90 kmh hız sınırını bir kitapçıkta görmüştüm. Dediğiniz gibi otoban için hız sınırı 100 kmh imiş
http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/S...Sinirlari.aspx
90 kmh hız sınırını bir kitapçıkta görmüştüm. Dediğiniz gibi otoban için hız sınırı 100 kmh imiş
http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/S...Sinirlari.aspx
The Power of The Dreams.
Hintlileri motosiklet konusunda geri görmek yanlış olur. Adamların hayatı motosiklet olmuş..
https://video-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hv...6d&oe=5579EF0A
öncelikle herkese Allah`tan kazasız belasız günler dilerim bende bajaj 125 st ve 150 f kullanıcısı olarak 125 ile bir yılda 78000 km yaptım ve bence 125 150 f den çok daha başarılı kanatimce her konuda fiyat konusunda sizlere katılıyorum vibrasyon var fakat insanı rahatsız edecek kadar dil 150 f le 12500 km deyim daha bir sıkıntı yaşamadım her motorun kendine göre artıları var bajaj da 5000 km bir bakım yaptırıyorsun gibi bariz fark var 78000 km yaptım 125 st yağ eksiltme yok gidişat bence eksikleri tamamlarsa kalite bakımından bu motorlar iş yapar ama sorunsuz motor derseniz pulsar derim alan arkadaşlarım çok mutlu bence yamaha veya honda ile kıyas derseniz ybr yerin 125 st kesin diye bilirim cbf ile 150 f derseniz kuryeler için derim 150 f zamanla farkı anlaşılacak km yaptıkça netleşilek.
http://www.expressmotokurye.com
http://www.sehiriciacilkurye.com
bende 3 haftadır kullanıyorum. şimdi eksileri şu şekilde
- şu kafa sesi çok can sıkıcı, (inşallah çözeriz)
- ikinci olarak vites geçişleri ilk aldığımda çok yumuşaktı. şimdi sertleşti. bazen çekiyorum geçmiyor. ikincide zorlayınca çat diye zor geçiyor.
- rolantidede ses ve titreşimi arttı. vitese takınca ses ve titreşim azalıyor. ilk günlerde böyle değildi
- bir de motoru ilk gaz ile kalktıktan veya diğer viteslerde ilk gazdan sonra biraz daha gaz verince motor hafif tekliyor gibi. sanki benzin dalgalı geliyor. biraz daha fazla gaz verince kükreyip asılıyor. orta ayar gazda bu dalgalanmayı anlayamadım.
- ya birde yağ damlatıyor. ayaklık yanında hortumlar var.(biri aküden geliyor)diğeri nereden geliyorsa park yerlerinde yağ damlama izleri kalıyor.
şu ilk servise bir girsin bakalım neler düzelecek.
Rölantide ve diğer devirlerde, cep telefonu titreşimi gibi ince titreşim mi var yoksa kalın titreşim mi ? Balansörlü motorlarda titreşimi sıfırlayamasalar bile mesela ince titreşim hiç olmaz, kalın yani genliği geniş olan titreşim de rahatsız etmiyor zaten devirle çok artan bişey de değil.
Vites geçişleri, bakımı geldiği için zorlaşmıştır. Motorun rodajına uyulup uyulmaması titreşimi ve diğer sorunları tetikliyor. Rodaj yağıyla rodaj yapılmalı, motor normal kullanılmamalı. Eğer normal kullanılırsa yağın performansı yeterli gelmeyebilir. Damlatma vs ve vites geçirme problemleri belki bu yüzdendir.
AEA videosunun 3. bölümden titreşimini gayet güzel özetlemişler. Özellikle en son bölümdeki bayanı bir dinleyin : https://www.youtube.com/watch?v=Rh1GLEWUhFQ
Ekrem Bey,
Eğer bu motor hedeflenenden az satılırsa ve Hint'liler de sebebini sorarlarsa, lütfen ilk sebep fiyat değil titreşim olsun . Bu işin üzerine eğilirlerse işte o zaman fiyatına göre mükemmel motorlar süreriz.
Saygılar
Gidon içini kumla falan doldursak, elcikleri de yumuşak bir elcikle (mesela kışa hazırlık için ısıtmalı) değiştirsek o bölgedeki titreşim gidecek gibi.
Bu arada pek anlamam ama kalın titreşim gibi sanki. Rolantide var, vitese takıp yola çıkınca yok, devir çok yükselirse yine var.
Dün cbf kullanan bir kurye abimize denettim; titreşimi hissedince ağzını büktü beğenmedi. Geçmişte de onların yorumları moralimi bozmuş, titreşim varsa uzun ömürlü olmaz deyip boxer'ı satmıştım. Şimdi farklı düşünüyorum; harleyler yıllardır yollarda ve titreşim dolu hepsi. Tabiki bir tutmuyorum ama demek ki titreşim uzun ömüre engel değilmiş. Bir yerden harley servisinde fıçı fıçı locktite bulunduğunu duymuştum.
Neyse bu arada belirtmek isterim; cbf 2015'te yenilenseydi kesinlikle alacaktım. Ama halen aynı olan şeyi alma düşüncesi içime sinmedi. Yamaha da bir zahmet cbf'e karşılık bir ürün çıkarsa ne güzel olurdu (ybr yerine).
150f acaba 125 st den çokmu titrer? bende ege ve akdeniz turunda kullanmak için 150 f almayı planlıyordum acaba yanlışmı yapıyorum. şu an boxer 150 kullanıyorum herhalde boxer kadarda titremiyodur diye umuyorum. eğeer titriyorsa boşuna almış olacağız.
İmkan varsa test edin derim. 2000km kadar boxer kullandım, boxer'dan daha az tabiki. Hatta 150f ile rodajdayken iki kişi 240km yol yaptık ama 75'i geçmedim. Dişli değiştirseydim 90-95 sabit giderdim diye düşünüyorum. Koskoca istanbuldayım; 2 servisi aradım dişli yok hala değiştiremedim.
Sıkıntı sadece eldeki titreşimse tavsiye ederim
http://www.ismont.com.tr/anti-vibrasyon-eldiveni
Şimdi 150F almaya gidiyorum. Daldık bir maceraya hadi hayırlısı bakalım
Boxer'dan daha fazla titriyor. Bajaj etkinliğinde Boxer, 150F ve Pulsar'ı arka arkaya birkaç kez sürdüm. 50- 60 km hıza kadar gayet zevkli ama 70'den itibaren titreşim fazlalaşıyor, 80'de çekilmiyor. Boxer'dan sonra iyi gelmeyecektir yalnız oturuş pozisyonu, rahatlığı çok güzel.
Motoru 2 gün önce aldım arkadaşlar. İlk izlenimlerim biraz titreşim dışında gayet iyi yönde. Motorunsevdiğim özellikleri kulanımının çok rahat olması, sessiz olması, frenlerinin çok iyi olması. Ayrıca amaortisörleri gerçekten çok konforlu. Amerikan arabası gibi yaylanıyor desem abartmış olmam. Benim aldığım motora 15 ön dişli takılmış bu halde bile çekiş çok ama çok iyi çok istekli hızlanıyor orjinal dişli ile çekişi çok ama çok daha iyidir diye tahmin ediyorum.. 2 kişi binecek olan arkadaşlar için güzel haber koltuk çok rahat ve konforlu.
Gelelim en çok merak edilen titreşim konusuna...
Motorda titreşim yok diyen yalan söyler. Ben hala Boxer kullanıyorum 2 motoru mukayese ettiğimde 150f boxerdan daha az titriyor yani Boxerdan 150f e binerseniz titreşim rahatsız etmeyecektir. Ama cbf yada ybr den inip binerseniz titreşim fark edilir derecede hissedilir. Motor fiyatına göre güzel bir motor. 125 st ye göre avantajları var. Ön disk daha büyük, daha kuvvetli ve torq yüksek, dingil mesafesi uzun olduğundan çok konforlu bir sürüşü var. Lastikler Dublex geliyor. Bunun gibi ufak tefek farklar var tabi. Almak isteyen arkadaşların gidip deneyip karar vermeleri çok daha iyi olacaktır. Çok titriyor diyende olacak titremiyor diyende. Ama şunu söyleyebilirim eski bir tvs apache kullanıcısı olarak. Apache nin yanında 150F mercedes gibi gelecektir. Hem titreşim Apache kadar yok hemde konfor olarak çok ama çok önde 150f. Apache bu kadar tutulup kullanılıyorsa ve titreşime rağmen bu kadar satılıyorsa 150F terddütsüz alınıp kullanılacak bir motor diyebilirim...
Motor 100km hızdan sonra kopacak gibi titriyor videodaki sesten anlayabilirsiniz. Titreyen motoru titremiyor diye satmayın rica ediyorum. Motor 5200 lira daha iyi onlarca alternatifi var.
Twona, hayırlı olsun. Ön dişli büyütülmüş anladığım kadarıyla yoksa bence Boxer'dan fazla titriyor. Sen ikinci el aldın değil mi ?
teşekkür ederim dostum. evet ben 2. el aldım. emin ol boxer üst devirlerde daha çok titriyor. şu an 2 motoruda kullanan benim boxer ın alt devirleri daha canlı gelkdi bana. 150f daha sessiz alt devirler sakin ama üst devirlerde baya güçlü. valla tvs apache o titrelşime satılıyorsa bu motora çok titriyor diye haksızlık etmemek lazım bence. çükü apache ye göre çok daha konforlu ama apache de daha yakışıklı. burda karar kullanıcının...
Aslında hepsinin artılarını Lifan KP150 üzerinde topluyor ama kimsenin bildiği yok
Çanta demiri taktıran varmı arkadaşlar. Ayrıca 41 arka dişli arıyorum arka dişli değiştiren varmı 150F de?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)