Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #241
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler, darısı başınıza o zaman.
    Yok yahu ne damı, orası bizim otopark, yandaki binalardan yüksek ondan dam gibi algılamışsınız hehe.

    Fırsat bulursam bu motoru düşünenlere detaylı fotolarla bir analiz yapacağım bloğumda, buradan da haber ederim.

    Önceden hayırlı olsun dileklerinde bulunan arkadaşlara da teşekkür ederim.

    Ben neredeyse 7 yıl sonra yeni motosikletimi aldım. Darısı tüm olmayanların başına.
    Olanlara da güvenli ve keyifli sürüşler diliyorum.
    Motosikleti çooook özlemişim, üstünden inmek istemedim, ilk günden 65 km yapmışım.
    Şimdilik 5.5 bin deviri geçme de, canımı ye hayırlı olsun tekrardan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    anilalgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar 150 NS
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bugün teslim aldım, eve kadar bir 30 km yaptım az sonra yeniden çıkacağım. Çok keyifli bir alet.
    Test sürüşündeki 2300km'deki motora göre sıfır olmasına rağmen çok daha titreşimsiz geldi bana benimki, bir kez daha rahatlıkla şunu söyleyebilirim, böyle bir alet varken aynı paralara başka bir şey almak akıl karı değil, artık bunu çok rahat söyleyebiliyorum, kafasına titreşim takılanlar, bu aletin titreşimi gerçekten çok az, gidip test edin derim, daha 30km yaptığım motor için söylüyorum bunu düşünün. Umarım ilerleyen zamanlarda da yanıltmaz beni. Detayları bundan sonra bloğumda yazacağım. Merak eden olursa link aşağıda(Motosiklete dönüş yazısı yazıldı bile):

    http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/

    Bu da benim Pulsar
    http://<a href="http://s953.photobuc...gn.jpg</a></a>
    hahahahah hayırlı olsun ben demiştim sana yeni pulsarın hayırlı olsun diye
    hsynemre bunu beğendi.
    TÜRKÜM, TÜRKÜZ, SONUNA KADAR ATATÜRKÇÜYÜZ...

  3. #243
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin gibi adam NS150'yi beğenmişse olay bitmiştir. Ve evet hakkın var motor için söylediklerinde, ben de bundan sebep alıyorum bir tane NS150. Bu arada o Kanuni imajı yüzünden aynı kaygılar bende de vardı, direkt Ekrem Ata bey'le buradan temas kurdum ve kendisi "Kuralkan ile önceden Kanuni için bazı sorunlar yaşanmış olabilir ama Bajaj ile tabiri caizse yeni bir sayfa açtık ve ben sadece Bajaj ile ilgileniyorum, Bajaj'ın başına geldim" diye cevap döndü bana, youtube da filan Bajaj adıyla direkt Ekrem bey'in kullanıcılarla birebir yaptığı röportajları filan izledim, motoru zaten test ettim, yakından inceledim ve şu anda aradığım şeyin tam da bu olduğunu düşündüğüm için almaya karar verdim sonunda. Hatta Bajaj bayilerine gittiğinizde sizi kanuni'ye ait bir tabela karşılamıyor, kocaman Bajaj tabelası var hatta Kanuni hiç yok, yeni bir durum olduğu ortada yani. Honda, Yamaha evet her ikisini de kullandım, evet kabul bilhassa Honda neredeyse tek tabanca gibiydi, özellikle satış sonrası hizmetiyle, ama benim kendi gözlemim Bajaj Türkiye de Hero da bilhassa bu işe bakan müdürlerinin özverili çalışmaları ile yeni bir yola girmiş görünüyorlar. Ben de hem madden hem de bazı verileri bakımından NS200 yerine 150'yi daha mantıklı buldum. Bir zamanlar bazı arkadaşlarımla, şu memlekete şöyle en azından bir 15HP 150'lik alet niye gelmez ki filan derdik. Bu Pulsar NS150gerçekten öyle bir alet izlenimi verdi bana, yeniden bayiye gidip cbf150 bile sordum, ne yalan söyleyeyim bayideki burnundan kıl aldırmaz tavırlar ve eski dostum cbf 150'nin PulsarNS150'den sonraki görüntüsü filan bana yeniden o kadar para verip cbf aldırtmadı, elim gitmedi derler ya o hesap. 10 yıl geçmiş üzerinden cbf'imi alalı, 10 yıl sonra artık yeni şeyler söylemek lazım dedim açıkçası. Yoksa hep diyorum atla deve değil 150cc aletler, hepsi alınabilir, ama ben bana en çok hitap edeni seçtim madem hepsi 6 bini aşmış. Üstelik PulsarNS150'yi nakit alırsanız ybr ve cbf'te size verilmeyecek fiyatlara alma şansınız olabiliyor, en azından benim gözlemim bu. Kuryesinden hususi kullanıcısına, buradan, sokaktan bazı kullanıcılara da soruşturdum, yolda NS200 kullanan kuryeleri çevirip konuştuğum bile oldu tereddütümü gidermek adına, benim görüştüklerimin hepsi kuryelik filan da yapmayacan madem, hiç düşünme al dediler. (Ha bunlar benim için geçerli kriterlerdi, siz de bunlara kanın alın demiyorum, motor işi gönül işi birazda).

    Bu motor işleri biraz da cesaret işi, hatta ne birazı düpedüz cesaret işi, gözü karartıp alıyoruz motosikleti, herkesbinme, düşürsin ölürsün derken alıyoruz, o halde bunca kafanın dikine gidirek bindiğin bir aletin tipi, teknik verileri v.s. si niye istediğin gibi ya da ona yakın olmasın arkadaş.

    Ben Bajaj'ın orjinal sitesini filan da inceledim, kendi yaptığı işlere baktım, KTM'nin %39 ortağı olması, Kawasaki'ye motor üretmiş olması, ki bu NS150 Bazı ülkelerde Kawasaki Rouser NS150 olarak satılıyor(belki de bu kalite kokusu ordan), bunları filan da baz alarak ve biraz da yüreğimin sesini dinleyerek bu aleti sipariş ettim, muhtemelen haftaya teslim alacağım. İkinci eli v.s. si bunları düşünerek motor almak istemedim, Açıkçası zaten aldığın motora nakit alıyorsan 6binin altında bir para vermişsin (ki en az 1 yıl bineceksin diyelim) kaybın ne olacak arkadaş. Ben şahsen önemli bir problem çıkartmazsa bu alete en az bir 3 yıl binmek azmindeyim, bu sebeple de sıfır alıyorum. Tavsiye eder miyim, şu anda adam gibi binip uzun mesafeli sürmediğim için bişey demem, ama markalarını söküp karşıma cbf150, ybr125 ve NS150 koysalar ve teknik verilerini söyleselerdi, hiç düşünmeden NS150 derdim. Ki ben bahsi geçen iki japonu daha önce kullanmış biri olarak markalara rağmen NS150 dedim. Umarım yanılmam. Aldıktan sonra buradan çokça veri paylaşamayabilirim belki ama kendi bloğumda eksi artı ne varsa uzun süreli değerlendirip yazmaya çalışacağım. Aynı parayı vereceksem (ki cbf ve ybr'den daha uyguna alıyorum) bari tipi, gücü, torku az buçuk tatmin eden bir alet olsun diyerek bu motoru seçtiğimi de itiraf edeyim.

    Bu motor cummuter değil bu arada, sanırım internette pulsar150 yazınca Bajaj'ın Hindistan sitesinde çıkan commuter tipli pulsar 150 ile karıştırmış yukarıda bir arkadaş, bu aletin model ismi Pulsar NS150 yani NS200'ün kardeşi ve naked/sport olarak geçiyor, aleti sürdüğünüzde de zaten size bir commutere biniyormuşsunuz hissi vermiyor, bu sebeple test yazımda da belirttim commuterlerin Bajaj'daki muadilleri Discover modelleridir, hele discover 150F bildiğin cbf 150'nin az daha yakışıklısı, onları da yakından görün derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------

    Bir arkadaş yukarıda superlight200 koymuş, ciddi gidip superlight 200 ile PulsarNS200 ya da NS150'yi yakından görün, şöyle işçiliklerini filan bi karşılaştırın, bir daha bilhassa bu topicte karşılaştırmak için o tarz aletlerin fotosunu koymazsınız eminim. Zaten aynı tarzın motorları da değiller ki, elma ile armutu kıyaslıyorsunuz. Hakikaten yakından görmeden selesine binmeden hatta az biraz gaz açıp sürmeden fotolardan karar vermeyin arkadaşlar, çok şey fark ediyor çünkü gidip görüp, test ettiğinizde. Çok net ve iddialı söylüyorum markaları bi kenara koyup baktığınızda cbf, ybr gibi aletlerle de kıyaslanmayacak bir alet Pulsar, hem tarz olarak hem de işçiliğinden, verdiği hissiyata kadar. Ki cbf, ybr dediğiniz aletler Çin üretimi aletler, ben ybr'mi aldığımda şasesindeki made in china etiketini kendi ellerimle sökmüştüm. cbf150 zaten Hero Karizma denilen modelin aynısı, ki Hero şu an Türkiye'ye Karizma R modeli getirdi yani bir üst modeli, Honda hala 10 yıl önceki modeli satıyor hem de 200cc Karizma R ile aynı fiyata. Evet kabul Honda SSH'de daha güçlü, eyvallah da siz beğenmenize rağmen bu aletleri almayıp sırf marka için her anlamda daha kötü bir alete bindikçe başka marka tanıma şansınız da yok, o markaların tutunma şansı da yok, diyecem ama, görünen o ki Bajaj epeyce bir tutunma eğiliminde gibi, çok sık görür oldum bilhassa kuryelerde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

    Açıkçası kişisel olarak ben istiyorum ki hem Bajaj hem Hero Türkiye'de başarılı olsunlar ve bu fiyat politikalarına devam etsinler, en azından ekonomik düşünen ama bi nebze daha kaliteli ve güçlü küçük cc'lere binmek isteyen insanlar da alıp binebilsinler, bu segmentlerde herkes iki tane markanın odağında kalmasın.
    Ve kişisel olarak bizler de biraz bakış açılarımızı değiştirip kendimizi de sorgulamalıyız, her şey marka mıdır ya da çoğunluğun gittiği yol her zaman doğru yol mudur diye? Değişim mümkündür, sadece değişim için hem kendimize hem diğerlerine bir şans vermek gerekiyor.
    Ben bu kez kendime o şansı verdim, umarım fazlaca yanılmam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------



    Yeni bir model olduğu için ikinci el piyasasının henüz oluşmamış ya da kısıtlı olması normaldir. Bu motoru kötü kılmaz. Bu arada motoru ne amaçla aldığınız da önemli, amacınız al sat yapmaksa ya da ben bunu geçiş için alacam, satıp İnazuma ya da cbr 250 alacam derseniz, evet satarken bir Suzuki, Honda ya da Yamaha gibi (en azından şimdilik) prim yapmaz. Ama şu da olabilir ulan vazgeçtim İnazumadan bu paraya bu sonuç ben daha uzun binecem bu alete de dedirtebilir. Bunu zaman gösterecektir.
    Şahsen daha fazla maddi imkanım olsa evet ben de gider bir İnazuma alırdım, ama inazumanın yarısından daha uygun bi fiyata böyle bir motosiklet alabiliyorsam eyvallah deyip buna karar verdim.

    uzun yazını okuyamadım vakit darlığından diyelim okur cevaplarım uygun zamanda...yeni motorun da hayırlı olsun...inşallah yakında ziyaretine gelirim..geçen Cumartesi senin tükanın önünden geçtim önünde sabit polis aracı vardı artcıma brada argadaşım var diye hava attım...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #244

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Suzuki Gixxer' ı getirse keşke. İşte o zaman ortada ne Pulsar 150NS kalır ne CBF150 ne de YBR125.

  5. #245
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki Gixxer' ı getirse keşke. İşte o zaman ortada ne Pulsar 150NS kalır ne CBF150 ne de YBR125.
    Başlangıç motoru olan bir model bu gixxer. Hoş da duruyor eyvallah çok güzel bir motor hakkaten.
    ancak burda biraz duygusal düşünürsek suzuki van vanını bile 11binden satıyorsa (125 lik su soğutmalı karbüratörlü) gixxer i taş çatlasa 8.5 a satar. Arada 2.5 lira var
    İkinci olarak başlangıç motoru deniyor. Başlangıç... Yatar ayna sinyal vb kırılır. Suzukinin servis fiyatları baya bir pahalıdır. Yeni başlayan birisi için baya tuzlu olabilir. Kaldı ki gixxer pulsardan 2.5 beygir daha düşük, ne kadar fark yapar bilmem ancak, illa ki performansı daha zayıf olacaktır
    Dolayısıyla seninle aynı fikirde değilim kardeşim. Zaten suzuki tutacağını düşünse 2014 çıkışlı modelini getirirdi, van van bile tutulmadı ki gören bir daha bakıyor o motora
    Cloud bunu beğendi.

  6. #246

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yazını okuyamadım vakit darlığından diyelim okur cevaplarım uygun zamanda...yeni motorun da hayırlı olsun...inşallah yakında ziyaretine gelirim..geçen Cumartesi senin tükanın önünden geçtim önünde sabit polis aracı vardı artcıma brada argadaşım var diye hava attım...
    Haklısın benim de çenem klavye başında düşüyor genellikle, o yüzden buralarda yazmak yerine bloğuma doya doya yazıyorum.
    Hayırlı olsun dileklerine teşekkürler. Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------

    Alıntı anilalgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hahahahah hayırlı olsun ben demiştim sana yeni pulsarın hayırlı olsun diye
    Sağ ol kardeş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdilik 5.5 bin deviri geçme de, canımı ye hayırlı olsun tekrardan
    Teşekkür ederim, sizlerin verdiği cevapların da katkısı oldu bu modeli almama.
    Kılavuza bakarsan ilk 1000 km 44km limit vermiş 5.vitese.
    2000 km rodaj dönemi demiş, eyvallah zaten en az 2000bindir o, 500'de yağı değişirsin ama 2000 hatta 4000 km limitleri zorlamazsın filan da. Sanırım ben 5bin 5,500devir gibi vites atarak ve 60km üst limitle(zaman zaman 70'leri de görerek) kullanacağım bu ilk 500'de. Çünkü motorun isteği de o yönde gibi gözlemim. Şüphesiz aynı hızlarda ve devirnlerde uzun süreli kalmamak, motorun en üst limitine asla dayanmamak da rodaj döneminin olmazsa olmazları, ama kılavuzdaki verilerle 2000 km geçmez. Sanırım kılavuz o km'leri bir üst vitese geçiş km'lerinin en üst limiti olarak veriyor ben öyle algıladım.
    Daha önce 2 sıfır motorun rodajını gayet güzel geçirmiştim, bunu da aynı mantıkla zorlamadan, yormadan yaparım ilk 500 önemli, sonrasında 2000'e kadar da azami dikkat. benim düşüncem 4 - 5 bine kadar da üst limitleri ara ara göstersek de sıkça zorlamamak lazım. Sonrasında özgürüz. Ama kişisel olarak zaten öyle üst limitlerde kullanan biri değilimdir, gerekmedikçe son hız filan denemem.

    Haydi kalın sağlıcakla.

  7. #247

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıç motoru olan bir model bu gixxer. Hoş da duruyor eyvallah çok güzel bir motor hakkaten.
    ancak burda biraz duygusal düşünürsek suzuki van vanını bile 11binden satıyorsa (125 lik su soğutmalı karbüratörlü) gixxer i taş çatlasa 8.5 a satar. Arada 2.5 lira var
    İkinci olarak başlangıç motoru deniyor. Başlangıç... Yatar ayna sinyal vb kırılır. Suzukinin servis fiyatları baya bir pahalıdır. Yeni başlayan birisi için baya tuzlu olabilir. Kaldı ki gixxer pulsardan 2.5 beygir daha düşük, ne kadar fark yapar bilmem ancak, illa ki performansı daha zayıf olacaktır
    Dolayısıyla seninle aynı fikirde değilim kardeşim. Zaten suzuki tutacağını düşünse 2014 çıkışlı modelini getirirdi, van van bile tutulmadı ki gören bir daha bakıyor o motora
    Valla Hindistan' da gayet tuttu. Karşılaştırmalı incelemeleri izleyebilirsin. Gixxer SF' i Pulsar 150AS' ye tercih ediyor her inceleyen. Gixxer' da öyle. Ha Türkiye'de tutamayabilir. Sebebi de ya yanlış fiyat politikası olur. Suzuki' nin kalitesi Bajaj' la kıyaslanamaz bile. Bu sene distribütörü değişti sanırım Suzuki' nin. Belki getirirler.

  8. #248

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı larnon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki' nin kalitesi Bajaj' la kıyaslanamaz bile. Bu sene distribütörü değişti sanırım Suzuki' nin. Belki getirirler.
    Tam da bu yüzden yanlış mecrada yanlış bir kıyaslama yapmayın derim. Suzuki kalitesine kimsenin bir söz edeceğini sanmam, zaten Suzuki, Honda, Yamaha bunlar pahalı diye insanlar Çinlilerle Japonlar arasında olan Hintlileri tercih ediyorlar. Van Van125 daha Türkiye'ye gelmeden beğenirdim ama Türkiye'deki fiyatını gördüğümde, o dakka bir daha sayfasını bile açıp bakmadım. Malum burada Bajaj Pulsar NS150 konuşuluyor, bahsettiğiniz model gelirse siz de onun sayfasında bahsini edersiniz, daha ülkede olmayan model üzerinden Pulsar'a gönderme yapmak doğru mu sizce?
    Dün bir arkadaşla tanıştım bayii'de NS200'ün rodaj bakımına gelmişti, KTM duke200 düşünüyordum ama çok pahalı geldi o sebeple bunu aldım dedi, sanırım ne demek istediğimi anladınız. Yani hep söylenen şey şimdilik bu paraya alınabileceklerin neredeyse en iyisi bu diye düşünerek alıyor insanlar bu modelleri genellikle.
    Daha fazlasını verebilen zaten malum markaları alıyor.
    Ödediğiniz para ve alabildiğiniz karşılık fiyat performans hesabı oluyor bunları dikkate alarak bakmalı bu aletlere, yoksa ararsanız sizin bahsettiğiniz model de dahil her motor da bilhassa küçük cc'de yığınla eksik gedik çıkar. Burada size Japon küçük cc'lerin (bilhassa Çin üretimi olanlarının) hatalarını saymaya kalksam, eski bi kullanacı olarak direkt taşlarlar beni herhalde o modelleri kullanan arkadaşlar. Dilediğinizi alıp binin ama bunları alıp binenlerin de kendi tercihidir...

  9. #249

    Üyelik
    13 Nisan 2016
    kusura bakmayın alakasız olcak. vitesi boşa atmak zorluk çekiyorum ip ucu varmı yoksa alışcakmıyım 1 den 2 ye ,2 den 1 re geçiyo sinirlerim bozuluyo

  10. #250
    anilalgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar 150 NS
    Alıntı ADEMMERT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakmayın alakasız olcak. vitesi boşa atmak zorluk çekiyorum ip ucu varmı yoksa alışcakmıyım 1 den 2 ye ,2 den 1 re geçiyo sinirlerim bozuluyo
    valla benimde 2den boşa rahat düşüyor. 1 den zorlanıyorum ama ilk bakımdan sonra wd 40la bide yağ değişimiyle biraz daha rahatlıyor haberin olsun.
    TÜRKÜM, TÜRKÜZ, SONUNA KADAR ATATÜRKÇÜYÜZ...

  11. #251

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    arkadaşlar herkese kazasız sürüşler dilerim bugun 150ns ile aranıza katıldım istanbuldan.40 km yol yaptım boşa geçme sorunu dışında ilk gün gayet keyifli ve güzel geldi motoru kullanmak,ha bide park sorunu ve hırsızlık korkusu var tabi :D

  12. #252

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese kazasız sürüşler dilerim bugun 150ns ile aranıza katıldım istanbuldan.40 km yol yaptım boşa geçme sorunu dışında ilk gün gayet keyifli ve güzel geldi motoru kullanmak,ha bide park sorunu ve hırsızlık korkusu var tabi :D
    Alıntı anilalgu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla benimde 2den boşa rahat düşüyor. 1 den zorlanıyorum ama ilk bakımdan sonra wd 40la bide yağ değişimiyle biraz daha rahatlıyor haberin olsun.
    benimde 2 gün oldu bugun tekrar servise gittim yakın olduğum için sordum alışıcaksın dedi boşa almak için bastığımda 2 ye geçiyor sonra 1-2 sefer denedim direk boşa alabildiğim oldu ama hassasiyetine zamanla alışıcaz sanırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

    arkdaşlar bende 2 gün önce katıldım aranıza lakin bana kullanma klavuzunu vermediler bugun geçerken uğradım ya o hintçe dediler ?
    ne dersiniz

  13. #253

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    bana da kullanma klavuzu vermediler açıkçası gerekte görmedim

  14. #254
    anilalgu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar 150 NS
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana da kullanma klavuzu vermediler açıkçası gerekte görmedim
    resmi siteden indire biliyorsun ama ingiliçce
    TÜRKÜM, TÜRKÜZ, SONUNA KADAR ATATÜRKÇÜYÜZ...

  15. #255

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    Arkadaslar bu arada istanbuldan motoru aldim ama ikamet balikesir bu plaka ruhsat isi nasil olcak balikesirden aliniyomus ama plakada 10 plaka mi olmak zorunda

  16. #256

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Benimde ikamet bodrum ama istanbuldan aldım bn uğraşmadım muamelecilri yapıyor işlemi ekstra bişiy vermedim ikamet neresiyse plakan ordan çıkıyor sıfır alımda

  17. #257

    Üyelik
    29 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 150 Ns
    150 NS sahibi dostlarım bence de İstanbul'da bir buluşma ayarlayabiliriz. Hazır havalarda ısınmışken,güzel vakit geçireceğimizi düşünüyorum.

  18. #258
    NoWyld - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Alıntı brbeytncr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 NS sahibi dostlarım bence de İstanbul'da bir buluşma ayarlayabiliriz. Hazır havalarda ısınmışken,güzel vakit geçireceğimizi düşünüyorum.
    Daha önce de dediğim gibi istanbulda buluşma fikrine sıcak bakıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------

    Alıntı ADEMMERT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kusura bakmayın alakasız olcak. vitesi boşa atmak zorluk çekiyorum ip ucu varmı yoksa alışcakmıyım 1 den 2 ye ,2 den 1 re geçiyo sinirlerim bozuluyo
    Kardeşim çok normal. Ben ilk 40-50 km boşa atamadım bile, sorun çektim
    Şu an 200 km de ve yağgibi boşa atıyorum. Motor yeni alışacak.

  19. #259

    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Arkadaslar bende Çanakkaleden Pulsar 150 NS beyaz renk ile aranızdayım. Şuan 100 km deyim ve akü sorunu hariç sorun yaşamadım . Motor gayet keyifli. Kullanmadığım 125-150-180 cc motor pek kalmadı. Motor fena değil 5500 deviri hiç gecmedigimden daha birsey söylemek mümkün değil. Yanlız 100 km de gösterge hiç değişmedi 1 tık dahi azalmadı. Az yakıcak inş

  20. #260

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    Alıntı brbeytncr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150 NS sahibi dostlarım bence de İstanbul'da bir buluşma ayarlayabiliriz. Hazır havalarda ısınmışken,güzel vakit geçireceğimizi düşünüyorum.
    bende katılmak isterim.

    Alıntı NoWyld adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce de dediğim gibi istanbulda buluşma fikrine sıcak bakıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------



    Kardeşim çok normal. Ben ilk 40-50 km boşa atamadım bile, sorun çektim
    Şu an 200 km de ve yağgibi boşa atıyorum. Motor yeni alışacak.
    Bugun motora gittim allem ettim kallem ettim çalışmadı biraz durdum kickstart çalıştırdım 2-3 kere stop etti dolaştıktan sonra tekrarlamadı acaba sebebi benm 2 gün önce almış oldupum bu motoru kapatıp giderken elektrik düğmesini kapamamam olabilir mi?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)