Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Haziran 2016, 03:09
#781
suat-33 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu Motorun yakıt tüketimi ne kadardır. Deposu ne kadara doluyor ve bu dolu depoyla kaç km. yol gidiyor. Objektif cevap verebilecek kimse yokmu. Forumda 350km. falan yazan arkadaşlar olmuş. yalnız bu tüketim deponun yedeğe düşünceye kadarmı gittiği mesafe yoksa yedekte dahilmi. Sanırım fabrika verileri deponun aldığı benzin 12+2,4lt. Bana bu motor biraz fazla yakıt tüketiyor gibi geldi. Bu günlerde PULSAR 150NS ile HERO HUNK arasında seçim yapmaya çalışıyorum.Bir türlü karar veremedim aslında PULSAR diyorumda fakat bana yakıt tüketimi biraz abartılı gibi geldi.Şimdiden vereceğiniz cevaba tşk. ediyorum.
yo tam tersine yakıtta cimridir. Önceki sayfalarda tüketime dair verilerimiz mevcut. Yaklaşık olarak benzinin litresini 4.40 iken 12 kuruş yakmıştım ben. Üstelik rodajdaydım. Ben olsam pulsarı seçerdim. Vereceğiniz paraya değer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------
walter adlı üyeden alıntı
tam ölçüleri hatılamıyorum ama arka 110 ön 90 şeklinde 550 tl ye taktırdım.kabataş buz motorda
Fabrika lastiklerine göre hangi yönleri daha iyi oldu hocam acaba?
Reklamlar
-
02 Haziran 2016, 08:42
#782
Benim yakıt tüketimim biraz sıkıntılı oldu. Hem motoru ilk alırken usta jikleyi açık unutmuş hem de ben yanlış sürdüm. En son 36 TL'ye 320km gittim. Yani 11 kuruş.
Şimdi hedefim düzgün kullanarak 9-10 kuruş.
-
02 Haziran 2016, 11:02
#783
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Benim yakıt tüketimim biraz sıkıntılı oldu. Hem motoru ilk alırken usta jikleyi açık unutmuş hem de ben yanlış sürdüm. En son 36 TL'ye 320km gittim. Yani 11 kuruş.
Şimdi hedefim düzgün kullanarak 9-10 kuruş.
Usta size motoru teslim ederken, jikle şurada, şöyle açılıyor böyle kapanıyor filan diye tarif etmedi mi?
Etmediyse bu servis bilgilendirme hatasıdır ki Ekrem Ata Bey buraları takiptedir, Ö.M. ile kendisine mevzuyu yazın derim(nick name'i de adı ve soyadı). Yok servis gereğini yaptı ama ben unuttum diyorsanız da kılavuzunuzu dikkatlice okumanızı salık veririm, sizin nezdinizde tüm ilk motoru olan, daha önce hiç motosiklet kullanmamış arkadaşlara da derim.
Ayrıca yakıt soran var, daha önce çok kez yazıldı, servis ve ilk kullanım, sorun sanılanlara çözümler gibi (ben de dahil) pek çok arkadaş önceki sayfalarda yazdı.
Lütfen arkadaşlar üşenmeyip baştan okuyunuz, zaten mesajların tamamını okumaya da gerek yok bilgi veren mesajları daha ilk cümleden anlıyor insan.
Motosiklet otomobile göre çok daha risk taşıyan ve dikkatle incelenmesi, okunması, bilgi edinilmesi gereken, bunlar yapılmadan kullanıldığında hataya çok açık bir taşıt.
Bu kadar önemsediğiniz(önemsiyorsunuz diye tahmin ediyorum, yoksa bu işe bulaşmazdınız zaten) bir konuda okuyun hiç değilse. Kılavuz dediğiniz az sayfalı bir kitapçık, bu başlık da hala çok fazla mesaja boğulmuş değil, lütfen okuyun arkadaşlar, okumadan nasıl öğreneceksiniz, burada sürekli aynı soruları sormanıza gerek kalmayacak o zaman.
Geçmiş sayfalarda sorulara cevaplar diye uzun bir soru cevap yazısı bile yazdım, 17.sayfadaydı sanırım.
Bajaj servisleri v.s. ile ilgili ise satış ve pazarlama müdürü Ekrem Ata bey bu forumda üye, bilhassa bu tip konularla ilgileniyor, gerektiğinde Ö.M. ile ulaşın kendisine mesaj atın forumdan. Hatalı bayii-servis tutumlarını önemsiyor benim bildiğim kadar. Ben bugüne kadar ne talep ettimse bir süre sonra yerine geldi. Türkçe kullanım kılavuzu dedik, kısa sürede sitelerinde yayınladılar. Garanti belgem eksikti, kısa zamanda bayiye belgemi yolladılar v.s.
Bilmediğiniz konuları tabii ki buradan soracaksınız ama önce bir araştırın, her bir kaç sayfada bir yeni gelen ya da almak isteyen bir arkadaş aynı soruları soruyor, halbuki pek çoğunun cevabı geçmiş sayfalarda var.
İlk motorumu 10 yıl önce alırken neredeyse 1 yıla yakın forum okumakla geçirmiştim, bu esnada hem motosiklet hakkında hem alacağım motor hakkında pek çok bilgiyi öğrendim.
Yine de bazı sorulara cevap vereyim, Hunk mu Pulsar mı diyen arkadaşa cevabım: Lütfen imkanınız varsa test ediniz, kişisel olarak ben Hunk'u yakından gördüm ve Pulsar'ı daha çok beğendim, ayrıca Hunk'u değil ama Tsport'u test ettiğimde Pulsara göre titreşimi fazla buldum ve Pulsarın tipi çok hoşuma gitti, 1040km'dir de aldığıma pişman değilim, hatta bu memnuniyet devam ederse bir sonraki motorumu NS200 olarak seçebilirim. Motosiklet biraz da gönül işi gibi, tipi size en çok hitap edeni seçin, ama yakından görüp selesine de otumadan insan bunu anlayamaz zaten. Ben Pulsarı yakından gördüğüm anda onu alacağımı biliyordum neredeyse. Test de edince kararım netleşti. Şu ara bilhassa Pulsar NS 150 için test günleri devam ediyor, Bajaj sitesine girip test talebinizi iletin, açılış sayfasında var zaten.
http://www.bajaj.com.tr/turkce/
Yakıt soran arkadaş, yakıt tüketimi kullanıma da bağlıdır. Benim rodajdaki ilk depom 353km gitti yedek hariç, ikinci depom 389 km gitti yedek hariç. Yani 100km'de 2.80 ile 2.60 arasında yakmışım ortalama. Bunu yaparken açık söyleyeyim fazla gazlamadım genellikle 5000 ila 6.500 devir aralığında sürdüm, vitesleri 5.500 ile 6.500 arasında yükselttim. Yeni yeni 90'ları 100 leri o da çok nadiren görüyorum. Bu arada motorun deposu 12 litre bunun 2.4 litresi yedek, yaklaşık 9.5 - 10 litresi de normal deponuzdur.
Motosiklete merakınız var ki buradasınız o halde merakınız olan konuda OKUYUNUZ OKUYUNUZ OKUYUNUZ, Video izleyiniz, youtube' da pek çok hoca ve tecrübeli sürücü bilgi veriyor, Altın Elbiseli Adam olsun, Rahmi Barutçu olsun, bu foruma da üye ve yeni yeni eğitim köşesi açan Okan Sinan Ocan olsun, Uğur Ertekin'in yolda (hem de açıklamalı altyazılı) sürüş videoları olsun yığınla kaynak var arkadaşlar, ÜŞENMEYİNİZ! Okuyup, araştırıp bolca izleyiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------
Bilgi çağındayız diyoruz ama ne yazık ki bilgiye ulaşmak bu kadar kolayken, bilhassa gençlerin bilgiye bu kadar uzak oluşuna anlam veremiyor insan. Her birimizin elinde küçük birer bilgisayar olan akıllı telefonlar varken cahil kalmak olacak iş değildir. Merak ve heves bilgiye götürür ama bunları araştırma ve çalışma azmi izlemezse cehaletiniz hep devam eder, son yıllarda memleketimizin de dünyanın genelinin de başına gelen tam da bu galiba.
-
02 Haziran 2016, 12:31
#784
Dediğim gibi Tvs apache aynası takmıştım resmini atayım dedim. Tavsiye ederim bu aynaları.
-
02 Haziran 2016, 15:52
#785
NoWyld adlı üyeden alıntı
yo tam tersine yakıtta cimridir. Önceki sayfalarda tüketime dair verilerimiz mevcut. Yaklaşık olarak benzinin litresini 4.40 iken 12 kuruş yakmıştım ben. Üstelik rodajdaydım. Ben olsam pulsarı seçerdim. Vereceğiniz paraya değer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:07 ----------
Fabrika lastiklerine göre hangi yönleri daha iyi oldu hocam acaba?
dostum bu aldığım lastikler dokunuca bile belli ediyor kendini gayet iyi silgi gibi sanki,ıslak zaminde fren denemesi yaptığımda eski lastiğe göre kayma çok çok azdı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
bu arada stop etme sorunu ve 3bin devirde takılma sorununu kendim hallettim sanırım.karbürator hava ayar vidasını biraz gevşetip rolantiyi tekrar ayarlayınca sabahları stop etme ve ısınınca 3binde takılma kalmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
walter adlı üyeden alıntı
dostum bu aldığım lastikler dokunuca bile belli ediyor kendini gayet iyi silgi gibi sanki,ıslak zaminde fren denemesi yaptığımda eski lastiğe göre kayma çok çok azdı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------
bu arada stop etme sorunu ve 3bin devirde takılma sorununu kendim hallettim sanırım.karbürator hava ayar vidasını biraz gevşetip rolantiyi tekrar ayarlayınca sabahları stop etme ve ısınınca 3binde takılma kalmadı.
tabi anlayan arkadaşlar fikir verirlerse bu konuyla alakalı çok faydalı olucaktır.
-
02 Haziran 2016, 17:23
#786
Arkadaşlar cevaplar için tşk. Sonunda siyah olanı aldım. gerçi parasını ödedim 6000 tl. 40km. uzaklıktaki bayi ye ama motoru görmedim. saat 18:00 gibi gidip alacam. Artik kullanınca bende biraz yorum yaparım.
-
02 Haziran 2016, 17:31
#787
suat-33 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cevaplar için tşk. Sonunda siyah olanı aldım. gerçi parasını ödedim 6000 tl. 40km. uzaklıktaki bayi ye ama motoru görmedim. saat 18:00 gibi gidip alacam. Artik kullanınca bende biraz yorum yaparım.
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanın Hoş geldiniz.
-
02 Haziran 2016, 18:18
#788
merhaba iyi akşamlar sizden bir ricam olacak bir motosiklet sürücüsü olarak.ben üniversite okuyorum ve bir tane ödevim var hoca bize bir blog sayfası bir facebook ve twitter sayfası açmamızı söyledi ve ne kadar çok beğeni alırsak o kadar fazla not verecek sizden isteğim size göndereceğim sayfayı beğenmeniz ayın 2 sine kadar vaktim var ondan sonra kapatıcam zaten sayfayı ve diğerlerini motosiklete gönül vermiş olan bu kardeşinizi kırmazsanız sevinirim iyi akşamlar
http://sonsuzsurat.blogspot.com.tr/
https://www.facebook.com/SONsuz-S%C3...message_bubble
-
03 Haziran 2016, 17:38
#789
Bir bucuk iki ay önce ufak bir kaza sonrasında arka frenim kırıldı.Ertesi gün gittim servise fıyat çıkartıldı falan filan derken parçaları 1 haftaya yakın beklersin dendi tamam dedim. 2 hafta oldu aradım yok 3 hafta oldu yok 1 ay oldu yok 2 ay oldu olacak inşallah. Sadece arka fren çubugu bekliyorum ya bir parçayı 2 aydır beklemek nedir ??? Aman sakın ufak kazalar bile yapmayın motorun bir yerini falan kırarsınız bir ömür beklemeiyin çok dikkatli olun.
-
03 Haziran 2016, 18:04
#790
brbeytncr adlı üyeden alıntı
Bir bucuk iki ay önce ufak bir kaza sonrasında arka frenim kırıldı.Ertesi gün gittim servise fıyat çıkartıldı falan filan derken parçaları 1 haftaya yakın beklersin dendi tamam dedim. 2 hafta oldu aradım yok 3 hafta oldu yok 1 ay oldu yok 2 ay oldu olacak inşallah. Sadece arka fren çubugu bekliyorum ya bir parçayı 2 aydır beklemek nedir ??? Aman sakın ufak kazalar bile yapmayın motorun bir yerini falan
kırarsınız bir ömür beklemeiyin çok dikkatli olun.
hocam ekrem ata ile iletişime geç.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:51 ----------
Motoru ağır sağanakta kullandım. Kıç atma yok. Lastikler ve asfalt %100 ıslaklıkta iyi görev yapıyorlar. Beklediğimden iyi çıktı. Islak asfalt kuru lastik veya tam tersinde sorun olur ama.
-
03 Haziran 2016, 18:40
#791
brbeytncr adlı üyeden alıntı
Bir bucuk iki ay önce ufak bir kaza sonrasında arka frenim kırıldı.Ertesi gün gittim servise fıyat çıkartıldı falan filan derken parçaları 1 haftaya yakın beklersin dendi tamam dedim. 2 hafta oldu aradım yok 3 hafta oldu yok 1 ay oldu yok 2 ay oldu olacak inşallah. Sadece arka fren çubugu bekliyorum ya bir parçayı 2 aydır beklemek nedir ??? Aman sakın ufak kazalar bile yapmayın motorun bir yerini falan kırarsınız bir ömür beklemeiyin çok dikkatli olun.
Bana hemen detay yazar mısınız? ekrem_ata@kuralkan.com.tr
-
03 Haziran 2016, 22:05
#792
Arka tekere daha kalın olsun diye 120 niyetim oldu gerçi biz üreten dizayn eden mühendis arkdaşlardan daha iyi bilecek değilz tabi lakin ns 200 ün arka jant genişliği 15.5 cm iken ns 150 nin 12 cm bu durumda tabiki genişliği kurtarmayacaktır servisteki arkadaşlarda 110 iyidir demişlerdi.
-
03 Haziran 2016, 22:27
#793
Ekrem bey bir durumu da ben belirteyim. Modele uygun ebatta lastik çok zor bulunuyor şu an. Çoğu toptancıda yok, buz moto gibi yerlerde yok, benim servisim olan baymotoda da yok. Bir tek oktaymotoda bulabildim. Onda da tek bir marka ve model var.(michelin pilot street)En azından servislerinizin hepsinde mitas,michelinin bizim için olan ebatları olsa çok daha rahat ederiz.
-
04 Haziran 2016, 09:19
#794
arkadaslar son bir haftadır ns150 kullanıcsıyım önceki motorum (hala duruyor gerçi) boxer dir, geçen hafta teslim aldıgımda depoyu fullettim, 40tlye bogaza kadar doldu içinde de biraz vardı sanırım teslim edilerkenki miktar kadar 1-2 lt sanırım. bugun 300kmde stop etti yedek depoya geçtim. yakıt sarfiyatı ortalama bişey şuanda soyleyemem fakat, ne çok az ne çok fazla, boxerla 50 tl ye 450 km gidiyorum yaklaşık, ns 150 ilede tahmini 350 falan gidilir gibime geliyor... sabah ilk çalıştırmada biraz nazlanıyor muhtemelen hava-yakıt ayarı yapmak gerekecek.. fiyat performans çok güzel çok dikkat çekici bir motosiklet, oturuş pozisyonu itibarı ile gazı açtırma etkisi var 7000 devir üstüne yol gereği ara ara çıkıyorum rodajda olmasına rağmen.. güzel gidiyor.. dün boxerimda çanta var diye markete gittim, boxer ve ns150 arasındaki fark traktor ve otomobil arasındaki fark gibi, nsde traş makinası titreşimi gibi titreşim var belli devirlerde ama çok ta rahatsız edici değil .. boxer daha bi sallıyo her yanından ayaklıklardan gidondan.. bu da çok dert değil sonuçta altımda çalışan bi motosiklet var.. ben ns150 yi çok sevdim.. bu yazıyı okuyanlardan bozuk yazım için özür dilerim malum mesai saatleri içinde aceleden özen gösteremiyorum pek.. bu arada lastik konusuna gelecek olursak, bozerimda anlaş marka lastik var sc500 kışlık olandan.. ilk lastikten sonra takmıştım.. bayağı tutuş frenleme farketmişti.. ns 150 içinde bir lastik istiyorum önerilerinizi bekliyorum.. AYRICA BANA BU İMKANI SAĞLAYAN EKREM ATA BEY VE BAJAJ EKİBİNE NE KADAR TEŞEKKÜR ETSEM AZDIR. tekeriniz düz bassın allah kaza bela vermesin arkadaslar.
-
04 Haziran 2016, 10:47
#795
Arkadaşlar duvar kağıdı isterseniz internetten bulduğum parçaları bir araya getirdim.
Devamı daha sonra gelecek.
-
04 Haziran 2016, 13:09
#796
Pulsar41 adlı üyeden alıntı
Yav şu motoru resimdeki gibi neden tek renk getirmiyolar anlamadım.
-
04 Haziran 2016, 15:24
#797
Keşke düz renk getirseler gerçekten. Bu yapıştırmalar pek güzel gözükmüyor.
Şimdiye kadar okuduğum mesajlar dahilinde 2 önemli sorunla karşılaşılıyor 150NS'de;
1- Akü sorunu. Mümkünse alırken baştan aküyü tam bir şarj etmelerini söylemek lazım.
2- Devir tekleme sorunu. Bunun için hava emme borusuna plastik bir parça takılıyormuş. Bunu da baştan taktırabilirsek güzel olur.
Bir de sanırım hareket halindeyken stop etme sorunu var. Bunun için henüz kesin bir çözüm göremedim.
Bana göre bu motorun kuyruk tarafı biraz fazla geniş. NS200 arka teker genişliğinden kurtarıyor bu durumu ama NS150'de biraz sırıtıyor ince lastik - kalın kuyruk pek hoş durmuyor bence.
Honda, Yamaha, Suzuki... hepsinin birbirinden güzel kaliteli 150cc motorları var başka ülkelerde. Buraya niye getirmiyorlar anlamıyorum. TVS, Pulsar car curt o kadar satıyor işte. Orda rekabet etmek için üretiyorsun, yapmışsın taş gibi motor. Gel burda da rekabet et.
-
04 Haziran 2016, 22:02
#798
Merhaba arkadaşlar daha önce test sürüşü ile ilgili bilgi vermiştim.
Bugün kullandım ehliyetten sonra 2. binişimdi motorsiklete gayet güzel geldi bana motor 200 RS 200 NS onları da yakından gördüm 200 NS ile kasa olarak bir farkını ben göremedim.
Kişisel sorunum ehliyeti alırken kullandığım ASYA marka motorda sürekli aşağı vites yükseltiyordum bunda ise 1 aşağı 4 yukarıymış.
Boşa atarkende hafif kaldırıyormuşuz sorunum burda başlıyor alışmam uzun sürer mi? Çünkü boşa atma konusunda sorun yaşadım motoru bırakırken.
Ayrıca artçı konforu nasıl bu modelde? Elimle filan elledim ama anlaşılcak gibi değil tabi ki? Kız arkadaşım vs binince rahat edebilir mi acaba?
Bajaj yetkilerine çok teşekkür ediyorum gayet ilgililer acemi olduğumu söyledim birlikte motor eşliğinde testi yaptık.
4 HAZİRAN POLAT MOTOR TEST SÜRÜŞ ETKİNLİĞİ
-
05 Haziran 2016, 00:52
#799
larnon adlı üyeden alıntı
Keşke düz renk getirseler gerçekten. Bu yapıştırmalar pek güzel gözükmüyor.
Şimdiye kadar okuduğum mesajlar dahilinde 2 önemli sorunla karşılaşılıyor 150NS'de;
1- Akü sorunu. Mümkünse alırken baştan aküyü tam bir şarj etmelerini söylemek lazım.
2- Devir tekleme sorunu. Bunun için hava emme borusuna plastik bir parça takılıyormuş. Bunu da baştan taktırabilirsek güzel olur.
Bir de sanırım hareket halindeyken stop etme sorunu var. Bunun için henüz kesin bir çözüm göremedim.
Bana göre bu motorun kuyruk tarafı biraz fazla geniş. NS200 arka teker genişliğinden kurtarıyor bu durumu ama NS150'de biraz sırıtıyor ince lastik - kalın kuyruk pek hoş durmuyor bence.
Honda, Yamaha, Suzuki... hepsinin birbirinden güzel kaliteli 150cc motorları var başka ülkelerde. Buraya niye getirmiyorlar anlamıyorum. TVS, Pulsar car curt o kadar satıyor işte. Orda rekabet etmek için üretiyorsun, yapmışsın taş gibi motor. Gel burda da rekabet et.
Düz renk benimde hoşuma gidiyor. Ancak bu şekilde hoşuma gitmiyor değil.
Ben bir süre buna benzetmeye çalışacağım. Daha stickerlar ne kadar sürede atar bilmiyorum. Stickerlar eskiyince, SYM Wolf'un mat mavisi hoşuma gidiyorum. Onun gibi boyatmayı planlıyorum. Tabi bu 1-2 yılı bulur herhalde.
emretanerc adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar daha önce test sürüşü ile ilgili bilgi vermiştim.
Bugün kullandım ehliyetten sonra 2. binişimdi motorsiklete gayet güzel geldi bana motor 200 RS 200 NS onları da yakından gördüm 200 NS ile kasa olarak bir farkını ben göremedim.
Kişisel sorunum ehliyeti alırken kullandığım ASYA marka motorda sürekli aşağı vites yükseltiyordum bunda ise 1 aşağı 4 yukarıymış.
Boşa atarkende hafif kaldırıyormuşuz sorunum burda başlıyor alışmam uzun sürer mi? Çünkü boşa atma konusunda sorun yaşadım motoru bırakırken.
Ayrıca artçı konforu nasıl bu modelde? Elimle filan elledim ama anlaşılcak gibi değil tabi ki? Kız arkadaşım vs binince rahat edebilir mi acaba?
Bajaj yetkilerine çok teşekkür ediyorum gayet ilgililer acemi olduğumu söyledim birlikte motor eşliğinde testi yaptık.
4 HAZİRAN POLAT MOTOR TEST SÜRÜŞ ETKİNLİĞİ
Pulsar benim ilk motorum. 50-60 km. mahalle arasında biraz vites talimi yaptıktan sonra trafiğe çıktım. Çok sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
_______________________
Motorum nerdeyse 750 km. oldu. Son yağışlarla birlikte motor biraz kirlendi, yıkamayı düşünüyorum.
Aklıma bir şey takıldı, 750 km'deki motorun zincirlerini temizleyip yağlamalı mıyım?
Bunla ilgili çok detay bulamadım. Ayrıca motoru her yıkadığımızda şart mı?
Üstadların görüşlerini bekliyorum, iyi geceler.
-
05 Haziran 2016, 13:46
#800
Artçı performansı nasıl arkadaşlar?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)