Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Mayıs 2016, 13:19
#521
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Hepsini denedim fakat suan jikleyi ceker cekmez istop ediyor veya jikle ile calsitirdigimda gaz ile pompaliyorum biraz gazi birakir birakmaz stop ediyor , suan jiklesiz gayet duzgun calisiyor rolanti 1.5 da jiklede sıkınti var gibi görünüyor yarin gidelim bakalim ne çıkacak yazarim motor pulsar 150 as 230 km de bu arada
Şayet motor jiklesiz rahatça çalışıyorsa zaten jikle istemiyor demektir. Jikle soğuk havalarda fazladan gaz elde etmek, zengin karışım elde edip kolay çalıştırmak içindir. Siz yine servise gösterin ama jiklesiz çalışıyorsa zaten gerek yok ki jikle açmaya. Normal şekilde çalışan motorun jiklesini açmaya gerek yok. Ben aldığımdan beri sadece 1 kez jikle açtım mesela, onun harici hep tek marş ve hafif gaz vererek çalıştırıp ısıttım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
yfpekiyi adlı üyeden alıntı
Saat ayarlamayı kullanma kılavuzundan baktım yöntem şu şekilde :
SAAT AYARLAMA
Dijital saat zamanı saat:dakika şeklinde, 12 saatlik dilimde
gösterir. Saat ayarı sadece TRIP1 modundayken yapılabilir.
Mod (8) tuşuna 2 saniye kadar basınız, TRIP1 modu seçiniz.
Mod (8) ve Set (9) tuşlarına aynı anda 2 saniyeden fazla
basınız, : ve saat hanesi yanıp sönmeye başlayacak.
Mod (8) tuşuna 1 saniye kadar basarak saat hanesini
ayarlayınız.
Set (9) tuşuna 1 saniye kadar basarak dakika hanesi
ayarlayınız.
Mod (8) ve Set (9) tuşuna aynı ayna 2 saniyeden fazla
basarak ayarlanan saati kaydediniz.
Saat ayarlama ekranında 5 saniyeden fazla işlem yapılmazsa
veya araç çalıştırılırsa, saat ayarı yapılmadan otomatik ayar
modundan çıkış gerçekleşir.
Ayarlayamayan arkadaşlara duyurulur.
Ayarlayabildiniz mi bari.
Reklamlar
-
05 Mayıs 2016, 13:46
#522
Debriyaji cekince stop etme sorunu var bide cok sık karsilasiyorum motoru isitmadan da cikmiyorum
-
05 Mayıs 2016, 16:53
#523
Emreaygn adlı üyeden alıntı
Debriyaji cekince stop etme sorunu var bide cok sık karsilasiyorum motoru isitmadan da cikmiyorum
O zaman sizin servise gitmeniz lazım, benim motoru az önce çalıştırdım ve bir 20 dk kadar kullandım, 1500 devir rölanti çeviriyor ve hiç bir sorun yok. başta tabii soğuk olduğu için önce bir süre elimle gaz veriyorum ama en fazla 30 sn sonra gaz vermeyi kesiyorum ve istikrarlı bir şekilde ısıtarak rölanti 1500 devire geliyor. Jikleye gerek kalmıyor. Benim motor bugün 400km'yi aştı rölantiyi 1500'e düşürünce biraz daha rahatladı, daha istikrarlı hale geldi. Şimdilik çok memnunum motordan.
Mutlaka servise gidin bir ayarsızlık var belli ki.
-
05 Mayıs 2016, 17:58
#524
Lucien adlı üyeden alıntı
Bende geçen hafta servite sordum ön teker olmaz ama arkaya olur dediler fakat 200ns arka teker boyutunun motoru yoracağını ns 150 orj tekerin bir büyüğü boyutta tekerin daha iyi olacağını sölediler. Lastik olarakda ekonomik istersen irc al rahat rahat bin dediler.
Herkese merhaba,
ns150 alan yüzlerce kişi olduk belki 1000'i geçtik.
yok mu lastiklerini değiştiren birisi ?
öne ve arkaya hangi ebat hangi marka lastik taktırdı ? nerde taktırdı ?
ne kadar ödedi ?
-
05 Mayıs 2016, 18:22
#525
fuatk adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
ns150 alan yüzlerce kişi olduk belki 1000'i geçtik.
yok mu lastiklerini değiştiren birisi ?
öne ve arkaya hangi ebat hangi marka lastik taktırdı ? nerde taktırdı ?
ne kadar ödedi ?
Lastik işini ben de merak ediyorum. Ns200 ün lastik ebatları oluyor da diyenler var
-
05 Mayıs 2016, 18:31
#526
ns200 ün jantlarıda kalın
-
05 Mayıs 2016, 18:55
#527
fuatk adlı üyeden alıntı
ns200 ün jantlarıda kalın
Kalın da ns150 jantlarına oluyormuş diyorum zaten hocam, yani ince jant kalın lastik. Biraz çirkin durabilir ama
-
05 Mayıs 2016, 19:41
#528
ben 500-750 bakımına gittiğimde servisle konuştum. Hatta sordum neden bunu opsiyonlu satmıyorsunuz kaliteli bir lastikle farkını alıp satın diye. 450 tl farkla degiştiriyoruz dedi. Tamam değiştirelim ne takacaksınız dedim sanırım elinde lastik yoktu bir daha ki sefer değistiriz dedi. ns200 de özellikle arka tekerlek hoş da duruyor arkaya 130 taksak olmaz mı deyince jantlar kalın ön maşada farklı dedi.
-
05 Mayıs 2016, 20:47
#529
fuatk adlı üyeden alıntı
ben 500-750 bakımına gittiğimde servisle konuştum. Hatta sordum neden bunu opsiyonlu satmıyorsunuz kaliteli bir lastikle farkını alıp satın diye. 450 tl farkla degiştiriyoruz dedi. Tamam değiştirelim ne takacaksınız dedim sanırım elinde lastik yoktu bir daha ki sefer değistiriz dedi. ns200 de özellikle arka tekerlek hoş da duruyor arkaya 130 taksak olmaz mı deyince jantlar kalın ön maşada farklı dedi.
Lastik yanaga tam olarak oturmaz ince janta kalin lastik takarsaniz lastik balonlasir stabiliteyi bozar makinenin dengesini bozarsiniz verim alamazsiniz uygun ebatlar takmak zorundayiz bizim servis anlaşın lastigi var dedi sava nin lastikleri var onun haricinde pek lastik bende bulamadim adam akilli metzeler falan takmak isterdim dogrusu
-
05 Mayıs 2016, 20:52
#530
Ya arkadaşlar kutuplarda yaşamıyoruz bu havada ne jiklesi
Jiklesi ekstra kar kış aylarında ihtiyaç olduğunda çekilir motor ısınınca kapanır,eğer bu havalarda açarsanız direk istop eder jikle ile marş basarsanızda çalışmaz
Mart 15 de aldım motoru hergün sabahın 8inde tek marşlar çalıştırıyorum bi sıkıntısı yok.
Lastikleri gelecek olursak yağmurlu yolda kullanılmaz yazı bu lastiklerin geçirip kışın değiştirmeyi düşünüyorum model ebat vsvs. Şuan düşünmedim, ancak kurye sektöründe calistigımdan dolayı son zamanlardaki yağmurlarda kullanmak çok riskli gerçi yarım saatlik yağmurdan sonra lastiklerin alışıyor ama güven vermiyor malesef.
Hele ki kuru lastikle şu birikintisine kesinlikle girmeyin direk dans etmeye başlıyorsunuz 😊
-
05 Mayıs 2016, 21:03
#531
Resim
Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum
Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...
-
05 Mayıs 2016, 21:07
#532
Berkan33 adlı üyeden alıntı
Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum
Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...
imkanlar banada 150ns diyor ama oturuşu bi cbf150 ybr gibi rahatmı yoksa apaçi rtr gibi hafif öne çöküyormusun bi zaman ayırıp bakmaya gidemedim üşenmekten olsa gerek yolarda görüyorum bi yakalasam birini bakacamta yakalamak nasip olmadı
Bu arada aldın zor oldu h.olsun servise bi kaç gid gele hal olur inş
-
05 Mayıs 2016, 21:30
#533
Berkan33 adlı üyeden alıntı
Evet Pulsar 150 NS ye kavuştum şuan 25 km yaptım hız olarak 60 65 arasını devir olarakta 5.5 6 bin devri gecmiyorum. Motor hakkında ise bindigimde motora rks ye göre baya farklı geldi oturus şekli ayak koyma yeri direksiyon ilk 5 km zorlandım sonra alıştım. Gelelim hoşuma gitmeyen kusurlaraaa ;
1 aynalar kesin ve kesin değişmeli
2 devir saati motor soğuk iken 1500 2000 devir arası sıcakken ise 3000 devir civarı acaba ne önerirsiniz
3 6000 bin devri çok az geçeyim dedim teklemeye başladı geri bıraktım bunun için ise ne yapacağımı bilmiyorum
Amaa güzel yanları çok gibi duruyor...
Ayna dışındaki 2 sorun bende de vardı. Motor alıştıkça düzeldi. Bi rölanti ayarı yapsın servis 1 dk da çözüyorlar rölantiyi. O teklemenin de 1-2 defa üstüne gittim sonra açıldı, şimdi köpek gibi gidiyor maaşallah. Sıkıntısız 115 km görüyor.11 beygir olan cbf ler ağlıyor yanımda Daha da gider ama zorlamıyorum fazla. Motorun yeni olmasından dolayı öyle yapıyor. Çok zorlamayın ufak ufak 500 km ye doğru açarsınız.
Hayırlı olsun da böyle olmaz. 2 resim atın, adettendir
-
05 Mayıs 2016, 21:43
#534
NoWyld adlı üyeden alıntı
Ayna dışındaki 2 sorun bende de vardı. Motor alıştıkça düzeldi. Bi rölanti ayarı yapsın servis 1 dk da çözüyorlar rölantiyi. O teklemenin de 1-2 defa üstüne gittim sonra açıldı, şimdi köpek gibi gidiyor maaşallah. Sıkıntısız 115 km görüyor.11 beygir olan cbf ler ağlıyor yanımda
Daha da gider ama zorlamıyorum fazla. Motorun yeni olmasından dolayı öyle yapıyor. Çok zorlamayın ufak ufak 500 km ye doğru açarsınız.
Hayırlı olsun da böyle olmaz. 2 resim atın, adettendir
Resim nasıl atılıyor ki bilmiyorum cahillik zor
-
05 Mayıs 2016, 21:48
#535
Hızlıresim yazın girin googleden resmi seçin sonra lşnki yapıştırın
-
05 Mayıs 2016, 22:11
#536
-
05 Mayıs 2016, 22:28
#537
Şimdi oldu beh kırmızısı da hoş duruyormuş haa
-
05 Mayıs 2016, 22:40
#538
Pulsar 150 ns
NoWyld adlı üyeden alıntı
Şimdi oldu beh
kırmızısı da hoş duruyormuş haa
Karanlıkta bindim kısa far çok önde Uzunlari yakmak zorunda kalıyorum far ayarı gibi bi fonksiyonu varmı göremedim de...
Bu arada teşekkür ederim iltifat için ...
-
06 Mayıs 2016, 15:02
#539
Arkadaslar sorunlarimi bugun servise ilettim , stop etme dorunu rodajdan dolayiymis hafif rolanti yukseltilince sorun ortadan kalkti , gostergenin gec gelmesi akunun sarjin dolayiymis bakima gittigimde biraz daha sarj edilecek , kavrama noktasinin yukarida olmasindan şikayetçiydim onu biraz geriye aldirdim , arka fren cok bos geliyordu onun da ayarini yaptilar sorunlarim çözüldü buraya da karsilasan olursa diye yazmak istedim
-
06 Mayıs 2016, 19:21
#540
An itibariyle motorunun kmsi 😊😊
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)