Brooklynn Kardeş asıl sen alınma şaka yapalım dedik. Ama kendimle ilgili yazdıklarım şaka değil harbiden hız merakım yok.
Brooklynn Kardeş asıl sen alınma şaka yapalım dedik. Ama kendimle ilgili yazdıklarım şaka değil harbiden hız merakım yok.
O video'yu bayağı izledim hocam da işte alışacağız inşallah. Yüksek viteste düşük devirde stop edersem 10-15 km le düşerim diye korkuyorum. Bir de ışıklarda bulunduğunuz vites yüksek olsa dahi zaman varsa debriyaja basıp, o viteste durup bulunduğumuz yerde 1 e düşerek kalkış yapmak mı daha iyi yoksa ışıklara gelirken henüz durmadan 1 e düşüp o şekilde beklemek mi? Bir de aynalar çok problem ya yanımdan scooter çıktı sola geçerken aynada hiçbirşey yoktu neyseki sesden fark ettim tekrar sağa konumlandım. Ayna başlığı yukarı aşağı oynamıyor gibi el yordamıyla nasıl ayarlamak gerekir bu işi?
Her sart ve kosulda suruse konsantre ol kardesim.Vites meselesi otonom bir hale gelene kadar durman gereken yerde direk dur vitesi oldugun yerde dusurebilirsin.Konsantrasyonun bozulursa frenajini ve kontrolunu kaybedebilirsin.
Yuksek viteste motoru stop ettirmek dusmeye neden olmaz.Zaten vites yuksek oldugu icin kompresyona motor girmez sadece yavaslar.Alisana kadar once durup sonra vitesi oldugu yerde bire alip kalkip tejrar devam edin.
Bende buraya kendi yorumu mu ekliyeyim. almayi dusunen arkadaslar bunu da okusun.
R25 ten once cbr 250r kullaniyodum. Misalen konusmuyorum yani. Cbr 250r ile r25 yan yana calistirdiginizda r25 in rolanti de ki sesi bile cbr in sesini bastırıyor. Yola ciktiginizda da bu durum değişmiyor. Cbr tır tır yaparken r25 gür gür ediyor. Ses olarak Cbr eger 250 likse r25 400-500 cc gibi hissettiriyor. Altinizda daha büyük bir motor varmış gibi bir his veriyor = daha fazla keyif.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
Arka lastikler;
Cbr125r-yzf r125-ninja250r-ninja250sl = 130 mm
Cbr250r-ninja300-r25 = 140 mm
hyo gt250r- ktm rc200 = 150 mm
rakipler ortada , siz neye göre ince diyorsunuz merak ettim?
My bike, my world, my rules. . .
CBR 500R var bende
R25 ile alakalı insanların kişisel yorumlarına neden kızıldığına anlam veremiyorum. Buyrun bu da benim durumum ve yorumum:
Bugün R25 için ödeme yapmaya gideceğim. Bazılarınız çıkar çıkmaz 250sl aldığımı biliyor. Ikinci bir motosiklet daha alacaktım Israrla rc200 almak istememe rağmen eşim siyah r25 istedi. Ayak üstü kendi motorum ile yan yana getirip baktığımda ninja daha yakışıklı gözüktü Gözüme. Ama bu ZEVKLER VE RENKLER TARTIŞILAMAZ durumundan ibaret. Eşim çok beğendi. Şimdi burada mevzu sadece duruş ve görünüş. Teknik kıyas yapmıyoruz biri çift silindir biri tek. Ninjanın yeşili bana cazip gelir Ceyda Hanım'a r25 in sadeliği hoş geldi. Eşim motoru çok beğendiği için bana daha sempatik gelmiyor r25 zaten r25 dediğinde ilk lafım mavisine hayatta para vermem oldu, o da Allahtan siyahını beğenmiş.
Neyse aramızda geçen sohbeti anlatacak değilim. Madem o r25 istedi kıracak halim yok. Alıyorum ve hatta aynı hızla lastik siparişinize vereceğim Rosso taktıracağım. Yaklaşık maliyeti 16 ya yaklaşacak. Akro egzoz siparişimi 2 ye çıkaracak olmama bile takılmadım Lakin almama rağmen halen ninja daha sevimli gözüküyor benim için. Renkleri duruşu cıvıl cıvıl oluşu daha cazip geliyor.
Kısacası ben ninjayı severim, eşim r25, en samimi arkadaşlarımdan biri ise vespa dan başka motor beğenmez (hatta bizim bile halen Başımızın etini yiyor almayın ninjayıda satın 2 tane vespa alın diye). Kişisel tercih bu Eleştiriye açık değil.
Görüntü kişisel tercih olabilir, lakin teknik veriler ve performans kesinlikle zevke ve kişisel tercihe girmez
Amerika'yı yeniden keşfetmiş gibi belirtmene gerek bunu. Bak yukarıda ben zaten bunu belirtmişim.
Biraz daha dikkatli olarak okuduğunuzu anlamaya çalışın lütfen.
Teknik veri kısmı ise o da zevkle alakalı. Bana çok keyifli gelen bir Sürüş ve teknik veriler bir Başkasına fazla veya yetersiz gelebilir. Bu beklenti ile alakalı.
Maksadımız tartışmak mı yoksa farklı bakış açılarını gözlemlemek mi? Önce bunun kararını vermek gerekiyor foruma girerken.
Nedense bu tartismalar bu sinifta motosikletler icin oluyor.Herkesin motoru kendine guzel.Benim motorum seninkinden daha iyi yaklasimi cig ve rahatsiz edici bir yaklasimdir.Nihayetinde bu imkan meselesidir bazi arkadaslar 3 bin lirayi denk getirip iyi kotu bi motisiklet almak icin cabalarken bazilari 40 bin liraya BMW alir.
Guzellik gorecedir her insan baska baskamotosikleti begenir.
Yalniz sunu belirteyim arkadaslar enduro yada choper motorlarin forumlarindaki kaliteli sohbet ve iletisim maalesef buralarda olamiyor.
Hep bu motor en iyisi soyle iyi boyle iyi muhabbetleri donuyor.
Eminimki 250 gtr hyosung kulanicisi bikac kisi diyodurki R25 ciliz oda makinemi Hyo en gosterisli makine.Buyur burdan yak adamin algi kanali kapali Hyosung ile R25 i kiyasliyor.Bana gore bunun akil ve mantikla bagdasan yeri yok ama adam ona takilmis.
Diyecegim o ki.Bu kadar sig meseleler uzerinde forumun donmesi bilgi paylasimini torpuluyor.
Birde su bakinda 600 luk saniyorlar kompleksinde siyrilin artik.Bu motorkar 250 lik 600 luk istiyosan git 600 luk al cakma 600 sahibi olma.
Bu kompleks ve ego nedeniyle maalesef ben dahil bu camiada olan motosiklet severler bu Ss motosikletlerden soguyoruz.
genç kardeşlerimizin ayırabildiği bütçeler kısıtlı olduğundan biraz kendini ispatlama, aldığı ürünü övme ve onaylanma ihtiyaçlarından kaynaklanıyor. yaşı ilerleyen veya alım gücü konusunda sıkıntı yaşamayan kişiler ise ihtiyaçları ile alakalı alımlar yapmaya çalıştıklarından kendilerini veya fikirlerinşi kabul ettirme ihtiyacı duymuyorlar. bakmayın bugün burada ateşli bir şekilde X markasının Y ürünü için gönüllü avukatlık yapan kardeşlerimiz yaşları ilerleyip alım güçleri rahatladıkça eski hallerini hatırlayıp gülecekler...
Yok yok R25 güzel motor. bende bıraktığı izlenim eski ninja 250R ın daha modern versiyonu. kendi sınıfında çift silindirli oluşu yüzünden ister istemez güç konusunda öne çıkıyor. Ama MAVİSİ çok çirkin bence halen hahahahahahah
Hocam öncelikle size nasıl kolay geliyorsa şimdilik o şekilde kullanın.. Daha sonra işi çözdükçe ve bol pratik yaparak el ve ayak kombinasyonunuz birbirine uyacaktır..
Ben eğitim almanızdan yanayım.. Hondanın güvenli sürüş eğitimi verdiğini duymuştum veya iyi bir motor kullanıcısı arkadaşınız varsa size yardımcı olsun derim..
Sanıyorum trafikte aktif kullanıyosunuz.. Yalnız siz ve çevredekileri tehlikeye atmamak için boş alanlarda pratik yapıp alıştıktan sonra trafiğe çıksanız daha iyi olur diye düşünüyorum.. Çünkü geri dönüşü olmayan hatalar olabilir.. Allah korusun dikkat edin..
Bu arada korumalık olarak ne kullanıyosunuz ? Kask kesin vardır ancak bel koruması, bot, eldiven vs. umarım bunlarıda kullanıyorsunuzdur.. Bu arada ne kadar çok korumalık kullanıyorsanız güveniniz ve motoru sürüşünüz daha iyi oluyor..
Merhabalar,
Yamaha YZF R25 Türkiye Facebook Grubu olaraktan
https://www.facebook.com/groups/YZFR25
İlerleyen günlerde bu konu daha fazla netleşince sizlere daha ayrıntılı bir şekilde açıklayacağız.Gruba özel sticker olayına girmeyi planlıyoruz.Kendi üretim masrafını çıkarsın diye cuzi bir rakama satılacak olup motosikletine ve kaskına grup stickerini yapıştıran arkadaşlara bazı motosiklet aksesuar mağaza ve motosiklet eğitimleri için sticker sahiplerine özel indirim ayrıcalıkları sağlanacaktır.
Şimdiden bu konuda sizlerin görüşlerini şunu şöyle yapsanız daha iyi olurdu gibisinden tavsiyelerini büyük bir memnuniyetle dinlemeye hazırız.
Aynı şekilde çok yakında çeşitli sponsor ortaklı grup üyeleri arasında en iyi YAMAHA YZF R25 fotoğrafını seçeceğimiz fotoğraf yarışması düzenleyip kazanana armağınımız olacaktır.
vatandaş motor hakkında yorumlarını yazmış r25 sahipleri adamı topa tutmuş ilginç bir milletiz valla aldığımız bir mala birisi bir laf söylediği zaman sanki adama koyuyorlarmış gibi tepki veriyoruz zamanında mt125 konusuna ybr'nın kaslı versiyonu ama iki ybr parası dedim diye mt-125 sahipleri kalp krizi geçirmişlerdi
böyle olayları basite indirgeyip basit yaftalama yaparsanız o motoru severek alıp kullanan kişilerin tepki göstermesi normal değilmi?
siz bize şimdi mt125 ile ybr 125 in motor bloğu aynı mı yoksa bambaşka bir teknolojimi? bunu açıklarmısınız? böyle eleştiri olmaz işte. olursa da teknik olarak açıklamanız gerekir. neye göre ybr ile kıyasladınız? motor bloğumu yoksa şasemi vs vs... siz açıklayıcı olursanız diğerlerimiz size ve yorumunuza saygı gösterir.
honda cg 125 le cbf250 de birbirine benzer. şimdi ben cg125 in kaslı versiyonu o parayı haketmez gereksiz bir model desem bu ciddi bir yorummu olur?
eleştiri olmadan doğruyu bulamayız. eleştirelim ki herkes kendisine pay çıkarsın ve kendisine uygun motosikleti alsın. kimse yanılmasın. ama eleştiri objektif olmalı. biliyorsanız teknik olmalı. kişinin kendine has yorumuysa bu belirtilmeli ki amacımız olan paylaşımlara kavuşalım.
Bugün forumda ucyol dan bi abi vardı ilk defa r25 gördüm betonyolda kesin onundu cbr 250 yeni kasaylâ birlikte gidiolardı bir kez daha hayran kaldım Görmeden karar vermeyin kazasız belasiz sürüşler ))
bence normal değil ,kimse kimsenin motorunu beğenmek zorunda'da değil'ki ayrıca pohpohlamak zorunda'da değil.Vatandaş sürmüş tecrübesi kadar gördüğünü söylemiş diğer taraftan diğer kullanıcılar kedi ciğer resmi koymuşlar ne gerek var böyle şeylere ayrıca(ben alt devirlerde sl ve cbr kadar iyi olmadığını başkalarından'da duydum)
mt-125 konusuna gelince eski konuda'da bahsettiğim gibi tamamilen kendi görüşümdür halada böyle düşünüyorum konuyu merak edene google amcayı tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)