Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mayıs 2015, 16:14
#1741
16 buldu bende baslangic icin iyi secim bmmde ilk motorum vites degistirme lambasi yeni baslayanlar icin guzel bir ozellik
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
O zaman en iyi secenek motolizin sundugu korumaa takozu dogrumudur
Reklamlar
-
08 Mayıs 2015, 17:00
#1742
Şöyle baktımda sayfalara genelde hep mavi.. Siyahında asaleti var ama kirleniyor diyorlar çok çabuk.. Birde yeni başlayanlar için irc lastikler çok tehlikeli diyorlar virajda direk kayıyormuş.. Öncelik o zaman kask mont lastik demi ?
-
08 Mayıs 2015, 17:30
#1743
Öncelik full ekipman ve lastik arkadaşlar. Baslangic icin asla ama asla olmaz. 125cc ile başlıyıp buna geçin rahat edin.
-
08 Mayıs 2015, 18:57
#1744
Beyler benim koruma takozlarım geldi ve montajını kendim yaptım. detaylıca buraya yazmak zor olur diye farklı bir başlık açtım ve montajını resimli anlattım.
Takozun markası Pro nix. Motoliz.com dan aldım.
umarım işinize yarar. Buyrun link de şu : http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post3613982
-
08 Mayıs 2015, 19:27
#1745
Super paylasim tesekkurler
-
08 Mayıs 2015, 19:34
#1746
Aynı marka koruma takozundan ben de aldım, dün taktırdım. Çok kaliteli duruyor, beğendim.
Süleyman sana bir şey soracağım, motora tepeden baktığında sağ taraftaki takoz soldakine göre daha dışarıda duruyor mu?
-
08 Mayıs 2015, 20:10
#1747
Espaniole hocam açıkçası dediğin gibi üstten dikkatli hiç bakmadım. Ama söylediğin doğru olabilir. Takozları yanyana koyunca boyları eşitti ama bağlandığı yerler grenaja göre simetrik değil sanki. Sanırım sağ taraftaki civata yuvası biraz daha grenaja yakın olabilir. Yarın üstten bakıp sonucu yazarım hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
FrekansR25 adlı üyeden alıntı
Super paylasim tesekkurler
Rica ederim hocam.
-
08 Mayıs 2015, 20:13
#1748
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Espaniole hocam açıkçası dediğin gibi üstten dikkatli hiç bakmadım. Ama söylediğin doğru olabilir. Takozları yanyana koyunca boyları eşitti ama bağlandığı yerler grenaja göre simetrik değil sanki. Sanırım sağ taraftaki civata yuvası biraz daha grenaja yakın olabilir. Yarın üstten bakıp sonucu yazarım hocam
Sağ tarafta ki grenaj dışarıya doğru çıkık sol tarafa göre.Çünkü sağ taraftan egzoz borusu geçer.Bendede öyle.
Birde motor bloğunun çoğu sağ tarafta oluyor motorun hava alması içinde olabilir.
-
08 Mayıs 2015, 20:24
#1749
Bilgilendirme için sağolasın yiğit hocam. Takoz boyları eşitti. montaj sonrası bir takozun biraz daha uzun gibi durması doğal o zaman.
-
08 Mayıs 2015, 21:34
#1750
SuleymanE adlı üyeden alıntı
Bilgilendirme için sağolasın yiğit hocam. Takoz boyları eşitti. montaj sonrası bir takozun biraz daha uzun gibi durması doğal o zaman.
Rica ederim.Aynen normal bir şey bana da tuhaf geldi benim motorda ilk başta sağ grenajın çıkık olması egzoz borusu eritir plastiği yoksa birde bloğun hava alması gerekiyor ondan.
-
09 Mayıs 2015, 00:14
#1751
R25 grenajları baştan aşağı sökmek konusunda tecrübesi olan var mı? (Modifiye deneyeceğim)
-
09 Mayıs 2015, 00:51
#1752
Arkadaşlar 30 dk önce garaja giderken hafif bayır inerken pat diye bi ses geldi 2 inci vitesdeyken, 10 metre otede durdum yerde cam kırıkları vardı kilometre 992/ %70 75 zorladım motoru bu akşam 140 130 gördüm, boşta çalışıyor 1 e attıgında duruyor + boştayken yağ işaretimi su işaretimi öyle bir şey çıkıyor anlamadım ya yardımcı olurmusunuz yarın sabahda kardeşler yamahaya randevu almıştım rodaj için :(
-
09 Mayıs 2015, 05:06
#1753
aykmalk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 30 dk önce garaja giderken hafif bayır inerken pat diye bi ses geldi 2 inci vitesdeyken, 10 metre otede durdum yerde cam kırıkları vardı kilometre 992/ %70 75 zorladım motoru bu akşam 140 130 gördüm, boşta çalışıyor 1 e attıgında duruyor + boştayken yağ işaretimi su işaretimi öyle bir şey çıkıyor anlamadım ya yardımcı olurmusunuz yarın sabahda kardeşler yamahaya randevu almıştım rodaj için :(
Sanırım yan sehpa musurunuz sıkıntı çıkardı.
-
09 Mayıs 2015, 07:43
#1754
arkadaslar merhaba r25 ile top speed denemesi yapan oldumu aranizda yani son hiz olarak kac yaptiniz nekadar hiza ulastiniz
-
09 Mayıs 2015, 08:55
#1755
Bitane yerli Apaçi kardeşimiz rodajdaki makineye top Speed denemesi yapmıştı bayada heyecanlı anlatmıştı YouTube de videosu var, hiz olarak 179 yapmıştı. Rodaji düzgün yapıp denese 180 ni az bir miktar geçebilirdi.
-
09 Mayıs 2015, 11:18
#1756
dekmanci adlı üyeden alıntı
arkadaslar merhaba r25 ile top speed denemesi yapan oldumu aranizda yani son hiz olarak kac yaptiniz nekadar hiza ulastiniz
187 ki gazı kapadım 190'a kadar çıkabiliceğini düşünmekteyim.
-
09 Mayıs 2015, 11:38
#1757
yokuş aşşağıya 196 da 70 kilo arkadaşım kesiciye girdi. ben 1.82 85 kiloyum 189 da kaldı makina. Km 1850 bu arada motorumun.
-
09 Mayıs 2015, 16:18
#1758
FrekansR25 adlı üyeden alıntı
16 buldu bende baslangic icin iyi secim bmmde ilk motorum vites degistirme lambasi yeni baslayanlar icin guzel bir ozellik
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
O zaman en iyi secenek motolizin sundugu korumaa takozu dogrumudur
Hocam ilk vitesli motorunuz mu?
-
09 Mayıs 2015, 16:48
#1759
dekmanci adlı üyeden alıntı
arkadaslar merhaba r25 ile top speed denemesi yapan oldumu aranizda yani son hiz olarak kac yaptiniz nekadar hiza ulastiniz
Düz Yol Rüzgara karşı 173
Düz yol rüzgarsız hava 180 -183
Bayır aşağı 196 197 de kesiciye giriyor.
Motor 2300 Km'de. Rodaj kurallara uygun yapıldı.
Boy 1,71 Ağırlığım ise 68 Kg.
-
10 Mayıs 2015, 11:39
#1760
https://www.youtube.com/watch?v=H7VNdEqgtJE şu tarz küçük bir çalışma yaptık, yorumlarınızı bekliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)