Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Nisan 2016, 22:07
#181
Commuter zengin işi olanı 17 beygir iyiymiş ama piyasada kimse commuter o parayı vermez verende gördüm samsunda da ya şimdi pulsar 200 varken neden pulsar commuter satın alasın
Şimdi bide şu var elinde 7 8 binliran varsa alırım kuba chooper tarz desen tarzda var çin malı olsun
pulsar tarzı vardı ticari düşünülmüş neden millet commuter alsın ki lahmacun dağıtırken iyi olabilir hız babında
Reklamlar
-
08 Nisan 2016, 22:12
#182
mete_han adlı üyeden alıntı
araştırmalarım ve işyerimin önüne tesadüfen gelen bir ns150 ci argadaş sayesinde epey bilgi ve inceleme fırsatım oldu...bence piyasayı sallayacak bir model bu ns150..parasının hakkını veren kaliteli bir alet...bizim cbf150 ler gibi traktör değil...gümbür gümbür geliyor..200 ns hakkında görüşlerim olumsuzken bu ns150 hakkında tam tersi sanki tam istenen makina imajında...200ns orantısız güc iken bu devir ve tork sanki ns150 de tam olmuş...eksiği olmadığı gibi fazlası da mevcut...
ben daha neyi bekliyorum onuda anlamıyorum...hani iktidara sövüp yine iktidara oy vermek gibi Hondaya sövüp yine neden Honda alıyoruz aga anlamış değilim...keşke Bajaj Türkiyeye kendisi gelseydi...Kuralkan beni hep tedirgin etmiştir..Kuralkan Kanuni servislerinden oldum olası uzak olmuşumdur...Taygır 250 ile 5.kez aynı sorunla servise giren dostlarımı ..Kanuni Çitahları...ilk defa Trye getirdikleri 250 lik çapırları..Racer200 lerinini düşündükce işte ne bileyim Kuralkan Kanuni algımızı öyle pert etmiş ki bu motor altın kaplama olsa yine bi dalga dümen arıyorum kendi adıma...beni Bajaj değil de Kuralkan Kanunı servisleri korkutuyor işin gerçeği...ama Kuralkan olmasaydı Bajaj da böyle malını satamazdı orasıda ayrı mevzu..birbirlerine mahkum 2 marka...
MeteHan ben tam tersini dusunuyorum kendisi gelse daha cok satardi Bajaj..
Bugun Kawasaki , Suzuki kendi Turkiyede olsa eminim satis adetleri kat be kat daha fazla olurdu.Cunku islerine yatirim yaparlardi..
Sen neden Honda aliyosun
Yamaha ve Honda nin satis adetlerine bakarsak kendilerinin olmasi aksine satis adetlerinde digerlerine oranla ciddi fark olusturmus..
-
08 Nisan 2016, 23:29
#183
newmoto76 adlı üyeden alıntı
MeteHan ben tam tersini dusunuyorum kendisi gelse daha cok satardi Bajaj..
Bugun Kawasaki , Suzuki kendi Turkiyede olsa eminim satis adetleri kat be kat daha fazla olurdu.Cunku islerine yatirim yaparlardi..
Sen neden Honda aliyosun
Yamaha ve Honda nin satis adetlerine bakarsak kendilerinin olmasi aksine satis adetlerinde digerlerine oranla ciddi fark olusturmus..
kendisi gelseydi daha fazla saygınlığıda olurdu..Kanuninin gölgesinde kaldı diyebilirim...ama Kuralkan Anadoluda kral..Mondial falan Anadoluda ilçelerde kasabalarda belde ve köylerde parça yaygınlığı vs talep gören bir marka..metropolde tercihler fazla olunca bizde paralarımızı markaya gömüyoruz....
benim memleketimde cbf 150 bulamazsın...çok az...sadece İstanbul kökenli bir ilaç dağıtım firmasının Uşak Şubesinin 5-10 tane cbf150 si vardır...onlara göre çok para...ybr falan yok denecek kadar az...millet Çinliye biniyor bizim Uşak da biraz maddiyatla alakalı...bu motorlara kimse 6000 liraları veremiyor...
önceden Kamil Koç vardı misali...bu markalar piyasaya erken girmenin avantajını yaşıyor sadece...ama dengeler yavaş yavaş değişiyor halen farkında değiller...
-
09 Nisan 2016, 02:56
#184
leylekbaba adlı üyeden alıntı
Commuter zengin işi olanı 17 beygir iyiymiş ama piyasada kimse commuter o parayı vermez verende gördüm samsunda da ya şimdi pulsar 200 varken neden pulsar commuter satın alasın
http://picload.org/image/rggiwcoc/su...820-161157.jpg
Şimdi bide şu var elinde 7 8 binliran varsa alırım kuba chooper tarz desen tarzda var çin malı olsun
pulsar tarzı vardı ticari düşünülmüş neden millet commuter alsın ki lahmacun dağıtırken iyi olabilir hız babında
Yanlışınız var, pulsar 150 ns commuter değil, naked/roadsterdir. Motora bir defa baktığınız anda bu farkı anlayabilirsiniz, iyi geceler...
-
10 Nisan 2016, 04:41
#185
Merhabalar arkadaşlar;
Bir kaç sorum olacaktı sizlerin daha tecrübeli olduğunu düşünerek sizlerden cvp bekliyorum.
Bende ilk motorum olarak 150ns almayı düşünüyorum öncelikle, fakat kafamı kurcalayan bir kaç soru var.
Öncelikle 2.el piyasası, satmak istediğimizde çok başımızı ağrıtır çnkü hiç 2.el piyasası yok 150ns nin.
Acaba yeni olması bunu normal mi kılar?Zamanla 2.el piyasası kesinlikle olur diyebilir miyiz? Çünkü 6000 az para değil.
150ns beklediğimiz gibi bir satış yapamamakta mı acaba? Teşekkürler şimdiden.
-
10 Nisan 2016, 10:49
#186
mete_han adlı üyeden alıntı
araştırmalarım ve işyerimin önüne tesadüfen gelen bir ns150 ci argadaş sayesinde epey bilgi ve inceleme fırsatım oldu...bence piyasayı sallayacak bir model bu ns150..parasının hakkını veren kaliteli bir alet...bizim cbf150 ler gibi traktör değil...gümbür gümbür geliyor..200 ns hakkında görüşlerim olumsuzken bu ns150 hakkında tam tersi sanki tam istenen makina imajında...200ns orantısız güc iken bu devir ve tork sanki ns150 de tam olmuş...eksiği olmadığı gibi fazlası da mevcut...
ben daha neyi bekliyorum onuda anlamıyorum...hani iktidara sövüp yine iktidara oy vermek gibi Hondaya sövüp yine neden Honda alıyoruz aga anlamış değilim...keşke Bajaj Türkiyeye kendisi gelseydi...Kuralkan beni hep tedirgin etmiştir..Kuralkan Kanuni servislerinden oldum olası uzak olmuşumdur...Taygır 250 ile 5.kez aynı sorunla servise giren dostlarımı ..Kanuni Çitahları...ilk defa Trye getirdikleri 250 lik çapırları..Racer200 lerinini düşündükce işte ne bileyim Kuralkan Kanuni algımızı öyle pert etmiş ki bu motor altın kaplama olsa yine bi dalga dümen arıyorum kendi adıma...beni Bajaj değil de Kuralkan Kanunı servisleri korkutuyor işin gerçeği...ama Kuralkan olmasaydı Bajaj da böyle malını satamazdı orasıda ayrı mevzu..birbirlerine mahkum 2 marka...
Senin gibi adam NS150'yi beğenmişse olay bitmiştir. Ve evet hakkın var motor için söylediklerinde, ben de bundan sebep alıyorum bir tane NS150. Bu arada o Kanuni imajı yüzünden aynı kaygılar bende de vardı, direkt Ekrem Ata bey'le buradan temas kurdum ve kendisi "Kuralkan ile önceden Kanuni için bazı sorunlar yaşanmış olabilir ama Bajaj ile tabiri caizse yeni bir sayfa açtık ve ben sadece Bajaj ile ilgileniyorum, Bajaj'ın başına geldim" diye cevap döndü bana, youtube da filan Bajaj adıyla direkt Ekrem bey'in kullanıcılarla birebir yaptığı röportajları filan izledim, motoru zaten test ettim, yakından inceledim ve şu anda aradığım şeyin tam da bu olduğunu düşündüğüm için almaya karar verdim sonunda. Hatta Bajaj bayilerine gittiğinizde sizi kanuni'ye ait bir tabela karşılamıyor, kocaman Bajaj tabelası var hatta Kanuni hiç yok, yeni bir durum olduğu ortada yani. Honda, Yamaha evet her ikisini de kullandım, evet kabul bilhassa Honda neredeyse tek tabanca gibiydi, özellikle satış sonrası hizmetiyle, ama benim kendi gözlemim Bajaj Türkiye de Hero da bilhassa bu işe bakan müdürlerinin özverili çalışmaları ile yeni bir yola girmiş görünüyorlar. Ben de hem madden hem de bazı verileri bakımından NS200 yerine 150'yi daha mantıklı buldum. Bir zamanlar bazı arkadaşlarımla, şu memlekete şöyle en azından bir 15HP 150'lik alet niye gelmez ki filan derdik. Bu Pulsar NS150gerçekten öyle bir alet izlenimi verdi bana, yeniden bayiye gidip cbf150 bile sordum, ne yalan söyleyeyim bayideki burnundan kıl aldırmaz tavırlar ve eski dostum cbf 150'nin PulsarNS150'den sonraki görüntüsü filan bana yeniden o kadar para verip cbf aldırtmadı, elim gitmedi derler ya o hesap. 10 yıl geçmiş üzerinden cbf'imi alalı, 10 yıl sonra artık yeni şeyler söylemek lazım dedim açıkçası. Yoksa hep diyorum atla deve değil 150cc aletler, hepsi alınabilir, ama ben bana en çok hitap edeni seçtim madem hepsi 6 bini aşmış. Üstelik PulsarNS150'yi nakit alırsanız ybr ve cbf'te size verilmeyecek fiyatlara alma şansınız olabiliyor, en azından benim gözlemim bu. Kuryesinden hususi kullanıcısına, buradan, sokaktan bazı kullanıcılara da soruşturdum, yolda NS200 kullanan kuryeleri çevirip konuştuğum bile oldu tereddütümü gidermek adına, benim görüştüklerimin hepsi kuryelik filan da yapmayacan madem, hiç düşünme al dediler. (Ha bunlar benim için geçerli kriterlerdi, siz de bunlara kanın alın demiyorum, motor işi gönül işi birazda).
Bu motor işleri biraz da cesaret işi, hatta ne birazı düpedüz cesaret işi, gözü karartıp alıyoruz motosikleti, herkesbinme, düşürsin ölürsün derken alıyoruz, o halde bunca kafanın dikine gidirek bindiğin bir aletin tipi, teknik verileri v.s. si niye istediğin gibi ya da ona yakın olmasın arkadaş.
Ben Bajaj'ın orjinal sitesini filan da inceledim, kendi yaptığı işlere baktım, KTM'nin %39 ortağı olması, Kawasaki'ye motor üretmiş olması, ki bu NS150 Bazı ülkelerde Kawasaki Rouser NS150 olarak satılıyor(belki de bu kalite kokusu ordan), bunları filan da baz alarak ve biraz da yüreğimin sesini dinleyerek bu aleti sipariş ettim, muhtemelen haftaya teslim alacağım. İkinci eli v.s. si bunları düşünerek motor almak istemedim, Açıkçası zaten aldığın motora nakit alıyorsan 6binin altında bir para vermişsin (ki en az 1 yıl bineceksin diyelim) kaybın ne olacak arkadaş. Ben şahsen önemli bir problem çıkartmazsa bu alete en az bir 3 yıl binmek azmindeyim, bu sebeple de sıfır alıyorum. Tavsiye eder miyim, şu anda adam gibi binip uzun mesafeli sürmediğim için bişey demem, ama markalarını söküp karşıma cbf150, ybr125 ve NS150 koysalar ve teknik verilerini söyleselerdi, hiç düşünmeden NS150 derdim. Ki ben bahsi geçen iki japonu daha önce kullanmış biri olarak markalara rağmen NS150 dedim. Umarım yanılmam. Aldıktan sonra buradan çokça veri paylaşamayabilirim belki ama kendi bloğumda eksi artı ne varsa uzun süreli değerlendirip yazmaya çalışacağım. Aynı parayı vereceksem (ki cbf ve ybr'den daha uyguna alıyorum) bari tipi, gücü, torku az buçuk tatmin eden bir alet olsun diyerek bu motoru seçtiğimi de itiraf edeyim.
Bu motor cummuter değil bu arada, sanırım internette pulsar150 yazınca Bajaj'ın Hindistan sitesinde çıkan commuter tipli pulsar 150 ile karıştırmış yukarıda bir arkadaş, bu aletin model ismi Pulsar NS150 yani NS200'ün kardeşi ve naked/sport olarak geçiyor, aleti sürdüğünüzde de zaten size bir commutere biniyormuşsunuz hissi vermiyor, bu sebeple test yazımda da belirttim commuterlerin Bajaj'daki muadilleri Discover modelleridir, hele discover 150F bildiğin cbf 150'nin az daha yakışıklısı, onları da yakından görün derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:11 ----------
Bir arkadaş yukarıda superlight200 koymuş, ciddi gidip superlight 200 ile PulsarNS200 ya da NS150'yi yakından görün, şöyle işçiliklerini filan bi karşılaştırın, bir daha bilhassa bu topicte karşılaştırmak için o tarz aletlerin fotosunu koymazsınız eminim. Zaten aynı tarzın motorları da değiller ki, elma ile armutu kıyaslıyorsunuz. Hakikaten yakından görmeden selesine binmeden hatta az biraz gaz açıp sürmeden fotolardan karar vermeyin arkadaşlar, çok şey fark ediyor çünkü gidip görüp, test ettiğinizde. Çok net ve iddialı söylüyorum markaları bi kenara koyup baktığınızda cbf, ybr gibi aletlerle de kıyaslanmayacak bir alet Pulsar, hem tarz olarak hem de işçiliğinden, verdiği hissiyata kadar. Ki cbf, ybr dediğiniz aletler Çin üretimi aletler, ben ybr'mi aldığımda şasesindeki made in china etiketini kendi ellerimle sökmüştüm. cbf150 zaten Hero Karizma denilen modelin aynısı, ki Hero şu an Türkiye'ye Karizma R modeli getirdi yani bir üst modeli, Honda hala 10 yıl önceki modeli satıyor hem de 200cc Karizma R ile aynı fiyata. Evet kabul Honda SSH'de daha güçlü, eyvallah da siz beğenmenize rağmen bu aletleri almayıp sırf marka için her anlamda daha kötü bir alete bindikçe başka marka tanıma şansınız da yok, o markaların tutunma şansı da yok, diyecem ama, görünen o ki Bajaj epeyce bir tutunma eğiliminde gibi, çok sık görür oldum bilhassa kuryelerde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------
Açıkçası kişisel olarak ben istiyorum ki hem Bajaj hem Hero Türkiye'de başarılı olsunlar ve bu fiyat politikalarına devam etsinler, en azından ekonomik düşünen ama bi nebze daha kaliteli ve güçlü küçük cc'lere binmek isteyen insanlar da alıp binebilsinler, bu segmentlerde herkes iki tane markanın odağında kalmasın.
Ve kişisel olarak bizler de biraz bakış açılarımızı değiştirip kendimizi de sorgulamalıyız, her şey marka mıdır ya da çoğunluğun gittiği yol her zaman doğru yol mudur diye? Değişim mümkündür, sadece değişim için hem kendimize hem diğerlerine bir şans vermek gerekiyor.
Ben bu kez kendime o şansı verdim, umarım fazlaca yanılmam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------
UgRR adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar;
Bir kaç sorum olacaktı sizlerin daha tecrübeli olduğunu düşünerek sizlerden cvp bekliyorum.
Bende ilk motorum olarak 150ns almayı düşünüyorum öncelikle, fakat kafamı kurcalayan bir kaç soru var.
Öncelikle 2.el piyasası, satmak istediğimizde çok başımızı ağrıtır çnkü hiç 2.el piyasası yok 150ns nin.
Acaba yeni olması bunu normal mi kılar?Zamanla 2.el piyasası kesinlikle olur diyebilir miyiz? Çünkü 6000 az para değil.
150ns beklediğimiz gibi bir satış yapamamakta mı acaba? Teşekkürler şimdiden.
Yeni bir model olduğu için ikinci el piyasasının henüz oluşmamış ya da kısıtlı olması normaldir. Bu motoru kötü kılmaz. Bu arada motoru ne amaçla aldığınız da önemli, amacınız al sat yapmaksa ya da ben bunu geçiş için alacam, satıp İnazuma ya da cbr 250 alacam derseniz, evet satarken bir Suzuki, Honda ya da Yamaha gibi (en azından şimdilik) prim yapmaz. Ama şu da olabilir ulan vazgeçtim İnazumadan bu paraya bu sonuç ben daha uzun binecem bu alete de dedirtebilir. Bunu zaman gösterecektir.
Şahsen daha fazla maddi imkanım olsa evet ben de gider bir İnazuma alırdım, ama inazumanın yarısından daha uygun bi fiyata böyle bir motosiklet alabiliyorsam eyvallah deyip buna karar verdim.
-
10 Nisan 2016, 11:09
#187
UgRR adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar;
Bir kaç sorum olacaktı sizlerin daha tecrübeli olduğunu düşünerek sizlerden cvp bekliyorum.
Bende ilk motorum olarak 150ns almayı düşünüyorum öncelikle, fakat kafamı kurcalayan bir kaç soru var.
Öncelikle 2.el piyasası, satmak istediğimizde çok başımızı ağrıtır çnkü hiç 2.el piyasası yok 150ns nin.
Acaba yeni olması bunu normal mi kılar?Zamanla 2.el piyasası kesinlikle olur diyebilir miyiz? Çünkü 6000 az para değil.
150ns beklediğimiz gibi bir satış yapamamakta mı acaba? Teşekkürler şimdiden.
neden 2 el olarak satamıyasın malum sitelerde 2 el olarak koymuş 6.500 istemiş sata bilirmi hayır sitin sene satamaz 6.500 2 el alıcağıma peşin bayiden alsam plakayıda alsam 6.500 den daha uyguna gelir birtanede var almış kaza yapmış 1000 tl hasar olan motora 5.500 istemiş satarmı satamaz milet kerizmi arkadaş 2 elin bi cezbedicisi olucak alıcı yönünde yoksa sıfır fiyatına ve daha yükseğine fiyata satmak hiç birşeyde yok satamasın 2 el anlamı kalmaz ama sen 6.500 mal etmişsin 5.500 satarsın 2 3 kürüşta pazarlık sünneti neden satılmasınki
-
10 Nisan 2016, 14:08
#188
UgRR adlı üyeden alıntı
Merhabalar arkadaşlar;
Bir kaç sorum olacaktı sizlerin daha tecrübeli olduğunu düşünerek sizlerden cvp bekliyorum.
Bende ilk motorum olarak 150ns almayı düşünüyorum öncelikle, fakat kafamı kurcalayan bir kaç soru var.
Öncelikle 2.el piyasası, satmak istediğimizde çok başımızı ağrıtır çnkü hiç 2.el piyasası yok 150ns nin.
Acaba yeni olması bunu normal mi kılar?Zamanla 2.el piyasası kesinlikle olur diyebilir miyiz? Çünkü 6000 az para değil.
150ns beklediğimiz gibi bir satış yapamamakta mı acaba? Teşekkürler şimdiden.
Merhaba ugur kardeşim, aracın ikinci el piyasasının olmaması normal, bu motor benim ilk motorum ancak çevremdeki arkadaşlarım ailem vesaireden piyasayı 2 senedir takip ettim, yeni bir model çıkınca ve alınınca insanlar satışa çıkartmıyor çok extrem durumlar dışında
Ben motoru aldığımda bayide yoktu, satın aldığım yerde günde 3 tane bu makinadan satıyorlar ve ben 4 gün sıra bekledim, teslimatları yetiştiremiyorlarmış.
Demem o dur ki motorun satışları gayet iyi gidiyor kanımca ama şu an yeni olmasından dolayı 2. El piyasası haliyle yok.
6000 az para değil demişsin ancak benim ilgimi çeken modeller arasında, yani commuter olmayan, görünüşü ile de dikkat çeken 6000 e bir apache var bir de bu makina var şu an açıkçası... Hani cb125 baktım honda kalitesi falan diyorlar ancak devir saati bile konulmamış...
Ktm baktım 12 binden başlıyor, inazumalar aynı şekide yani 10 binden aşağı bu ayarda başka motor yok diyebilirim...
Ben alman durumunda çok memnun kalırsın derim. Bu motor tutacak.
-
10 Nisan 2016, 21:45
#189
arkdaşlar üzerindeki lastikler nasıl kullanıcılar yorumunu eksik etmezse sevinirim.
-
10 Nisan 2016, 23:45
#190
Lucien adlı üyeden alıntı
arkdaşlar üzerindeki lastikler nasıl kullanıcılar yorumunu eksik etmezse sevinirim.
Kuru havalarda yeterli, yağışta kötü olduğunu söylüyorlar, ben şu ana kadar kuru havada sakin kullandım, bir sıkıntı yaşamadım.
-
11 Nisan 2016, 00:39
#191
Ben 30 km kullandım bir kardesimin motosikletini üzerindeki lastikler en azından cbf 150 nin duro marka lastiklerinden iyiydi viraj ve frenleme olarak.
-
11 Nisan 2016, 04:59
#192
arkadaşlar tam fiyat olarak ne kdra geliyor,....fiyat+plaka+sigorta(birde konuyu dagıtmdan sigorta fiyatları hala yuksekmi çok kısa cvplarsanız sevinirim)
-
11 Nisan 2016, 09:21
#193
-
11 Nisan 2016, 18:17
#194
Uğur kardeş sitede görevliysen 1. Sayfadaki resimleri değiştir. Ns 150 kullanıcısı olarak bizim motorla alakası yok o foto düz pulsar150dtsi_technical_specs.asp çünkü ns 150 kullanıcıları siteye ilk girdiklerinde ön yargılı oluyor bilgilerinize saygılar...
-
11 Nisan 2016, 19:56
#195
sinan03 adlı üyeden alıntı
Uğur kardeş sitede görevliysen 1. Sayfadaki resimleri değiştir. Ns 150 kullanıcısı olarak bizim motorla alakası yok o foto düz pulsar150dtsi_technical_specs.asp çünkü ns 150 kullanıcıları siteye ilk girdiklerinde ön yargılı oluyor bilgilerinize saygılar...
Kesinlikle çok doğru,hatta bir arkadaş üsttte reelde motoru hiç görmeden commuter falan yazmış, büyük bir hata, keşke düzeltilse
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------
Heaven adlı üyeden alıntı
arkadaşlar tam fiyat olarak ne kdra geliyor,....fiyat+plaka+sigorta(birde konuyu dagıtmdan sigorta fiyatları hala yuksekmi çok kısa cvplarsanız sevinirim)
Motor 6150
Sigorta 620
Plaka 300+ muameleci isterseniz extra 150 tl falan
Halen yüksek ancak yaş yükseldikçe genelde fiyatlar 500-600 e kadar iniyor.
-
11 Nisan 2016, 21:10
#196
Lucien adlı üyeden alıntı
arkdaşlar üzerindeki lastikler nasıl kullanıcılar yorumunu eksik etmezse sevinirim.
lastikler idare eder , ön fren çok kullanışlı geldi o yüzden lastiklerde iyimiş gibi bi hissiyat oluşturuyor duruşlarda.
TÜRKÜM, TÜRKÜZ, SONUNA KADAR ATATÜRKÇÜYÜZ...
-
11 Nisan 2016, 23:05
#197
Uğur adlı üyeden alıntı
Uğur beye ve motosiklet.net ailesine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim ns 150 kullanıcılarına yakışır bir baş sayfa olmuş saygılarımı sunarım.
-
12 Nisan 2016, 00:23
#198
ARKADAŞLAR HERKESE MERHABA.. BEN 5-6 CİVARI BİR MOTORSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDA MONDİAL 180Z ONE S.. PULSAR 150 NS.. MAJOR 250 VAR TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ACABA YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
-
12 Nisan 2016, 01:23
#199
korganfatihi adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR HERKESE MERHABA.. BEN 5-6 CİVARI BİR MOTORSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDA MONDİAL 180Z ONE S.. PULSAR 150 NS.. MAJOR 250 VAR TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ACABA YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
pulsar 150ns al
-
12 Nisan 2016, 01:30
#200
korganfatihi adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR HERKESE MERHABA.. BEN 5-6 CİVARI BİR MOTORSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDA MONDİAL 180Z ONE S.. PULSAR 150 NS.. MAJOR 250 VAR TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ACABA YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
Pulsar ns 150'yi tavsiye ederdim. 250 cc başlangıç için biraz fazla olabilir. 180Z one s de güzel motor ancak marka olarak bajaj bu 2 markadan da daha kaliteli bana sorarsanız.
150 ns ivmelenen başarılı bir satışa sahip,yeni bir model.. mondialin piyasası şu an için daha iyi ancak 1 sene içerisinde işler değişecektir diye düşünüyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)