Merhaba;
Artçılı sürüşte sorun yaşıyorum. Amortisör ayarları ile oynamadım. Yollardaki ufak bir çıkıntıyı bile artçı hissediyor. Amortisör ayarını nasıl yapmalıyım yada yapmamılıyım
Merhaba;
Artçılı sürüşte sorun yaşıyorum. Amortisör ayarları ile oynamadım. Yollardaki ufak bir çıkıntıyı bile artçı hissediyor. Amortisör ayarını nasıl yapmalıyım yada yapmamılıyım
Üzerinde yamaha yazıyor diye japon demeyin bu makinaya ltf.
Fabrika çıkışı lastiklerini bile söküp irc takıp Tr ye pazarlayan bir zihniyetin ürünü için bizde sıraya giriliyor
Adamlar bizi bizden çok çözmüş.Kek,helva,salatalık çok sevdiğimizi biliyorlar.
Bu arada 25-30binli km lerden sonra motorun performansını merak ediyoruz.Endonezyalı ve malezyalı arkadaşların dediği gibi yüksek masraflı şanzuman ve motor sıkıntıları bizde inşallah başgöstermez.
Hocam şimdi polemik yaratmak gibi olmasın ama Japon demeyeceğiz de ne diyeceğiz yani?
Japon markası diyoruz zaten japonya üretimi demiyoruz. O zaman YBR çinli, KTM duke hintli, honda CBR250R ise taylandlı veya hintli mi oluyor?
Lütfen hocam herşeyi eleştireceğiz diye bir kaide yok. Üretim yeri japonya olmayan japon marka ve modellerini aforoz mu edelim şimdi?
250cc ve altı halis muhlis Japonya üretimi olan kaç motor kaldı ki?
Fiyatını eleştirmenize katılıyorum şuanki satış fiyatı kol gibi. 13500TL hadi bir nebze kabul edilebilirdi, şu anki fiyat çok ama çok fazla.
Parça fiyatlarına yaptıkları zam ise terbiye sınırlarını aşan boyutta. Yapılan tek kelimeyle terbiyesizlik.
Motorunun dayanıklılığıyla ilgili konuşmak için ise erken. Yeni çıkan, farklı krank bağlantı açısına sahip 36 bg çift silindir motor var karşımızda ve çok yüksek devir çevirebiliyor. 40-50 bin km lerde ne olacağını hep beraber göreceğiz.
Şahsım adıma konuşayım,Bence düzgün kullanılıp, bakım aralıkları aksatılmadığı sürece sorun verecek bir yapıda durmuyor. 13 - 14 bin km devirmiş tanıdıklarım var maşallah hala saat gibi çalışıyor motorları, performansları ise ilk günkü kadar iyi.
Ancak dediğim gibi, zamanla km ler 30-40 bin leri buldukça daha net göreceğiz durumu.
.
Birinci resimdeki pek iyi gibi gelmedi özelliklerinde delikli yapısı nedeniyle hava alır falan demiş bence yağmurda geçirir bide sanırım miflonlu deil bence miflonlu tercih et derim ikinci iyi gibi bende onu düşünüyorum m-L hangisi olur onu bilemedim bide 2mm mi 4mm mi alsam kararsız kaldım
Totemons "haklısınız, ben yanlış düşündüm" diyebilme erdemini gösterdiğiniz için tebrik ederim, zira ülkemizde zor bulunan bir nitelik
Bütçesi yeten herkese başlangıç motosikletini sıfır almayı öneririm. Gözlerim görmeseydi keşke "reyzing aldık nasıl olsa" diye devir ibresini sonuna getirmeden vites atmayan hanzoları, 5bin km. olmadan debriya balatası bitiren sözüm ona titiz kullanıcıları.
Hep örnekliyorum nazarım değmez inşallah forumdan deneyimli bir arkadaşımın ilk sahibi olduğu ve 30bini devirdiği bir Cbr var, ben yeni kasa dahil ona yakın Cbr sürdüm öyle farklı bir makineye binmedim.
Keşke teknik bilgimiz yetse de grenajı parlayan her motora "oo temizmiş ya" demesek.
Estağfurullah hocam, mahcup olacak bir durum yok, anlayışınız için ben teşekkür ederim, tartışa tartışa doğrulara ulaşacağız. Aslında bende çok isterim her markanın kendi ülkesinde üretilmesini, ancak global dünyada üretim maliyetlerini düşürmek için büyük markalar ister istemez iş gücü ucuz olan ülkelere kayıyorlar.
Kurulan fabrikalar tüm aşamalarında marka standart ve kalite şartlarını karşıladığı sürece büyük bir sorun yaşanacağını sanmıyorum.
Maalesef bende karşılaşıyorum böyle kişilerle hocam. Daha vites değiştirmesini bilmeyenden 7bin devirde bağırta bağırta motora ilk hareketi vermeye çalışıp sonra baskı balata hemen bitti diyene kadar. Servise gidince genç bir arkadaşla karşılaştım, aramızda şu diyalog geçti :
- abi benim R25 çok yakıyor (5-6lt arası), seninki nasıl?
- Benim ortalamam 3,9lt , sen motoru devirli mi kullanıyorsun?
- (sırıtarak) devir kesiciye girmeden vites yükseltmiyorum ki abi, o çıkan sese hasta oluyorum
Yorumu sizlere bırakıyorum...
Birde rodajı itina ile yaptım diyenler var. Rodaj nedir? nasıl yaptın rodajını diyorum? Motor sağır kalmasın diye ilk 500km tapagaz kullanacaksın abi bende öyle yaptım ciğerini açtım aletin süper gidiyor şimdi diyor, güler misin ağlar mısın?
Sonra da 2. el yüksek km racing kolay kolay alınmaz bizim ülkede deyince kızıyorlar bana
Beyler internette r25 kaplayanlar görüyorumki sayılarıda oldukça fazla. Göze de hitap ediyor açıkçası
Aramızda deneyen varmı ?
Hocam mat siyah yerlerini parlak siyah diğer kalan kisimlari ise seffaf kaplama yapma planim var sebebi ise mat plastik gayet kalitesiz yani biraz guneste durma veya kucuk dokunuslarla ciziklere merhaba dedirtecek bi yapısı var,
Bir sey merak ediyorum yağını degistirenler 2.4L yag kapasitesi var motul yağ alicam da 2.4L nasil olacak bilgisi olan varsa paylasabilir mi?
selam ihtiyacı olan var ise
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...3854707/detay/
Merhaba Arkadaşlar ,
lastiklerimi değiştirmek istiyorum, okuduğum kadarı ile Diablo Rosso genel tercih olmuş. İstanbul Avrupa yakasında bildiğiniz güvenilir ve uygun yer var mı ?
Motoru götürüp orada mı değiştireyim ? Yani lastik takıldıktan sonra balans ayarı vs çok elzem midir ya da acilen mi yapmak gerekir ?
İkinci alternatif olarak , motorumun olduğu yere lastiği getirip yerinde değiştiren ve kullanıma hazır halde teslim eden tanıdığınız servis , firma , lastikçi vb. var mı ?
Teşekkürler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------
İstanbul'da 5-6 yeri aradım stokta kalmamış , geldiği gibi gidiyor dediler. AEA 'ya bir selam buradan
İzmir'den sipariş ettim. motolastik.com diye bir siteden , telefondaki beyefendinin ifadesine göre bugün 14:00 e kadar verilen sipariş yarın kurye firmasının şubesinde olurmuş. Bir aksilik çıkmazsa yarın ya da cumartesi teslim alacağım, merak eden olursa kargo ücreti 19,90 TL , Lastik takım olarak da 802 TL KK na 4 taksit ile kargo dahil 865 TL oldu.
Arkadaşlar merhaba,
Ben de inşallah R25 alıcam, para biriktiriyorum.
Beyler bi sorum olacak. Ben özel plaka istiyorum. Ama öyle 34 Ali Akar 243 şeklinde değil. Harfleri kendim seçeceğim.
34 RTC 01 istiyorum. Nasıl yapabilirim bunu?
Yamaha R25 için gün sayıyorum...
arkadaslar arkaya plakalik takarken led sinyal taktim simdi ne ön ne arka sinyal yaniyor.orijinalleri taktim tekrar yine ayni ön arka yanmiyor.
problem neden olabilir? led sinyal takan varmi hic?
İstanbulda daha önce RTC li bir plaka çıkmışsa 01 alamazsın büyük ihtimal alınmıştır. Ayrıca istanbulda toplam 99 adet 34 RTC XX (xx değişkeni = 01,02,.....,99) plaka basılabilir.
Yani bugüne kadar senden önce 99 kişiye plaka çıktıysa artık o plakadan çıkartamazsın.
Bu bahsettiğim işin detayıydı. Gelelim sorunun cevabına:
Trafik tescil işlemleri için bağlı olduğun ilçenin trafik tescil bürosu olur oraya gider, özel plaka istediğini söylersin, normalden biraz fazla para verirsin (çay çorba parası diyelim) , eğer istediğin plaka müsaitse (yukarıda nasıl sistemin işlediğini ve müsait olup olmayacağını açıkladım) alırsın.
Hatta hiçbiriyle uğraşma, sıfır motor alırken plaka ruhsat ile uğraşan muameleciler var. Ona dersin bu plakayı istiyorum diye. Tüm işlemlerini halleder seni imza atmaya çağırır sadece.
Led sinyal takmadım hocam ancak kabloları doğru bağladığından emin misin? Eğer eminsen belki sigortaya bağlı bir sorundur.Sigortalardan biri yanmış olabilir, Sigortaları bir kontrol et derim. Benimki sadece bir tahmin, daha tecrübeli arkadaşlar elbet yardımcı olacaklardır.
Benim motorun saati nedense geri kalıyor.
Yazında yaşamıştım aynı sorunu. 2dk geriden geliyo meret.
Yaza kadar bi 15-20 dk olacak sanırım :D
Herkese slm 2015 model nisan ayinda aldigim motorun 5000 bakiminda servis aku biraz yetersiz sarz edilmesi gerek toparlamazsa degiscek dedi ana aku garantisi 1 ay mis bu dogrumu yasayan varmi akunun garantisi normal arclarda fln 2 yil degilmiydi 1 ay da neymis anlamadim
Arkadaşlar xenon far uygulaması yaptık merak edenler için resim atıyorum. Ve motosikletimin ön amartsörlerini 6 cm indirdik bu işlem deneme amaçlıydı 1 haftadır böyle kullanıyorum. Merak edenler için konforunda biraz oynama oldu ama ciddi bi oynama değil bu tümsekte bi sorun olmuyor ama çukura girdiğim zaman bazen vurabiliyor. Düz yolda veya hafif bozuk yolda konfor bakımından herhangi bi oynama olmadı orjinal gibi fakat dediğim gibi çukurlarda sorun oluyor özelliklede artçı varken Yarın 3 cm yukarı kaldıracam tekrar
merhaba arkadaşlar ve yousuffer .
bende xmax var ve az evvel motolandi aradım senin bu yazdığını görünce. 22 temmuzda yazmışsın bu yazıyı.
bugun 6 ekım .
motolandi aradım yamalube den başka yok bende yağ dedi ve 106 lira dedi iki litresine . ben bunu kızıltoprak ersoy motorda iki litre yamalubeyi 80 tl ye alıyorum.ünal beyle görüstüm motoland de üslub olarak çok iyi değildi açıkçası . bu yamaha servis ve satışın hepsi bu şekilde galiba
you can go fast but ı can go anywhere.(onroad-offroad-everywhere!)
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)