S.a arkadaşlar Mh de dolaşırken bi anda motor elektirik kesti . Ne Marş basıyor nede farlar sinyaller de elektirik geliyor . Böyle bi sorun başına gelen var mı
Sigortalari ,kontak swich"i bi kontrol et.
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Ben de aranıza katıldım. 10 gün oldu motoru alalı. Sizlere bikaç sorum olacaktı. Motorumun rengi raceblue. Buna uygun tank pad almak istiyorum. İleride çıkaracağım zaman iz bırakmayan kaliteli birşey olmasını istiyorum. İnternette araştırdım ama fazla güvenemedim. Sizden yardım bekliyorum. Diğer yandan siyah ön cam, spor manet gibi aksesuarlara da bakıyorum. Bunları temin edeceğim güvenilir site var mıdır. Ya da gidip alabileceğim yer var mıdır. Manisa/Salihli de oturuyorum. En yakın İzmir var orada bulabilir miyim.
Herkeze selamlar İzmir de Yamaha R25 kullanan arkadaşların yardımına ihtiyacım var 2.el R25 almayı düşünüyorum ama tanıdığım veya bildiğim bir motosiklet ustası yok bana bir usta tavsiyesi yada 2.el güvenilir bir motosiklet mağazası önerebilirler mi? Şimdi den teşekkürler.
Selamun aleyküm, 2016 model R25 im 1000 bakımından sonra bakım yapılmadı ben şehir dışında olduğum için binmiyordum. Motor şuan 6500 km de servis çok istiyor diye kuzenim bakım yaptırmamış ve yağı da değiştirmemiş kontrol ettiğinde yağ kalmamış ve içinde kini boşaltıp shell den yarı sentetik 10 40 yağ koymuş onu da 100 ml fazla koymuş şuan motor 1. Vitesten gaz açıp yüksek devirde 2 ye atınca geçiyor geçer geçmez boşa düşüyor
2.konu vites geçişleri çok sert çat çat diye geçiyor ve debriyajı sert bıraktığın da yine çat diye ses geliyor
3.konu motor soğukken ya da sıcakken farketmiyor tek marşta çalışmıyor. Bi arkadaşım o motor kitler dedi en kısa sürede gidip bizzat kendim bakımı yaptırcam hu sorularıma cevap verebilirseniz çok sevinirim
Hayırlı olsun öncelikle. Benim motosikletim 2015 model , geçen gün üzerinde uzun süredir duran pedi çıkardım reklamcı arkadaş tiner gibi bir sıvıyla sildi altını sıfır haliyle duruyor. Tiner boyaya zarar vermedi adamlar bu işte tecrübeli. Benim manetler de spor , ben n11 den 130 tl civarında almıştım. https://urun.n11.com/modifiye-urunler/yamaha-yzf-r25-spor-manet-set-P222280635 Siyah renkli olan benim ki. Takarken az bir şey uğraştı usta sıkıntısız kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
Dostum yetkili servis iyi para istiyor ama sanayide bulunan özel servisler daha makul fiyatlardan iş görüyor. Benim anlamadığım nokta kuzenin kafasına göre yağ koyup , bide fazla koyması ne alaka? Sonuçta altında ki motor en az 18 bin tldir. Motora fazla yağ koyarsan sıkışma yapabilir. Yapar demiyorum ama yapabilir. 300 tl den kaçıyım derken kendine 3000 tl masraf açmada? Yerinde olsam direk ustaya gider sıfırdan bakım yaptırırım.
Arkadaşlar merhaba
Motoruma takmış olduğum slip on akrapoviç egzoz için bir video hazırladım.
Egzoza niyeti olan arkadaşlar bakabilir, ben gayet memnun kaldım bu egzozdan.
https://www.youtube.com/watch?v=92P6VmbVVF0
Arkadaslar merhaba, 2016 model R25 sahibiyim 10.000 kusur kmde. Dün yolda giderken ariza isigi yakti, gösterge kapandi motor gaz yememeye basladi ve stop etti. Olaydan önce 3 gün motor kapali garajda durmustu, çalistirmayi denedigimde motor mars almadi(mars calismadi ibrenin isiklari gitti) aküdendir diyip motoru vurdurarak çalistirdim. Bir gün boyunca kullandim devaminda bir sorun yasamadim servise goturdum. Serviste kutup baslarin gevsemiz motor gaz verince akim artiyor problem yok dediler(konjektör çalisiyor demek sanirim). Fakat bu gece motor yine mars almadi vurdurdum fakat yolda 5-6 bin devirle giderken gaz yememeye basladi ve stop etti. Vurdurmaktan rahatsiz oldugum ve tekrar stop edecegini dusundugum icin yuruyerek eve kadar gittim. Sorum ise su; akü bitse yolda motor stop eder mi? Daha önce basina böyle bir olay gelen var mi? Fikirlerinizi almak istedim. Simdiden tesekkürler iyi forumlar.
Akü şarj edilemiyor olduğu için akü bitiyor, sonuçta tabii ki stop eder.
ECU, enjeksiyon sistemi, pompa, her şey elektriğe ihtiyaç duyuyor.
Cevabiniz için tesekkürler, peki bs’nin jel aküsünü tavsiye edermisiniz islak aküden farklari nelerdir?
İkisi de kurşun-asit sulu akü, jel demelerinin sebebi sıvının emici bir elyaf da bulunması.
Jel de, motor yatmalarında asitli sıvının dökülmesi olmaz.
Markayı bilmiyorum, kullanmadım.
Dostum enjeksiyonlu motoru vurdurarak çalıştırmak pek önerilmiyor. Motoruna daha fazla zarar veriyor olabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------
Egzoza para vermek yerine IRC lastikleri değiştirsen motorun yol tutuşundan da memnun kalabilirsin
Merhaba
Malum havalar sıcak..Şehir içi trafikte seyir halindeyken hararet gözüme çok takılır oldu. Özellikle kırmızı Işık’ta beklerken hararetin son çizginin altına kadar çıktığını görüyorum. Bir müddet sonra tekrar 3 çizgiye düşüyor.
Merak ettiğim; benzer durumlar sizde de söz konusu mu acaba?
Şimdiden teşekkürler
Hararette kac cizgi vardi hatirlamiyorum ama, ideali 3 cizgi de sabit kalmasi.Cok sert kullanmiyorsaniz 4 cizgi ve ustu kesinlikle normal degil.Bunu neden soyluyorum, ben 1 yil kullandim, Haziran-Temmuz sicaginda sadece bir kez 4 cizgi gordurebildim o da cidden motorun canini alarak.Her isikta kalkista sicak asfaltta yanlamak icin surekli redline kullandim ve 10-15 dk sonra 4 cizgi oldu.
Hararette 5 çizgi var. Dediğiniz gibi ideali 3 çizgi.
Sürüş olarak daha hiç redline görmedim.
Rodajı yeni bitti sayılır. Herzaman sakin kullanırım motorumu. otobanda 120 civarı hızda da hararet çizgisi 3.
Bugün Şehir içinde 1 saatlik sürüşümde 2 kere gördüm 4’ncü çizgiyi. Hep böyle yani
Servise götürmemi tavsiye eder misiniz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
Düzeltme: Hararet göstergesi toplam 6 çizgi imiş hocam.
Michelin pilot lar çok keyifli tavsiye ederim 500km yol yaptım şuan gayet performanslı salı günü yağmurda 250km yol yapacağım umarım üzmez
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:33 ----------
Amortisör ayarınız kaçta benimkisi 3 te
Hissedilen sıcaklığın 40 derece olduğu zamanlarda trafikte takılı olduğum zamanda bile 4 çizgiyi geçtiğini görmedim. Bu havada 5 çizgiye çıkmış olması normal değil. Radyatör soğutma sıvısı seviyesini kontrol ettiniz mi? Değişim zamanı gelmiş ise değiştirdiniz mi? Değişimi yapıldı ise tesisatın havası alındı mı?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)