Benim motorda da var o pat pat. Ama sanırım normalmiş. Varsa bilgisi olan öğrenmek isterim.
Benim motorda da var o pat pat. Ama sanırım normalmiş. Varsa bilgisi olan öğrenmek isterim.
ne yapsam gidip ninja 250SL in yanına bir tane de bundan mı alsak?? siyah olanı çok hoş duruyor.
Bugün yamaha kardeşleri aradım böyle böyle bi sorun varmış insanlar bakım yaptıramıyormuş bayilerde malzeme yokmuş sizde durum nedir dedim, hangi bayiler onlar söyleyin elimizdeki filtreleri malzemeleri satalım dediler eğer 1000 bakımını yaptıramıyorsanız yamaha kardeşleri arayın bi de.
Bu arada parayı vereli iki hafta oldu benim motorun evrak işleri hala bitmedi kafayı yemek üzereyim
Aslında bu patırtı yüksek cc tek silindirlerde çok oluyor. Mesela tenere. Alet patır kütür. İnşallah bizimkiler rodajdan sonra düzelir.
Eksoz dan gelen patlama bende de var. Gazı bırakınca bu durum oluşuyor. Yani motora benzin puskurtulurken birden gazi bırakınca motora giden son benzin zerrecikleri yanmaya vakit bulamadan atık gazlarla birlikte dışarı atilirken manifold ve eksozun ısısından dolayı oralarda biyerde yanıyor ve patlama meydana geliyor. Güzel bir eksoz sistemiyle daha çok patirti duyulabilir
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------
Anlık yazabilir bu normaldir. Siz ortalamaya bakın. Ortalama tuketim de de anormal degerler varsa
Bir ihtimal şu olabilir; iki farkli ayar var yakıt gostergesinde, litre/100km - km/litre.
siz istemeden ayarı km/litre ye getirmiş olabilirsiniz. Yani bir litre ile kac km gidebiliceginizi görüyorsunuz orada. 15-30-40 km/litre olası değerler.
My bike, my world, my rules. . .
Sa arkadaşlar bi süredir forumu takip ediyorum bende yakın bi zamanda nasip olursa motor almayı düşünüyorum ancak ninja düşünürken bu yavru çıktı karşıma yakıt konusunda nasıl rodajı bitiren okuduğum kadarıyla yok yada yazmayı unutmuş bende görememiş olabilirim kusura bakmayın bütçem biraz kısıtlı ancak zorlayıp almayı düşünüyorum düşük bütçeli kişiler için sıkıntı çıkarırmı tavsiye edermisiniz ? Ama çok tatlı bu makine ankarada görmek nasip olmadı henüz ama bayiye gidim görmeyi planlıyorum
Tiger R25 için ateş çıkaran egzoz yapmış.
Rodajda 4 lt civarı yakıyor. Rodaj bittikten km ler artmaya devam ettikce sakin kullanilirsa bu değer düşebilir, yok ben gazlicam ivmeyi hissedicem 3-5 fazla yaksin sorun degil derseniz yakit tuketimi artabilir.
yakit haricinde de ne masraf cikaricak ki? Bakim aralıkları 1000-5000-10000-15000 şeklinde. Motor yağ haznesi biraz büyük o da olsun sana 0,5 lt. Misal veriyorum 15-20 tl fark eder her bakımda. Sene de 10.000 km yapsan = 40 tl lastigi pek begenilmiyor. ama ben suan degismeyi düşünmüyorum. Benim için kötü değil. onceki motorumunda lastigi aynisiydi ve bi kazam vs olmadi çok şükür. Sıfır km henuz yeni yola çıkmış yumuşak bir lastik. motorun başka da bir masrafı yok. 13-15 bin tl verip 250 cc motor almayi dusunuyosan kesinlikle tavsiye ediyorum. Yalnız sunu belirteyim benim ilk motorum r25 değil.
Bu ara da ninja derken ,250sl mi yoksa eski 250r mi?
My bike, my world, my rules. . .
hocam ninja 250sl diyodum ama oda bana göre çok oyuncak gibi duruyor tabi resimlerden gördüğüm kadarıyla benim görüşüm bu daha önce MZ 251 kullanmışlığımda oldu bide motoru kredi çekip alıcağım için tırsıyorum açıkcası bi sıkıntı olduğunda satmak zorunda kaldığımda sorun çıkarırmı diye nede olsa daha yeni bi makine bide baksanıza arkadaşlar bakım bile yaptıramıyor biraz daha bekleyip yedek parçalar gelene kadar mesela ona göremi alsam diyorum bilemedim ki almaya kalksam zaten sıra var :(
Bende inşallah yarın R25'i alıyorum arkadaşlar. Ekim'de ktm rc 200 sevdası ile baslayan daldan dala konduğumuz, bayiden bayiye mekik dokuduğumuz dönem r25 ile son buluyor Hayalim yeşil dev ninja idi ve çocukluğumdan beri onu istedim ama büyüdük ve dedim ki önce servis ağı, kaliteli hizmet, bulunduğum lokasyona uygun hizmet desteği. Evime 1 km uzakta yamaha varken şehrime yüzlerce km uzakta olan kawasaki'yi tercih edemezdim. Kaldı ki sınıfın en performanslı motorunu da yamaha sundu. e fazla düşünmeye gerek yoktu
Üstüne üstlük şimdiden güzel bir dostluk kurduğum yamaha bayisinin en ufak bir sıkıntımda yardımını esirgemeyeceğinden şüphem yok. Yarın bayağı bir işimiz var ve bir an önce işlemleri bitirmek için elimi çabuk tutmalıyım. Ama bu güzel heyecan uykuyu alıp götürüyor
Şimdi bir kask işim kaldı.. Açıkçası elimde fazla bir bütçe kalmadı ve sharp 4 bir kaska bile tav olabilirim. Ls2 olmasa da Mt ya da nitro'ya yöneleceğim gibi.
Kask konusunda paradan kısılmaması gerektiğinin farkındayım ama şu aşamada kasksız da dolaşamayacağımdan pek bir seçenek yok.
Bayiinin tavsiye ettiği motorla da rengi uyar dediği kask ; 4 yıldız ;
LS2 FF396 FT2 FORZA MAVİ
https://www.youtube.com/watch?v=THAfpVjRsfA
Barkının incelemesi ;
https://www.youtube.com/watch?v=CEK1ljSWuvw
"Power is nothing without control"
5 yildizli gunes vizorlu ve seyehat ederken konforlu orta sinif kask olarak CABERG tavsiye ederim.İtalyan malidir eger schubert arai shoei vs alinamiyorsa fiyat performas ve guvenlik acisindan en verimli kasklardan biridir.
Herkese günaydin. Bu gun r25 e vurucam kirbaci ins :D Evrak islerini kendim hallediyorum. Halam sigortaci 97 tl sigorta cikti bayii toplamda 400 tl istemisti kendim yapmaya karar verdim. İlerleyen saatlerde burdayim foto hatta video atabilirim sony hdr as100v action cam im var. Bol bol video paylasicam.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)