benimde 7000 km uzun yolum var r25'le.Gayet yapılıyor ayrıca tık demedi,ne hararet ne başka bir sorun.Fakat şu geri çağırmalarda olmasaydı...
benimde 7000 km uzun yolum var r25'le.Gayet yapılıyor ayrıca tık demedi,ne hararet ne başka bir sorun.Fakat şu geri çağırmalarda olmasaydı...
Merhabalar
Bende 4934 km de diablo rosso lastik takımı,koruma takozları ve ön camı bulunan ,hatasız kazasız 5000 bakımını yeni yaptırdığım 3 bakım kağıdının da bulunduğu yamaha servisinden garantili mt25 var.kronik yağ pompası 2000 bakımında değiştirildi
İçimdeki ss aşkına rağmen mt25 aldım ,acele ettim de denilebilir.
Düşündüm ki belki r25 i ni takaslamak isteyen olur.Motosikletim temiz demiyorum çok temiz kullanılmış sorunu kazası ,değişeni olmayan motosiklettir.
Motosikletim gibi temiz ayarda R25 ler ile takasa açabilirim.Tercihen yakın iller bursa ankara kütayha tercihim,Ben eskişehirdeyim.İsterim ki şehrimden biri çıksın gelsin görsün .
Takas mantığı şu şekilde ,örn mt25 de lastik takımı koruma takozu ön cam var ,takasa gelecek r25 orjinal lastik aksesuarsızdır kabulumdur.Fiyat farkını böyle kapatma düşüncesindeyim.
5000km ve 10000km kadar r25 kabulumdur.10000 bakımı yapılmış olmalı.
Var sa böyle birşey düşünen mesaj atabilir detayları telefonda konusuruz ,tekeriniz düz bassın .
Fb motor çok temiz ve iyi görünüyor. Fiyat güzel. Çok seviceksin,kullandıkça daha fazla keyif alacaksın. Klasik tavsiyem lastikler,pilot veya rosso2 veya metzeller. Güle güle kullan.
R25'i bu modellerle kiyaslarsan , r125 r6 r1'e göre gidonu daha yukarda ve selesi daha aşağıda bir motor. Onlar kadar kesinlikle agresif değil. Rahat edersin.
Hocam hayırlı uğurlu olsun çok sevindim Allah kaza bela vermeden binmeyi nasip etsin Konya'nın bir R25 sürücüsü daha kazanması çok güzel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:38 ----------
En son geçen hafta cuma yağmura yakalandım baya da bi yoğun yağıyordu dikkatli bi şekilde süratlendim aman ne bulayım ne göreyim baktım arka teker bir sağa bir sola hemde yolda dümdüz giderken (sürat:150km)
Sonra aklıma takılan şey şuydu bu irc lastik endonezya gibi yağmuru baya güzel olan bi yerde yapılıyor gel gör ki yol tutmuyor değiştirin lastikleri canını seven değiştirir.
GEREKSİZ RİSK = BEKLENMEDİK ÖLÜM
Arkadaslar bu ne kutusu sogutma sivisi mi ? bos gozukuyor bende anlam veremedim bugun gozume carpti
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------
Evet sogutma sivisiymis,daha 4.000 km de motor neden sogutma sivisi eksiltir ki ? sertte kullanmiyorum motoru hararette en fazla 3 cizgi oluyor en fazla
Soğutma suyunun her 3 yılda 1 degistilmesi gerekiyor. Her sene kontrol ve her 10.000 de bir kontrol edilmesi gerekiyor. Eksilme vs varsa eğer tamamlanması gerekiyor. En son servise girdiğinde kontrol edilmiş miydi ? Tekrar bir baktır,ihmal etme. Bende kontrol edicem,merak ettim.
Dostlar iyi akşamlar. Motorum yağ pompasından dolayı yatak sarmıştı. Serviste komple bloğu sıfırlattım. 5 ay kadar bir süre kapalı garajda kalmak zorunda kaldı gidip alamadım kış dolayısıyla. Arada çalıştırıldı, kısa mesafe turlandı falan. Km'si 9200 civarında ve rodajın bitmesine 600 km kaldı. Sorun şu ki yatak sarmadan evvel motor tek marşta sorunsuz alıyordu anında. Şuan bazen iki bazen üç defa basmam gerekiyor ve gaz vermeden de çalışmıyor. Ama bunu sürekli yapmıyor. Mesela 50 60 km gidiyorum stop ediyorum. Ardından basınca yapıyor. Sonra yapmıyor, az birşey gidip basınca geri yapıyor. Sıkıntısı ne anlamadım gitti. Bulunduğum yere en yakın servis 300 km ve bulunduğum yerde motordan anlayan usta dükkan falan da yok. Sebebi ne olabilir. Şimdiden teşekkürler arkadaşlar.
hiç başıma gelmedi. Geçmiş olsun yaşadıklarınız için.Çok can sıkıcı durumlar maalesef.
@ufuk01 gecmis olsun,can sıkıcı bi durum.Servise de baya bir uzakmis mesafe ama garantiden yapildigi icin bence servise goturun tekrar araba vesaire bi tasitla.
Bu arada havalarinda guzellesmesiyle bi whatsapp grubu olusturup istanbul ici haftasonu biseyler mi planlasak ? Gezi olmasa bile yardimlasma haberlesme amaciyla whatsapp grubu kurabiliriz.Bu yonde olumlu dusunen varsa ozel mesajdan bana numarasini iletsin grubu kurmaya basliyim
whatsapp grup davetiye linki oluşturursan isteyen gruba kolayca katılabilir. telefon no ile uğraşmazsın.
İşim sebebiyle gidemiyorum da ya. Servise yollasam karşılayacak geri yollayacak kimse de yok. Hatta burdan servisin olduğu şehire direkt otobüs bile yoktur 🤦🏽♂ Mahrumiyet ve imkansızlıklar içerisindeyim 🤦🏽♂🤦🏽♂ Sorunun kaynağını bir yerlere gitmeden bulup, sorunu çözecek birini bulup tek seferde halletmem gerekiyor kısacası dostlar.
Bahsettiğiniz sorun sattığım r25'de de mevcuttu.Arkadaşımda da mt25 var onda da aynı problem var.Motor soğukken her zaman tek marşta çalışır.Fakat yola çık 50 60 kilometre sonra kontağı kapat.1 Saat sonra gel motor asla tek marşta çalışmıyordu.Gaz vermem gerekiyordu.Bir değişik durum ise şu
Aynı şartlar altında motor boşta yan ayaklıkta iken yine çalışmıyor,2. ve 3. marşı istiyordu.Ama motor viteste ve debriyaj çekili vaziyette tekte çalışıyor.Ateşlemeye ne etkisi var bilemem ama durum kesinlikle belirttiğim gibidir.
Anladım. Bunu bu şekilde deneyeceğim. Peki sizde çalışmama gibi bi durum oldu mu hiç ? Veya arkadaşınızda? Eğer öyle bi durum olursa yanarım vallahi. Resmen mahsur kalırım 😄😄
Bugün biraz gezdim, çok keyifliydi ama rüzgar için uygun değildi eldivenler :D
selamlar yardiminiza ihtiyacim var..r25 motorum 2050 kmde..1900 km ye kadar rodaj yaptim ani hizlanma yapmadan ve deviri hic 9500 ü geçmeden kullandim 1900 kmye kadar...bugun bir top speed deneyim dedim 5.ci viteste 12500 devire kadar gaz verdim ve sonra 6 ya attim ama motor 160 i gecmedi 6. viteste,yol düz ve rüzgarsizdi...sonra tekrar denedim ve motor 4. viteste kesiciye kadar devir ceviriyor ama 5. viteste 12500 devri gecmiyor..kisacasi gitmiyor...bunu nedenini bilen veya buna benzer durumu rodaj sonrasi yasayanlardan yorum bekliyorum..
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)