Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Haziran 2016, 17:20
#881
Celal89 adlı üyeden alıntı
NS150 Sele yüksekliği 174 boy için sizce sıkıntı yaratır mı? motorun üzerine oturduğumda ayaklarım tam olarak yere basmıyor,motoru kullanma fırsatım olmadı,174-175 boylarında kullanan arkadaşlar var mı acaba?
Benim boyum 177, ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama çok rahat kullanıyorum hiç bir sıkıntı yok. 170 boyunda problemsiz kullanan arkadaşlar vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------
Mavi Kurt'um 1000 kilometreyi bugün geçti.
Önce yıkadım sonra da aldığım jant şeritlerini ve arka çantayı monte ettim. Akşam fotoğraf atacağım. Çanta taşıma demirinin motora monte edilen kısmı ince olduğu için artçı selesin de boşluk oluşup sallanma yapıyor. Boynuzların motora temas edilen kısmı hem kalın hem de sert sünger ile desteklenmiş. Bende çanta taşıma demirine aynı şeyi yaparak o boşluğu gidereceğim. (Aynı şeyi yaşayan arkadaşlara fikir olsun)
Motora çantayı takınca daha heybetli oldu. Hafif enduromsu gibi oldu. Enduro sevdiğim için gidin yukseltsem mi diye düşünüyorum.
Herkese keyifli sürüşler.
Reklamlar
-
18 Haziran 2016, 22:56
#882
Celal89 adlı üyeden alıntı
NS150 Sele yüksekliği 174 boy için sizce sıkıntı yaratır mı? motorun üzerine oturduğumda ayaklarım tam olarak yere basmıyor,motoru kullanma fırsatım olmadı,174-175 boylarında kullanan arkadaşlar var mı acaba?
1.73 boy ile sıkıntısız kullanıyorum.Motoru yeni aldıysan eğer biraz alışma döneminde sıkıntı olabiliyor ama daha sonra zaten iki ayak koymaya gerek duymucaksın tek ayak yeterli
-
18 Haziran 2016, 23:18
#883
@Pulsar41 çantalı hali için resim atabilir misiniz? Motoru aldıktan sonra kask, eldiven vb. için topcase almayı düşünüyorum. 40-42 litre yeter gibi geliyor ama dengeyi veya görüntüyü bozar mı emin olamıyorum.
-
19 Haziran 2016, 00:19
#884
Akşam fotograf çekecektim ama iftar telaşıyla yarına kaldı.
Gündüz çekmiştim ama pek anlaşılmıyor.
-
19 Haziran 2016, 01:37
#885
Kaç litrelik topcase kullanıyorsun ? Bence gayet güzel durmuş. Eğer kask mont vb. malzemeler sığıyorsa bu tarz birşey düşünebilirim.
-
19 Haziran 2016, 01:50
#886
42 litrelik. Bugün kullanmaya başladım. Kaskı eve çıkardığım denemedim. İçerisinde yağmurlukla motor kılıfı varken montumu koydugumda yine yer vardı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------
Bu arada bu 42 litrelikler iki kask alacak şekilde üretiliyor.
-
19 Haziran 2016, 02:40
#887
Teşekkürler @Pulsar41. Motoru alınca bu tarz birşey taktıracağım.
-
19 Haziran 2016, 11:00
#888
150 ve 200 ns'nin motoru soch mu doch mu arkadaşlar ? birde 150 ns alıp keşke hiç 200ns alsaydım dediğiniz oldu mu
-
19 Haziran 2016, 13:08
#889
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Çantayı ve demiri nereden ne kadara aldınız hocam? Markası nedir bir de
-
19 Haziran 2016, 13:52
#890
Arkadaşlar lütfen herkes sigortasını kaça yaptırdığıni, yaşını ve ilini yazabilir mi?
TEKİRDAĞ YAŞ 20
İlk motorum sizce kendi üstüme alsam kaç çıkar?
Alternatif olarak dedemin üstüne yapsam
yaş 65 ne kadar çıkar? 3. motor filan olur.
-
19 Haziran 2016, 15:41
#891
NoWyld adlı üyeden alıntı
Çantayı ve demiri nereden ne kadara aldınız hocam? Markası nedir bir de
Taşıma demirini n11'den aldım, 52TL olandan. Çantayı Eminönü'nden aldım.
emretanerc adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar lütfen herkes sigortasını kaça yaptırdığıni, yaşını ve ilini yazabilir mi?
TEKİRDAĞ YAŞ 20
İlk motorum sizce kendi üstüme alsam kaç çıkar?
Alternatif olarak dedemin üstüne yapsam
yaş 65 ne kadar çıkar? 3. motor filan olur.
Kocaeli'nde 27 yaş ilk motor, 720TL'ye yaptırdım.
-
19 Haziran 2016, 16:09
#892
Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.
1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.
2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.
3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.
4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.
5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.
Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
-
19 Haziran 2016, 17:34
#893
larnon adlı üyeden alıntı
Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.
1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.
2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.
3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.
4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.
5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.
Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
Hayırlı olsun. Sanırım pek iyi bir bayiye denk gelmediniz. Öncelikle akü garantiden değişir diye düşünüyorum. 177boy ve 100 kiloya yakın biri olarak amortisörlerden oldukça memnunum. Titreşim konusunda, eğer konuyu takip ettiyseniz çok fazla şikayet olmadığını göreceksiniz. Bayi/servis ile sorunlarınız devam ederse Ekrem Ata Bey'e ulaşın. Ben soğudum diyorsanız en kısa zamanda elinizden çıkarın.
-
19 Haziran 2016, 17:36
#894
larnon adlı üyeden alıntı
Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.
1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.
2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.
3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.
4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.
5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.
Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
Asidi temizlediğim bezin ve asidin aktığı egzostun hali. Boyası tamamen çıkmış. Kim bilir amortisöre ne oldu. Ya da görünmeyen daha nerelere sıçradı. Rezillik resmen. Haram olsun o paralar.
-
19 Haziran 2016, 17:58
#895
DKN adlı üyeden alıntı
150 ve 200 ns'nin motoru soch mu doch mu arkadaşlar ? birde 150 ns alıp keşke hiç 200ns alsaydım dediğiniz oldu mu
Tek silindir, SOHC 4 valf, Hava soğutmalı, DTSi motora sahip Bajaj Türkiye sitesinden gerekli bilgileri bulabilirsiniz. Açıkçası benim bütçem ancak bu motora yettiği için ve bu cc'de bu fiyata alabileceğimin en üst düzeyi bu olduğu için bu motoru tercih ettim. 200NS'e verebilecek bir 2000 liram daha yoktu alırken, şimdilik de hiç pişman değilim. Sürekli işe gidip geliyorum ve keşke şunu alsaymışım dedirtmedi henüz, tabii bu iş beklentiyle de alakalı. Benim gibi 45 yaşında öncelikle İstanbul trafiğini aşmak, işe gidiş gelişi kısaltmak ve şehir içi ulaşımı kolaylaştırmak amaçlı alınca 150cc gayet yeterli oluyor. İleride (en az 3 yıl sonra filan) değişirsem de 250cc üstüne çıkacağımı sanmıyorum hem bütçe olarak hem de gerek görmüyorum açıkçası. Büyük cc ile çok uzak yollara gitme hevesimi emeklilik günlerime saklıyorum şimdilik.
larnon nickli arkadaşın yazdıkları beni şaşırttı, gerçekten talihsizmiş. Benim motorda bilhassa bahsettiği alt devirlerde titreşim hissedilmiyor bile, hatta bugün 7 bin devir ve üstünde sabit hızla işe geldim o devirdeki titreşim de hiç rahatsız edici değil. Aküden asit akması, zincirin yağsızlığı filan bunlar hep bayinin(servisin) düzgün iş yapmaması gibi geldi bana. Ben İstanbul'da baymoto'da yaptırdım işlerimi ve gayet memnunum, yazdıklarını okuyunca başka bi motordan bahsediyor sandım.
Ekrem bey'le direkt buradan Ö.M. ile iletişim kurun bence, kendisi bu gibi durumlara kayıtsız kalan biri değil, bu kadar kısa sürede motordan soğumanız kötü olmuş. Ama şunu da belirteyim, ben daha önce farklı markaların 125 - 150 - 250 cc aletlerini satın alıp kullandım emin olun onlarda da pek çok can sıkıcı şeyler oluyordu bilhassa servisten servise yapılan işin fark etmesi anlamında ve umursamazlık anlamında. Bence Ekrem bey ve Kuralkan'la doğrudan iletişime geçin. o asit nedeniyle olan olayı da garanti kapsamında çözmeleri gerekir neticede sizin değil servisin hatası belli ki.
-
19 Haziran 2016, 18:10
#896
-
19 Haziran 2016, 18:25
#897
larnon adlı üyeden alıntı
Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.
1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.
2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.
3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.
4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.
5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.
Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
Değerli larnon; hangi bayi ve servis acaba? Bana ayrıntılı bilgi verir misin?
Ben sana urla'da bulunan bajaj yetkili servisi Serkan ustamızın telefonunu vereceğim. Kendisi ile de görüştüm. Sizi bekliyor. Ne gerekiyorsa yapılır. Öyle hemen üründen soğumak yok. Özellikle bu ürünümüzün memnuniyet derecesi çok yüksek. Şu anda 2016 yılı ilk dört ayında dördüncü sıraya yerleşti. Gerekeni yaparız, merak etmeyin. Selamlar... 0 535 274 6657
-
19 Haziran 2016, 19:37
#898
Ekrem bey,
Özel mesaj yoluyla bayi adını yolladım. Burdan tekrar ilginiz için teşekkür ederim. Gelişmeleri yazarım.
-
19 Haziran 2016, 19:56
#899
Arkadaşlar frenlerle ilgili problem yaşayan oldu mu aranızda?
Ön fren ses yapmaya başladı bastığımda. Bir kontrol edeyim dedim, kaliper bildiğiniz oynuyor. Bu normal midir yoksa vidaları mı gevşedi acaba?
Arka fren de pek güven vermiyor bana nedense. 500 km bakımında gevşemişti nerdeyse sonuna kadar basılıyordu pedal, sıktırdım. Şuan 1100 km deyim aynı problemi yaşıyorum. Arka frene çok abanmamama rağmen. Kampana frendir gevşer sıkarsın sıkılaşır tamam da 500 km'de gevşemesi normal midir?
-
19 Haziran 2016, 22:37
#900
larnon adlı üyeden alıntı
Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.
1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.
2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.
3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.
4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.
5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.
Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
Hoşgeldin foruma,motorunda hayırlı olsun bu arada bu hafta yada önümüzde ki hafta urlaya gelmeyi düşünüyorum manisada yaşıyorum bende
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)