Arkadaşlar ilk motorum olacak r 25 ile aranıza katıldım. Henüz elime geçmedi. Bekliyorum. Forumu okuyordum ancak yazmak bugune nasipmiş
Arkadaşlar ilk motorum olacak r 25 ile aranıza katıldım. Henüz elime geçmedi. Bekliyorum. Forumu okuyordum ancak yazmak bugune nasipmiş
Parçaları bayi üzeirnden dağıtıyorlar, o yüzden bayiden alacaksınız parçaları. Parça 400 olursa işçilik tahminen 100 - 120 isterler diye tahmin ediyorum ama tabi bu değişken bir tahmin. En kötü kendiniz de değiştrebilirsniz. O parçayı değiştirmek için bi alyan takımı ve bir de yıldız tornavida gerekiyor, sadece eskiyi sökerken dikkatli sökmek gerek.
http://s33.postimg.org/xhw0x320f/20160414_172844.jpg
http://s33.postimg.org/xhw0x320f/20160414_172844.jpg
parça fiyati merak edenler için bilgi olsun.
Arkadaşlar merhaba.Bu motoru nasıl satın alacaz fikri olan var mı ? İstanbulda yaşıyorum batı tarafında Edirne,Çanakkale,Tekirdağ diğer taraftanda Kocaeli,Sakarya,Bursaya kadar tüm yamaha bayilerini telefonla aradım ellerinde matt gri yada mavi renkli R25 yok .Nezaman geleceği belli değil ve sırada çok insan varmış.İstanbulda bir bayiiye 500tl kapora verip gelicek olan mavi r 25 e talip oldum onunda üzerinden 2 hafta geçti.Benim asıl gönlümde olan matt gri modeli ama aradığım neredeyse tüm bayiler matt griyi hiç boşuna beklemeyin gelmez şeklinde açıklamalar yapıyorlar.Neyse maviside çok iyi ama asıl gönlümde olan mattgriydi.Bunun yanında kırmızı beyaz rengi her bayide var o renkte bana çok çekici gelmedi açıkçası.Neden bukadar çok motosiklet kıtılığı var acaba bilen birisi varmı ?
Geçen sezon yaptıkları hatanın aynısını yaptılar çünkü. Hiçbir şekilde piyasa ve müşteri analizi yapmadılar. Kırmızı beyaz kesin daha çok satar diye kendilerince düşünüp ona göre yolladılar yeni motorları. Daha bu senenin başında Yamaha Türkiye nin başındaki adamın üzgün konuşması geldi de gözümün önüne. Güya çok üzgünmüş. Doğru strateji yapsalarmış geçen sene daha çok motor satarlarmış. E bu sene yapsaydın o zaman stratejini...
Motoru alalı henüz iki hafta oldu arada zincirden ses geliyor şıkır şıkır diye yağladığım zaman geçiyor sizce bunun sebebi ne olabilir.
R25 kullanicilarinin sosyal medyada paylastiklari resimlere ve trafikte gördüklerime bakiyorumda birçoğu yürek yemiş , tshirt spor ayakkabı kot ve hatta bazıları kasksiz kullanıyor. Inanilmaz.
Hocam bunu motosiklete bağlamak doğru olmaz. Biz motosiklete bakmadan üstündekine bakarak "Apaçi cemiyeti" diyoruz
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------
Merhabalar Arkadaşlar,
Öncelikle diyeyim bunu en doğru düşüncelerle uzun bir şekilde kendi gözümden R25'i görerek 0 KM ile 1000 bakımından sonraki gün (bugün) yaşadığım tecrübeleri ve hisleri anlatmaya çalışacağım. Uzun olacak ve sürç-ü lisan ettiysem şimdiden affola
Motosikleti ilk trafiğe çıkardığımda (tüm ekipmanlar, plaka ve ruhsat vs dahil) bana her zamanki motosiklet hissini veriyordu. İş yerinden çıktım ve ilk trafiğe girdim. Videolardan izlediğim kadarıyla 7000 d/d'ye kesici ışığını ayarlayıp ne olur ne olmaz diye yola çıktım.
Motosikletimi park ayağından kaldırdım ve 1 dk bekledim yağ tabana oturdu ve motosikletin ilk marşına bastığımda heyecandan bayılacak gibiydim Marşa bastım ve çalıştırdım. Ofiste başımda bekleyen iş arkadaşlarım vs. benimle beraber heyecanlıydılar. Hararet işareti 2. seviyeye geldiğinde ise yola çıktım. Yamaha'nın hissini ve tadını tekrardan güvenli bir şekilde almaya başlıyordum ve bu beni ayrıca heyecanlandırıyordu.
Eve gidiş için İstanbul Fındıkzade'den Sefaköy'e kadar 15 km'lik bir yol (keyif) beni bekliyordu. Yola çıktım 1 - 2 vitese kadar herşey normaldi 3. vitese attığımda o uğultuya mest olmuştum (zevkten dört köşe oldum resmen) aynı sesi 4. viteste de verince hızım düşük olsa da hızlandıkça ayrı bir keyif alıyordum. Birde 5 viteste tam olmasa da 6 viteste gazı bıraktıktan sonra 4000 d/d den aşağı düşerken o çıkarttığı uçak iniş sesi (BİREBİR AYNI DESEM YALAN OLMAZ) ise beni orgaz.. neyse anladınız siz O derece bir şey ediyordu yani
Anlatım Tarzım tam olarak bu sanırım
İlk 200 KM 6000 d/d yi hiç bir şekilde geçmedim, 201 KM'den sonra 7000 d/d civarlarına kadar çıkıp motosikletin keyfini çıkarıyordum. O kadar heyecanlandırıyordu ki beni sabah olsa motosikletle işe gitsem, akşam olsa motosikletle eve dönüp gezsem diye ilk 700 KM'ye kadar bu heyecanla bindim. İnanın aldığım keyif tarif edilemez...
800 KM'ye kadar motosikletimde hiç bir şey yoktu ve sürüşte inanılmaz keyif alarak virajları ve normal sürüşleri gerçekleştiriyordum. 800 KM'den sonra sanki motosiklette bir boğulma hissettim sanki git gide güçten düşecekmiş hissine giriyordum. Ne olursa olsun 800 KM ile 1000 KM arasında olan o gaz yememe gibi olan his, ilerleyen zamanlarda da böyle git gide düşecek performans gibi bir algı oluşmuştu beynimde. Keşke 1000 KM olsa da bir şu durumu geçsem diye az beklemedim... Benim için bu his kötüye yönelik olsa da tarif edilemeyecek bir burukluk hissi olmuştu...
Bugün Yamaha Kardeşler motosiklete gittim. 1000 bakımına motosikleti 1060 KM'de götürdüm. Motosikleti verdim ve 1 saat sonra aldım. İçimde istemsiz fırtınalar kopuyordu. Yamaha Kardeşler motosiklete gelirsek şu zamana kadar özel servis, yuki servisi, 2 farklı honda servisine gittim benzer bir şey bekliyordum ama inanılmaz yanıldım desem yeridir. Güleryüz, ilgi ve alaka, motosikletimi yıkamaları, bakımı gerçekleştiren ustanın güleryüzlü tavsiyeleri ve hoş karşılayışları inanılmaz şaşırttı ve sevindirdi beni. Buradan yazımı okuyorlarsa tekrar tekrar teşekkür ederim.
Motosikletime bindim ve tekrardan devir ayarı ışığı için ibreyi 8500 d/d alanına çektim (ikaz ışığı o devirde yansın ki 600 KM daha nizami şekilde kullanayım diye.) ve motosikleti çalıştırdım.
100 metre sürdüm ve inanırmısınız motosikletten indim, plakaya, şasi numarasına bile baktım (ulan bu benim motorum mu? nasıl böyle bir şey oldu) ve şaşkınlıkla motosiklete bakıyordum. İnanırmısınız arkadaşlar sanki çin malı motosiklet vermişimde bana süper kalite bir motosiklet vermişler gibi resmen inanamadım bir bakım bu kadar mı değiştirir ve performansını üst düzeye çıkarır bir motosikletin. Arada diyorum 1600 d/d var sadece bu kadar mı fark ettirir dedim ve emin olun arkadaşlar o kadar fark ettiriyor.
7000 d/d yi geçip 2 - 3 - 4 - 5 - 6 viteslerde motosiklet resmen çıldırıyor. Aynı alttaki sahne gibi oluyor yani
https://youtu.be/ekWJfnPGCXc?t=1m27s 1 Dakika 27 saniyeden sonra bakın
Hızlanması, gaz yemesi, fırlaması, o çıkardığı ses resmen beni mest ediyordu. Şuan yarın olsa da işe gitsem diye bekliyorum yemin ederim Şuana kadar hissettiklerim bunlar. Bu motosiklet adamı kara sevdaya düşürür, gözünü kör bırakır vallahi
Hocam vallaha iştahımı kabarttın ben daha 100 km'deyim.
R25 im olduğu için sadece onu kullanan arkadaşlara odaklandım. Senin dediğinede kesinlikle katılıyorum. Motor marka model ile ilgili deil , tamamen zihniyet. Bu arada çok guzel anlatmışsın hislerini. Ben 3000 km deyim , 13k 14k devirlerdeki hızlanma ve ses çok daha güzel. Bu arada 7k ve altindaki motor sesininde ayrı bir guzelligi var diye düşünüyorum.
Motosiklet kara sevda gibidir, kör bırakır!
motor 7000 den sonra kafayı sıyırıyo 7000 üstü 1,2,3,4,5,6 yapınca yüzde istemsiz acayip bir sırıtma meydana geliyo fena birşey allah herkese kazasız belasız sürüşler nasip etsin
Bende 1000 kmye geldim sayılır bakıma sokucam, 7000 i hiç geçmedim çok merak ediyorum bakalım nasıl olucak. Fazla abartmayın da beklentimiz yükselmesin
aynaları katlayınca ayarı bozulan tipten mi ? yoksa bozulmadan devam mı ediyor?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)