Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546474856 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #901

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey,

    Özel mesaj yoluyla bayi adını yolladım. Burdan tekrar ilginiz için teşekkür ederim. Gelişmeleri yazarım.
    Gördünüz mü Larnon kardeş, Ekrem bey duyarsız kalmaz demiştim. Kuralkan'ın Ekrem bey gibi insanları el üstünde tutması ve onun gibi insanlardan bünyesine daha fazla katması şart. Benim Bajaj tercih etmemin bir sebebi de şahsen ve yüzyüze tanışmadığım halde mailleşmeler yoluyla yakın ilgi gösteren Ekrem Ata bey olmuştur açık söyleyeyim.

    Umarım sizin de sorunlarınız en kısa zamanda ve en olumlu şekilde çözülür ve bize iyi haberler verirsiniz. Zira aldığınız motor esasında gerçekten keyifli bir alet. Ben şahsen 1700 km'dir keyifle kullanmaktayım.

    Kuralkan Bajaj'la imajını ciddi anlamda düzeltebilirse (ki Ekrem bey bu anlamda büyük katkıdır Kurakan'a) gerçekten Türkiye'de uzun yıllar Bajaj ile ortaklık ve iyi bir satış grafiği tutturacaktır, ki gözlemlediğim tutturmaya başlamış durumdadır. yaptıkları Bajaj etkinlikleri olsun satış sonrasında oluşan sizinki gibi sorunlara yaklaşımları olsun olumlu görünüyor. Umarım böyle ve daha da kaliteyi artırarak devam ederler.
    NoWyld ve ozimosko bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #902
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    2. viteste hafif gaz 5-10km hızla giderken debriyajı çekip 1'e atıp gaza abanıp debriyajı çat diye bırakınca tekere geliyo mu ?

  3. #903

    Üyelik
    04 Haziran 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 150
    Arkadaşlar motoru alıcam her şey tamam ama hala motoru kilitleme hakkında takıldım kaldım . Yaklaşık bi saat önce bi olay yaşadım komşu zile bastı bi bakar mısın filan diye aşağıya indim genç bi oğlan falcon motoru bahçeye koyup gitmiş komşu oğlanı arkasından görmüş dur filan demiş kimsin demiş ama motoru koyup bahçeden atlayıp gitmiş hemen polisi aradık geldiler şase numarası filan sorgulattırdılar motorun zaten çalıntı olduğu belliydi benzin kapağı kırılmış falan filan her neyse arattırdılar sahibini buldular geldiler motoru teslim aldılar . Şuan daha çok tedirgin olmaya başladım ilk motorum olacak nasıl kitlemem gerektiğini nasıl daha güvenli olduğunu bilmiyorum sizce ne yapabilirim

  4. #904

    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar 150NS
    Alıntı hsynemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru alıcam her şey tamam ama hala motoru kilitleme hakkında takıldım kaldım . Yaklaşık bi saat önce bi olay yaşadım komşu zile bastı bi bakar mısın filan diye aşağıya indim genç bi oğlan falcon motoru bahçeye koyup gitmiş komşu oğlanı arkasından görmüş dur filan demiş kimsin demiş ama motoru koyup bahçeden atlayıp gitmiş hemen polisi aradık geldiler şase numarası filan sorgulattırdılar motorun zaten çalıntı olduğu belliydi benzin kapağı kırılmış falan filan her neyse arattırdılar sahibini buldular geldiler motoru teslim aldılar . Şuan daha çok tedirgin olmaya başladım ilk motorum olacak nasıl kitlemem gerektiğini nasıl daha güvenli olduğunu bilmiyorum sizce ne yapabilirim
    Benim motorumda apartman içinde bi çalınma vs olma durumu olmadı hiç,dükkan vs kameralar olduğu için.Disk kilidi vs kullanabilirsin aslında koruma çalınmalara karşı videolar v.b de mevcut.

  5. #905

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. viteste hafif gaz 5-10km hızla giderken debriyajı çekip 1'e atıp gaza abanıp debriyajı çat diye bırakınca tekere geliyo mu ?

    Sanırım bizde henüz tekerci yok.

  6. #906

    Üyelik
    04 Haziran 2016
    @Berkan33 hocam o yandaki lambaları nereden ve kaça aldınız? Toplam maliyeti ne kadarı buldu?
    @Pulsar41 hocam jant şeridini nereden aldınız ve kaça mal oldu?

  7. #907

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı mehmetyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Berkan33 hocam o yandaki lambaları nereden ve kaça aldınız? Toplam maliyeti ne kadarı buldu?
    @Pulsar41 hocam jant şeridini nereden aldınız ve kaça mal oldu?
    Çantayı aldığım dükkandan aldım, bedavaya getirdim. N11'de şeritler var. 15-20 lira piyasası.

  8. #908
    darkloops - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    arkadaşlar 6700 küsür kilometrede motorum, geçen bir arkadaşın sorusu üzerine hava soğutma sistemi ile ilgili bir sıkıntım olmadığını yazmıştım,

    17.06.2016 cuma günü saat 19:00 civarlarında Beylikdüzünden Tekirdağ Marmaraereğlisi Yeniçifliğe gitmek üzere yola çıktım,

    Malumunuz hava epey sıcaktı, yaklaşık 65 kilometre aralıksız durmadan ve yüksek hız ve devirlerde sürdüm motoru,

    Yokuş yukarı bir yolda motorun devri azalması nedeni ile gazı iyice açtım, ancak motorun devri ve hızı artmıyordu, muhtemelen gaz yemiyordu, bu bana normal geldi ancak halen zorladım,


    Sonra bir kırmızı ışığa gelmiştim ki, tam yavaşladım, yeşil ışık yandı devam edeyim derken yol ağzında motor kendiliğinden stop etti,


    hemen sağa çektim, bi kaç kere denedim çalıştırmayı, marş basıyor ancak tık yok motor çalışmıyor,


    sonra biraz bekledim heralde motor şişti diye biraz soğusun diye, 15-20 dakika kadar bekledim,


    arada hep denedim çalıştırmayı ama çalışmadı, en son çalıştırırken biraz öksürerek çalıştı motor, stop etti tekrar, bi kaç deneme sonra çalıştı ve yola devam ettim,

    sizce bu durum neden olmuştur, motor mu şişti yoksa dediğim yokuşta motoru mu boğdum? ve eğer şiştiyse böyle durumlar için ne yapmak lazım sıcak havalarda düşük devirde mi sürmek zorundayız yani?
    https://www.youtube.com/user/Darkloops

  9. #909
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı darkloops adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 6700 küsür kilometrede motorum, geçen bir arkadaşın sorusu üzerine hava soğutma sistemi ile ilgili bir sıkıntım olmadığını yazmıştım,

    17.06.2016 cuma günü saat 19:00 civarlarında Beylikdüzünden Tekirdağ Marmaraereğlisi Yeniçifliğe gitmek üzere yola çıktım,

    Malumunuz hava epey sıcaktı, yaklaşık 65 kilometre aralıksız durmadan ve yüksek hız ve devirlerde sürdüm motoru,

    Yokuş yukarı bir yolda motorun devri azalması nedeni ile gazı iyice açtım, ancak motorun devri ve hızı artmıyordu, muhtemelen gaz yemiyordu, bu bana normal geldi ancak halen zorladım,


    Sonra bir kırmızı ışığa gelmiştim ki, tam yavaşladım, yeşil ışık yandı devam edeyim derken yol ağzında motor kendiliğinden stop etti,


    hemen sağa çektim, bi kaç kere denedim çalıştırmayı, marş basıyor ancak tık yok motor çalışmıyor,


    sonra biraz bekledim heralde motor şişti diye biraz soğusun diye, 15-20 dakika kadar bekledim,


    arada hep denedim çalıştırmayı ama çalışmadı, en son çalıştırırken biraz öksürerek çalıştı motor, stop etti tekrar, bi kaç deneme sonra çalıştı ve yola devam ettim,

    sizce bu durum neden olmuştur, motor mu şişti yoksa dediğim yokuşta motoru mu boğdum? ve eğer şiştiyse böyle durumlar için ne yapmak lazım sıcak havalarda düşük devirde mi sürmek zorundayız yani?
    Motora hararet yaptırıp subap ayarını bozmuşsun. Hava soğutma ile ilgili sıkıntı olmasa da motor yağı aşırı ısınmış ve üst kapak yetersiz yağlandığından subapların ayarı kaçmış. Aşırı sıcaklarda tam gaz kullanmamaya çalışın. Sabah serinliğinde veya kış aylarında sorun olmaz.

  10. #910
    darkloops - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora hararet yaptırıp subap ayarını bozmuşsun. Hava soğutma ile ilgili sıkıntı olmasa da motor yağı aşırı ısınmış ve üst kapak yetersiz yağlandığından subapların ayarı kaçmış. Aşırı sıcaklarda tam gaz kullanmamaya çalışın. Sabah serinliğinde veya kış aylarında sorun olmaz.
    hocam peki sübap ayarı bozulduysa bişey yapmak gerekir mi düzeltmek filan?
    https://www.youtube.com/user/Darkloops

  11. #911
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı darkloops adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam peki sübap ayarı bozulduysa bişey yapmak gerekir mi düzeltmek filan?
    Motor rölantide durmakta zorlanıyosa ve o yolculuk öncesi böyle bi durum yoksa subap ayarı kaçmıştır. Subap ayarı kaçık motora binmek iyi değil derler ama aşırı olumsuz bi etkisi yok motora. Stop etmesi sorun değilse böyle kullanılabilir.

  12. #912

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II



    Bugün aldım motoru, kaskı hediye ettiler, sigortayı yaptırdıkten sonra full face kask alıcam.

    Sigorta şuan en düşük 470 TL çıktı.Tekirdağ ilinde motor dedemin üstüne 65 yaşında daha araştırıyorum yarın 300 filan bulursam direk yaptırıcam.

    İlk olarak bayinin koyduğu benzinle biraz gezdikten sonra benzinifulledim sanırım çok doldurdu Benzinlikteki kişi ayaklıktayken yere benzin akmaya başladı yarın servise bi uğrucam.

    5000 devri geçmeden kullanıyorum 30-40 km yaptım. Plakayıda yarın çıkarıcam.

  13. #913
    darkloops - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor rölantide durmakta zorlanıyosa ve o yolculuk öncesi böyle bi durum yoksa subap ayarı kaçmıştır. Subap ayarı kaçık motora binmek iyi değil derler ama aşırı olumsuz bi etkisi yok motora. Stop etmesi sorun değilse böyle kullanılabilir.
    Hocam bi daha stop etmedi zaten. Rolantide de bi sorun yok

  14. #914

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı emretanerc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/R3DBVR.jpg


    Bugün aldım motoru, kaskı hediye ettiler, sigortayı yaptırdıkten sonra full face kask alıcam.

    Sigorta şuan en düşük 470 TL çıktı.Tekirdağ ilinde motor dedemin üstüne 65 yaşında daha araştırıyorum yarın 300 filan bulursam direk yaptırıcam.

    İlk olarak bayinin koyduğu benzinle biraz gezdikten sonra benzinifulledim sanırım çok doldurdu Benzinlikteki kişi ayaklıktayken yere benzin akmaya başladı yarın servise bi uğrucam.

    5000 devri geçmeden kullanıyorum 30-40 km yaptım. Plakayıda yarın çıkarıcam.
    Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

  15. #915

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Evet arkadaşlar, Urla'daki Serken ustanın yanına gittim. Rapor tuttu, egzost, arka amortisör ve akü isteyecek sanırım garantiden değişecek. Şuan kesin bir şey yok. Şimdilik başka bir akü verdi onu kullanıyorum sağolsun. Gitmişken arkadaki yan demiri de söktürdüm.

    Titreşim konusunu anlattım. Bindi, biraz dolaştı. Sonra geldi motoru biraz elden geçirdi. Bir daha dolaştı ve beni de artçı olarak oturttu. Özellikle 5000 devirden sonra titreşim olduğunu ve devir arttıkça titreşimin arttığını söylemiştim. Bu hala devam ediyor. Artçı olarak bindiğimde sağ ayak pegindeki titreşim öyle bir artıyorki 1 dk dayanılmaz, hemen ayağı uyuşur adamın. Lakin bende sürdüm sonra ve titreşim kesinlikle 5000 üstünde gitmeye izin vermiyor.
    Usta şimdilik böyle devam et, 500 km bakımında tekrar bakarız. Olmadı ön dişliyi büyütürüz gibi birşey dedi. Tamam bu daha düşük devirde gitmemi sağlar da bu seferde motorun torku azalcak çekişten düşcek. Hem ben 7000 ve üstüne hiç çıkamayacaksam niye 7000 de devreye giren çift bujili motor kullanıyorum ki. Çözümden çok sorunun üstünü kapama gibi.

    Bakalım bir kaç yüz kilometre daha kullanayım ilk bakıma girsin bi, hala titreşim devam ederse ne yapılır daha bilmiyorum. Motoru toplayan usta çok kötü iş çıkarmış yalnız. Akünün yerinden oynamaması için bir kayışla tutturulması lazım mesela, koymamış hiç. Bir çok parçayıda naylonuyla beraber montaj etmiş. Ustayla beraber grenajları falan söküp çıkardık naylonları.

    Birde depoyu doldurmuştum ilk aldığımda. Şuan 120 km oldu motor ve yarıya indi benzin göstergesi. Biraz fazla benzin harcıyor sanki.

    Şimdilik bu kadar. Gelişmeleri tekrar yazarım. İçimden bir his motorda bir arıza ve ya bi ayarsızlık var diyor ama bakalım. İnşallah sorunlar düzeltilir de 2 senedir planladığım, hayalini kurduğum motor sevdama erkenden veda etmem.

  16. #916

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar, Urla'daki Serken ustanın yanına gittim. Rapor tuttu, egzost, arka amortisör ve akü isteyecek sanırım garantiden değişecek. Şuan kesin bir şey yok. Şimdilik başka bir akü verdi onu kullanıyorum sağolsun. Gitmişken arkadaki yan demiri de söktürdüm.

    Titreşim konusunu anlattım. Bindi, biraz dolaştı. Sonra geldi motoru biraz elden geçirdi. Bir daha dolaştı ve beni de artçı olarak oturttu. Özellikle 5000 devirden sonra titreşim olduğunu ve devir arttıkça titreşimin arttığını söylemiştim. Bu hala devam ediyor. Artçı olarak bindiğimde sağ ayak pegindeki titreşim öyle bir artıyorki 1 dk dayanılmaz, hemen ayağı uyuşur adamın. Lakin bende sürdüm sonra ve titreşim kesinlikle 5000 üstünde gitmeye izin vermiyor.
    Usta şimdilik böyle devam et, 500 km bakımında tekrar bakarız. Olmadı ön dişliyi büyütürüz gibi birşey dedi. Tamam bu daha düşük devirde gitmemi sağlar da bu seferde motorun torku azalcak çekişten düşcek. Hem ben 7000 ve üstüne hiç çıkamayacaksam niye 7000 de devreye giren çift bujili motor kullanıyorum ki. Çözümden çok sorunun üstünü kapama gibi.

    Bakalım bir kaç yüz kilometre daha kullanayım ilk bakıma girsin bi, hala titreşim devam ederse ne yapılır daha bilmiyorum. Motoru toplayan usta çok kötü iş çıkarmış yalnız. Akünün yerinden oynamaması için bir kayışla tutturulması lazım mesela, koymamış hiç. Bir çok parçayıda naylonuyla beraber montaj etmiş. Ustayla beraber grenajları falan söküp çıkardık naylonları.

    Birde depoyu doldurmuştum ilk aldığımda. Şuan 120 km oldu motor ve yarıya indi benzin göstergesi. Biraz fazla benzin harcıyor sanki.

    Şimdilik bu kadar. Gelişmeleri tekrar yazarım. İçimden bir his motorda bir arıza ve ya bi ayarsızlık var diyor ama bakalım. İnşallah sorunlar düzeltilir de 2 senedir planladığım, hayalini kurduğum motor sevdama erkenden veda etmem.
    O sağ ayak pegindeki titreşim benim motorumda da var, hatta sizinki kadar olmasa da titreşimin ciddi hissedilebildiği tek yer sağ ayak pegi, motoru satın almadan önce test ettiğim motorda da sag ayak peginde titreşim vardı, ama o motorun depoyu dizlerle tutunca da ciddi titreşimi vardı, benimkinde depoda neredeyse yok gibi. Ama benim sağ ayak pegindeki titreşimin ciddi hissedildiği nokta sadece yüksek devirler, yoksa öyle uyuşturacak gibi değil. Sol pegde ise sıfır titreşim, sizinki de aynı galiba, sag pegi titreten şeyin ne olduğuna odaklanmak lazım sanırım, ilginçtir mesela benim sağ peg sola göre daha çok katlanma eğiliminde, yani zaten katlanır pegleri var ama sağ peg motora inip binerken filan daha çabuk geriye katlanma eğilimi gösteriyor, şimdi sizin söylediklerinizden sonra ilk fırsatta bi inceleme yapacağım, o pegdeki titreşimi azaltma adına, belli ki sağ peg daha gevşek gibi.(Ama yanlış anlaşılmasın dediğim gibi benim titreşim sadece yüksek devirleri görünce oluyor ve çok uyuşturacak gibi değil. Aynada, gidonda, depoda ve selede rahatsız edecek bir titreşim yok mesela. Hele hele aynanın titreyip arkayı göstermeyecek gibi titremesi filan sıfır hiç bir titreme yok. Hissedilen vızıltımsı titreşimi ise ben 17 hp güç ve 13nm tork olan bir tek silindirli de normal kabul ediyorum zaten bunu bilerek aldım.

    Siz akü aktı filan deyince bu sabah binmeden eni konu benim motorun altını egzosunu filan inceledim hiç bir akıntı yok, ki 1700 küsur km'ye geldi motor. Ki öyle çukur mukur girdiğim de çok oluyor.
    Bu arada yakıta da bir kez daha değineyim, en son fullediğim depom bugün bitti ve yedek hariç 362 km yol yaptım, ki zaman zaman 90km ve üstünde sürdüğüm zamanlar da oldu, hatta bu 362km'de ara ara üç hanelilere de zorladım kısa kısa da olsa, yüksek devirde yaptırttım.
    Benim motorum şu ana kadar rodaj da dahil full depo ile yedek hariç 350 km den az gitmedi hiç.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

    Bu arada sizin motorunuzun rölantisi de yüksek olabilir normali 1400 - 1500 devir diyor kılavuz, ben 1500 - 1700 arasında ayarladım ve hem ilk çalıştırmada tek marşta ve havalar da sındığından beridir gaz bile vermeden çalışıyor hem de daha ekonomik olacağı kesin. Bayiiden ilk aldığımda 2000 devir civarnıda idi ve motor ısınınca da 3000lerde seyrediyordu, şimdi normalde 1500'de ısındıkça da 1700lerde oluyor. Rölanti ayar vidası çok kolay yerde, geçmiş sayfalarda fotolu anlatımı da var.
    Ama sizin motorunuzda belli ki bi ayarsızlık ve montaj hatası var,çünkü sizin bahsini ettiğiniz abartı verilerin hiç biri ben de yok, burada yazıp çizen pek çok arkadaşta da duymadım hiç.

  17. #917

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Alıntı modifix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende aynı ikilemdeyim Cbf alıcam sanırım
    Cbf alacağına pılsarda almıyorsan ikinci el cbr al bence
    Fuara gittiğimde eşimle Birtek oradaki pırılpırıl cbf ye hıı güzel duruyor rahat duruyo dedi sonra bu o senin beğenmediğin motor diyince pas geçtik )

    Bende cbr ve ktm bakıyodum fiyatperformans yaptık bunu aldım

  18. #918
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Arkadaşlar kullanma kılavuzunu okurken dikkat ettimde, göstergede bulunan rpm ışığı aynı zamanda benzin azaldığındada yanıyormuş dikkat eden oldumu.

  19. #919

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    arkadaşlar motor ile uzun yol yapanınız oldu mu hiç? 800KM yol civarı.

  20. #920
    rozenlot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150NS
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli larnon; hangi bayi ve servis acaba? Bana ayrıntılı bilgi verir misin?

    Ben sana urla'da bulunan bajaj yetkili servisi Serkan ustamızın telefonunu vereceğim. Kendisi ile de görüştüm. Sizi bekliyor. Ne gerekiyorsa yapılır. Öyle hemen üründen soğumak yok. Özellikle bu ürünümüzün memnuniyet derecesi çok yüksek. Şu anda 2016 yılı ilk dört ayında dördüncü sıraya yerleşti. Gerekeni yaparız, merak etmeyin. Selamlar... 0 535 274 6657
    Ekrem bey bizde arkadasimiz adina ilginiz icin tesekkur ederiz gercekten cok ilgilisiniz buralardan bizleri izlemeniz bize guven veriyor neden yorum yazma geregi duydum bizler 150ns i ilk alanlardaniz ve burda bir kisinin yasadigi sorun potabsiyel olarak hepimizin sorunudur arkadasimizin aldigi bayiyi tahmin edebiliyorum ne yazikki izmirde oldukca sinirli zaten cok fazla secenegimiz yok servis konusuda aayni sekilde hic iyi yorum duymadm ben sahsen urlaya oldukca uzak bi yerde oturuorum fakat serkan usta iyiyse bakimdan bakima bende oraya goturmek istiyorum sizin gibi bizlerde arkadsimizin durumunu ttakip edecegiz umariz izmirde servis olarak daha yetkin yerler bulabiliriz istanbulda olmamamiz bizim hhandikapimiz haline geldi izmirdeki servislerede lutfen bir el atin iyi calismalar


46. sayfa BirinciBirinci ... 36444546474856 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)