MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Temmuz 2009, 22:24
#1761
mert136 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar merhaba ben bu 150 hs lerin elektrik aksamlarına kafayı takmış bulunuyorum. yakıt göstergesi ,devir göstergesi bazen çalışmıyor ya da takılıyor.sonra korna kafasına göre çalıyor bazen çalmıyor. ama mekanik olarak bi diyeceğim yok taş gibi 2600 km yi devirdim sizde de böyle sorunlar oluyormu?
Yağmurda çok geziyosan veya motoru abaştan aşağı yıukatıyorsan, benim motorda yıkattıktan sonra veya yağmurdan sonra hep bu bahsettiğin arızayı yapardı. Sonra bi oto elektrikçiye götürdüm. ufacık bi yerinden kablo kırığımı ne vardı, yaptırdım. Orası nem kaptımı tamam, hemen tüm panel aptallaşıyordu, devir saati çalışmıyordu, tek sinyal açıyorum, 4 lü açılıyordu vs vs.
Reklamlar
-
03 Temmuz 2009, 22:45
#1762
Evet bu yüzdende olabilir.
-
04 Temmuz 2009, 01:44
#1763
TeA_89 adlı üyeden alıntı
Dewir saati propleminin çözümü(Alıntı)
Ok ile gösterilen yerlerde çevirmeli metal cıvata var onu kontrol et çıkart bidaha tak çok fazla sıkma devir satinin kine ellemene gerek yok onda sorun yoksa;
yalnız benimde motoru ilk aldığımda devir saati çalışıyor ama km saati hiç kalkmıyodu garantiden değiştirdiler benimki bozuktu büyük ihtimal seninki bozuk değildir çünkü ibre sonuçta kalkıyo bellki ki biyerlerde gevşeklik var kolay gelsin(Alıntı)
Korna arızası içinde;(kırmızı ok ile gösterilen yerde)ya ordaki vidadandır yada onun altında o tip bir vida daha var ondan olabilir onları kontrol et proplemin çözülür İnşallah kolay gele...
bu benim motorum ve benim mesajım kabloları tekrar kontrol et sorun olmadığına emin ol yine aynı şekilse km saati arızalıdır fakat benzin göstergesi için arıza şamandırada olabilir.ben 6300 km deyim herzaman hortumla yıkarım motorumu yamurdada çok kaldı sorunun bunla alakalı olacağını sanmıyorum en fazla 4 lüler yanıyomuş gibi tik tik sesi çıkarıyo kontağı açınca
kolay gelsin...
-
04 Temmuz 2009, 11:08
#1764
ethemm76 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar, hyosung gt250r nin kronik bi krank problemi var, bir çok motor daha ilk km lerde bu problemle karşılaşabiliyor. Forumda da bu problemden dolayı canı yanan çok arkdaşımız vareken, gerçek hatatta tanıdıklarımda var. Bu modelden uzak durun derim.
arkadaşım Hyosung fiyatına göre ve kendi sınıfında en iyisidir
senin o kronik krank problemi dediğin sakın kronik sürücü hatası olmasın
altındaki 250cc'lik motora sen kalkıpta 600cc 4 silindir mumalesi yaparsan tabiki krankta kırar başka şeylerde olur boşunada bu motoru karalama artık bu motoru kullananlar bilinçlendi ve bu motoru zorlamadan kullanacağını öğrendi ortada artık sorun kalmadı ayrıca burası 150 hs topiği sen bu konuyu niye açtın?
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
-
04 Temmuz 2009, 13:49
#1765
Arkadaşlar motorunu vize yaptıran varsa anlatabilirmi biraz nasıl oluyor yakında bende yaptıracam ne gerekiyor biliyimde ona göre hareket ediyim.Şimdiden teşekkürler...
-
04 Temmuz 2009, 17:07
#1766
TeA_89 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorunu vize yaptıran varsa anlatabilirmi biraz nasıl oluyor yakında bende yaptıracam ne gerekiyor biliyimde ona göre hareket ediyim.Şimdiden teşekkürler...
dostum öncelikle vergi dairesinden temiz kağıdı alıp yapıldığı yere gidiyosun (tüv) daha sonra içeriden parayı ödeyip sıranı beklemeye başlıyosun sıran geldiğinde motoru içeri almanı istiyolar baktıkları : far ayarları, lastiklerin diş derinlikleri, sinyallerin işte ışıkların yanıp yanmadığı motor numarası, şasi numarası birde kaskın varmı yokmu diye kontrol ediyor
hee birde bana yapmadı ama benden önce honda activa girmişti kontrol eden adam motora binip frenlerini kontrol etti
-
04 Temmuz 2009, 18:21
#1767
karayılan adlı üyeden alıntı
arkadaşım Hyosung fiyatına göre ve kendi sınıfında en iyisidir
senin o kronik krank problemi dediğin sakın kronik sürücü hatası olmasın
altındaki 250cc'lik motora sen kalkıpta 600cc 4 silindir mumalesi yaparsan tabiki krankta kırar başka şeylerde olur boşunada bu motoru karalama artık bu motoru kullananlar bilinçlendi ve bu motoru zorlamadan kullanacağını öğrendi ortada artık sorun kalmadı ayrıca burası 150 hs topiği sen bu konuyu niye açtın?
Yok ya, bu problemi redline kullanmadığı halde, sıkıştırmadan kullandığı halde yaşayanlarda var. Bir çoğu sürücü hatası değil. Motorda devir kesici olmadığından bahsediliyor. Ayrıca, krank yataklarında yağ kanallarımı yokmuş mu neymiş. Bunlar benim duyduklarım. Her sıkıştırılan motor krank kırmazken bu Hyosunkta gerçek bi kronik. 250 Kawazk..ler misal neden krank kırmıyor, cbr 125 ler peki ?. Bu motorlar çok doğru sürücüler tarafından, dosdoğru ve sıkıştırılmadan mı kullanılıyor sence ? Ama ben senin yerinde olsam, ikinci el veya sıfır dahi olsa bu motoru almam. Taktir ve karar elbette senin. İyi araştır. Paranı sağlam bankaya yatır. Ha alırsın, hayrını görürsün, şanslıysan 10 binleri devirirsin, ama işini şansa bırakma derim. Forumda bi çok kişi var bu problemle karşılaşan. Bende eski bi 150 hs kullanıcısıyım. Bu yüzden ara sıra forum başlığını okuyorum. Hyosungtan canı yanan birinin daha aramıza katılşmasını şahsen istemem. Bu arada şu da var. GT-R kullanıpta memnun olanlarda elbete var. Ama bi motor alırken, memun olanların değil, memnun olmayanları bularak onların yorumlarına göre hareket etmelisin. Ha, o modelden memnun olmayan kimseyide bulamazsan zaten tereddüt etmeden al. Estafirullah ya, ben motoru karalamıyorum, şahsi fikrimi yazdım sadece, elbette almak isteyenlere veya kullanıcılara bi yanlış yapmam. Bumodeli alıpta redline gitmediği halde bu sorunu 1000 li km lerde yaşayan forum harici gerçek hayatta tanıdığım 2 kişi var. Almadan önce onlarda senin gibi düşünüyorlar ve bu modeli senin gibi savunuyorlardı. Ama... Karar senin, bütçe senin. Benden söylemesi.
-
04 Temmuz 2009, 19:19
#1768
gursus adlı üyeden alıntı
dostum öncelikle vergi dairesinden temiz kağıdı alıp yapıldığı yere gidiyosun (tüv) daha sonra içeriden parayı ödeyip sıranı beklemeye başlıyosun sıran geldiğinde motoru içeri almanı istiyolar baktıkları : far ayarları, lastiklerin diş derinlikleri, sinyallerin işte ışıkların yanıp yanmadığı motor numarası, şasi numarası birde kaskın varmı yokmu diye kontrol ediyor
hee birde bana yapmadı ama benden önce honda activa girmişti kontrol eden adam motora binip frenlerini kontrol etti
Sağol kardeş vergi dairesinden borcu yoktur kağıdını aldım o zaman direk tüv'e gidebilirim.
-
05 Temmuz 2009, 18:21
#1769
arkadaşlar kimse yazmıyor yazmıyor derken bir kerette canlanmışş
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
06 Temmuz 2009, 19:05
#1770
s.a arkadaşlar; tea_89 kardeşim açıklamaların için teşekkür ederim. bu sorunlar mondial kullanan çok kişide varmış.galiba bu mondiallerin en kötü özelliği herkese kazasız belasız sürüşler.
-
06 Temmuz 2009, 21:23
#1771
Aleyküm selam kardeş.Yardımcı olabildiysem sevinirim.Seninde dediğin gibi bu motorların bazı fabrikasyon hataları var;sağ ayna proplemi gibi.Bunlar çok büyük proplemler değil ama genede insanı sinir ediyorBizimde bu forumdaki amacımız bu tür proplemleri kendi imkanlarımızla gidermeye çalışmak ve bunları birbirimizle paylaşmakSaygılar...
-
07 Temmuz 2009, 21:04
#1772
kesinlikle hatasız bişi olmaz bunu aklınızın bir kösesine koyun ama hatayı en aza indirmek öenmli olan
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
-
08 Temmuz 2009, 14:00
#1773
Selam arkadaşlar.Şu asya motorların orjinalinde felan olan alarm kitinden bulabilirmiyiz acaba?Hani şu uzaktan kumandayla motoru çalıştırabildiğimizden?Satılıyormu bu alarm kitleri veya motoruna sonradan takan varmı
-
09 Temmuz 2009, 17:56
#1774
tea_89 kardeş benim arkadaşım truva marka motoruna taktırmıştı. yanılmıyorsam 120 tl vermişti hem alarm hemde kumanda dan çalıştırma
-
09 Temmuz 2009, 19:43
#1775
Mondial hatalarını gidersin....
banarlı adlı üyeden alıntı
kesinlikle hatasız bişi olmaz bunu aklınızın bir kösesine koyun ama hatayı en aza indirmek öenmli olan
Merhaba ben otomobil fabrikasında kalite grubundayım.Araçlar (motorda dahil ) test süresince denenir ve hataları minimum a indirgenir.Tabi emniyet hataları denilen sürücüyü etkileyen hatalar SIFIR olmak zorunda. Mondial in kesinlikle Montaj ve Final dediğimiz çıkış hattında bir işgüzarlık var gibi, bu kadar hata seri şekilde olamaz, olmamalıdır.(Klasik Türk yapımı tarzı, müşteri tarafından şikayet yok devam mantalitesi.)Sol aynanın işlevini yapaması kesinlikle bir emniyet hatası dır.Kullanıcıyı kazaya sebebiyet verdirir.
Severek kullandığım motorumun imalatçılarının seri şekilde hataları gidermesini ve ARGE bölümü kurularak 1 adım ilerisine geçmesini dilerim.
-
10 Temmuz 2009, 23:11
#1776
celalvale adlı üyeden alıntı
Merhaba ben otomobil fabrikasında kalite grubundayım.Araçlar (motorda dahil ) test süresince denenir ve hataları minimum a indirgenir.Tabi emniyet hataları denilen sürücüyü etkileyen hatalar SIFIR olmak zorunda. Mondial in kesinlikle Montaj ve Final dediğimiz çıkış hattında bir işgüzarlık var gibi, bu kadar hata seri şekilde olamaz, olmamalıdır.(Klasik Türk yapımı tarzı, müşteri tarafından şikayet yok devam mantalitesi.)Sol aynanın işlevini yapaması kesinlikle bir emniyet hatası dır.Kullanıcıyı kazaya sebebiyet verdirir.
Severek kullandığım motorumun imalatçılarının seri şekilde hataları gidermesini ve ARGE bölümü kurularak 1 adım ilerisine geçmesini dilerim.
Ben 12 haziranda yeni aldım ve ayna problemi yaşamadım aynalar elle ayarlanabiliyor benimkinde.Arkadaşım 2006 da almıştı onun aynaları sabitti ve sağ ayna problemliydi.değiştirmek isteyenler için iki ayna 35 tl+işçilik (kaza yaptığımdan kırıldı fiyatını oradan biliyorum)aynalar tek satılmıyor bu arada bilginize...
yani problem çözülmüş artık...
-
11 Temmuz 2009, 13:56
#1777
merhabalar ben 151 rs ve 150 hs arasında kaldım 150hs de güç dağa fazla ama 151 rs de ise arka disk fren buda çok önemli bir özellik kaçla gidersek gidelim ön arka iç farketmeden beraberce sıkabiliriz
bu iki motor arasındaki bence en önemli farklar bunlar.
bunlar bence scooter ların babası sayılabilir ama benim tavsiyem 151 rs dir
arka disk UNUTMAYALIM KONTROLSÜZ GÜÇ GÜÇ DEYİLDİR..
-
11 Temmuz 2009, 14:40
#1778
-
12 Temmuz 2009, 18:42
#1779
-
13 Temmuz 2009, 02:21
#1780
ya bırakın su alarmı çalıştırmayı yarın öbür gün aküm bitti motor nie çalışmıyor diyeceksiniz bosuna taktırmayın her dokunusta bağırıyor ona göree
59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler