harbiden on numara olmus angellar falan farlar şahane neyse masraf çok olmuştur bu motora sonuçta zevk meselesi
harbiden on numara olmus angellar falan farlar şahane neyse masraf çok olmuştur bu motora sonuçta zevk meselesi
dostum motorun çok şık olmuş bir şey soracağım motorun üzerindeki yazıları nasıl sildin yoksa motoru komple boyadınmı
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
komple boyayacaksan eğer sende motorunu yazı önemli değil kazı veya zımparalaa baska yolu yok sonuçta boyayacaksın bir zararı olmaz kaportaya
bence motorunda çizik veya kırık olmadığı sürece motorunu boyama sen tertemiz motoru boyarsan her tarafını rezil gib olur hiç öyle bir hata yapma derim ama sen bilirsin yine
bizim burda sele altı yan grenajın tekini 50 ytl ye boyuyorlar yenisi zaten 32 ytl
bugun ön çamurluktaki abs yazısını söktüm ve yerine yazı yaptırdım.o kadarda zor sökülmüyo ya yazılar.elinize falcata tarzı bişey alıp sökebiliyosunuz
http://www.youtube.com/watch?v=6ympla-73KM telefon kaliteli çekim yapmadığı için çakar fazla belli olmuyo
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
sen baska türlü almıssın bunlar yukarı falan fazla çakmaz bendekiler 3. -4 . kata kadar çakıyor parklara taktıklarım yeterki karanlık olsun daha da çok çakıyor
boyanamak için bütün granajları baştan aldık ve üstündeki bütün yazıları zımparaladık çıkarttık normal araba boyası attık üzerine yapıştırmasız daha hoş oldu ama şu anda airbrush yaptırmaya gidicek motor arka koltuğun altındaki granajlara kurukafa resmi çizilicek
boyalar 200-250 ytl tuttu komple boyandı.motor eskiyceğine yeniden boya attım...yeni motorla alakası yok bu benm ilk ve tek göz ağrım gereğinden fazla bakıorum olayın parayla alakası yok
benim hs geçtiğimiz ay itibariyle yaklaşık 16.000 kmlik ömrü sonunda öldü! bildiğiniz öldü. bilmemkaçıncı kez beni otobanda yolda bırakarak motor komple değişmesi gerekiyormuş bitmiş yani.
kurtuldum ben de. 1750ye almıştım 2007de, bugüne kadar da her ay düzenli bakıma rağmen 8000 ytlye yakın masrafa neden oldu. bu motorlara 10.000 kmden sonra dikkat etmeniz gerekiyor. çok sıkıntı çıkarabiliyor.
en önemli sorun kayış, 2500 kmde bir mutlaka yenileyin.
diğer bir sorun da kendi lastikleri. sakın ola ASLA KENDİ LASTİKLERİYLE KULLANMAYIN paraya kıyın yeni düzgün lastik alın. yoksa yazın ilk virajdaki sulama fıskiyesinden yola sıçrayan iki damla su birikintilerinde bile kayıp düşer durursunuz =)
genel bir hesap yaptım bana 1,5 senede neleri değiştirttiğine dair:
- 7 kez kayış değişti
- 1 kez lastikler değişti
- 3 kez kilometre teli değişti
- 4 kez arka fren değişti
- 15 kez falan aynalar değişti, kazayla kolun değse ayna kırılıyor.
- 2 kez yan ayaklıklar değişti. 80 kiloluk bir arkadaşım binmeye çalışırken yan ayaklıklardan birini komple indirdi ilkinde aşağı plastik grenaj neticede.
- 3 kez ön grenaj yenilendi. ya far bağlantıları koptu, ya da ön grenajla şaseyi tutturan vidaları kırıldı
- 3 kez egzos patladı
- 2 kez debriyaj değişti
- 1 kez gidon bilyeleri yenilendi. kilitlemeye neden olup beni neredeyse öldürüyordu.
bana motosikleti öğreten korkunç bir motordur, onda ölmediysem yeni motorumu çok daha iyi kullanabileceğime inanıyorum =)
lütfen mondiallere dikkat edin, yanlış kullanımlarda gerçekten ölüm makinesi olabiliyorlar. hızları ve performansları marka olanlar gibi ama onun dışında hiç bir güvenlik ve yol tutuş kabiliyetleri yok. 80km hızdan sonra çok tehlikeli mondial scooterlar.
arkadaşım yanlışın var lütfen orijinallerine lastik demeyelim lastiklere hakaret olur valla resmen plastik yavv rs dede durum böyle tüm mondiallerde böyle
Buda Benim Motor Resimlerim
http://lostlife22.byethost13.com/Resimler/resim.html
ya benm motorumda bando kayış var ve ilk kayışından sora taktım ve 7000 km kullandım şimdi 9000de yeni kayış taktım gene aynısından(bando) ve performans olarak orjinal kayışından daha iyi bi performansı var....
Mondialler için distribütörün önerdiği kayış yenileme 4000kmde birdir. ama eğer günde 50kmden fazla gezen biriyseniz 2500den sonra yenilemeyi önerdim ben, keza benimki için ben 2000den sonra tırsıyordum hemen sarmaya başlıyordu kayış 100 km hızdan sonra.
öyle manyak gibi de kullanmadım, öyle olsaydı 16000 kmye varamadan ölürdüm zaten gayet ulaşım için normal seyirde kullandım hiç zorlamadan. ama dediğim gibi eğer sık ulaşım için kullanıyorsanız paraya kıyıp adam gibi bir motor almak en mantıklısı..
ben de orijinali dışında kayış kullandım bir kez. evet orijinalden daha iyi çekiş gücü veriyor. ama ömrünün garantisini bilmiyorum. benim servis motor debriyajına bakarken bu da nesi deyip 1000 km dolmadan onu da orijinaliyle değiştirmişti
[IMG][/IMG]kardeşim ben motoru 100km hızın altında fazla kullanmıorum gereğinden fazla zorluyorum ve bu kayışlar 7000 km yapıorum hiçte zorluk çekmiorum senin gittiğin servis para göz biri büyük ihtimalle o yüzdende senden para koparmak için yapıodur bunları.bando kayış alıp denersen anlarsın.oda olmassa senn motorunun debriyajında yada ağırlıık setinde bikaç problemin var demektir...
wallah 3ü 5i bilmem her şeyi zaman gösterecek ve ya olmus olayın muhabbetini yapmaya gerek yok değilmi ama :d
bugün yağı değiştirdim 12025 km su an insallah bu sekil arıza yapmadan beniyolda bırakmadan devam eder yola gerçi bu zamana kadarda ne bozuldu nede yolda bıraktı çok şükürr
motorun plakasını biraz yukarı aldım gerisini falçatayla plakanın alt hizasına göre kestim çamur fln atmıo o yönden sorun yaşamadım şu ana kadar..başka ne sormak istersin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)