Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Discover 150F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Eger motor titanyum dan yapilmamissa bugunun sartlarindaki metal materyaller kullaniliyorsa rodaj vardir.Rodaj birlikte calisan ve asinma kabiliyeti olan her kit/unite icin gecerlidir.

    Ancak ridaj konusu sehir efsanesi haline geldi maalesef.Su kadar devirde soyke kullanin vs vs bunlarin cogu kulaktan dolma bilgiler.Aslolan motiru olusturan parcalarin kalitesi ve muhendisligidir.

    Bugun Mercedes Renault fizel motoru.BMW ise PSA nin gelistirdigi motoru kullaniyor. Bunun nedeni icten yanmali motorda efektif pergormans ve dayanikliligin saglanmasinin cok cok zor ve uzun suren deneyimler gerekmesidir.Yoksa kagit uzerinde tasarlayip uygulanan her motor harika calisirdi boyle birsey yok.

    Dunyada motorun ne oldugunu bilen firmalarin gecmusi 50 yil ve otesine dayanir.Honda,Suzuki,Yamaha motorlari neden uzun omurlu ? Arkasinda ciddi deneyimler var.

    Bilgisayardan cikan formullerle harika icten yanmali motor yapilamaz.Bu davinci nin resim yapmasi gibidir.Hem matematik hem sanat gerektirir.

    Artik iyi verim alinmis motorlar ayni altyapi kullanilarak buyutulup kucultuluyor turbo besleme vs kullaniliyor ama motor ayni motor.

    Nc750 hondanin motoru 1500 honda araba motorunun yarisi.Defalarca saglamligi verimi kanitlanmis bir motor.Nc750 eminim 200 bin kmleri rahat devirir.

    Motor isi biraz farkli muhendislikten birazdaha fazlasini gerektiriyor.Boyke olmasaydi herkes kitaba gore motor yaptigi icin hepsi harika olurdu.

    Rodaj vardir ve asinmayan metal kullanilmadikca ki bugunun sartlarinda imkansiz hep olacaktir.

    Yine israrla yaziyorum aslolan motorun malzeme kalitesidir..Kalitede asla tesaduf degildir.Bajaj henuz bu konuda istikrae gostermeyi basarmisbir marka degil.Belki olur ileride..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Bazı barzoları zamanında engellemeyi unutmuşuz, şimdi bize atar yapar olmuş. Sorsan daha anadilini konuşamaz, kaç yabancı kaynak okuduğumu ben bile bilmem, benim kaynaklarıma dil uzatır olmuş. Neyse, hatamızdan erken vazgeçerek onu da engelledik.

    @newmoto76;

    Aşınma bir ömür boyu sürecek, bugün 200 binleri devirmiş araçlarda nano crystal motor koruma yapılarak, kullanılan katkının kalitesine göre, kiminde 5 bin kiminde 15 bin km daha sessiz, titreşimsiz ve daha yüksek sıkıştırma oranlarının yakaladığı koruma teknikleri uygulanıyor.

    Madem rodaj aşınma ile alakalıdır, o zaman ömür boyu rodaj gereklidir.

    Senin de yazdığın gibi, çoluk çocuğun şehir efsanesine döndü, benim de bir önceki sayfaya yazdığım gibi, her naneyi rodaja bağlar oldular.

    Rodaj demesen bile, üretim hatasını anlayabilmek için, ilk başlarda daha motoru dinleyerek kullanmak faydalıdır bunun yanında hareketli parçaların içten yanmalı motorlarda oluşacak iç basınç altında pozisyon alabilmesi için bir nebze gereklidir. Ama bu anlatılanlar gibi bilmem şu devirde taaaa anasının nikahına kadar gidilecek, yok uzun yolda yapılmaz, yok ankara'nın etimesgut ilçesinde yapılmaz, bağcılarda yapılırsa +5 hp gibi saçmalıklardan uzak durmak gerek.

    ----------------------

    verdiği bağlantıdaki videoyu izleyenler olursa, Türk milleti olarak olur da öğrenmek için zahmet edersek, o motor bloklarında, piston takımlarında çapak olamayacağı aşikardır. Senin rodaj diye efsaneleştirdiğin şeyi, yani yıllar önceden önerilen o yüzey alıştırmasını bugün surface finishing adı altında CNC makinaları yapıyor zaten.

    Sözüm Türkçe'yi okuyup, idrak edenleredir. Aksi taktirde bunları okumayıp, cevap yazmayıp geçebilirsiniz.

    Zahmet edip bağlantı verdiğim video'yu izleyemeyen barzolar burada bana ahkam kesmesin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

    Bulacağımı sanmıyordum ancak buldum, kendi dilini konuşamayan - anlayamayan kekoları bir kenara bırakırsak, şu eleman bir başka yazısında rodajın 30 km olduğunu anlatıyordu.

    http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

    Nasıl olsa okumaya tenezzül etmeyeceğiniz için gerisini yazmıyorum, isteyen kendi okusun.

  3. #223

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rodajın amacı, sıfıra sıfır birbirine uygun üretilmemiş olan parçaların, birbirine uyumunu sağlamaktır. Teknoloji ne kadar ilerlerse ilerlesin maliyet sınırlaması olduğundan kimse tam uyumlu parça üretmiyor. O yüzden rodaj hep olacaktır. Belki ancak F1 araçlarında falan yoktur. Rodajda titreşimin ortadan kalkıp kalkmayacağı hakkında pek genelleme yapılabileceğini sanmıyorum. Titreşim motordaki dengesizliklerden ortaya çıkıyor ama parçaların sıkışık olması bunu azaltabilir de, arttırabilir de... Bunu kimse bilemez ama rodajdan sonra mucize beklemeyin. Olsa olsa titreşim devirlerinde farklılık olabilir. Ben denediğimde Boxer'da rahatsız olmuştum. Discover 125 pek rahatsız etmedi ama vardı. Pulsar'da da vardı ama motorun gidişi bunu unutturuyordu. Pulsar'da iki kişiyle çok vardı o yüzden almadım.

  4. #224
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Rodaj yapmadan motoru aldığın gibi gazlarsan en basitinden egzozun boyası olması gerektiği gibi yanmaz, çok ani yanar bu durumda egzozun boyaları kabuk kabuk dökülüyo. En azından motordaki bütün conta kokuları boya kokuları geçmeden uzun süre yarım gazdan fazla vermemeli motora. Yokuş çıkarken motor zorlanıyosa 1-2 vites düşmeli.

  5. #225
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj yapmadan motoru aldığın gibi gazlarsan en basitinden egzozun boyası olması gerektiği gibi yanmaz, çok ani yanar bu durumda egzozun boyaları kabuk kabuk dökülüyo. En azından motordaki bütün conta kokuları boya kokuları geçmeden uzun süre yarım gazdan fazla vermemeli motora. Yokuş çıkarken motor zorlanıyosa 1-2 vites düşmeli.
    Çin malı motor alametidir o. Fırınlanmış bir boyanın daha sonra yüksek sıcaklıkta dökülmesinin başka sebebi olamaz. Alırsan 10 yıl depoda beklemiş boya ile boyanmış mondial, böyle olur.

    Motor olarak da araç kendi motor sıcaklığını muhafaza edebilmeli, motor 90 dereceden fazla ısınıyorsa veya araç bunu ayarlayamıyorsa zaten sıkıntılıdır. Bknz: Renault Clio

  6. #226
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı motor alametidir o. Fırınlanmış bir boyanın daha sonra yüksek sıcaklıkta dökülmesinin başka sebebi olamaz. Alırsan 10 yıl depoda beklemiş boya ile boyanmış mondial, böyle olur.

    Motor olarak da araç kendi motor sıcaklığını muhafaza edebilmeli, motor 90 dereceden fazla ısınıyorsa veya araç bunu ayarlayamıyorsa zaten sıkıntılıdır. Bknz: Renault Clio
    Mondial değil ya Bajaj'ın kılavuzunda yazıyor bu uyarı.

  7. #227
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial değil ya Bajaj'ın kılavuzunda yazıyor bu uyarı.
    İsim temsili, Asya olur Kanuni olur Kuba olur Kanuni türevleri olur, hepsi olur

    Haziranda ben boyayacam egzost'u, 1 kilo soba boyası aldım getir senin hintliyi beraber boyayalım.

  8. #228
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsim temsili, Asya olur Kanuni olur Kuba olur Kanuni türevleri olur, hepsi olur

    Haziranda ben boyayacam egzost'u, 1 kilo soba boyası aldım getir senin hintliyi beraber boyayalım.
    Benim Mondial'in orjinal egzozu evde duruyo sıfır pas var motoru satarken temiz egzozla satmak için böyle bi hamle yaptım. Yerine Kuba Cg150 Sport egzozu takmıştım o da pek paslanmadı doğrusu yaz kış karda dahi binmeme rağmen, 50 liralık egzoz için çok iyi çıktı.

  9. #229

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150F
    Eskiden buralar hep mühendisti

  10. #230
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şimdi de sanayi esnafı doldu.

  11. #231
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    O sanayi esnafı prematüre dünyaya gelip pratiklerini burada yapmaya çalışanlardan bıktı usandı.Hep buralarda görünürler ama gugılörtten gözükmezler

  12. #232

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150F
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazı barzoları zamanında engellemeyi unutmuşuz, şimdi bize atar yapar olmuş. Sorsan daha anadilini konuşamaz, kaç yabancı kaynak okuduğumu ben bile bilmem, benim kaynaklarıma dil uzatır olmuş. Neyse, hatamızdan erken vazgeçerek onu da engelledik.

    @newmoto76;

    Aşınma bir ömür boyu sürecek, bugün 200 binleri devirmiş araçlarda nano crystal motor koruma yapılarak, kullanılan katkının kalitesine göre, kiminde 5 bin kiminde 15 bin km daha sessiz, titreşimsiz ve daha yüksek sıkıştırma oranlarının yakaladığı koruma teknikleri uygulanıyor.

    Madem rodaj aşınma ile alakalıdır, o zaman ömür boyu rodaj gereklidir.

    Senin de yazdığın gibi, çoluk çocuğun şehir efsanesine döndü, benim de bir önceki sayfaya yazdığım gibi, her naneyi rodaja bağlar oldular.

    Rodaj demesen bile, üretim hatasını anlayabilmek için, ilk başlarda daha motoru dinleyerek kullanmak faydalıdır bunun yanında hareketli parçaların içten yanmalı motorlarda oluşacak iç basınç altında pozisyon alabilmesi için bir nebze gereklidir. Ama bu anlatılanlar gibi bilmem şu devirde taaaa anasının nikahına kadar gidilecek, yok uzun yolda yapılmaz, yok ankara'nın etimesgut ilçesinde yapılmaz, bağcılarda yapılırsa +5 hp gibi saçmalıklardan uzak durmak gerek.

    ----------------------

    verdiği bağlantıdaki videoyu izleyenler olursa, Türk milleti olarak olur da öğrenmek için zahmet edersek, o motor bloklarında, piston takımlarında çapak olamayacağı aşikardır. Senin rodaj diye efsaneleştirdiğin şeyi, yani yıllar önceden önerilen o yüzey alıştırmasını bugün surface finishing adı altında CNC makinaları yapıyor zaten.

    Sözüm Türkçe'yi okuyup, idrak edenleredir. Aksi taktirde bunları okumayıp, cevap yazmayıp geçebilirsiniz.

    Zahmet edip bağlantı verdiğim video'yu izleyemeyen barzolar burada bana ahkam kesmesin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

    Bulacağımı sanmıyordum ancak buldum, kendi dilini konuşamayan - anlayamayan kekoları bir kenara bırakırsak, şu eleman bir başka yazısında rodajın 30 km olduğunu anlatıyordu.

    http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

    Nasıl olsa okumaya tenezzül etmeyeceğiniz için gerisini yazmıyorum, isteyen kendi okusun.
    Al abi bi snickers ye

  13. #233

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bugün motoru denedim. Denediğim motor 650 km'de idi. Şunu net olarak söyleyebilirim ki denediğim dört Bajaj modeli içerisinde titreşimi açık ara en fazla olan buydu. Bu titreşimle uzun yol yapılır mı diye özellikle 5. viteste bir deneme yapayın dedim ve açıkçası benim için bununla 80 km hızla bile yolculuk yapmak mümkün olmaz. Benim kriterlerime göre 70'den sonrası çekilir gibi değil. Titreşim hem ellerde, hem ayaklarda hem de depoda hissediliyor. Denediğim motor haftasonu festival için Çanakkale'ye gidip gelmişti ve süren arkadaş ısrarla motorda hiç titreşim yok diyordu. Bana da ilginç geldi. Motorun aynaları rölantide sallantıdan 3 cm oynuyor, gaz verince biraz normale dönüyor ama devir arttıkça titreşimin motoru sardığını hissediyorsunuz. Bunun dışında motor güzel. Gidişi CBF'ten biraz daha canlı diyebilirim ama öyle aman aman bir fark yok. Kesinlikle Hero Thriller'dan daha iyi gitmiyor ama ondan daha konforlu. Frenleri CBF'ten biraz daha güçlü diyebilirim. Kumanda düğmelerinin kalitesini vasat buldum. Sesi gayet hoş.

    Benim için fiyat konusunda hiç değinmeye bile gerek yok. Bugün birisi çıkıp motoru bedava verse ertesi gün satarım. Bunu açık açık yazıyorum kusura bakmayın. Bu motoru denedikten sonra Hint motorlarından ümidi tamamen kestim. Hintlilerin bu kafayla Avrupa'ya motor satmaları mümkün değil. Umarım Kuralkan geri dönüş yapar da dikkate alıp, artık gücü rakipleri kadar ama titremeyen motor yapmayı öğrenirler. Pulsar'ın bunlardan bir nebze daha iyi olmasının altında da KTM Duke'un olduğunu düşünüyorum.
    Yurdukoru bunu beğendi.

  14. #234

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Her 125 lik ve 150 lik commuter gelişinde bir heyedan durumu ve işte YBR ye CBF e rakip geldi. Adamlar KTM yle ortak oldu artık motorun kralını yaparlar havası esiyor. Ancak hala KTM 200 de stop etme sorunu yok Bajaj da var. Denge sensörü zırıltısı KTM de yok Bajajda Var , 3 günde aku bitme sorunu KTm de yok Bajajda var vs vs. Var hep olacak. Eğer bu Hintli ve Çinli abiler kaliteli , disiplinli , malzemeden çok çalmadan motosikelt üretmeyi öğrenirlerse birgün bu sorunlar olmayacak.. Şimdi Japonlarda sorun yokmu diyecek birileri var ama Binde kaç var, Bajajda Binde kaç var , Mondialde binde kaç var? 5 sene kullandıkcak sonra o motor patates kıvamına geliyormu? Gelmiyormu? sorun bu..

    Hal böyleyken halen CBF 150 sınıfında lider makinedir. Kullananların memnuniyet oranı en yüksek motosikletlerden biri üzerinde daha ne olsun..

    Bajaj titresin sıkıntı yok ancak fiyat yine olmamış. Bu motorları 4 e falan verseler güzel olurdu camia için.. Mutlu mesut binilirdi.
    dyavol-77, Yurdukoru ve sinka251 bunu beğendiler.

  15. #235
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru denedim. Denediğim motor 650 km'de idi. Şunu net olarak söyleyebilirim ki denediğim dört Bajaj modeli içerisinde titreşimi açık ara en fazla olan buydu. Bu titreşimle uzun yol yapılır mı diye özellikle 5. viteste bir deneme yapayın dedim ve açıkçası benim için bununla 80 km hızla bile yolculuk yapmak mümkün olmaz. Benim kriterlerime göre 70'den sonrası çekilir gibi değil. Titreşim hem ellerde, hem ayaklarda hem de depoda hissediliyor. Denediğim motor haftasonu festival için Çanakkale'ye gidip gelmişti ve süren arkadaş ısrarla motorda hiç titreşim yok diyordu. Bana da ilginç geldi. Motorun aynaları rölantide sallantıdan 3 cm oynuyor, gaz verince biraz normale dönüyor ama devir arttıkça titreşimin motoru sardığını hissediyorsunuz. Bunun dışında motor güzel. Gidişi CBF'ten biraz daha canlı diyebilirim ama öyle aman aman bir fark yok. Kesinlikle Hero Thriller'dan daha iyi gitmiyor ama ondan daha konforlu. Frenleri CBF'ten biraz daha güçlü diyebilirim. Kumanda düğmelerinin kalitesini vasat buldum. Sesi gayet hoş.

    Benim için fiyat konusunda hiç değinmeye bile gerek yok. Bugün birisi çıkıp motoru bedava verse ertesi gün satarım. Bunu açık açık yazıyorum kusura bakmayın. Bu motoru denedikten sonra Hint motorlarından ümidi tamamen kestim. Hintlilerin bu kafayla Avrupa'ya motor satmaları mümkün değil. Umarım Kuralkan geri dönüş yapar da dikkate alıp, artık gücü rakipleri kadar ama titremeyen motor yapmayı öğrenirler. Pulsar'ın bunlardan bir nebze daha iyi olmasının altında da KTM Duke'un olduğunu düşünüyorum.
    Motor daha yeni ya ondan çok titriyordur. Rodajdan sonra cbf gibi olur o.

  16. #236

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Benim kızdığım nokta, Hintlilerin yapabilecek olmalarına rağmen titreşimsiz yapmamaları. Bunu fuardaki Bajaj yetkilisi açıkça söyledi. Titreşimi hiç önemsemiyorlar. Çinliler ise taklitle yola çıktıklarından onlarda titreşim olması başlarda normaldi ama sonradan bunu hallettiler. Geçen gün denediğim Lifan KP150, gözü kapalı CBF yerine alınabilecek bir motordu. 200 cc olsaydı alacaktım zaten ama çok az bir güç farkı için değmez dedim. Tek olumsuz tarafı ikinci eldeki değer kaybıydı.

    Dediğim gibi Hint firmalarından artık umudumu kestim. Çinlilerden enjeksiyonlu modellerle birlikte çıkış bekliyorum.

  17. #237
    islambey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CFMOTO 250NK
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru denedim. Denediğim motor 650 km'de idi. Şunu net olarak söyleyebilirim ki denediğim dört Bajaj modeli içerisinde titreşimi açık ara en fazla olan buydu. Bu titreşimle uzun yol yapılır mı diye özellikle 5. viteste bir deneme yapayın dedim ve açıkçası benim için bununla 80 km hızla bile yolculuk yapmak mümkün olmaz. Benim kriterlerime göre 70'den sonrası çekilir gibi değil. Titreşim hem ellerde, hem ayaklarda hem de depoda hissediliyor. Denediğim motor haftasonu festival için Çanakkale'ye gidip gelmişti ve süren arkadaş ısrarla motorda hiç titreşim yok diyordu. Bana da ilginç geldi. Motorun aynaları rölantide sallantıdan 3 cm oynuyor, gaz verince biraz normale dönüyor ama devir arttıkça titreşimin motoru sardığını hissediyorsunuz. Bunun dışında motor güzel. Gidişi CBF'ten biraz daha canlı diyebilirim ama öyle aman aman bir fark yok. Kesinlikle Hero Thriller'dan daha iyi gitmiyor ama ondan daha konforlu. Frenleri CBF'ten biraz daha güçlü diyebilirim. Kumanda düğmelerinin kalitesini vasat buldum. Sesi gayet hoş.

    Benim için fiyat konusunda hiç değinmeye bile gerek yok. Bugün birisi çıkıp motoru bedava verse ertesi gün satarım. Bunu açık açık yazıyorum kusura bakmayın. Bu motoru denedikten sonra Hint motorlarından ümidi tamamen kestim. Hintlilerin bu kafayla Avrupa'ya motor satmaları mümkün değil. Umarım Kuralkan geri dönüş yapar da dikkate alıp, artık gücü rakipleri kadar ama titremeyen motor yapmayı öğrenirler. Pulsar'ın bunlardan bir nebze daha iyi olmasının altında da KTM Duke'un olduğunu düşünüyorum.
    Benimde burda denem imkanım oldu bu motoru ,bende titreşim hisettim fakat sizin anlattığınız kadar değildi belkide sizin test ettiğiniz motor ile alakalı olabilir.Bir cbf gibi olmadığı kesin ama bir apache kadarda değil daha önce apachede kullandığım için bunu rahatlıkla söyleyebilirim çunku apachede artçıda bile felaket derecede bir vibrasyon vardı.Ben senin denemeni bekliyordum tekrardan farklı bir motorda deneme imkanın varsa bence bir dene ve bizede aktar hocam

  18. #238
    kadırmadran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    Rks jaguar 100...Pulsar 200 ns... 0506 574 30 38
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru denedim. Denediğim motor 650 km'de idi. Şunu net olarak söyleyebilirim ki denediğim dört Bajaj modeli içerisinde titreşimi açık ara en fazla olan buydu. Bu titreşimle uzun yol yapılır mı diye özellikle 5. viteste bir deneme yapayın dedim ve açıkçası benim için bununla 80 km hızla bile yolculuk yapmak mümkün olmaz. Benim kriterlerime göre 70'den sonrası çekilir gibi değil. Titreşim hem ellerde, hem ayaklarda hem de depoda hissediliyor. Denediğim motor haftasonu festival için Çanakkale'ye gidip gelmişti ve süren arkadaş ısrarla motorda hiç titreşim yok diyordu. Bana da ilginç geldi. Motorun aynaları rölantide sallantıdan 3 cm oynuyor, gaz verince biraz normale dönüyor ama devir arttıkça titreşimin motoru sardığını hissediyorsunuz. Bunun dışında motor güzel. Gidişi CBF'ten biraz daha canlı diyebilirim ama öyle aman aman bir fark yok. Kesinlikle Hero Thriller'dan daha iyi gitmiyor ama ondan daha konforlu. Frenleri CBF'ten biraz daha güçlü diyebilirim. Kumanda düğmelerinin kalitesini vasat buldum. Sesi gayet hoş.

    Benim için fiyat konusunda hiç değinmeye bile gerek yok. Bugün birisi çıkıp motoru bedava verse ertesi gün satarım. Bunu açık açık yazıyorum kusura bakmayın. Bu motoru denedikten sonra Hint motorlarından ümidi tamamen kestim. Hintlilerin bu kafayla Avrupa'ya motor satmaları mümkün değil. Umarım Kuralkan geri dönüş yapar da dikkate alıp, artık gücü rakipleri kadar ama titremeyen motor yapmayı öğrenirler. Pulsar'ın bunlardan bir nebze daha iyi olmasının altında da KTM Duke'un olduğunu düşünüyorum.
    titriyor mu evet titriyor... Fakat 5 yıl cbf 150 kullandım: sonuç: sınıfının en iyisi diyebilirim. Ayrıca sessiz konforlu 120 km hızla da gitsen en küçük bir titreşim yok.... Fakat artçınla birlikte rampada eğer 80 veya 90 km hızla sollama yapacağını düşünüyorsan avcunu yalarsın... rampalarda hemen cansızlaşıyor... Ama bajaj dıscover 150 f öyle değil şöyle açıklayım: 35 motosiklet tutkunu bazılarında artçısı da vardı hemen hemen 40 kişi gezi düzenledik 3 adet cbf 150 vardı ve atrçıları yani (yolcuları) yoktu... İlginç olan daha 500 km de rodajı bitmemiş 1 adet 150 f vardı ve rampalarda artçısız bütün cbf leri tokatladı ve arkasında eşi vardı... gerisini siz düşünün.... Saygılar....

  19. #239
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Her malın bir ederi ve alıcı vardır ancak bu kaliteye bu para çok ya, çinlilerden 2000 lira fazla edecek neyi var. Yedek parçada distribütöre bağımlı olmak da ayrı mesele. Çinlinin parçasını ithal eden satan yüzlerce firma var. Ben Mondial'i bi kere garanti bakımına götürmedim kazançlıyım şu ana kadar tamirlerine harcadığım para bakım parasından az tutuyo Commuter motorda da bakım maliyetinin düşüklüğü önemli çünkü çok km yapıyosun evden işe giden bile ayda 500-1000km arası yol yapıyo.

  20. #240

    Üyelik
    27 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    herkese Allah tan kazasız belasız günler dilerim 150F imiz 8500 km oldu
    ve şu ana kadar bir sıkıntı yok çok şükür haftalık benzin yakışım normal kullanım 90 - 110 km arası arasıra 120 km hızla 160 tl ile 1520 km yol yaptım sonraki hafta biraz daha tempolu ortalama 110-120 km hızla 210 tl ile 1643 km yol yaptım motor yolda çok iyi dalgalı denizde gider gibi degilsiniz hızlanması torku çok güzel bence 150F bayagı iğleştirilmiş durumda.



    http://www.sehiriciacilkurye.com

    http://www.expressmotokurye.com


12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)