Herkese merhaba, 2018 ABS'li r25'im var 6200 KM'de 5.000 Bakımı bayide yapılmış sizlere bir kaç sorum olacak acemiliğimden dolayı bu soruları yanıtlarsam kendim için iyi olucak, Vites geçişlerim sertleşmeye başladı sanki çatır çutur ediyor normal mi bir sıkıntımı var bilmek istiyorum sizde de böyle mi ? Mesela hareket halinde dur kalk yapacağımda boştan 1 atarken özellikle bir çatırdı geliyor. 1 vites çok ölü gelmeye başladı 2. vites sanki en güçlü vitesmiş gibi geliyor son ve en önemli sorum ise 1 ve 2 viteslerde bildiğiniz gibi bağırıyor motor 3. vitese attığımda sanki bir sürtünme sesi geliyor genelde 6-7 bin devirde attırıyorum şehir içi özellikle düşük devirde 5-6 bin gibi 3. viteste bir sürtünme (tam bir sürtünme sesi diyemem) diğer viteslerde olmayan bir ses geliyor yükselince devri yok. Bana yardımcı olursanız sevinirim keyifli sürüşler az yağmurlu havalar dileği ile.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:29 ----------
Goko54 kardeşim acaba nasıl bu kadar temiz tutuyorsun 4 adet bez heba ettim senin yarısı kadar temiz değil zincir yağım ayaklıktan akıyor :D Basınçlı su felan kullanıyormusun ?
Arkadaşlar merhaba 3 ay önce 2016 R25 alarak aranıza katıldım bir kaç soracaklarım var ;
1- 2016 model ile 2018 Abs modelinin seslerinde farklılık söz konusu mu ? Şöyle söyleyim benim motorun sesi daha çok blok kısmından geliyor arkadaşımın 2018 model olandan egzozdan tok ses geliyor.Acaba karbüratörümde bir tıkanma söz konusu mu ?
2-İlk marşı basktıktan sonra ısınana kadar bekliyorum blok kısmmından dikiş makinası gibi şıkır şıkır ses geliyor sebebi nedir ?
3-Şu an 15.000 de bakımı yapıldı.Hava filtresi yağ filtresi yağ sıvı soğutma suyu karter tapa pulu değişti.Garantiden vites yayıyla radyatör hortumu değişecek 20.000 bakımında.
4-Son 350-400 kmdir titreşimi arttı makinenin.6bin ile 9 bin devir aralığında hem çok titriyor hem sesi garip geliyor.Titremeden dolayı ayna net göstermiyor ve ellerim karıncalanıyor sebebi nedir ?
5-Ve şu aralar havalardan mı bilmiyorum genelde garaja koyduğumda fan açmaya başladı normalde bu kadar fan açması normal mi ?
6-Servise gittim genel bakımları yapıldı bir şey yok deniyor ama kullanan benim ve bariz bir şeyler var subap buji filandan mı kaynaklı bu dediklerim cevaplarınızı bekliyorum.
R25 başlığı çok durağan ama şansımı deneyim.
2019 ve üstü kasalar için nasıl bir telefon tutucu çözümü buldunuz?
1- 18 model euro4 olduğu için egzoz daha torklu ses çıkıyor sorun yok,
2- 20000km de tekrar bu sıkıntıyı söylersiniz ona göre gerkli ise subap ayarını kontrol ederler
3- bazı parçaları üretimsel hatalı olduğu için garanti kapsamında değişiyor,
4- motora sonradan takoz taktırdınız mı bunların etkisi olabilir kontrol edin veya ettirin,
5- soğutma sisteminde sıkıntı olabilir yedek su haznesini kontrol edin ettirin,
6- ister şimdi isterseniz 20k bakımında kullanıp test etsinler ona göre kontrollerini yaparlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
Mt25 teki tarzı ayna kolunda tıpalı kısım olması lazım sanırsam o kısmı kullanabilirsiniz veya bir çözüm üretmeyi deneyin nasıl ve ne şekil bir telefon tutucu takabilirsin diye, internetten telefon tutucu diye arama yapın onların bağlantı ayağına göre motorunuzun üzerinde fikir yürürüm.
MT-25'e bu telefon tutucuyu yapmayı düşünüyorum sana da öneriyim fikir olsun.
https://www.youtube.com/watch?v=Bbwzh-OOGPc
Daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama, şu geri çağırmadan haberiniz var mı?
Japonya sitesi linki:https://www.yamaha-motor.co.jp/recal...-01/index.html
Google translate ile çevirdiğim yazı (biraz karışık ama linki açamayanlar için kopyaladım):
YZF-R25A / YZF-R3A ile ilgili hatırlama
Bu fırsatı, hatırlama konusunda kullanıcılarımıza büyük endişe ve rahatsızlık için samimi özürlerimizi ifade etmek istiyoruz.
Şu anda, geri çağırma hedef aracının sahibi olan müşteriyle doğrudan iletişime geçiyoruz ve ücretsiz onarım yapıyoruz. Yoğun programınız için özür dileriz, ancak ürünü en kısa sürede inceleme ve onarım (ücretsiz) için satın aldığınız satıcıya başvurmanızı rica ederiz.
Hatırlatma bildirim numarası: 4653
Başlangıç tarihini hatırla: 5 Şubat 2. yıl
Hatalı parça (parça adı): ① Fren cihazı (ön tekerlekler için fren hortumu) ② Fren cihazı (ön tekerlekler için fren hortumu tutucusu)
Standartlara ve nedenine uyulmadığı kabul edilen yapı, ekipman veya performans durumu: (1) Kornanın elektrik tesisatında, direksiyon simidinin sola çevrildiği ve ön tekerlek fren hortumunun kablolama talimatları yanlış olduğundan bazı durumlar vardır. Bu nedenle, fren hortumunun koruyucu malzemesi aşınmış ve kullanılmaya devam edilirse, hortum hasar görebilir ve en kötü durumda fren hidroliği sızabilir ve fren gücü azalabilir.
(2) Ön tekerlekler için fren hortumunu sabitleyen bazı tutucular, tutucular doğru şekilde bükülmediği için doğru takılmamış. Bu nedenle, tutucu hareket eden titreşim vb. Nedeniyle çıkarsa ve olduğu gibi kullanılmaya devam ederse, fren hortumu ön çatalla temas edebilir ve hortuma zarar verebilir ve en kötü durumda fren hidroliği sızabilir ve fren gücü azalabilir. Var.
İyileştirme önlemlerinin ayrıntıları: Vehicles Tüm araçların ve kornaların elektrik kablolarını değiştirin. Fren hortumunu kontrol edin ve hasarlı olduğu tespit edilirse yenisiyle değiştirin.Vehicles Tüm araçları ve taşıyıcıyı iyi bir araçla değiştiriniz. Fren hortumunu kontrol edin ve hasarlı olduğu tespit edilirse yenisiyle değiştirin.
Araba adı model Yaygın isim Geri çağrılan aracın şasi numarasının (seri numarası) menzili ve üretim süresi Geri çağırmaya tabi araç sayısı
Yamaha 2BK-RG43J "YZF-R25a" RG43J-005921 - RG43J-007829
4 Aralık 2018 - 25 Şubat 2019
265 adet
RG43J-005922 - RG43J-008320
4 Aralık 2018 - 15 Mart 2019
503 adet
2BL-RH13J "YZF-R3A" RH13J-002681 ~ RH13J-003200
25 Nisan 2019 ~ 12 Temmuz 2019
359 adet
(Toplam 2 model)
(Toplam 2 model) (Genel üretim aralığı)
4 Aralık 2018-12 Temmuz 2019
(Toplam 1.127 adet)
Teşekkürler ancak link açılmadı. Tekrar gönderebilir misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:41 ----------
Teşekkürler. İzlemiştim bu videoyu ancak fazla komplike ve emanet geldi bana.
Decathlon'da 3 tane telefon tutucu gördüm. Bi tanesi kol bandı. Gidona rahat olur gibime geldi ama al iade et vs ile uğraşmadan önce buradan tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak istedim.
yardımsever vatansaş aranıyor
muayenem geldi ama ekzozdan dolayı geçemeyeceğim 1 saatlik bir işlem için de ekzoz almak istemiyorum itanbul da elinde orijinal ekzozu olan varsa bana kiralayabilirmi ?
Eyyy R25 kullanıcıları herkese merhaba. Bende 2016 kırmızı beyaz ile aranızda katıldım. Alalı 1 ay falan oldu tüm sayfaları tek tek okudum yılmadan tabi bu kısa sürmedi. Çok sıkıldığı zamanlar oldu ama inat ettim yılmadan bitirdim Ama sayfa pasif malesef inşallah hareketlenir tekrardan.
Bildiğiniz gibi orjinal lastik ölçüleri 110-140 aldigim kişi 120-160 taktırmış orjinal boyutu olan da sürdüm. Orjinal boyutlu kontralara daha güzel cevap veriyor bunu farkettim ama büyük ebat uzun virajlarda daha stabil bence. Orjinal boyutlarda 29-33 psi basılıyor. Bende 29-33 basıyorum fakat büyük ebatta olması gereken bu mudur? Büyük ebat kullanıp farklı psi basan var mı acaba?
psi içerde olması gereken hava miktarını değil basıncını söyler.
yani atıyorum büyük lastik 33 psi iken içindeki havayı komple alıp bir boy küçük lastiğe koyabilseydik, küçük lastiğin basıncı 33 psi değil daha fazla olurdu veya 33 psi hava basıncı olan küçük lastikteki havayı alıp büyük lastiğe geçirebilseydik büyük lastikteki hava basıncı daha düşük olurdu. bu sebeple psi büyükte lastikte de küçükte de değişmez
son kasa r25'lerin bakım aralığı ve ortalama bakım fiyatları nedir
https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/se...bakim-tablosu/
Yzf-R25'i seçin, bakım periyotlarını görürsünüz, bakım periyotlarından birini seçin değişmesi gerekenler ve ne kadar tutacağı bilgisi yer almaktadır.
bakım tablsouna bakınca 40 bin de KÜLBÜTÖR KAPAK CONTASI değişimi görünüyor ama değiştirmediler. unutuldu mu acaba? önemli midir?
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)