Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #541

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı Rox0ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    An itibariyle motorunun kmsi ����
    http://i.hizliresim.com/m6vpZ8.jpg
    Ooo benim motor da 45 km de servis rodajda redline girme redline kadar gelme yeterli dedi ama motor tekleme yapa yapa hızlanıyor ve 500 km den sonra 5000 km de bir bakıma geleceksin Her 5000 de bir de yağ değişecek dedi ney dedim evet dedi 5000 km de bir yağ değişiyor dedi Castrol 10w 50 veriyor fabrika dedi kendi ülkelerinde 10 bin de bir değişiyor diyor ama kendi kullandığı yağı getiremedikleri için Castrol 10 50 ye 5000 km müsade veriyor dedi bende yağ özelliği yitirmezmi dedim fabrika motoruna güveniyor ve iddaa ediyor dedi bunun için bize eğitim verdiler dedi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #542
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Alıntı Berkan33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ooo benim motor da 45 km de servis rodajda redline girme redline kadar gelme yeterli dedi ama motor tekleme yapa yapa hızlanıyor ve 500 km den sonra 5000 km de bir bakıma geleceksin Her 5000 de bir de yağ değişecek dedi ney dedim evet dedi 5000 km de bir yağ değişiyor dedi Castrol 10w 50 veriyor fabrika dedi kendi ülkelerinde 10 bin de bir değişiyor diyor ama kendi kullandığı yağı getiremedikleri için Castrol 10 50 ye 5000 km müsade veriyor dedi bende yağ özelliği yitirmezmi dedim fabrika motoruna güveniyor ve iddaa ediyor dedi bunun için bize eğitim verdiler dedi
    500 / 3000 / 5000 / 7500 kmlerde yağını değiştirmek gerekiyor yani en baba yağı 2500 km kullanın

  3. #543

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı Rox0ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500 / 3000 / 5000 / 7500 kmlerde yağını değiştirmek gerekiyor yani en baba yağı 2500 km kullanın
    Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
    Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
    Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor

  4. #544
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Alıntı Berkan33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
    Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
    Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor
    Kardeşim bu senin tercihine kalmış birşey sonucta servise gideceksin vereceksin parasını degistireceksin yağını veyahut kendin değiştirme imkanın varsa ara dönemleri değiştirebilirsin.
    Berkan33 bunu beğendi.

  5. #545

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Alıntı Berkan33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
    Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
    Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor
    Al abi yagini git servise ben bunun degismesini istiyom de iscilik neyse verirsiniz kafa rahat gezin kendiniz biliyorsaniz kendiniz de degistirebilirsiniz ama bilmiyorsaniz tavsiye etmem pek alttaki somunun duzgun sokulup takilmasi lazim
    Berkan33 bunu beğendi.

  6. #546
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı Rox0ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    An itibariyle motorunun kmsi 😊😊
    http://i.hizliresim.com/m6vpZ8.jpg
    Hocam maaşallah
    Burdaki motorları toplasanız sizinki kadar km yapmıştır hepsi
    Nasıl buluyorsunuz aleti, bir de sizden dinleyelim. Kilometre yüksek, var mı bir pürüz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------

    Alıntı Berkan33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizce servisle nasıl bir diyalog kurmaliyim servis diyecek ki hayır bu şekilde olacak bize itimat edin dese garanti belgesinde de 500 km 5000 km 10000 km 15000 km diye yazıyor
    Not olarak ta her 2000 binde bir yağın kontrolünü yapınız her 5000 km de bir de motor yağını ve filtresini değiştiriniz yazıyor sizce nasıl bi önlem almalıyım
    Bulunduğum ildeki servis öyle diyor ilçedeki servis de aynısını diyor
    2500 km de bir seçtiğiniz yağı, benim tavsiyem yazın 15w50 dir. Baymotodaki ustam da çok iyi tercih dedi ve bajajın yazın koyduğu yağ kalınlığıdır, kendiniz değiştirin. Motora zararı olmaz, aksine ömrünü uzatır. Veyahut servisinize değiştirtin.
    Hiç bir şey olmaz. Kalınlığını bajajın orjinal kalınlığı yaptıkça ve zeytinyağı koymadıkça

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------

    Ayrı sırada bu makine hakikaten çok performanslıymış yahu. Artık ara ara 7 bin devir üstünü yokluyorum da, hiç yalanım yok çok az titreşim var ve süper bir ivmelenmesi var aletin 7 binden sonra özellikle. Japon gibi yüksek devir çevirebiliyor şerefsiz. Olmuş aga bu makina. İnşallah sıkıntısız hep böyle devam ederim.
    Berkan33 bunu beğendi.

  7. #547

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    arkadaşlar herkese kazasız sürüşler.motor 750 km ye geldi ilk çalıştırmada ısınmayınca stop etme bende de var.lastikeri ön arka micelin pilot street ile değiştirdim tavsiye ederim.ilk bakımdan sonra özellikle 1. 2. vitesler tak diye çok sert geçmeye başladı bende her nekadar 2500 deselerde 1500 km civarında kendim yağını değiştimeyi düşünüyorum.motul önerdi önceki sayfalarda bir arkadaş motul alıcam ama 10-50 yada 15-50 farkını bilen varmı?

  8. #548

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese kazasız sürüşler.motor 750 km ye geldi ilk çalıştırmada ısınmayınca stop etme bende de var.lastikeri ön arka micelin pilot street ile değiştirdim tavsiye ederim.ilk bakımdan sonra özellikle 1. 2. vitesler tak diye çok sert geçmeye başladı bende her nekadar 2500 deselerde 1500 km civarında kendim yağını değiştimeyi düşünüyorum.motul önerdi önceki sayfalarda bir arkadaş motul alıcam ama 10-50 yada 15-50 farkını bilen varmı?
    Iyi gunler oncelikle pilot street hangi ebatlarda taktiniz malum baktigimda uygun ebay yoktu hava basici ile dengelemek gerek kac psi hava bastiniz ,
    Motul 15 w 50 oneririm , 10w50 15w50 ye gore biraz daha soguk havanin yagidir yaz icin 15w50 yeterincr iyi
    Ayrica sizin rodaj bitiyor olmasina ragmen stop sorunu neden var servise sordunuz mu bide ben rolantiyi biraz daha yukseltince sorun bende bitti

  9. #549

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    hocam ön lastik yanak kalınlığı olarak bir boy ince takıldı ebatlar olmadığı için ayrıca zor bulursun dedi ön lastik ebatını arka lastik ise orjinal ebatında taktırdım.ön 24 arka 28 psi bende ama amortisör baya sert geliyor onu bir derece düşürcem birde,tek marşta çalışıyor alet ama stop etme sorunu aldığımdan beri var motor soğukken sabahları çalıştırınca ben aslında sorun olarak görmüyorum arkadaşların yaptığı gibi 30 sn hafif gazla ısıtınca fıtı fıtı çalışıyo alet

  10. #550
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ön lastik yanak kalınlığı olarak bir boy ince takıldı ebatlar olmadığı için ayrıca zor bulursun dedi ön lastik ebatını arka lastik ise orjinal ebatında taktırdım.ön 24 arka 28 psi bende ama amortisör baya sert geliyor onu bir derece düşürcem birde,tek marşta çalışıyor alet ama stop etme sorunu aldığımdan beri var motor soğukken sabahları çalıştırınca ben aslında sorun olarak görmüyorum arkadaşların yaptığı gibi 30 sn hafif gazla ısıtınca fıtı fıtı çalışıyo alet
    İster araba ister motor olsun isterse suzuki isterse çinli olsun, karbüratörlü motorlarda soğukken böyle durumlar olur. Mekanik benzin sistemidir. Enjeksiyonun mekaniğidir yani. Bu olayı sorun olarak lanse etmemişsiniz ancak eski sayfalarda da sorun gibi ele alınmış o yüzden bir de ben söyleyeyim dedim. Motoru çalıştırdıktan sonra ilk 1 dakika yola çıkılmamalı.

  11. #551

    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Arkadaşlar Merhaba,
    Yeni motora başlayan birisi olarak pazartesi gidip motoru teslim alacağım. 150 ns almaya karar verdiğim günden beri forumu sürekli takip ediyorum. Hemen hemen herkes lastiklerin değişmesinin faydalı olacağını yazmış (özellikle kış için) ancak baktığımda ben de uygun ebatta lastik bulamadım. Fabrika çıkışına uygun ebatları korumak adına öne farklı marka arkaya farklı marka lastik taksak nasıl olur? Örneğin:
    ÖN : Michelin Pilot Street
    ARKA : Continental M/C 57S TL

    Bu ve buna benzer kombinasyon uygun olur mu?

    Teşekkürler

  12. #552
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı wind83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba,
    Yeni motora başlayan birisi olarak pazartesi gidip motoru teslim alacağım. 150 ns almaya karar verdiğim günden beri forumu sürekli takip ediyorum. Hemen hemen herkes lastiklerin değişmesinin faydalı olacağını yazmış (özellikle kış için) ancak baktığımda ben de uygun ebatta lastik bulamadım. Fabrika çıkışına uygun ebatları korumak adına öne farklı marka arkaya farklı marka lastik taksak nasıl olur? Örneğin:
    ÖN : Michelin Pilot Street
    ARKA : Continental M/C 57S TL

    Bu ve buna benzer kombinasyon uygun olur mu?


    Teşekkürler
    Neden olmasın sadece iki lastiğin ısınma karakteristiklerinin, sertliklerinin yakın olması daha iyi olur. Bazıları çabuk ısınır bazıları daha geç ısınır.

  13. #553

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
    3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
    Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
    3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
    Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
    Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
    Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.

    Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde.

  14. #554
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Pulsar41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
    3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
    Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
    3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
    Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
    Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
    Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.

    Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde.
    korumalı ayakabınız yok ise kalın tabanlı sağlam ayakabı giyini convers tarsı 2 büklüm ayakabılarda hemen darbe alırsınız ayrıca dizlik takın 30 50 tl var 150 tl yede var olmadı düşerken dizlik üstüne düşer ayağınızı ve dizinizi motordan korumuş olursunuz
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  15. #555

    Üyelik
    05 Aralık 2015
    Bu motorla uzun yol yapılır mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------

    Birde Pulsar 150 AS den artısı eksisi nedir? Aslında Ybr 125 düşünüyordum ama herkes güçsüz eski teknoloji diyor. Zaten tip olarak pulsarla kıyaslanamaz bile. Ama ilçemize bajaj bayi açılınca ciddi ciddi pulsar radarıma girdi. Haftaiçi bakalım bayiye uğrayacağım.

  16. #556
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam maaşallah
    Burdaki motorları toplasanız sizinki kadar km yapmıştır hepsi
    Nasıl buluyorsunuz aleti, bir de sizden dinleyelim. Kilometre yüksek, var mı bir pürüz
    Motor ve elektrik aksamında bi sorun oldugunu dusunmuyorum suanlik sadece geçen bi kurye arkadaşa denk geldim siboplardan ses geliyor bi ayarlanması gerek dedi orada 10bin bakımında bi baktırıcam.
    Ekstra olarak 2 haftadır ön tekelinde çivi var fazla hava kaçırmadıgı için cikartmadım orada içten yama atacak bi yer bulursam yaptırıcam, ön lastiği fitil tavsiye etmiyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

    Alıntı lostmymindd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorla uzun yol yapılır mı?
    Bu cc'deki motorlarda yorar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese kazasız sürüşler.motor 750 km ye geldi ilk çalıştırmada ısınmayınca stop etme bende de var.lastikeri ön arka micelin pilot street ile değiştirdim tavsiye ederim.ilk bakımdan sonra özellikle 1. 2. vitesler tak diye çok sert geçmeye başladı bende her nekadar 2500 deselerde 1500 km civarında kendim yağını değiştimeyi düşünüyorum.motul önerdi önceki sayfalarda bir arkadaş motul alıcam ama 10-50 yada 15-50 farkını bilen varmı?
    Yaz ayını orijinal lastiklerle gecirseydiniz keşke kışında yeni lastiklerin ömrü bitmemiş olurdu

  17. #557

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    ]Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
    3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
    Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
    3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
    Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
    Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
    Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.

    Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde. [/QUOTE]


    Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    [IMG][/IMG][QUOTE=Pulsar41;3907977

    [url=http://hizliresim.com/YkYJ8D][/url]

    bugun bizim karaoğlanla hava almak amacıyla çıktık Beykoz,Hz.Yuşa,Anadolu feneri derken gezdik tozduk .

    300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
    İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?


    Şu motorla gezme amacıyla çıkanlar birbirine korna çalarak seşam veriyor bu güzel birşey oldukça hoşuma gitti açıkcas hep araba kullandığım için araç sürmenin de sosyal şekli varmış dedim. Hatta dedimki forumda başlık açalım bu forumda olanlar çift korna bassın anlaşılsın burdan oldukları değilse zaten tek korna ile selam verir vermez.

  18. #558

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı Lucien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ]Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
    3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
    Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
    3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
    Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
    Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
    Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.

    Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde.

    Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    http://<a href="http://hizliresim.co...6g.jpg</a></a>
    Alıntı Pulsar41;3907977

    [url=http://hizliresim.com/YkYJ8D
    adlı üyeden alıntı
    http://i.hizliresim.com/YkYJ8D.jpg[/url]

    bugun bizim karaoğlanla hava almak amacıyla çıktık Beykoz,Hz.Yuşa,Anadolu feneri derken gezdik tozduk .

    300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
    İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?


    Şu motorla gezme amacıyla çıkanlar birbirine korna çalarak seşam veriyor bu güzel birşey oldukça hoşuma gitti açıkcas hep araba kullandığım için araç sürmenin de sosyal şekli varmış dedim. Hatta dedimki forumda başlık açalım bu forumda olanlar çift korna bassın anlaşılsın burdan oldukları değilse zaten tek korna ile selam verir vermez.
    308 olunca anadepo bitti mi kaca fulledin
    Bende yeni aldım 100 km de daha aldığımda fulledim daha gösterge full şaşırdım ama sanırım sonra hızlı düşecek gosterge

  19. #559
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Alıntı Lucien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
    İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?
    Kardeşim bu motorda yedek depo olayı şöyle;
    Diyelim 50 lira depoyu doldurdun 350-400 km yol yaptın gösterge çubuklar kaybolur ve motorda artık karbüratörde benzin kalmaz ve teklemeye başlar işte bu sırada yedek vanası aşağıya doğru çevrilir ve ortalama 40-50 km idare eder.Yani yedeğe geçince göstergede bi değişiklik olmaz, ben mümkün olduğunca motor kendini belli edip yedeğe geç demeden çevirmiyorum vanası 😆 Özetle 40 lira normal depo 10 lirada yedek depo 😉

  20. #560
    anilalgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar 150 NS
    Alıntı Lucien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ]Motoru öğlen bayiden teslim aldım.
    3. turumda ufak bir kaza geçirdim maalesef.
    Bizim burda sokaklar çok küçük, parke taş, yollar berbat vs.
    3. turdan önce mont ve kaskı giydim, sanırım kaskla birlikte sağa dönerken heyecan yaptım ve motoru sağa yatırdım.
    Ayağım biraz ezildi, Prohel'in montunu almıştım, kolumun üstüne düştüm sayılır ve çok iyi korudu.
    Motorda da sadece koruma demirinde aşınma oldu, onun dışında hiç bir şey yok.
    Çok şükür ilk kazamı böyle atlattım, düşe kalka öğreneceğiz artık.

    Bu arada bu motoru benim gibi acemiler devirince hasar almasın diye tasarlamış herhalde.

    Hayırlı olsun ve geçmiş olsun Allah beterinden korusun kendinize dikkat edin ekipman almanız iyi olmuş[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    http://<a href="http://hizliresim.co...6g.jpg</a></a>
    Alıntı Pulsar41;3907977

    [url=http://hizliresim.com/YkYJ8D
    adlı üyeden alıntı
    http://i.hizliresim.com/YkYJ8D.jpg[/url]

    bugun bizim karaoğlanla hava almak amacıyla çıktık Beykoz,Hz.Yuşa,Anadolu feneri derken gezdik tozduk .

    300 Km'yi devirdik bi sıkıntı yok şükür. Vites geçişleri daha bi rahatladı motor sanki daha bi oturmaya başladı ya da ben alıştım.
    İlk depo bitmiş oldu 308 Km de benzinciye girdim tedirgin oldum ya biterse diyerek. Şu yedek depo olayını tam çözemedim son çizgiye düşüp 304 km olduğunda o butonu çevirdim benzin çizelgesinde bi değişiklik olmadı ben en azından 1 çizgi oynar diye düşünmüştüm.?


    Şu motorla gezme amacıyla çıkanlar birbirine korna çalarak seşam veriyor bu güzel birşey oldukça hoşuma gitti açıkcas hep araba kullandığım için araç sürmenin de sosyal şekli varmış dedim. Hatta dedimki forumda başlık açalım bu forumda olanlar çift korna bassın anlaşılsın burdan oldukları değilse zaten tek korna ile selam verir vermez.
    Öncelikle geçmiş olsun ufak tefek bişeyle atlatmışsın, yarın nalbuiyeden siyah bi sprey boya alıyon bi fıs atıyon ne iz kalıyo ne bişey
    TÜRKÜM, TÜRKÜZ, SONUNA KADAR ATATÜRKÇÜYÜZ...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)