Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Suzuki Gixxer' ı getirse keşke. İşte o zaman ortada ne Pulsar 150NS kalır ne CBF150 ne de YBR125.
Başlangıç motoru olan bir model bu gixxer. Hoş da duruyor eyvallah çok güzel bir motor hakkaten.
ancak burda biraz duygusal düşünürsek suzuki van vanını bile 11binden satıyorsa (125 lik su soğutmalı karbüratörlü) gixxer i taş çatlasa 8.5 a satar. Arada 2.5 lira var
İkinci olarak başlangıç motoru deniyor. Başlangıç... Yatar ayna sinyal vb kırılır. Suzukinin servis fiyatları baya bir pahalıdır. Yeni başlayan birisi için baya tuzlu olabilir. Kaldı ki gixxer pulsardan 2.5 beygir daha düşük, ne kadar fark yapar bilmem ancak, illa ki performansı daha zayıf olacaktır
Dolayısıyla seninle aynı fikirde değilim kardeşim. Zaten suzuki tutacağını düşünse 2014 çıkışlı modelini getirirdi, van van bile tutulmadı ki gören bir daha bakıyor o motora
Haklısın benim de çenem klavye başında düşüyor genellikle, o yüzden buralarda yazmak yerine bloğuma doya doya yazıyorum.
Hayırlı olsun dileklerine teşekkürler. Selamlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------
Sağ ol kardeş
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
Teşekkür ederim, sizlerin verdiği cevapların da katkısı oldu bu modeli almama.
Kılavuza bakarsan ilk 1000 km 44km limit vermiş 5.vitese.
2000 km rodaj dönemi demiş, eyvallah zaten en az 2000bindir o, 500'de yağı değişirsin ama 2000 hatta 4000 km limitleri zorlamazsın filan da. Sanırım ben 5bin 5,500devir gibi vites atarak ve 60km üst limitle(zaman zaman 70'leri de görerek) kullanacağım bu ilk 500'de. Çünkü motorun isteği de o yönde gibi gözlemim. Şüphesiz aynı hızlarda ve devirnlerde uzun süreli kalmamak, motorun en üst limitine asla dayanmamak da rodaj döneminin olmazsa olmazları, ama kılavuzdaki verilerle 2000 km geçmez. Sanırım kılavuz o km'leri bir üst vitese geçiş km'lerinin en üst limiti olarak veriyor ben öyle algıladım.
Daha önce 2 sıfır motorun rodajını gayet güzel geçirmiştim, bunu da aynı mantıkla zorlamadan, yormadan yaparım ilk 500 önemli, sonrasında 2000'e kadar da azami dikkat. benim düşüncem 4 - 5 bine kadar da üst limitleri ara ara göstersek de sıkça zorlamamak lazım. Sonrasında özgürüz. Ama kişisel olarak zaten öyle üst limitlerde kullanan biri değilimdir, gerekmedikçe son hız filan denemem.
Haydi kalın sağlıcakla.
Valla Hindistan' da gayet tuttu. Karşılaştırmalı incelemeleri izleyebilirsin. Gixxer SF' i Pulsar 150AS' ye tercih ediyor her inceleyen. Gixxer' da öyle. Ha Türkiye'de tutamayabilir. Sebebi de ya yanlış fiyat politikası olur. Suzuki' nin kalitesi Bajaj' la kıyaslanamaz bile. Bu sene distribütörü değişti sanırım Suzuki' nin. Belki getirirler.
Tam da bu yüzden yanlış mecrada yanlış bir kıyaslama yapmayın derim. Suzuki kalitesine kimsenin bir söz edeceğini sanmam, zaten Suzuki, Honda, Yamaha bunlar pahalı diye insanlar Çinlilerle Japonlar arasında olan Hintlileri tercih ediyorlar. Van Van125 daha Türkiye'ye gelmeden beğenirdim ama Türkiye'deki fiyatını gördüğümde, o dakka bir daha sayfasını bile açıp bakmadım. Malum burada Bajaj Pulsar NS150 konuşuluyor, bahsettiğiniz model gelirse siz de onun sayfasında bahsini edersiniz, daha ülkede olmayan model üzerinden Pulsar'a gönderme yapmak doğru mu sizce?
Dün bir arkadaşla tanıştım bayii'de NS200'ün rodaj bakımına gelmişti, KTM duke200 düşünüyordum ama çok pahalı geldi o sebeple bunu aldım dedi, sanırım ne demek istediğimi anladınız. Yani hep söylenen şey şimdilik bu paraya alınabileceklerin neredeyse en iyisi bu diye düşünerek alıyor insanlar bu modelleri genellikle.
Daha fazlasını verebilen zaten malum markaları alıyor.
Ödediğiniz para ve alabildiğiniz karşılık fiyat performans hesabı oluyor bunları dikkate alarak bakmalı bu aletlere, yoksa ararsanız sizin bahsettiğiniz model de dahil her motor da bilhassa küçük cc'de yığınla eksik gedik çıkar. Burada size Japon küçük cc'lerin (bilhassa Çin üretimi olanlarının) hatalarını saymaya kalksam, eski bi kullanacı olarak direkt taşlarlar beni herhalde o modelleri kullanan arkadaşlar. Dilediğinizi alıp binin ama bunları alıp binenlerin de kendi tercihidir...
kusura bakmayın alakasız olcak. vitesi boşa atmak zorluk çekiyorum ip ucu varmı yoksa alışcakmıyım 1 den 2 ye ,2 den 1 re geçiyo sinirlerim bozuluyo
arkadaşlar herkese kazasız sürüşler dilerim bugun 150ns ile aranıza katıldım istanbuldan.40 km yol yaptım boşa geçme sorunu dışında ilk gün gayet keyifli ve güzel geldi motoru kullanmak,ha bide park sorunu ve hırsızlık korkusu var tabi :D
benimde 2 gün oldu bugun tekrar servise gittim yakın olduğum için sordum alışıcaksın dedi boşa almak için bastığımda 2 ye geçiyor sonra 1-2 sefer denedim direk boşa alabildiğim oldu ama hassasiyetine zamanla alışıcaz sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
arkdaşlar bende 2 gün önce katıldım aranıza lakin bana kullanma klavuzunu vermediler bugun geçerken uğradım ya o hintçe dediler ?
ne dersiniz
bana da kullanma klavuzu vermediler açıkçası gerekte görmedim
Arkadaslar bu arada istanbuldan motoru aldim ama ikamet balikesir bu plaka ruhsat isi nasil olcak balikesirden aliniyomus ama plakada 10 plaka mi olmak zorunda
Benimde ikamet bodrum ama istanbuldan aldım bn uğraşmadım muamelecilri yapıyor işlemi ekstra bişiy vermedim ikamet neresiyse plakan ordan çıkıyor sıfır alımda
150 NS sahibi dostlarım bence de İstanbul'da bir buluşma ayarlayabiliriz. Hazır havalarda ısınmışken,güzel vakit geçireceğimizi düşünüyorum.
Daha önce de dediğim gibi istanbulda buluşma fikrine sıcak bakıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:45 ----------
Kardeşim çok normal. Ben ilk 40-50 km boşa atamadım bile, sorun çektim
Şu an 200 km de ve yağgibi boşa atıyorum. Motor yeni alışacak.
Arkadaslar bende Çanakkaleden Pulsar 150 NS beyaz renk ile aranızdayım. Şuan 100 km deyim ve akü sorunu hariç sorun yaşamadım . Motor gayet keyifli. Kullanmadığım 125-150-180 cc motor pek kalmadı. Motor fena değil 5500 deviri hiç gecmedigimden daha birsey söylemek mümkün değil. Yanlız 100 km de gösterge hiç değişmedi 1 tık dahi azalmadı. Az yakıcak inş
bende katılmak isterim.
Bugun motora gittim allem ettim kallem ettim çalışmadı biraz durdum kickstart çalıştırdım 2-3 kere stop etti dolaştıktan sonra tekrarlamadı acaba sebebi benm 2 gün önce almış oldupum bu motoru kapatıp giderken elektrik düğmesini kapamamam olabilir mi?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)