Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bir arkadaşın da belirttiği 3. viteste gelen uğultu bende de geliyor. Hani evdesinizdir dışarıda fırtına vardır uğultu gelir camdan hava girer, öyle bir ses. Düşük devirde vibrasyonla beraber artan yüksek devirde kesilen bir ses. 4 de yok diye biliyorum ama daha pek üst viteslerde kullanmadım. Benim ilk vitesli motorum olduğundan sizler gibi pek rodaj odaklı takılamıyorum, vites yükseltsem hızlıca inemiyorum vs o yüzden hep 7 bin sınırlarında, 2 veya 3. viteste şehir içi kullanıyorum. Vites tecrübem olmadığından araç geçeceğim zaman vites yükseltmek yerine bulunduğum vitesle hız yükseltiyorum. Şöyle bir anlık 10-11 atıyor motor sonra hemen 5 lere düşüyorum. Alışmak gerekiyor. 9 saatim işte geçtiğimden bugün yaklaşık 2 saat kullanabildim. bu 3. kullanışım oldu. Şimdi brandası örtülü uyuyor
Reklamlar
-
Xavosa adlı üyeden alıntı
Bir arkadaşın da belirttiği 3. viteste gelen uğultu bende de geliyor. Hani evdesinizdir dışarıda fırtına vardır uğultu gelir camdan hava girer, öyle bir ses. Düşük devirde vibrasyonla beraber artan yüksek devirde kesilen bir ses. 4 de yok diye biliyorum ama daha pek üst viteslerde kullanmadım. Benim ilk vitesli motorum olduğundan sizler gibi pek rodaj odaklı takılamıyorum, vites yükseltsem hızlıca inemiyorum vs o yüzden hep 7 bin sınırlarında, 2 veya 3. viteste şehir içi kullanıyorum. Vites tecrübem olmadığından araç geçeceğim zaman vites yükseltmek yerine bulunduğum vitesle hız yükseltiyorum. Şöyle bir anlık 10-11 atıyor motor sonra hemen 5 lere düşüyorum.
Alışmak gerekiyor. 9 saatim işte geçtiğimden bugün yaklaşık 2 saat kullanabildim. bu 3. kullanışım oldu. Şimdi brandası örtülü uyuyor
Rodajı yaparken 5.6.vitesleride kullanmanı tavsiye ederim hayırlı olsun
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
-
Bugün motorun sol tarafına yeşil bi sıvı aktığını gördüm servisi aradım antifiriz tahliye hortumunun o tarafa doğru sıkıştığını ve alttan atacağına yan tarafa atmış olabileceğini önemli olmadığını söylediler var mı başka böyle bişey yaşayan?
-
Karalı adlı üyeden alıntı
Rodajı yaparken 5.6.vitesleride kullanmanı tavsiye ederim hayırlı olsun
Valla 6'yı bırakın hiç 5. vitese çıkmadım sanırım en fazla 4 le 80-90 yaptığımı hatırlıyorum bir defa o da. Şehir içi trafik, ışıklar çok yoğun olduğundan ve bahsettiğim nedenlerden dolayı yüksek devirde ama düşük hızda kullanıyorum. Bir de vites geçişlerim henüz yumuşak değil motoru çok sarsmayayım diye idare eder tarzda bulunduğum viteste 40-60 arası sürüşüm var. Vakit bulsam farklı şekillerde süreceğim ama vakit problemi var biraz. Bir de en önemlisi güvenlik. Kendimi ya da bir başkasını henüz motora hakim değilken riske atma şansım yok.
-
Xavosa adlı üyeden alıntı
Valla 6'yı bırakın hiç 5. vitese çıkmadım sanırım en fazla 4 le 80-90 yaptığımı hatırlıyorum bir defa o da. Şehir içi trafik, ışıklar çok yoğun olduğundan ve bahsettiğim nedenlerden dolayı yüksek devirde ama düşük hızda kullanıyorum. Bir de vites geçişlerim henüz yumuşak değil motoru çok sarsmayayım diye idare eder tarzda bulunduğum viteste 40-60 arası sürüşüm var. Vakit bulsam farklı şekillerde süreceğim ama vakit problemi var biraz. Bir de en önemlisi güvenlik. Kendimi ya da bir başkasını henüz motora hakim değilken riske atma şansım yok.
5.6vitesleri alıştırmalar yapmalısın illaki yüksek hızlara çıkmak gerekmez gerçi siz bilirsiniz motor sizin benimki tavsiye
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
Bende de 3 ve 4 te uğultu geliyor, deviri yükselince kesiliyor. Umarım rodajdan sonra geçer.
-
Xavosa adlı üyeden alıntı
Bir arkadaşın da belirttiği 3. viteste gelen uğultu bende de geliyor. Hani evdesinizdir dışarıda fırtına vardır uğultu gelir camdan hava girer, öyle bir ses. Düşük devirde vibrasyonla beraber artan yüksek devirde kesilen bir ses. 4 de yok diye biliyorum ama daha pek üst viteslerde kullanmadım. Benim ilk vitesli motorum olduğundan sizler gibi pek rodaj odaklı takılamıyorum, vites yükseltsem hızlıca inemiyorum vs o yüzden hep 7 bin sınırlarında, 2 veya 3. viteste şehir içi kullanıyorum. Vites tecrübem olmadığından araç geçeceğim zaman vites yükseltmek yerine bulunduğum vitesle hız yükseltiyorum. Şöyle bir anlık 10-11 atıyor motor sonra hemen 5 lere düşüyorum.
Alışmak gerekiyor. 9 saatim işte geçtiğimden bugün yaklaşık 2 saat kullanabildim. bu 3. kullanışım oldu. Şimdi brandası örtülü uyuyor
Hocam bütün vitesleri kullanmaya özen gösterin.. Ayrıca AEA'nın nasıl vites değiştirilir diye videosu var youtube'da onu izleyin işinize yarayacaktır.. Boşca pratik yapın alışırsınız..
Ben video linkini vereyim..
http://youtu.be/tPTNTZk9JfQ
-
Bu gün Antalya'da işim vardı sabah 8:30 da Alanya'dan yola çıktım (Antalya - Alanya arası 140 Km civarı) Manavgat'ı hemen çıkışında yedek depoya geçince 5.1 km den sonra benzin aldım trip 1 i sıfırladım Antalya'ya rahat bir şekilde vardım. 7000 devri geçmeden biraz uzun sürdü haliyle, cbr125 ile 1:27 dakika da Antalya'ya girmişliğim var ama titreşimden ellerimde hep çınlama vardı ensem desen hiç o konuya girmiyorum. Bu gün R25 ile ensemde ağrı ve elimde çınlama yoktu. motosiklet oldukça rahat saat 14:00 gibi Antalya'dan ayrıldım. 16:00 da Alanya dinek giriş kavşağındaydım yine 7000 i geçmeden Alanya'ya vardığımda ensemde biraz ağrı vardı ama elimde hiç çınlama yoktu bu beni bayağı memnun etti. 2. memnun eden şey ise Antalya' ya gidişte aldığım 50 liralık benzin ile Alanya ya vardığımda 220 km civarı yol yapmıştım ve depo yarıdaydı yani 45 - 50 lira benzin harcamam oldu cbr125 ile 50 lira ile 400 km rahat gidiyordum, büyük ihtimal 9000 devirlerde kullanırsam 300 km yol yapabilirim.
-
Xavosa adlı üyeden alıntı
Bir arkadaşın da belirttiği 3. viteste gelen uğultu bende de geliyor. Hani evdesinizdir dışarıda fırtına vardır uğultu gelir camdan hava girer, öyle bir ses. Düşük devirde vibrasyonla beraber artan yüksek devirde kesilen bir ses. 4 de yok diye biliyorum ama daha pek üst viteslerde kullanmadım. Benim ilk vitesli motorum olduğundan sizler gibi pek rodaj odaklı takılamıyorum, vites yükseltsem hızlıca inemiyorum vs o yüzden hep 7 bin sınırlarında, 2 veya 3. viteste şehir içi kullanıyorum. Vites tecrübem olmadığından araç geçeceğim zaman vites yükseltmek yerine bulunduğum vitesle hız yükseltiyorum. Şöyle bir anlık 10-11 atıyor motor sonra hemen 5 lere düşüyorum.
Alışmak gerekiyor. 9 saatim işte geçtiğimden bugün yaklaşık 2 saat kullanabildim. bu 3. kullanışım oldu. Şimdi brandası örtülü uyuyor
Hocam bütün vitesleri kullanmaya özen gösterin.. Ayrıca AEA'nın nasıl vites değiştirilir diye videosu var youtube'da onu izleyin işinize yarayacaktır.. Boşca pratik yapın alışırsınız..
Ben video linkini vereyim..
http://youtu.be/tPTNTZk9JfQ
-
Rodajı biten arkadaşlar ile bir gün otobana çıkalım gücünü merak ediyorum aletin
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Rodajı biten arkadaşlar ile bir gün otobana çıkalım gücünü merak ediyorum aletin
Vay vaay. Rodaj bitsinde bi ifadesini alıyım diyosun yani sizin gibi yarışçı gençleri pistlerde görmek isteriz...
-
ozzzzz80 adlı üyeden alıntı
Vay vaay. Rodaj bitsinde bi ifadesini alıyım diyosun yani
sizin gibi yarışçı gençleri pistlerde görmek isteriz...
300 cc ve 250 cc pek hakkaniyetli olmaz ama neyse.
-
Bende katılırım ama beni geçiceğiniz kesin :D
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Rodajı biten arkadaşlar ile bir gün otobana çıkalım gücünü merak ediyorum aletin
Vuuu bende varım reis
-
ışıklardaki kalkısta ninja 300 e karsı fena ezilir gibi bu alet.
cbr250 ye karsi kalkista baya zorlanan r25 cbr 250 yi tork ve guc ustunluguyle rahat gecebilecek ninja300 den fark yiyebilir. cbr250 yi yakaladigi gibi geriden gelip yakalama sansida yok.
Simdi r25 sahipleri alinacak ama ben zamla 14.500 u gorunce keske ninja gibi 17 ye R3 gelsydi dedim.
30 nm tork 42 beygir. gercek bir orta siklet motosiklet.
R3 un ilk kalkis ve son suratine ulasma istegi R25 ten hissedilir derecede iyi olacaktir.
Yinede R25 acik yolda fena olmicaktir.
-
250 cc üzeri motosikletlerde ÖTV %37 ama eminim ki bunu indirseler bile reelde fiyatlar inmez. Bizim ülkemizde fiyatlar maalesef rakiplere göre belirleniyor. Artik emin oldum. O yüzden çok fazla ötvye takilmamak gerekiyor sevdiğiniz motoru alıp tadını çıkarın.
-
Ne oldu birden birbirini geçmeler başladı. Ne kadar yarışçı varmış aramızda. Şahsen benim kalkışta toz yutturmak son hızda çok koymak filan dertlerim yok allahtan. Benim için keyifle bineyim, gideceğim yere nazlanmadan gitsin, sollamada- rampada gazı açınca nefesi kesilmesin yeter...
-
Kardeş ego tatmin ediyorsun heralde
altı ustu gücü merak ediyorum dedim ne var bunda
alırım ezerim demedik ya
bu ne alınganlık
zaten siz 90ı geçmiyorsunuz motorla eminim
bu moda girenlere çok gülüyorum.
-
Arka lastik ince, depo cılız, gidon dar, alçak bunlar dışında ses ve görüntünün maşallahı var. Köpek balığı gibi
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)