150 hs nin iç panel fiyatını bilen varmı arkadaşlar.
150 hs nin iç panel fiyatını bilen varmı arkadaşlar.
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
mondialin sitede yazıyodu ama kaldırmışlar.iç panelin komplesinimi soruyosun??
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
arkadaşlar selam ben tam 1 yıldır mondial 150hs kullanıyorum ve sizleri izliyorum yeni kayıt oldum siteye ve bütün sorunları okudum fakat bunlar benim başıma hic gelmedi ama sizingibi cevremdeki 151rs 150hs lerin hepsinde aynı sorunu gördüm ve servis denilen sahtekarların eline düşmüşler benim motorun arzalarını sadece ben yaparım ark balatayı daha dün degiştim yagı herzaman kendim degişirim ve motorun kırılan parcalarını hep kendim degiştim
sizlere tavsiyem motorunuzu elinizden geldigince servislere vermeyin ve hava filtresini mutlaka 30 günde bir temizletin ve etrafına ufak ufak delikleracın
1HS2001A ON PANEL (KIRMIZI) 46,54
1HS2001D ON PANEL (MAVI) 46,54
1HS2001T ON PANEL (TURUNCU) 46,54
arkadaşlar ön panel fiyatı soruyordunuz araştırdım sizler için....
her zaman ve heryerde....
kayış çok önemli aşınmaya başladığı zman kopma tehlikesi var arkadaşlar dikkat derim scotter motosikletlerde ilk olarak aktarma organı kayış oluyor dikkatli olalım...
her zaman ve heryerde....
150 hs kullanan kimse yokmu arkadaşlarr yaaaa sustunuzz
her zaman ve heryerde....
evt kayış scooterlerde cok önemlidir.kopmasının genel sebebleri. motor sıcakken stop etmek.uzun süreli dolaşmak.aşırı yükle kalkmak.(2 yada daha fazla kişi binmek)kalkışı seri yapmak amaclı son gazvermek.(bu motorun ömrünüde yiyor.) debraj balatası bitikse kopar. kayışın kopmak üzere oldugunu nasıl anlarız? onuda resimle anlatacagım.
ANKARA MT
[/B] ACİLLLLL YARDIIMMMMMMM
MERHABA ARKADASLAR MOTORLARIN YAĞINI DEĞİŞTİRİRKEN NE MARKA YAĞ KULLANIYORSUNUZ ve kaç para ? bu yağların bi iyisi birde kötüsü varmıs doğrumu birde benim motor 6000 km oldu kayışın ömrü ne kadar dır değiştirmem lazımmı siz nelerr yaptınız
en önemli olarak benim bir sorunum var marsa basarken bazen tık yapıo ondan sonra alıyor bu teklemenin sebebi nedir akü falan zayıf değil akü mü bozuluyor acaba birine sordum mars motoru falan demek istedi ama o bozuk olsa hiç basmaz özellikle soğukken yapıyor bugünde yaptı basıyom tık yapıo ondan sonra çeviriyor lütfen yardımcı olun ?
sakın alma dostum asrın hatası ben burda gördüm göbeginden kopmus motor sakın mondial 150cc alırsın masraf cok oluyor scootur alma onu alacagına 100lük viteslionu yolda ve rampada eker ben bir kullanıcı olrak sana söylüyorum ben sana bi tavsiye
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
banarlı motor yağında sürekli olarak marka değiştirmemeni öneririm.
bir markanın katığı diğer markanın katığın yağ filmini bozabiliyor. yağın iyice süzülmediği durumlarda yağın özelliğini kaybetmesine neden olabiliyor.
yağ değişimi için sabah motor çalışmadan bütün yağ kartere inince boşaltıp o şekile yapman daha iyi olur. yağ markası olarak ben castrol 10 w 40 dan çok memnun kaldım fakat şu aralar yakınlarda bulamadığım için elf kullanıyorum. tam sentetik yağ kullandığımda biraz performans düşüşü oldu. sürekli olarak yarı sentetik kullanıyorum. ıslak karter debriyaj olmadığı için yarı sentetik kullanmanın bir zararı yok. aynı zamanda karter 0,6-0,7 lt kapasiteli olduğu için eksilen yağı kalanı ile ilerleyen km lerde ekliyorum.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
motorumu nerdeyse surekli 2 kişi kullanıyorum. 8 bın km oldu, servis hala kayışın acayip gergin diyor. ve dişleri de aşınmamış diyor. ama şunu da eklemeden edemiyorlar, kayış biraz şans işi. çapak olur başka bişey olur. lastik o devirde donerken hafif yarılmaya mağruz kaldığı anda dağılır dıyorlar. yani bunun kayışı değiştirip değiştirmemek le alakası yok aslında pek. kayışınızın neden koptuğunu mutlaka araştırınki, bir sonraki kayışınızında ömründen ömür çalmayasınız.
ben 1500 deyim şu an tıkır tıkır gidiyor 2 ay oldu hala masrafı çıkmadı bakalım
100 lük vitesli mi mondial 150 hs yi gececek yakın mesafelerde vitesli olduğu için geçer uzun yolda gelsin geçsin beni birde bayırda bir ölü o motorlar 100 lük vitesli dediklerin gelsin bayırda geçsin beni
o ortadan kopma muhabbetide mondialllerin hiç birinde olmadı asya motorlarda oldu bizim bi tanıdığından oldu ordan biliyorum
arkadaslar youtube den 150hs nin videosunu buldum eleman ibreyi en sona dayıyo.ne kadar doru bilmiyorum.ama saglam basıyo.ibreyi sona dayayan oldumu bugune kadar\
http://www.youtube.com/watch?v=GZWUKMV-Wwc
[B][U]The Bodyguard & The Punisher[/U][/B]
[I][U]Galatasaray Sk. 1905 Uefa & Süper Cup Champion[/U][/I]
ibre dogrumu bilmiyorum ama ben de ibreyi en sonra dayadım.dikkat ettiyseniz 120 den sonra hızlanma az ama ibre bir anda 140 bile geciyor. yani ibre bozuk ..
ANKARA MT
emre kardeş telefonun kapalı.seni aradım.neyse bunu okuyosan beni bi ara kardeş.haftasonu bi eğmir yapalım.iki arkadaş daha var onlarda gelir galiba.
ok ara bak
unutma oyun bitince vezirde piyonda aynı kutuya konur:bounce:
arkadaşlar yarından itibaren keeway superlight 150'im oluyor 150 hs'em tam bir sene takıldı benle 9000 km ye yaklaşıyor satıyorum 1.300 ytl ye ilgilenenler varsa mail atsınlar motorun tüm bakımları yapılı üzerinde abarth egzost var org egzostuda vereceğim arkasında çantası var brandası var mail adresim ilkerozcan@ttnet.net.tr herkese iyi sürüşler diliyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)