250 cc klasmanında yarışa katilsak, en kötümüz bile sıralamaya girer en yakin rakibimiz eski çift silindir ninja olurdu.
yalnız arkadaşlar sanırım bu baktığımız çamurluk tek başına yeterli olmayabilir. kuyruğun üstüne doğru arkadan yine gelir bence. bu enduroların çamurlukları varya mesela yeni ducati scrembler ın gibi bişey daha iyi olurdu.
http://www.trbimg.com/img-54298a7f/turbine/la-fi-hy-ducati-2015-scrambler-20140924
son 1.5 yıldır aklımda hep r25 almak vardı son anda kararımı degıstırıp fz6 fazer aldım , r25i hiç yakından görme şansım olmadı takıp ettıgım kadarıyla herkes memnun , ayrıca yol bılgısayarı türünde verılerın olmasıda cok cok ıyı , sormak ıstedıgım sadece 100km/lt cinsındenmı ölcum yapıyor yoksa anlık yakıt degerlerını de gösterıyormu ? mesela 10 bın devır uzerı anlık yakıt olarak ne gösterıyor ?
bu arada herkese kazsız belasız surusler dılerım , gule gule kullanın arkadaslar
Arkadaslar az once 50 km kadar bir surus yaptim, (havada sogukmus dondum valla), sormak istedigim eve gelip motoru durdurdugumda hararetin 4. Kademeye yukseldigini gordum, genelde 7000 devri gecmeden hatta 25 km kadarini 5 ve 6. Viteslerde otobanda kullandim, motor daha 90 kmde , bu hararet yukselmesi normal mi?
Motor anlık tüketimi gösterdiği için 120/100/80 km sabit hızda anlık tüketime bakıp yazabilir mi biri?
Tabi yolun egimsiz olduğuna emin olmalı çünkü aynı yolun ters istikametinde yarım litre oynar + / - olarak. Ve abartı rüzgar varsa da yanıltabilir
rodajı bitmeyenler 120 yi es geçebilir
siyah ile mavi arasında gidip geliyorum ne zormuş renk seçmek.
80 Km sabit hız 2,7 - 2,9 arası dik otoruş,
96 Km sabit hız 3,2 - 3,5 arası dik oturuş,
120 Km sabit hız 3,8 - 4,2 arası dik oturuş,
150 Km sabit hız 5,1 - 5,5 arası kapanmış pozisyon
170 Km sabit hız 6,9 - 7,2 arası kapanmış pozisyon.
150 ve 170 de dik oturuş pozisyonunda yaklaşık 0,5 litre daha fazla yakıyor.
R25 kullanıp da samimi olarak frenlerden memnun olmayan var mı?
Özellikle cbr250 de kullanmış ya da denemiş olanlar da cevaplarsa sevinirim.
Videolarda ve forumda bazı arkadaşlar frensen şikayetçi.
Almadan önce deneme şansım yok açıkçası. Cbr den sonra haydaa Noluyoruz olmak istemiyorum. Neticede daha seri bir motora geçiş yapacağım.
Selamun aleykum oncelikle herkese merhaba r25 sevdali kardeslerim size bikac sorum olacak
1.si benim 3000km scooter 8000 km vitesli motor tecrubem var bu motoru alirsam sikinti cekermiyim bu konuda
2.si cok erken bunu soylemek icin ama temmuzun ortasinda ehliyeti aldigim gun gidip motoru ekipmanlari felan alicam asil sorum sizce kirmizisinin gelme ihtimali varmi
3.su bu motor yeni oldugu icin camurluktur artci tutunacagidir sehpasidir onlari bulmaz cok zor bu sorunu halledebilmis olan varmi
Bu arada Hatay/iskenderundanim simdiden herkese tesekkur ederim
Pardon yalnislik olmus scooter 3000vitesli 5000 toplam 8000 km ben vitesliye drek 8000 yazmisim kusura bakmayin Babamin koyunde trafik skntisi yok daha dogrusu trafik yok bizde meraktan basladik 6 senedir orda gelistirdim kkendimi
Eyvallah hocam bu kadar ayrıntılı cevap beklemiyordum. Demekki hafif tatlı sürüşte 3.8-4.5 arası, gazı açarak sürüncede 5 lt üstü yakacak.
Benzin hesabı yapılırsa her 1000 km de cbr 250 ye göre 30-40 tl kacacak. yıllık bazda max 10.000 km de 400 tl yapar.
Ama geniş devir bandı ve üst devirlerde coşan çift silindir için değer, pek bişey değil
Arkadaşlar rodajlarınız hemen hemen bitti sayılır..
Sormak istediğim soru şu..
Motorlarınızı kullanırken titreşim hissetme gibi şikayeti olan var mıdır ? Özellikle üst devirlerde..
Daha önce cbr250 kullandığım için soruyorum, üst devirlerde özellikle 6000-7000 devir üzerinde titreşim oluyordu.. Tek silindirden kaynaklı.. R25'te durum nedir ?
Kawasaki ninja 300 kısa bir sürüş yapmış birisi olarak söylüyorum sıfır titreşim hissetmiştim..
R25'te de durum böyle midir ? Sonuçta çift silindir..
Bu arada kırmızı renk ile ilgili bilgisi olan var mıdır ? Bayii'ler bu konuda ne söylüyor..
Kırmızı gelsede alsak ilerleyen zamanlarda
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)