Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
45. sayfa BirinciBirinci ... 35434445464755 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #881

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı Celal89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NS150 Sele yüksekliği 174 boy için sizce sıkıntı yaratır mı? motorun üzerine oturduğumda ayaklarım tam olarak yere basmıyor,motoru kullanma fırsatım olmadı,174-175 boylarında kullanan arkadaşlar var mı acaba?
    Benim boyum 177, ne kadar yardımcı olur bilmiyorum ama çok rahat kullanıyorum hiç bir sıkıntı yok. 170 boyunda problemsiz kullanan arkadaşlar vardı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

    Mavi Kurt'um 1000 kilometreyi bugün geçti.
    Önce yıkadım sonra da aldığım jant şeritlerini ve arka çantayı monte ettim. Akşam fotoğraf atacağım. Çanta taşıma demirinin motora monte edilen kısmı ince olduğu için artçı selesin de boşluk oluşup sallanma yapıyor. Boynuzların motora temas edilen kısmı hem kalın hem de sert sünger ile desteklenmiş. Bende çanta taşıma demirine aynı şeyi yaparak o boşluğu gidereceğim. (Aynı şeyi yaşayan arkadaşlara fikir olsun)
    Motora çantayı takınca daha heybetli oldu. Hafif enduromsu gibi oldu. Enduro sevdiğim için gidin yukseltsem mi diye düşünüyorum.

    Herkese keyifli sürüşler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #882

    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar 150NS
    Alıntı Celal89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NS150 Sele yüksekliği 174 boy için sizce sıkıntı yaratır mı? motorun üzerine oturduğumda ayaklarım tam olarak yere basmıyor,motoru kullanma fırsatım olmadı,174-175 boylarında kullanan arkadaşlar var mı acaba?
    1.73 boy ile sıkıntısız kullanıyorum.Motoru yeni aldıysan eğer biraz alışma döneminde sıkıntı olabiliyor ama daha sonra zaten iki ayak koymaya gerek duymucaksın tek ayak yeterli

  3. #883

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul / Pendik
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    @Pulsar41 çantalı hali için resim atabilir misiniz? Motoru aldıktan sonra kask, eldiven vb. için topcase almayı düşünüyorum. 40-42 litre yeter gibi geliyor ama dengeyi veya görüntüyü bozar mı emin olamıyorum.

  4. #884

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Akşam fotograf çekecektim ama iftar telaşıyla yarına kaldı.
    Gündüz çekmiştim ama pek anlaşılmıyor.


  5. #885

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul / Pendik
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Kaç litrelik topcase kullanıyorsun ? Bence gayet güzel durmuş. Eğer kask mont vb. malzemeler sığıyorsa bu tarz birşey düşünebilirim.

  6. #886

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    42 litrelik. Bugün kullanmaya başladım. Kaskı eve çıkardığım denemedim. İçerisinde yağmurlukla motor kılıfı varken montumu koydugumda yine yer vardı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------

    Bu arada bu 42 litrelikler iki kask alacak şekilde üretiliyor.

  7. #887

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul / Pendik
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Teşekkürler @Pulsar41. Motoru alınca bu tarz birşey taktıracağım.

  8. #888
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    150 ve 200 ns'nin motoru soch mu doch mu arkadaşlar ? birde 150 ns alıp keşke hiç 200ns alsaydım dediğiniz oldu mu

  9. #889
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı Pulsar41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akşam fotograf çekecektim ama iftar telaşıyla yarına kaldı.
    Gündüz çekmiştim ama pek anlaşılmıyor.

    http://i.hizliresim.com/dbOWQD.png
    Çantayı ve demiri nereden ne kadara aldınız hocam? Markası nedir bir de

  10. #890

    Üyelik
    01 Kasım 2015
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj 150 NS - Honda 500R - Fiddle II
    Arkadaşlar lütfen herkes sigortasını kaça yaptırdığıni, yaşını ve ilini yazabilir mi?

    TEKİRDAĞ YAŞ 20
    İlk motorum sizce kendi üstüme alsam kaç çıkar?


    Alternatif olarak dedemin üstüne yapsam

    yaş 65 ne kadar çıkar? 3. motor filan olur.

  11. #891

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çantayı ve demiri nereden ne kadara aldınız hocam? Markası nedir bir de
    Taşıma demirini n11'den aldım, 52TL olandan. Çantayı Eminönü'nden aldım.

    Alıntı emretanerc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lütfen herkes sigortasını kaça yaptırdığıni, yaşını ve ilini yazabilir mi?

    TEKİRDAĞ YAŞ 20
    İlk motorum sizce kendi üstüme alsam kaç çıkar?


    Alternatif olarak dedemin üstüne yapsam

    yaş 65 ne kadar çıkar? 3. motor filan olur.
    Kocaeli'nde 27 yaş ilk motor, 720TL'ye yaptırdım.

  12. #892

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.

    1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.

    2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.

    3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.

    4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.

    5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.

    Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.

  13. #893

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.

    1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.

    2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.

    3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.

    4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.

    5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.

    Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
    Hayırlı olsun. Sanırım pek iyi bir bayiye denk gelmediniz. Öncelikle akü garantiden değişir diye düşünüyorum. 177boy ve 100 kiloya yakın biri olarak amortisörlerden oldukça memnunum. Titreşim konusunda, eğer konuyu takip ettiyseniz çok fazla şikayet olmadığını göreceksiniz. Bayi/servis ile sorunlarınız devam ederse Ekrem Ata Bey'e ulaşın. Ben soğudum diyorsanız en kısa zamanda elinizden çıkarın.

  14. #894

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.

    1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.

    2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.

    3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.

    4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.

    5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.

    Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
    Asidi temizlediğim bezin ve asidin aktığı egzostun hali. Boyası tamamen çıkmış. Kim bilir amortisöre ne oldu. Ya da görünmeyen daha nerelere sıçradı. Rezillik resmen. Haram olsun o paralar.






  15. #895

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 ve 200 ns'nin motoru soch mu doch mu arkadaşlar ? birde 150 ns alıp keşke hiç 200ns alsaydım dediğiniz oldu mu
    Tek silindir, SOHC 4 valf, Hava soğutmalı, DTSi motora sahip Bajaj Türkiye sitesinden gerekli bilgileri bulabilirsiniz. Açıkçası benim bütçem ancak bu motora yettiği için ve bu cc'de bu fiyata alabileceğimin en üst düzeyi bu olduğu için bu motoru tercih ettim. 200NS'e verebilecek bir 2000 liram daha yoktu alırken, şimdilik de hiç pişman değilim. Sürekli işe gidip geliyorum ve keşke şunu alsaymışım dedirtmedi henüz, tabii bu iş beklentiyle de alakalı. Benim gibi 45 yaşında öncelikle İstanbul trafiğini aşmak, işe gidiş gelişi kısaltmak ve şehir içi ulaşımı kolaylaştırmak amaçlı alınca 150cc gayet yeterli oluyor. İleride (en az 3 yıl sonra filan) değişirsem de 250cc üstüne çıkacağımı sanmıyorum hem bütçe olarak hem de gerek görmüyorum açıkçası. Büyük cc ile çok uzak yollara gitme hevesimi emeklilik günlerime saklıyorum şimdilik.


    larnon nickli arkadaşın yazdıkları beni şaşırttı, gerçekten talihsizmiş. Benim motorda bilhassa bahsettiği alt devirlerde titreşim hissedilmiyor bile, hatta bugün 7 bin devir ve üstünde sabit hızla işe geldim o devirdeki titreşim de hiç rahatsız edici değil. Aküden asit akması, zincirin yağsızlığı filan bunlar hep bayinin(servisin) düzgün iş yapmaması gibi geldi bana. Ben İstanbul'da baymoto'da yaptırdım işlerimi ve gayet memnunum, yazdıklarını okuyunca başka bi motordan bahsediyor sandım.
    Ekrem bey'le direkt buradan Ö.M. ile iletişim kurun bence, kendisi bu gibi durumlara kayıtsız kalan biri değil, bu kadar kısa sürede motordan soğumanız kötü olmuş. Ama şunu da belirteyim, ben daha önce farklı markaların 125 - 150 - 250 cc aletlerini satın alıp kullandım emin olun onlarda da pek çok can sıkıcı şeyler oluyordu bilhassa servisten servise yapılan işin fark etmesi anlamında ve umursamazlık anlamında. Bence Ekrem bey ve Kuralkan'la doğrudan iletişime geçin. o asit nedeniyle olan olayı da garanti kapsamında çözmeleri gerekir neticede sizin değil servisin hatası belli ki.

  16. #896

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS

    Yanıyor alev alev....

    Yeni Transformers mercekli sislerim...😆😆😆😆





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:03 ----------

    Yakıt verileri 150 ns her ikisinde de 150 km gittim fulledim...
    1. Resimde 7 bin devirden aşağı kolay kolay indirmedim 25 tl
    2. Resimde 7 bin devri geçmedim sakin kullanım da 20 tl yaktı gerisini siz hesaplayın.
    1.

    2.

  17. #897

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.

    1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.

    2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.

    3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.

    4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.

    5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.

    Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
    Değerli larnon; hangi bayi ve servis acaba? Bana ayrıntılı bilgi verir misin?

    Ben sana urla'da bulunan bajaj yetkili servisi Serkan ustamızın telefonunu vereceğim. Kendisi ile de görüştüm. Sizi bekliyor. Ne gerekiyorsa yapılır. Öyle hemen üründen soğumak yok. Özellikle bu ürünümüzün memnuniyet derecesi çok yüksek. Şu anda 2016 yılı ilk dört ayında dördüncü sıraya yerleşti. Gerekeni yaparız, merak etmeyin. Selamlar... 0 535 274 6657
    larnon, Cloud, supersamo48 ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #898

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Ekrem bey,

    Özel mesaj yoluyla bayi adını yolladım. Burdan tekrar ilginiz için teşekkür ederim. Gelişmeleri yazarım.
    ekrem ata ve Cloud bunu beğendiler.

  19. #899

    Üyelik
    05 Mart 2016
    Arkadaşlar frenlerle ilgili problem yaşayan oldu mu aranızda?

    Ön fren ses yapmaya başladı bastığımda. Bir kontrol edeyim dedim, kaliper bildiğiniz oynuyor. Bu normal midir yoksa vidaları mı gevşedi acaba?

    Arka fren de pek güven vermiyor bana nedense. 500 km bakımında gevşemişti nerdeyse sonuna kadar basılıyordu pedal, sıktırdım. Şuan 1100 km deyim aynı problemi yaşıyorum. Arka frene çok abanmamama rağmen. Kampana frendir gevşer sıkarsın sıkılaşır tamam da 500 km'de gevşemesi normal midir?

  20. #900

    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Pulsar 150NS
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de mavi NS150 ile İzmir/Urla'dan aranıza katıldım arkadaşlar. Ama ne yazıkki aldığım bayii çok ilgisiz ve alakasızdı ve bir kaç sorunla karşılaştım.

    1 - Motoru eve teslim etmelerini istedik. 1-2 gün gecikmeyle de olsa getirdiler. Fakat zincir bildiğin kupkuru, yağ namına bişey yok. Söyleyince de bişey olmaz yağlı o dediler. Bende gazyağı ile bir güzel temizleyip, Motul'un C2+ zincir yağı ile yağladım.

    2 - 1 haftayı geçti, plaka ve ruhsatı çıkaramadılar. Kendim yapsaydım 1 günde hadi en fazla 2 günde biterdi. Bir de bundan para alıcaklar. Amca oğluna, hayrına iş yapar gibi motor satılır mı? Bakkaldan ekmek alıyoruz sanki. 7000 liralık motosiklet lan bu.

    3 - Motorda özellikle 5000 bandında baya bir titreşim var. 6000 üzerine hiç çıkmadım (titreşimden ve rodajdan çıkamadım) zaten. Fakat titreşimden aynalar buğlanıyor ve net gözükmüyor. Ayrıca bu titreşim depoda, ayak peglerinde, ve gidonda gayet hissediliyor. Rodajdandır diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum şimdilik. Fakat bu böyle devam ederse, daha ikinci bujiyi bile devreye sokamadan titreşimden geçilmez. (2. buji 7000 de devreye giriyor bildiğim kadarıyla) Öyleyse ne anlamadım ben bu işten.

    4 - Arka amortisör pek iyi iş yapmıyor bence. Yumuşatayım diye eğildim baktım. Meğer zaten en yumuşak ayardaymış.

    5 - En önemli sorun; motorun aküsünün içindeki asit fışkırıyor. Geçen gün fark ettim. Baştan su zannettim(kullanırken bir kaç su birikintisinden geçmiştim). Fakat ertesi gün dikkatli bakınca aküden geldiğini anladım ama çok geçti. Her tarafa sıçramış ve beyaz bir toz gibi kuruyup kalmış. Özellikle arka amortisör ve egzost kutusu çok fena batmış. Ön koltuğu söküp elimden geldiğince silmeye çalıştım. Aküyü de çıkardım. Şöyle bir salladım falan nerden akıyor diye ama birşey bulamadım. Neyse dedim, geri taktım. Kutup başlarını taktıktan sonra üst kısımdan kendi kendine yavaştan sıvı çıkmaya başladı. Söktüm tekrar, temizledim, kaldırdım kenara. Şuan motor öyle yatıyor. Pazartesi en yakın servisi arıyacağım. Bakalım yine ne ters gidecek.

    Özet olarak; Ben vediğim para karşılığı aldığım üründen ve hizmetten kesinlikle memnun kalmadım. Almak isteyenlerin bir kaç kez daha düşünmelerini öneriyorum. Belki sizin ordaki bayii/servis daha ilgili ve işini bilen birileridir. Belki o zaman düşünülebilir. Fakat ben şimdiden motordan soğudum ve satsam mı acaba diye düşünüyorum.
    Hoşgeldin foruma,motorunda hayırlı olsun bu arada bu hafta yada önümüzde ki hafta urlaya gelmeyi düşünüyorum manisada yaşıyorum bende


45. sayfa BirinciBirinci ... 35434445464755 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)