Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1221
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    Alıntı exali0101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede lastikler berbat kış için yetersiz insan sudan geçerken açıkcası korkuyor kayıp gidecek diye hafif gaz versen kayıyor bencede kış için değiştir kardeşim özellikle senin yaşadığın yer yazın sıcak ama kışında karlı ve soğuk o yüzden filitre ve lastikleri değiştir ama amartisörlere gelince bende banarlıya katılıyorum gereksiz yere masraf bence
    ya kardeşim banarlıyla ikiniz arka amartisörler için gereksiz masraf diyorsunuzda bi çukura falan az hızlı girdiğinizde bağırsaklarım çıkacak gibi oluyorçok rahatsız hele arkada oturan artçı için tam bir kabus artçıyı çok daha fazla rahatsız ediyor hem bence bu sert amartisörlerle kullandıkça motorun demir aksamı bedenide yıpranıp aşınıyor bence bide bu açıdan bakın olaya o yüzden ben gereksiz masraf olarak düşünmüyorum.

    ama ilk olarak lastiklere el atıcam

    Alıntı murattt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nette araştır bence lastik konusunu michelinin görmüştüm bizim motorlara uyanını 40€ ydu galiba teki.ama kaliteli lastik sonuçta.duronun tekide 50 ytl den aşşa değildir.bi araştır onda sora alırsın
    kardeş michelinin lastik gerçektende çok kaliteli ama beni aşıyor ya
    ama DURO hem kalite olarak fena sayılmaz kesinlikle çin malı lastiklerden çok çok kaliteli hemde fiyatı makul

    arkadaşlar hepiniz biliyorsunuz bizim motorların orjinal lastik boyutları 130/60/13 ben bu ebatı 130/70/13 yapmayı düşünüyorum yani çok fark olmayacak sebebine gelince hem yol tutuşunun daha iyi olucanı düşünüyorum hemde yerden biraz daha yükselicek motor en ufak kaldırımda altı yere sürtüyor yere çok yakın
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1222
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    arka amörtisör kaç para ki servistenmi değiştireceksiniz ?
    İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor

  3. #1223
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    40 ytl hayır serviste değil
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  4. #1224
    celıl ybr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2008
    Şehir
    İstanbul Ümraniye
    Motosikleti
    Honda Ses Dylan (07)
    peki nerede değiştiriyorsunuz ?
    İKİTEKER hastalığında tedaviyi bünyem kabul etmiyor

  5. #1225
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    Alıntı celıl ybr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki nerede değiştiriyorsunuz ?

    motorcu arkadaşım var o değiştiricek servise güvenmi olur.
    hayırdır niye sordun sendemi düşünüyorsun
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  6. #1226

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorcu arkadaşım var o değiştiricek servise güvenmi olur.
    hayırdır niye sordun sendemi düşünüyorsun


    valla kardeşim tabi tercih hakkı sana ait ama dediğin gibi mt ile gezecek sen haklısın değiştir kardeşim
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  7. #1227

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    HATAY/İSKENDERUN Adı:Taylan
    Motosikleti
    MONDİAL 150cc HS RACİNG MOTORS (kırmızı)
    karayılan lastıgın çapını 130/70/13 olunca lastıgın dış çapı büyük yan yanaklar küçükmü olcak? öyle olursa lastıgın yere deyenyeri azalır motorun yol tutucu hiç iyi olmaz hız için oyle lastıklar takıyorlar bence tırnaklı lastik tak kar lastıgı gibi yaz kış motorun kaymaz benim lastıklar daha bir sorun yok biraz biraz eskisin ben tırnaklı takacam yaz kış motor kaymaz fiyatında da fazla fark olacagını sanmıyorum
    [B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
    [B]31 L 6351[/B]

  8. #1228
    murattt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul///
    Motosikleti
    Mondial 150 HS(2006)
    130 dediğimiz ksım dış çapıdır.70 dediğimiz ksımda dış çapa göre oranıdır.yani dış çapta herhangi bir değişim olmicak sadece yükseklik yaklaşık olarak 1 cm artacak.daha önceki sayfalarda böle lastik takan bi arkadaş vardı.hızı falan arttı diyordu.
    [B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]

    [I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]

  9. #1229

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    HATAY/İSKENDERUN Adı:Taylan
    Motosikleti
    MONDİAL 150cc HS RACİNG MOTORS (kırmızı)
    lastıgın yere bastıgı oran düşecek onun için motor hızlı gidecek ama suda yada motoru yatırdıgında lastıgın yere bastıgı yer az oldugu için motor altında gidecek işin özü bu
    [B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
    [B]31 L 6351[/B]

  10. #1230

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    Alıntı NNOOSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lastıgın yere bastıgı oran düşecek onun için motor hızlı gidecek ama suda yada motoru yatırdıgında lastıgın yere bastıgı yer az oldugu için motor altında gidecek işin özü bu

    aynen katılıyorum alt üstü 5 km daha hızlı gidecem diye ölmenin anlamıyok ayrıca çok mantıklı da değil motorun kendi gidebilme sınırları var istediğin kadar oyna en fazla 15 km daha hızlı gitsin ne olcak 130 km ile nekadar gideceksinki bir düşünün hs ile 130 la 10 dakika gittiginizi altınızda hayabusa yok arkadaşlar önceki konulardaki arkadaşta saçmalamış bence ne yaparsan yap işte sonuçta yatırdığın zman ve suda özellikle bu motorlar kayıypr yapacak birşey yok tek birşey var oda kaliteli ve pahalı lastik almak oda parası olan alır alamayanda yola devam
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  11. #1231

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    HATAY/İSKENDERUN Adı:Taylan
    Motosikleti
    MONDİAL 150cc HS RACİNG MOTORS (kırmızı)
    paşam agızına saglık çok güzel açıklamazsın 5 km 10 km hız ugruna ölem kaza yapan birçok kişi var bir anlık zevk ugruna bir ömür sakat kalmak yada ölmek hiç iyi bir şey deyil bunu onlarda anlasalar kazalar olmaz
    [B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
    [B]31 L 6351[/B]

  12. #1232

    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    MONDİAL 150 KN
    Alıntı NNOOSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paşam agızına saglık çok güzel açıklamazsın


    tşk ederim motorsiklet modifiye uzmanı
    mondial 150 kn oldu 250 kn ....... :queen: :queen:

  13. #1233

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    HATAY/İSKENDERUN Adı:Taylan
    Motosikleti
    MONDİAL 150cc HS RACİNG MOTORS (kırmızı)
    senden görerek yapıyorum bir arada kısmet olursa fotoda koyarız
    [B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
    [B]31 L 6351[/B]

  14. #1234
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    lastik işi de kullanıcıda biter yeterki nerde nasıl gideceğini bil yani yerine göre hızını ayarla
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  15. #1235
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    Alıntı murattt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    130 dediğimiz ksım dış çapıdır.70 dediğimiz ksımda dış çapa göre oranıdır.yani dış çapta herhangi bir değişim olmicak sadece yükseklik yaklaşık olarak 1 cm artacak.daha önceki sayfalarda böle lastik takan bi arkadaş vardı.hızı falan arttı diyordu.
    evet kardeş aynen dediğin gibi.

    arkadaşlar lastiğin çapında ciddi anlamda bir değişiklik olmayacak lastiğin dış kısmı yani kalınlığı aynı olacak sadece lastiğin dış çapında ufak bir değişiklik olacak lastik orjinaline göre 1 cm kadar yükselicek.
    bu uygulamayı sadece arka lastikte yapacağım aslında ön lastiğide aynı şekilde yapmak istiyorum ama biliyorsunuz bizim ön çamurluk lastiğe çok yakın sürter diye düşünüyorum artık onada bakıcaz.ve ayrıca arkadaşlar arka lastiği aynı zamanda dişli lastik takıcam

    Alıntı NNOOSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karayılan lastıgın çapını 130/70/13 olunca lastıgın dış çapı büyük yan yanaklar küçükmü olcak? öyle olursa lastıgın yere deyenyeri azalır motorun yol tutucu hiç iyi olmaz hız için oyle lastıklar takıyorlar bence tırnaklı lastik tak kar lastıgı gibi yaz kış motorun kaymaz benim lastıklar daha bir sorun yok biraz biraz eskisin ben tırnaklı takacam yaz kış motor kaymaz fiyatında da fazla fark olacagını sanmıyorum
    hayır kardeşim evet dış çapı büyük olacak fakat dış kalınlık yan yanaklar aynı olacak orjinal lastiği gibi yani lastik incelmiyecek zaten öyle aşırı bir değişiklik sayılmaz orjinal lastiğe göre 1 cm kadar daha yüksek olacak çapıda haliyle biraz daha büyük olacak ve motor biraz yükselcek altının yere değme riski ve yola tutunuşu daha iyi olacak diye düşünüyorum ayrıca tırnaklı lastik takmayı düşünüyorum

    Alıntı exali0101 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum alt üstü 5 km daha hızlı gidecem diye ölmenin anlamıyok ayrıca çok mantıklı da değil motorun kendi gidebilme sınırları var istediğin kadar oyna en fazla 15 km daha hızlı gitsin ne olcak 130 km ile nekadar gideceksinki bir düşünün hs ile 130 la 10 dakika gittiginizi altınızda hayabusa yok arkadaşlar önceki konulardaki arkadaşta saçmalamış bence ne yaparsan yap işte sonuçta yatırdığın zman ve suda özellikle bu motorlar kayıypr yapacak birşey yok tek birşey var oda kaliteli ve pahalı lastik almak oda parası olan alır alamayanda yola devam
    kardeş ben canımı sokakta bulmadım ben motor daha hızlı gitsin diye yapmıyorum bu işlemi zaten bu motorların sınırları belli 5-10 km hız için canımı niye tehlikeye atıym ben manyakmıyım benim amacım motorun yol tutuşunu arttırmak daha güvenilir bir hale getirmek
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  16. #1236
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    EVET YOKMU BİŞİLER YAZAN BÖLE Mİ KALACAK
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  17. #1237
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    Alıntı banarlı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    EVET YOKMU BİŞİLER YAZAN BÖLE Mİ KALACAK

    sen yorum yapmamışsın banarlı benim arka lastiğin çapını büyültme konusunda
    aman sende yanlış anlama diğer arkadaşlar yanlış anlamış bak ben sadece lastiğin çapını büyütücem yani lastik kalınlığı aynı kalıcak sadece 1 cm kadar daha yüksek olacak orjinal lastikten lastiği inceltme gibi bir niyetimde yok bu işlemi yapma sebebim motor yerden biraz daha yükselecek altının yere değme riski azalacak ve yol tutuşu çok azda olsa artacak ve bu arka lastiği dişli lastik takacağım
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  18. #1238

    Üyelik
    01 Ağustos 2008
    Şehir
    HATAY/İSKENDERUN Adı:Taylan
    Motosikleti
    MONDİAL 150cc HS RACİNG MOTORS (kırmızı)
    karayılankardeşim lastıgın yere deyen oranı artacaksa 130/70/13 olunca iyi olur lastıgın yol tutuşunun artacagını sanmıyorum çünkü lastıgın yere deyen oranı azalır lastıgın çapı böyle olunca orjinal lastıgın altı yere nekadar deyiyorsa sen çapını büyütünce yere deyen oran azalır hız artar yol tutuş düşer ama motor virajlarda daha çok yatıra bilirsin geri kaldıra bilirmisin bilemem ben böyle biliyorum ama sen genede motorcu arkadaşların varsa onlarada bir danış
    [B] Kaderinde Varsa Tecavüze Uğramak,Çırpınmayı Bırak Keyfine Bak [/B]OTURARAK ZAFERE ERİŞEN TEK CANLI TAVUKTUR
    [B]31 L 6351[/B]

  19. #1239
    banarlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ekim 2006
    Şehir
    TEKİRDAĞ - BANARLI
    Motosikleti
    MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS
    eğer motoru yükseltmek istiyorsan lastikle falan uğraşma orta göbekten kalttıraynı asya motorların gibi dikkat ettiysen asya motorların altı yüksek lastik olayı dişli ve kalın lastik al cross tarzı bişi boyutuda 130 - 70 - 13 olurmu bilmem çünkü bu lastik olayıda jantla alakalı bişi olduğu için eğer olursa böle taktırırsın olmazsa orjinal boyutunda bir lastik taktırırsın
    59 HK 790 - KIRMIZI MONDİAL 150 HS TEKİRDAĞ - BANARLI YOLLARINDA ( 37500 )KM ALLAHIN İZNİYLE DAHA ÇOK GİDECEZ
    CASTROL SCOOTER 10 / 40 YAĞ - BUJİ NGK

  20. #1240
    murattt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul///
    Motosikleti
    Mondial 150 HS(2006)
    bu lastik olayı baya bi uzadı.şimdi karayılan arkadaşımızın takmak istediği lastik yani 130 70 13 lastiğin yere basan yüzeyinde herhangi bir değişme olmayacak.sadece jantın bastığı yüzey yani yanak yüzeyi yaklaşık olarak 1 cm kadar artacak.yani bunun motorun yol tutuşunu bozacağını zannetmiyorum.
    [B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]

    [I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 23 kullanıcı var. (0 üye ve 23 misafir)

Bu Konudaki Etiketler