Arkadaşlar bu far gece gündüz hep yanıyor ben zaten normalde farı hep açık giden biriyim ama merakımdan soruyorum bunu kapatmanın bi yolu var mı?
Arkadaşlar bu far gece gündüz hep yanıyor ben zaten normalde farı hep açık giden biriyim ama merakımdan soruyorum bunu kapatmanın bi yolu var mı?
Fabrika çıkışlı olarak farı kapatmanın bir yolu yok, illaki kapatacağım dersen gidonun altında enerji giriş kablosu var kesip araya anahtar koyabilirsin, ama kattiyen önermem cbr125 ime yapmıştım daha önce, yakması gereken enerjiyi yakamadığı için giderken göstergeler açılıp kapanıyordu km saçmalıyordu, r25 de de aynı durum olacağından eminim
Tek far yanması simetri açısından rahatsız ediyorsa, uzunları açıp gezebilirsin gündüz. Hem çift far yanıyor, hem gündüz olduğundan diğer sürücüleri fazla rahatsız edici olmuyor, hemde trafikte daha fazla dikkat çekiyorsun.
Benim bildiğim güvenlik amaçlı konduğu için orjinalliğiyle oynamadan kapatmanın bir yolu yok.
Ben inegol bayi inde 150 tl ye yaptırdım. Motoru mu yikattilar, zincirimi yagladilar vs.
Ben memnunum. Ayrıca 250 cc makineye 15 50 yağ konmasini anlamıyorum. Arkadaşlar bu makine 10 40 kullanıyor. 15 50 daha kalın bir yağ. 36 beygir ve 14000 devir çeviren makine için çok uygun değil. 15 50 yağ ile bizim motorlarimiz 4. Viteste bile devir kesiciye girmekte çok zorlanır. Ben tam sentetik 10 40 koydurdum. Asla yarı sentetik kullanmayın. Şu an benim makine 5. Viteste 173 te devir kesiciye giriyor. 6. Viteste 193 gördü ve inanin 196 rahat görür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:33 ----------
Yanlış anlamayın fakat 2 litre 10 40 tam sentetik yağ 35 tl olamaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
Arkadaşlar 7000 e ayarlanıyor. 7000 ile 13500 du sanırım başlangıç. Bitiş ise 8000 ile 14500 aralığı.
Bence bi daha kontrol edin. Ben su an 1100 de başlatıyorum 13000 de sonduruyorum. Bu şekilde ayarladim. 13000 devir üzerinde kullandığımda ışığın yanması dikkatimi dağıtıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------
Bursa şehir içinde kullanılabilecek en ideal r makine diyebilirim. Ben kıvrakligina hayranım. Ahmet kardeşim bilir bursa kent meydanı ile Beşevler konak Mahallesi iki kişi olmama rağmen sadece 8 dakika sürdü.
Mustafa_uz bakımda kullandığız sentetik yağın markası nedir? Bir de neden ısrarla tam sentetik olsun dediniz?
bidahakine gittiğim 3 bayiye söylerim daha pahalı yaparlar bana yağı milletçe 3 liralık yağı 50 e almayı seviyoruz (motul repsol için değil yamalube için geçerli sözlerim)
Yeni sevkiyat zamlı gelecekmiş,arkadaşıma mt-07 bakmaya gitmiştik o arada sordum,15.000 olması bekleniyormuş
Tam sentetik yüksek devir ve sicaklik için daha uygun. Yarı sentetik çok daha erken kopuruyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------
Bu arada arkadaşlar bu sabah saat 5 30 sularinda başıma geleni sizlerle paylaşmak istiyorum.
İşten eve dönüyorum. Hava da yağış ciselemeye başladı. Dümdüz yolda 120 km hızla gidiyordum. Önümde çok hafif rampa ya başlıyordu yol bende hizimi dusurmem ek için çok hafif gaza yüklendim. Yok ıslak olduğu için gerçekten çok hafifçe gaz açtım. Motorun arkası birden bıraktı kendini. İnanın beni baya korkuttu. Arkadan sonra on de bıraktı. Yaklaşık 30 derecelik salınımlar başladı pes peşe. Nasıl düşmedim nasıl kurtardim inanin bilmiyorum. Motoru kendine getirmeyi basardigimda hızım 118 idi. Hemen 80 ne düştüm. Önümdeki ışıklarda durdum. Motora hiç yüklenmeden kalkisimi kalkisimi yaptım. 4. Vitese almak üzere iken 55 km hızda arka tekrar bıraktı. Bu kez yavaş olduğum için bir sıkıntı olmadı.
İşin özeti arkadaşlar imkanı olanlar en kisa surede orjinal lastikleri hemen atsın. Rodaj dan sonra motor farklı bir karaktere burunuyor. Lastikler bu karakter için hiç ama hiç uygun değil.
Hepinize kazasız belasiz keyifli sürüsler diliyorum.
Hayırlı olsun, dozajında kullanmazsanız ilk motorunuzsa eğitimde yoksa patlarsınız dikkat edin.
antalyaliyim manavgatta isim bardi gordum geverken gireyin dedim sansima son siyah kalmis istedimde bi renkti aradim ayirdilar hemen bugunde aldik ) kyhmko 100 kullandim 1 yil honda shadow suruyodum arada onerilerinise acigim evet ilk vitesli motorum cok begenerek aldim.kasasini 125ligini istiodum fiyat olarak arafaki farka bakinca 250lilik gercekten cok agir basti inerilerinisi bekliyorum arkadaslar....bu arada motor yok satuonus her gelen seride 300er 500 erzam gelir diyorlar bilginize..
Motosiklete oturuş şeklinizden bile eğitim almanız gerektiği aşikar,bence aksatmadan direk eğitime gidin yoksa büyük ihtimalle patlarsınız çift silindir oluşu daha çok gaz kontrolü gerektiriyor.
Hayırlı olsun FrekansR25. Allah kaza bela vermesin.
Hayırlı olsun motorunuz, bende sıra bekliyorum. motorlar gelmiş gümrükteymiş ve bu hafta büyük hafta gelirmiş bayinin dediğine göre. Fakat fiyat artışı konusunda birşey demedi. canım sıkıldı şimdi...
Dolar şuan 2.70 lerde yani kritik eşikte, zam gelebilir de gelmeyebilirde, suanki 14500 liralik fiyatlandırma, dolar 2.50 lerde iken 2.70 olacağı varsayılarak yapılmıştı. Dolar 2.75 leri bulursa zam %99 yapılacaktır. Bu sefer doların 2.90 - 3 TL olacağı varsayılarak yapılacaktır. Buda en az 500 liralık zam demektir.
Tesekkurler arkadaslar egitimini yillardir motordan inmeyen bi arkadastan alicam kesinlikle dogrudurbilk kez oturdugum icin anlasiliyordur acemilik yabas yavas orenicez ins bekleyen arkadaslarada simdiden hayirli olsun yamaha hakkini vermis...
Ben ayarlamıştım dostum 7000 de baslayip 7500 de sonuyordu. Ilk 1000 den sonra da 8500 de yanmaya baslayip 9000 de sonuyordu. Hala da öyle kaldi unutuyorum değiştirmeyi. Neyse çok önemli bir sorun değil, bozuk fln derken takılıyorum yanlış anlama üzerinde nazar varsa motorun gitsin diye dedim
My bike, my world, my rules. . .
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)