Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Günlük kullanım için hafif supersport teknolojisi
Yamaha'nın efsanevi R serisi motosikletleri; sınıfının lideri tarz, gelişmiş teknoloji ve heyecan verici performansları sayesinde supersport dünyasında standartları belirliyor.
Şimdi supersport serimizde, en çok satan YZF-R125 modeli ve yarış motosikleti YZF-R6 arasında yerini alan yepyeni YZF-R25 modelini tanıtıyoruz! İster 125 cc motosiklete alışkın olun, ister iki tekere yeni geçmiş olun, YZF-R25 modelinin tüm R serisi motosikletlerde olduğu gibi, ayrıntılara son derece önem vererek geliştirildiğini fark edeceksiniz.
Agresif ikili ön far karenajı ve aerodinamik gövdeye ilk bakışınızda saf R serisi DNA'sını açık bir şekilde göreceksiniz. Yeni YZF-R25: her gün sürebileceğiniz süper bir motosiklet!
Teknik Özellikler;
Motor tipi 2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
Motor hacmi 250cc
Çap x Strok 60,0 mm x 44,1 mm
Sıkıştırma oranı 11,2 : 1
Maksimum güç 26,5 kW (36,0PS) @ 1.200 dev/dk.
Maksimum tork 22,6 Nm (2,3 kg-m) @ 10.000 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
Karbüratörlü Yakıt enjeksiyonlu
Ateşleme sistemi TCI
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
Son aktarım Zincirli
Şasi
Şasi Diamond
Ön süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 41 mm
Ön teker hareketi 130 mm
Kaster Açısı 25º
Kaster mesafesi 95 mm
Arka süspansiyon Salınım kolu
Arka teker hareketi 125 mm
Ön fren Hidrolik tek disk, Ø 298 mm
Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 220 mm
Ön lastik 110/70-17M/C 54S (Tubeless)
Arka lastik 140/70-17M/C 66S (Tubeless)
Boyutlar
Toplam uzunluk 2.090 mm
Toplam genişlik 720 mm
Toplam yükseklik 1.135 mm
Sele yüksekliği 780 mm
Tekerleklerarası mesafe 1.380 mm
Minimum yerden yükseklik 160 mm
Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 166 kg
Yakıt tankı kapasitesi 14,0 L
Yağ tankı kapasitesi 2,4 L
Özellikler;
Enerji dolu ve yeni 250 cc sıralı çift silindirli motor
En son Yamaha R serisi supersport modeline gücünü veren, sınıfın en gelişmiş teknolojilerinden bazılarını kapsayan, yeni tasarlanmış, 250 cc sıralı çift silindirli, sıvı soğutmalı bir motordur. 12.000 dev/dak değerinde 26.5kW/36PS maksimum güç çıkışıyla R25 motor, her seferinde heyecan verici bir sürüş için anında gaz tepkisi verir.
R serisi teknoloji
R25; doğrudan tahrikli kam mili, dövme pistonlar, karbonlanmış krank kolları, düşük sürtünmeli silindirler ve daha fazlasını içeren sofistike R serisi teknolojisini kullanır. İyi bir denge için, düşük hızda sürüş ve yüksek hız performansı 180 derece krank tasarımı sunar. Titreşim ve mekanik gürültüyü azaltmak için birincil dengeleyici kullanılır.
Sportif ve çevik, diamond tipi şasi
Kompakt ve hafif şasi, optimum güç ve sağlamlık dengesi sunan çelik borulardan üretilmiştir. Sportif ve çevik kontrol özellikleri bakımından R25'in 1.380 mm'lik aks açıklığı R6'nınkiyle hemen hemen aynıdır. Ancak, yarı yarıya ön/arka ağırlık dağılımı ve 780 mm sele yüksekliği dengeli bir sürüş sağlar.
R1 tipi uzun salınım kolu
Güçlü R serisi DNA'sını vurgulamak için yeni YZF-R25 modeli, ekstra uzun R1 tipi bir salınım kolu kullanır. Efsanevi üst modeliyle aynı salınım kolu/aks açıklığı oranına sahip olan bu yarışlarda kendini kanıtlamış düzen, güçlü düz hat kontrol performansı ve gücün yola daha etkili bir şekilde aktarılmasını sağlar.
R serisi 10 ispitli döküm alaşımlı jantlar
Havalı görünmesinin yanı sıra, hafif 10 ispitli alüminyum jantlar R25'in supersport özelliklerinin altını çizer ve saf R serisi DNA'sını doğrular. Bu güzel görünümlü motosikletin hafif ve şık tasarımını tamamlayan beş çift ince döküm ispite sahip 17 inç jantlar, 110/70-17 ön lastik ve 140/70-17 arka lastikle donatılmıştır.
Özgün R serisi tarz
Büyüleyici bir görünüme sahip yeni R25'i her açıdan inceleyin. Genlerini nereden aldığı apaçık ortadadır! Açılı aerodinamik gövde, R serisinden ilham olan, özgün çizgilere sahiptir. Tersine eğimli ikili ön far, kısa susturucu ve keskin bir şekilde yukarı kıvrımlı arka kısım ise Dünya Şampiyonu R6'dan ilham alarak tasarlanmıştır.
Diğer detaylar için;
http://www.yamaha-motor.eu/tr/produc...t/yzf-r25.aspx
Reklamlar
-
Hadi hayırlısı bakalım
-
-
Çok tatlı ya mtden yada cb 650fden vazgeçip bunumu alsam fuarda bilemedimki kafa iyice karıştı .....
-
yzf r 125 tarih olur ninja 250 cbr 250 tarih olur . biraz yamaha dan ders almalılar tasarım konusunda !.
cbr 250 geçen sene 9500 tl iken bu sene 13.500 tl avucunu yalasınlar artık r 25 çıkınca seve seve düşürecekler fiyatlarını aşağı çekecekler.
yamaha cbr in tek silindiri yerine çift sillindirlisini daha uyguna verirse hiç şaşırmam. bu sene honda bindirdi yamaha indirdi fiyatlarını. şimdi insanlar hondaya bindirecek r 25 ile.
-
r25 gene cbr ın tahtını şöyle bir titretr ama kendi tahta geçemez. Honda hala servis ağı ve fiyat avantajıyla tajhta kalır. R125 CBR 125 den pahallı iken R25 de CBR250 den pahallı olacaktır.
R25 de sevindiğim bir nokta sele yüksekliği 78cm olmuş, sanırım r125 e göre daha dik bir oturuşu olacak.
Renkleri de de çok bomba, alacak olsam bayaa kararsız kalırdım sanırım. Ama bu renklerin yanına bir de r125 deki adonized red eklenmeli diyorum
-
Yamaha'dır güzel bir tasarım Daha köpekbalığı gibi
-
motorumu bugün teslim aldım.
mavi renginden.
hızlanma müthiş,
duruş mesafesi süper.
Oturuş pozisyonu çok rahat
Yakıtı çok ekonomik,
Uzun yolda çok rahat,
Artçı için rahat sele,
Düşük bakım maliyetleri,
Süspansiyonlar tam ideal sertliğinde.
Motor sesi harika...........
Derken öğlen yediğim kuru fasulye ve yoğurdun etkisiyle uyuyakalmışım.Uyanınca herşey bitti.
Allah hepimizin gönlüne göre verir inşallah.Kazasız sürüşler
-
r125'in fiyatıyla cbr125 fiyatını sürekli karşılaştırıp 250lik sınıfına haklı olarak fiyat biçiyorsunuz ama r6 600rr'dan ucuz r1 de fireblade'den ucuz benim tahminim 15binle piyasaya girer
-
14.000 aşağıya gelmez günümüzün piyasasında bence
-
az evvel kardeşler yamaha'yla görüştüm, ürün 2015 model olarak piyasaya girecekmiş. fiyatı da o zamana belli olur gibi bir şeyler söyledi. ocak ayını bekliyoruz sanırım :(
-
Okurken heyecanlandım sonra bi baktım ki,bende kuru fasulyenin etkisine girmişim :D
-
Baya bir bekledim, hayırlısıyla geldiği zaman bu motoru alacağım inşallah. Kırmızı istiyordum ama mavi ve siyah gelmiş herhalde.
-
Bir sorum olacaktı. Şimdi R25'in arka süspansiyonda salınım kolu var.(yani mafsallı.) Bu demek oluyor ki ayarlanabilir süspansiyon.
Sorum şu olacak: Bu motorun sele yüksekliği 78 cm, arka süspansiyon ayarlanabilir ise sele yüksekliğini 2-3 cm düşürmek mümkün mü?
Mafsallı süspansiyon bu işe mi yarar?
-
tanıdık bayii 14000 dedi...hayırlı olsun
-
hocaseko adlı üyeden alıntı
tanıdık bayii 14000 dedi...hayırlı olsun
bende 14.750 diye duydum bi tanıdıktan
-
Alet neredeyse ninja 300 den farksız hızlanıyor. Ninja 39 bu 36 beygir ama 10 kg daha hafif ve acayip devir seviyor
5. vitesin dibinde 14.000 RPM de 170 görüyor redline a vurmadan. 6. Vites 180+
2014 cbr250 alanları çok üzecek bu motor hemde çok.
ortalığı kızıştırmak için söylemiyorum ama elimde cbr250 çift farlı olsa elimden çıkarmaya çalışırım bu motoru alabilmek için.
CBR250 ile alakası yok, Ninja 300 ayarında bi makina
-
14000 olursa cbr ve ninja için çok üzücü dramatik bir sezon yaşanır
-
Anlasilan Yamaha r125 te yaptigi hatalardan ders almis. Oturuş pozisyonu ve sele yüksekliği güzel resimden göründüğü kadar depo kisalmis gidon ile sele yaklaşmış.. Yamaha tasarım ve yakit ekonomisinde her zaman 1 numaradir.. 13-14 beklemeyin .. 16binden asagi cikmaz bu motor bence.. gorunuse gore hakediyor da..
"Bildiğini sandığın bir şeyi asla öğrenemezsin."
Epiktetos
-
şu hondanın tahtını oynatsında hondanın aklı başına gelsin
14 civarlarında olursa tadından yenmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)