40 psi mı wtf yani hocam sen kimden duydun kimden gördün hangi servis bunu sana söylediyse o şahıs firmayla her türlü bağlantını kes.yada cinayete kurban gidicen gibi.piste çıksak heralde o kadar yine basmayız kaldıki ön başka arka başka.
40 psi mı wtf yani hocam sen kimden duydun kimden gördün hangi servis bunu sana söylediyse o şahıs firmayla her türlü bağlantını kes.yada cinayete kurban gidicen gibi.piste çıksak heralde o kadar yine basmayız kaldıki ön başka arka başka.
debriyajı yarım gevşet geçer.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:01 ----------
Dostum bende Michelin ve Pirelli arasında kaldım. Fakat motoru çok yatırmaya meyilli değilseniz Michelin öneririm. Şu an bende pilot street var ve gerçekten de çok memnun kaldım. Özellikle IRC den sonra acayip bir fark olduğunu anlıyorsun. Bugün E-5'te panik fren yapmak durumunda kaldım hızım 90 falandı muazzam bir duruş sağladı bana. Özellikle Michelin'in ıslak performansı gayet iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:04 ----------
Dostum IRC ile 2 kere düştüm. Allahtan birşey olmadı. Şayet bütçen var ise Rosso ya da Michelin ile hemen değiştir derim. Ben Michelin kullandım memnunum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------
dostum Bauhaus gibi yerlerde yüksek sıcak yüzeyler için boyalar var. Şömine ve egzoz boyası diye geçebiliyor. Ondan al. Önce boyayacağın yüzeyin kenarlarını kağıt bant ile kapa ama egzoz un soğuk olmasına dikkat et. Sonra 20 cm geriden boyayı püskürt. 1 saat kurumasını bekle ve egzozu ısıt yani gez motorla biraz. Göreceksin mis gibi olmuş olacak.
Arkaya 30-pSı
öne 28 pSi basın. 40 basarsanız kaza yaparsınız.
1000 bakımın da ne yapılıyor 2 litre yağ değişimi, yağ filtresi değişikliği harici?
Beyler motoru çok yavaş bacağımın üstüne düşürdüm koruma takozu hafif eğildi servis de düzeltirler mi bunu
Herkese merhaba dun bir r25 aldim bir sorum olacak hararet gostergesi her zaman bir dişte kalıyor bu normalmidir?
arkadaşalar selamlar,
motosikleti aldığım yerde rosso 2 taktırmak istedim ama satışcı arkadaş gerek yok dedi, bende internette okudum youtube'da incelemelerde herkes hemen değiştirin çok kötü vs yazmış dedim ama ısrarla irc'lerin kötü lastik olmadığında ısrar etti bende malum acemiyim ne yapsam size ?
Herkese selamlar,
Yaklaşık bir yıl süren dışarıdan takipten sonra bugün yaşadığım bir sorun vesilesiyle foruma üye oldum.
7-8 aydır r25 sahibiyim, 6.000 km'ye yaklaştık. Motosikletimden gayet memnunum, hiç kaza yaşamadım, allah da kazayı belayı hepimizden uzak tutsun.
Sorunuma gelirsek;
Bugün E-5'te tempolu bir şekilde seyir halindeyken, trafik yavaşladı ben de yavaşlayıp sağ şeritten ilerlemeye başladım.Hiçbir sebep olmaksızın motor birden dengesiz gelmeye başladı bana, her zaman verdiğim kontralara tepkisi garipleşti. Ellerimi bıraktığımda neredeyse kaza yapıyordum fakat bunun sebebi sanırım şerit diye çektikleri o kalın beyaz çizgi. Çünkü biraz ileride ellerimi bıraktığımda motor düz bir şekilde seyretmeye devam etti. Fakat bahsettiğim sorunu şöyle anlatabilirim sanırım, gidon fazlasıyla hafifleşti birden hareketlerime çok sert tepkiler vermeye çalıştı. Durup lastikleri kontrol ettim fakat lastiklerim de delinmiş veya patlamış değildi. Ayrıca motosikletim 5.000 km'den beri oil ışığı yakıyor fakat bana söylenen 1.000 km'de ve sonraki her 5.000 km'de bakıma girmesi gerektiğiydi. Acaba yaşadığım sorun bununla bağlantılı olabilir mi?
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim, hepinize iyi sürüşler!
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
Herkese selamlar,
Yaklaşık bir yıl süren dışarıdan takipten sonra bugün yaşadığım bir sorun vesilesiyle foruma üye oldum.
7-8 aydır r25 sahibiyim, 6.000 km'ye yaklaştık. Motosikletimden gayet memnunum, hiç kaza yaşamadım, allah da kazayı belayı hepimizden uzak tutsun.
Sorunuma gelirsek;
Bugün E-5'te tempolu bir şekilde seyir halindeyken, trafik yavaşladı ben de yavaşlayıp sağ şeritten ilerlemeye başladım.Hiçbir sebep olmaksızın motor birden dengesiz gelmeye başladı bana, her zaman verdiğim kontralara tepkisi garipleşti. Ellerimi bıraktığımda neredeyse kaza yapıyordum fakat bunun sebebi sanırım şerit diye çektikleri o kalın beyaz çizgi. Çünkü biraz ileride ellerimi bıraktığımda motor düz bir şekilde seyretmeye devam etti. Bahsettiğim sorunu şöyle anlatabilirim sanırım, gidon fazlasıyla hafifleşti ve hareketlerime çok sert tepkiler vermeye başladı. Durup lastikleri kontrol ettim fakat lastiklerim de delinmiş veya patlamış değildi. Ayrıca motosikletim 5.000 km'den beri oil ışığı yakıyor fakat bana söylenen 1.000 km'de ve sonraki her 5.000 km'de bakıma girmesi gerektiğiydi. Acaba yaşadığım sorun bununla bağlantılı olabilir mi?
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim, hepinize iyi sürüşler!
[/COLOR]Herkese selamlar,
Yaklaşık bir yıl süren dışarıdan takipten sonra bugün yaşadığım bir sorun vesilesiyle foruma üye oldum.
7-8 aydır r25 sahibiyim, 6.000 km'ye yaklaştık. Motosikletimden gayet memnunum, hiç kaza yaşamadım, allah da kazayı belayı hepimizden uzak tutsun.
Sorunuma gelirsek;
Bugün E-5'te tempolu bir şekilde seyir halindeyken, trafik yavaşladı ben de yavaşlayıp sağ şeritten ilerlemeye başladım.Hiçbir sebep olmaksızın motor birden dengesiz gelmeye başladı bana, her zaman verdiğim kontralara tepkisi garipleşti. Ellerimi bıraktığımda neredeyse kaza yapıyordum fakat bunun sebebi sanırım şerit diye çektikleri o kalın beyaz çizgi. Çünkü biraz ileride ellerimi bıraktığımda motor düz bir şekilde seyretmeye devam etti. Bahsettiğim sorunu şöyle anlatabilirim sanırım, gidon fazlasıyla hafifleşti ve hareketlerime çok sert tepkiler vermeye başladı. Durup lastikleri kontrol ettim fakat lastiklerim de delinmiş veya patlamış değildi. Ayrıca motosikletim 5.000 km'den beri oil ışığı yakıyor fakat bana söylenen 1.000 km'de ve sonraki her 5.000 km'de bakıma girmesi gerektiğiydi. Acaba yaşadığım sorun bununla bağlantılı olabilir mi?
Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim, hepinize iyi sürüşler![/QUOTE]
anladigim kadariyla yolun beyaz seritli tirtikli yerine denk gelmissiniz, evet orda ciddi sacmalayabiliyor motor, temiz duz bir asfaltta tekrar bi deneyin lastiklerinizde bir problem yoksa muhtemelen duzelmis olacaktir. ayrica otoyollarin en sag ve en sol taraflari tozlu oldugu icinde motor kayabiliyor.
diger konu ise, motorda oil isigi yanmamasi lazim, km den bagimsiz olarak. 1000 km de bakim yapildiginda oil sayaci sifirlanir 5000 de bakim yapildiginda yine sifirlanir,
eger motor yolda giderken kirmizi yag lambasi yaniyorsa cok ciddi bir problem var demektir ve motoru kullanmamaniz gerekir.
yok eger soylediginiz siyah "oil" yazisi yaziyor ise o son yag degistirdiginizden itibaren kac km yaptiginizi yaziyor sadece sizde ne zaman yag degismeniz gerektigini takip ediyorsunuz. select tusuna basip baska bir sayaca gectiginizde sonmesi lazim oil yazisinin.
iyi akşamlar beyler r25 ime led xenon takmak istiyorum ama okuduğum kadarıyla arka kapaklar uymuyor takınca peki bu kapaklarla kullanabildiğimiz led xenon var mı
Arkadaşlar vites müsüründen yağ sızıntı geliyor 3600 km ne yapmam lazım ACİL...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:50 ----------
Sorun vites yerinin üstünde renkli kabloların olduğu iki adet yıldız bulunan içinde renkli kabloların göründüğü kapak tasarımı imiş bir nebze olsun sıkıldı ve. Sililindi bakalım daha kaçıracak mı, anlatılan yer on dişli muhafazasını çıkardıktan sonraki görünen yer.
Pirelli rosso 2 lerden bahsetmek isterim. İnternette okudum . Cbr 250 ırc lastikler kayıyor diye rosso 2 de radyal lastik varmış daha iyi yol tutuyor diye sipariş ettik. Gelen lastikleri el ile kontrol edildiğinde ırc daha yumuşak. Gelen lastikler Brezilya malı 2017 model. Şimdi şüphelendik acaba Alman malı üretimin yumuşak mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:16 ----------
Damlamadi kustu hafiften, zincir muhafaza sini çıkarın renkli kabloların alt vidasini sikiliastirin
Beyler arka sehpa alacam. 2 tipi var V seklinde olup minik takozlara oturtulan bide L seklinde olup arka masaya alttan tutan. Hangisini tavsiye edersiniz. Marka model yada link verirseniz cok sevinirim. Motoru degistiririm diye universal birsey ariyorum bu arada.
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)