmemesi lazım bence var mı yaşayan ayni seyi. Ya da bu.bir sorunu yoksa normal mi ?
Normal değil servisine götürün debriyaj ayarına baksınlar
-
19 Eylül 2016, 12:28
#1272
Arkadaşlar merhaba,
Pulsar ailesine yeni katıldım. NS 150 kullanıcısıyım. uzun yol tecrübemi paylaşmak istedim. 4000 km yol yaptım. bunun 2100 km si uzun yol. kırklareli-bodrum yaptım. günlük ortalama 350 km yol yaptım bir hafta boyunca. motorda en ufak bir sıkıntı olmadı. 150 cc olduğundan rampalarda çekiş düşüyor tabii ama sorun olacak boyutta değil. ortalama hızım 110-115 km/saat. en yüksek olarak 132 km gördüm. motor düz yolda zorlanmadan 125 yapabiliyor. zorlayınca 130 un üzerine çıkıyor. 130 civarında devir 10 un üzerine çıkıyor ve ışık yanıyor zaten. ortalama tüketim 3,4 gibi oldu. motor bu fiyata alınabilecek en iyisi bence. fiyatının hakkını veriyor. rodaj süresince boşa geçirmede sıkıntı oluyordu sonra rahatladı. an itibariyle hiçbir problem yok. ben gayet memnunum.
-
19 Eylül 2016, 13:16
#1273
Dublebas adlı üyeden alıntı
Öyle gözüküyor, geçen denedim marşa ufak ufak bastım 2 kez 3. de ekran gitti gene şarj olmadığını anladım da, şarj etmeden niye verir demi motoru?
Bakalım nasıl çözecek Bay Moto önemli olan hata yapmaları değil nasıl çözdükleri
Aküler hızlı şarjda şarj edilince bu sorunu yapar.Çoğunlukla 150NS aküleri bu hızlı şarja dayanamıyor ve eriyor veyatta bozuluyor. Yeni akü alınması gerekebilir. Biz genellikle bu durumlarda garantiden isteyip değiştiririz.
-
19 Eylül 2016, 16:48
#1274
motorcu.xet adlı üyeden alıntı
Aküler hızlı şarjda şarj edilince bu sorunu yapar.Çoğunlukla 150NS aküleri bu hızlı şarja dayanamıyor ve eriyor veyatta bozuluyor. Yeni akü alınması gerekebilir. Biz genellikle bu durumlarda garantiden isteyip değiştiririz.
Evet BayMoto'da garantiden değiştirecek sağolsunlar ilgili bir servis.
Dediğim gibi hata, arıza her üründe olabilir çözüm getirildikten sonra sorun yok ben memnunum Pulsarımdan
-
19 Eylül 2016, 17:41
#1275
Dublebas adlı üyeden alıntı
Evet BayMoto'da garantiden değiştirecek sağolsunlar ilgili bir servis.
Dediğim gibi hata, arıza her üründe olabilir çözüm getirildikten sonra sorun yok ben memnunum Pulsarımdan
Bana şarj edelim demişlerdi şarj çözüm olur mu ? Siz öyle sorun olduğunu dediğiniz de aküyü mü değiştirelim dediler ?
-
19 Eylül 2016, 19:20
#1276
hsynemre adlı üyeden alıntı
Bana şarj edelim demişlerdi şarj çözüm olur mu ? Siz öyle sorun olduğunu dediğiniz de aküyü mü değiştirelim dediler ?
Belki arızası farklıdır bilemiyorum, garantiden aküyü değiştireceğiz. Yeni gelen akü de tırt olacak gerçi bir ara para ayırıp kuru akü almak lazım bence.
-
19 Eylül 2016, 21:05
#1277
Beyler motorumun benzin filtresine, yukarı taraftan yağ akıyor. Motor 220Km'de ve yağ motor yağına benziyor. Sorun neden kaynaklı olabilir ?
Isındığı zaman daha belirgin oluyor.
-
19 Eylül 2016, 23:11
#1278
Mont alacağım mevsimlik
http://m.n11.com/prohel-colombia-kir...B&gclsrc=aw.ds
http://m.n11.com/venom-4-mevsim-moto...B&gclsrc=aw.ds
Bu iki monttan hangisi daha iyidir alıp kullanan varsa bilgi verebilir mi hangisini alıyım ? Bir de hörgüçlü yazıyor bazılarında o.nasıl oluyor
-
20 Eylül 2016, 11:12
#1279
Yok mudur kaliteli bir branda kullanan arkadaş bize bir yol gösterse? Yağmurlar geliyor bizim ki dışarda üşüyecek şimdi
-
20 Eylül 2016, 12:15
#1280
swat2 adlı üyeden alıntı
Beyler motorumun benzin filtresine, yukarı taraftan yağ akıyor. Motor 220Km'de ve yağ motor yağına benziyor. Sorun neden kaynaklı olabilir ?
Isındığı zaman daha belirgin oluyor.
Bende de Çanakkale'ye gidip geldikten sonra farkettiğim bir durum var. Yağ göstergesinin üstündeki kapaktan yağ sızdırıyor sanırım. Dün temizledim fakat bugün baktığımda inceden bir yağlanma gördüm. 2500 km'de yağ değişimi yaptırdım ve uzun yola çıktım. Yolda biraz motoru zorladığım için olmuş olabilir mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)