Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #521

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Emreaygn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepsini denedim fakat suan jikleyi ceker cekmez istop ediyor veya jikle ile calsitirdigimda gaz ile pompaliyorum biraz gazi birakir birakmaz stop ediyor , suan jiklesiz gayet duzgun calisiyor rolanti 1.5 da jiklede sıkınti var gibi görünüyor yarin gidelim bakalim ne çıkacak yazarim motor pulsar 150 as 230 km de bu arada
    Şayet motor jiklesiz rahatça çalışıyorsa zaten jikle istemiyor demektir. Jikle soğuk havalarda fazladan gaz elde etmek, zengin karışım elde edip kolay çalıştırmak içindir. Siz yine servise gösterin ama jiklesiz çalışıyorsa zaten gerek yok ki jikle açmaya. Normal şekilde çalışan motorun jiklesini açmaya gerek yok. Ben aldığımdan beri sadece 1 kez jikle açtım mesela, onun harici hep tek marş ve hafif gaz vererek çalıştırıp ısıttım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

    Alıntı yfpekiyi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saat ayarlamayı kullanma kılavuzundan baktım yöntem şu şekilde :

    SAAT AYARLAMA
    Dijital saat zamanı saat:dakika şeklinde, 12 saatlik dilimde
    gösterir. Saat ayarı sadece TRIP1 modundayken yapılabilir.
     Mod (8) tuşuna 2 saniye kadar basınız, TRIP1 modu seçiniz.
     Mod (8) ve Set (9) tuşlarına aynı anda 2 saniyeden fazla
    basınız, : ve saat hanesi yanıp sönmeye başlayacak.
     Mod (8) tuşuna 1 saniye kadar basarak saat hanesini
    ayarlayınız.
     Set (9) tuşuna 1 saniye kadar basarak dakika hanesi
    ayarlayınız.
     Mod (8) ve Set (9) tuşuna aynı ayna 2 saniyeden fazla
    basarak ayarlanan saati kaydediniz.
     Saat ayarlama ekranında 5 saniyeden fazla işlem yapılmazsa
    veya araç çalıştırılırsa, saat ayarı yapılmadan otomatik ayar
    modundan çıkış gerçekleşir.

    Ayarlayamayan arkadaşlara duyurulur.
    Ayarlayabildiniz mi bari.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Debriyaji cekince stop etme sorunu var bide cok sık karsilasiyorum motoru isitmadan da cikmiyorum

  3. #523

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Emreaygn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaji cekince stop etme sorunu var bide cok sık karsilasiyorum motoru isitmadan da cikmiyorum
    O zaman sizin servise gitmeniz lazım, benim motoru az önce çalıştırdım ve bir 20 dk kadar kullandım, 1500 devir rölanti çeviriyor ve hiç bir sorun yok. başta tabii soğuk olduğu için önce bir süre elimle gaz veriyorum ama en fazla 30 sn sonra gaz vermeyi kesiyorum ve istikrarlı bir şekilde ısıtarak rölanti 1500 devire geliyor. Jikleye gerek kalmıyor. Benim motor bugün 400km'yi aştı rölantiyi 1500'e düşürünce biraz daha rahatladı, daha istikrarlı hale geldi. Şimdilik çok memnunum motordan.

    Mutlaka servise gidin bir ayarsızlık var belli ki.

  4. #524
    fuatk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar NS 150
    Alıntı Lucien adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende geçen hafta servite sordum ön teker olmaz ama arkaya olur dediler fakat 200ns arka teker boyutunun motoru yoracağını ns 150 orj tekerin bir büyüğü boyutta tekerin daha iyi olacağını sölediler. Lastik olarakda ekonomik istersen irc al rahat rahat bin dediler.
    Herkese merhaba,
    ns150 alan yüzlerce kişi olduk belki 1000'i geçtik.
    yok mu lastiklerini değiştiren birisi ?
    öne ve arkaya hangi ebat hangi marka lastik taktırdı ? nerde taktırdı ?
    ne kadar ödedi ?

  5. #525
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı fuatk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,
    ns150 alan yüzlerce kişi olduk belki 1000'i geçtik.
    yok mu lastiklerini değiştiren birisi ?
    öne ve arkaya hangi ebat hangi marka lastik taktırdı ? nerde taktırdı ?
    ne kadar ödedi ?
    Lastik işini ben de merak ediyorum. Ns200 ün lastik ebatları oluyor da diyenler var

  6. #526
    fuatk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar NS 150
    ns200 ün jantlarıda kalın

  7. #527
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı fuatk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ns200 ün jantlarıda kalın
    Kalın da ns150 jantlarına oluyormuş diyorum zaten hocam, yani ince jant kalın lastik. Biraz çirkin durabilir ama

  8. #528
    fuatk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar NS 150
    ben 500-750 bakımına gittiğimde servisle konuştum. Hatta sordum neden bunu opsiyonlu satmıyorsunuz kaliteli bir lastikle farkını alıp satın diye. 450 tl farkla degiştiriyoruz dedi. Tamam değiştirelim ne takacaksınız dedim sanırım elinde lastik yoktu bir daha ki sefer değistiriz dedi. ns200 de özellikle arka tekerlek hoş da duruyor arkaya 130 taksak olmaz mı deyince jantlar kalın ön maşada farklı dedi.

  9. #529

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Alıntı fuatk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 500-750 bakımına gittiğimde servisle konuştum. Hatta sordum neden bunu opsiyonlu satmıyorsunuz kaliteli bir lastikle farkını alıp satın diye. 450 tl farkla degiştiriyoruz dedi. Tamam değiştirelim ne takacaksınız dedim sanırım elinde lastik yoktu bir daha ki sefer değistiriz dedi. ns200 de özellikle arka tekerlek hoş da duruyor arkaya 130 taksak olmaz mı deyince jantlar kalın ön maşada farklı dedi.
    Lastik yanaga tam olarak oturmaz ince janta kalin lastik takarsaniz lastik balonlasir stabiliteyi bozar makinenin dengesini bozarsiniz verim alamazsiniz uygun ebatlar takmak zorundayiz bizim servis anlaşın lastigi var dedi sava nin lastikleri var onun haricinde pek lastik bende bulamadim adam akilli metzeler falan takmak isterdim dogrusu

  10. #530
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    Ya arkadaşlar kutuplarda yaşamıyoruz bu havada ne jiklesi
    Jiklesi ekstra kar kış aylarında ihtiyaç olduğunda çekilir motor ısınınca kapanır,eğer bu havalarda açarsanız direk istop eder jikle ile marş basarsanızda çalışmaz
    Mart 15 de aldım motoru hergün sabahın 8inde tek marşlar çalıştırıyorum bi sıkıntısı yok.
    Lastikleri gelecek olursak yağmurlu yolda kullanılmaz yazı bu lastiklerin geçirip kışın değiştirmeyi düşünüyorum model ebat vsvs. Şuan düşünmedim, ancak kurye sektöründe calistigımdan dolayı son zamanlardaki yağmurlarda kullanmak çok riskli gerçi yarım saatlik yağmurdan sonra lastiklerin alışıyor ama güven vermiyor malesef.
    Hele ki kuru lastikle şu birikintisine kesinlikle girmeyin direk dans etmeye başlıyorsunuz 😊

  11. #531

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS

    Resim

    Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
    1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
    2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
    3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum

    Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...

  12. #532
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Berkan33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
    1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
    2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
    3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum

    Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...
    imkanlar banada 150ns diyor ama oturuşu bi cbf150 ybr gibi rahatmı yoksa apaçi rtr gibi hafif öne çöküyormusun bi zaman ayırıp bakmaya gidemedim üşenmekten olsa gerek yolarda görüyorum bi yakalasam birini bakacamta yakalamak nasip olmadı

    Bu arada aldın zor oldu h.olsun servise bi kaç gid gele hal olur inş

  13. #533
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı Berkan33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
    1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
    2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
    3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum

    Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...
    Ayna dışındaki 2 sorun bende de vardı. Motor alıştıkça düzeldi. Bi rölanti ayarı yapsın servis 1 dk da çözüyorlar rölantiyi. O teklemenin de 1-2 defa üstüne gittim sonra açıldı, şimdi köpek gibi gidiyor maaşallah. Sıkıntısız 115 km görüyor.11 beygir olan cbf ler ağlıyor yanımda Daha da gider ama zorlamıyorum fazla. Motorun yeni olmasından dolayı öyle yapıyor. Çok zorlamayın ufak ufak 500 km ye doğru açarsınız.

    Hayırlı olsun da böyle olmaz. 2 resim atın, adettendir

  14. #534

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayna dışındaki 2 sorun bende de vardı. Motor alıştıkça düzeldi. Bi rölanti ayarı yapsın servis 1 dk da çözüyorlar rölantiyi. O teklemenin de 1-2 defa üstüne gittim sonra açıldı, şimdi köpek gibi gidiyor maaşallah. Sıkıntısız 115 km görüyor.11 beygir olan cbf ler ağlıyor yanımda Daha da gider ama zorlamıyorum fazla. Motorun yeni olmasından dolayı öyle yapıyor. Çok zorlamayın ufak ufak 500 km ye doğru açarsınız.

    Hayırlı olsun da böyle olmaz. 2 resim atın, adettendir
    Resim nasıl atılıyor ki bilmiyorum cahillik zor

  15. #535
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Hızlıresim yazın girin googleden resmi seçin sonra lşnki yapıştırın

  16. #536

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Evet motorum bu
    Aklımda soru işareti olanlari sordum cevapladiniz teşekkür ederim inşallah düzelecek. ..

  17. #537
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Şimdi oldu beh kırmızısı da hoş duruyormuş haa
    Berkan33 bunu beğendi.

  18. #538

    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 NS

    Pulsar 150 ns

    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi oldu beh kırmızısı da hoş duruyormuş haa
    Karanlıkta bindim kısa far çok önde Uzunlari yakmak zorunda kalıyorum far ayarı gibi bi fonksiyonu varmı göremedim de...
    Bu arada teşekkür ederim iltifat için ...

  19. #539

    Üyelik
    01 Şubat 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Jawa 250 cafe racer
    Arkadaslar sorunlarimi bugun servise ilettim , stop etme dorunu rodajdan dolayiymis hafif rolanti yukseltilince sorun ortadan kalkti , gostergenin gec gelmesi akunun sarjin dolayiymis bakima gittigimde biraz daha sarj edilecek , kavrama noktasinin yukarida olmasindan şikayetçiydim onu biraz geriye aldirdim , arka fren cok bos geliyordu onun da ayarini yaptilar sorunlarim çözüldü buraya da karsilasan olursa diye yazmak istedim

  20. #540
    Rox0ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    BAYRAMPAŞA
    Motosikleti
    PULSAR NS150
    An itibariyle motorunun kmsi 😊😊


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)