Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
09 Kasım 2016, 12:55
#5761
Salurbey adlı üyeden alıntı
Beyler selamlar, forumdaki takip eden arkadaşlar bilir , motorumu satıyordum. Durumda degisiklik oldu , fuari ve yeni donemi gormek istiyorum ,satıştan vazgectim.Sebebi ise eicma fuari ve barkın in yayınlarını izledim ve izlmeye devam ediyorum, öğrendiğim kadarıyla r25 euro 3 uyumluymus, 2017 yılında ise euro 4 uyumlu olmayan motorların turkiyeye girişi olmayacakmış sadece stokta 2017 yilindan önce tr ye girmiş motorların satışı olacakmış. Ne 250rr honda geliyor ne r25 geliyor. Firmalar motorlarını 2017 için uyumlu hale getirmemiş. İlginçtir r6 2017 model euro 4 e uygun olarak üretilmiş fakat ne 250rr nede r25 de bu yapılmamış. Kim bilir belki r3 gelir , fikrim yok. Ozelden mesaj atan arkadaslar , motorumu yeni yıldaki gelismeleri görene kadar yani fuar ve sonrasi diyeyim, satıştan kaldirdim.
o zaman fiyatı artıcak demektir
garajda sakliyim bende km yapmasın (km takıntısı olanlar için)
Reklamlar
-
09 Kasım 2016, 13:07
#5762
IRau adlı üyeden alıntı
o zaman fiyatı artıcak demektir
garajda sakliyim bende km yapmasın (km takıntısı olanlar için)
Irau , acikcasi euro 4 meselesi buyuk degisikliklere yol acmis. Facebook uzerinden canli yayinlara devam ediyor barkin , yaptigi tum yayinlarda kaydediliyor ve izleme olanagi sunuyor. Bu sabah yamaha standini cekti , videonun tumunu izleyebilir merak eden arkadaslar. Basinda tekrar soyluyor r25 ile ilgili durumu. Euro bolgesi uygulamalarina katilmayana ulkelerde bu kisitlamalar yok. Turkiye euro ile ilgili tum uygulamalarda var. 2017 euro 4 meselesi yuzunden suprizlere gebe,bende bu sebeple bekleme karari aldim. Bu yeni durum direkt olarak 2.el marketini etkileyecektir diye dusunuyorum,r25 ın fıyatları ıle ılgılı gorus bıldırmek ıstemıyorum, sonucta motoru satmayı dusenen bırı olarak forumda yanlıs anlamaya cok musaıt bır ortam oldUgunu gordum,bu yuzden beklemeyı secıyorum,hayırlısı olsun. Fuar gelsin r6 kesin geliyor orda sorun yok fakat 250cc pıyasası karısacak gıbı. Keza 600rr yok yerıne 650f euro 4 uymlu keza 1000rr euro 4 uuymlu barkın ın soyeldıgı bu.
-
09 Kasım 2016, 16:23
#5763
Zincir dişli seti degistiren var mi arkadaslar ? Yamahanin orj seti 360 tl. Did zincir arti sprocket disli seti ile fiyat 460 tl fiyat aldim. Sizce farka degermi ? Did yerine zinciri afam yaparsam fiyat 410 a geliyo. Zincir dişli setini degistiren arkadaslar ne derler ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
efbefb adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba,
bende 2015 mavi r25 var. Ayaklık sensörü arızalıydı, bazen vitese atınca stop ediyordu. Bir süre sonra motorda yüksek devirlerde tekleme yaşadım. Kendi kendine gaz kesiyordu. İlk etapta bujiler veya enjeksyondan diye düşündüm, hatta benzinden midir dedim. Uzun süre testler yaptım. Sonuç olarak sensörden diye düşündüm. Garantiye götürmeye karar verdim. Pazartesi götürecektim, bir önceki gün yaptığım pazar gezmesinde bu sebepten dolayı kaza yaptım. aman hafife almayın, götürün düzeltsinler..
Bana r25 yakıt deposu ve yakıt depo grenajı lazım sağ ve orta. yardımcı olabilecek kimse var mıdır?
7000 10000 devirlerde dabit giderken bende benzer bi sorun yasiyorum.tekliyor motor.gaz kesiyo gibi hissettiriyor. Bu sorunun sebebi neymis ?
-
10 Kasım 2016, 16:18
#5764
peacemaker_ adlı üyeden alıntı
Zincir dişli seti degistiren var mi arkadaslar ? Yamahanin orj seti 360 tl. Did zincir arti sprocket disli seti ile fiyat 460 tl fiyat aldim. Sizce farka degermi ? Did yerine zinciri afam yaparsam fiyat 410 a geliyo. Zincir dişli setini degistiren arkadaslar ne derler ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
7000 10000 devirlerde dabit giderken bende benzer bi sorun yasiyorum.tekliyor motor.gaz kesiyo gibi hissettiriyor. Bu sorunun sebebi neymis ?
Aynı şey her zaman olmamakla birlikte hızlanırken sadece 5. vites 9bin-10bin rpm civarında yaşıyordum. Yaklaşık 1-2 aydır yaşamıyorum ama. Servise verdim bırakmanız lazım falan dedi. Ama sanıyorum ki vitesi tam geçiremiyordum. Çünkü ne zaman hızlı vites atmaya çalışsam yaşadım. Sanırım hızlı vites atmak isterken tam çekemiyordum vitesi.
-
10 Kasım 2016, 19:48
#5765
Kırmızı renkli Rks Titanic S kullanıyorum. Bu sabah 7:30 civarı İstanbul/Göztepe E5'de giderken yanıma yaklaşan artçılı bir race blue R25'in sürücüsü korteje gidip gitmediğimi sordu. Sabah uyku mahmurluğu ve de yağmur nedeniyle algılayamadım,anlamadım, sallamamış gibi oldum. Burayı takip ediyorsa çok selamlar, kusura bakmasın.
-
11 Kasım 2016, 01:39
#5766
r25'e arka çanta takan var mı? daha doğrusu takılabiliyor mu?
-
12 Kasım 2016, 23:02
#5767
Arkadaşlar motoruna rosso3 150/70 arka 120/70 ön taktıran var mıdır ya da takılabilme ihtimali var mıdır?
Daha geniş lastiğin motorun sürüş dinamiğini bozacağını biliyorum ancak daha iyi yol tutacağını düşündüğümden böyle bir fikir oluştu. Rosso 3 alma macerasına girmeli mi yoksa rosso 2 takımı mı almalı ne dersiniz?
-
13 Kasım 2016, 23:05
#5768
Yarın satın alacağım. Satın alacağım yerde üç rengi de var. Gri veya lacivert olanı düşünüyorum. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Gri olanı çok çabuk kirleniyor mu ? Toz tutuyor mu ?
Bir de uyumlu kıyafet ve kask nereden uygun fiyata temin edebilirim ?
-
13 Kasım 2016, 23:28
#5769
igotek adlı üyeden alıntı
Yarın satın alacağım. Satın alacağım yerde üç rengi de var. Gri veya lacivert olanı düşünüyorum. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Gri olanı çok çabuk kirleniyor mu ? Toz tutuyor mu ?
Bir de uyumlu kıyafet ve kask nereden uygun fiyata temin edebilirim ?
mavi kullanıyorum toz tutmuyor tutmasına izin vermiyorum hergün ıslak mendille siliyorum zaten
bu arada motoru alırken temiz olsun çünkü çizik gözük varsa belli olmuyo
aynalarına bak katlanıyormu diye
-
13 Kasım 2016, 23:40
#5770
Cevabınız için teşekkür ederim. Yeni alacağım. 15950 fiyat yazmışlar bayide. Bir de bu benim ilk motorum olacak. Şimdiye kadar hep araba sürdüm. 125 lik alma iyi değil, 250 lik ile başla dedi herkes. Kawasaki Ninja 250SL ile Yamaha R25 arasında gidip geldim bi süre. Sonra R25 de karar kıldım. Bugün bi arkadaşım 150 lik Honda ile biraz bana gösterdi. Trafiğe kapalı alanda bi saat kadar dur kalk pratik yaptım. Tabi bi çok kez motoru stop ettirdim. Ama alışırım sanırım. Düştüğümde motorun fazla zarar görmemesi için extra almam gereken bir parça var mı ? Arabayla hız seviyorum ancak motola uzun bi süre hız yapmayı düşünmüyorum en azından iyice alışana kadar.
-
13 Kasım 2016, 23:48
#5771
igotek adlı üyeden alıntı
Cevabınız için teşekkür ederim. Yeni alacağım. 15950 fiyat yazmışlar bayide. Bir de bu benim ilk motorum olacak. Şimdiye kadar hep araba sürdüm. 125 lik alma iyi değil, 250 lik ile başla dedi herkes. Kawasaki Ninja 250SL ile Yamaha R25 arasında gidip geldim bi süre. Sonra R25 de karar kıldım. Bugün bi arkadaşım 150 lik Honda ile biraz bana gösterdi. Trafiğe kapalı alanda bi saat kadar dur kalk pratik yaptım. Tabi bi çok kez motoru stop ettirdim. Ama alışırım sanırım. Düştüğümde motorun fazla zarar görmemesi için extra almam gereken bir parça var mı ? Arabayla hız seviyorum ancak motola uzun bi süre hız yapmayı düşünmüyorum en azından iyice alışana kadar.
sen sıfır alıcaksın
koruma takozu alabilirsin çok işe yarıyor zaten ilk motorun olduğu için illaki düşecektir
bide 800 tl ayır rosso 2 lastik için tamamdır
mont için dainese c2 pelle öneririm
kask arai yada shoei üst modellerinden 1300-2000 tl arası
-
13 Kasım 2016, 23:57
#5772
Lastikleri motoru alırken alı hemen taktırayım mı yoksa rodajdan sonra mı taktırayım ? Mesajların hemen hemen çoğunu okudum. Michelin tavsiye eden de var rosso 2 de. altın elbiseli adamın incelemesinde rosso 2 yi önermiş.
-
13 Kasım 2016, 23:58
#5773
igotek adlı üyeden alıntı
Lastikleri motoru alırken alı hemen taktırayım mı yoksa rodajdan sonra mı taktırayım ? Mesajların hemen hemen çoğunu okudum. Michelin tavsiye eden de var rosso 2 de. altın elbiseli adamın incelemesinde rosso 2 yi önermiş.
hemen tak tabi rosso 2 takılı bende bi sorun yaşamadım
michelin da olabilir oda kaliteli
-
14 Kasım 2016, 00:07
#5774
igotek adlı üyeden alıntı
Yarın satın alacağım. Satın alacağım yerde üç rengi de var. Gri veya lacivert olanı düşünüyorum. Kullananlar yorum yaparsa sevinirim. Gri olanı çok çabuk kirleniyor mu ? Toz tutuyor mu ?
Bir de uyumlu kıyafet ve kask nereden uygun fiyata temin edebilirim ?
Gri çok kir göstermez ayrıca fazla da yok gri renkten. Ben mavi istedim. Gri 1 tane gelmişti oda benim gibi önceden listeye ismini yazdırmıştı, alamadım. Yine senin tercihin ama gri bence çok güzel. İkisinide iyice bak hangisi hoşuna giderse artık
-
14 Kasım 2016, 00:07
#5775
Tamm Rosso 2 ler hemen takılacak o zaman. Kapalı kask mı çeneden açılır kask mı önerir siniz ? Birde bu kadar pahalı olması neden ? Bi arkadaşım 400-500 TL arası al dedi ama burda uzmanlarına sormak daha mantıklı. Bi de bahsettiğiniz ceketler düştüğümüzde zarar görmeyi mi engelliyor o yüzen mi bu kadar pahalı ?
-
14 Kasım 2016, 00:23
#5776
igotek adlı üyeden alıntı
Tamm Rosso 2 ler hemen takılacak o zaman. Kapalı kask mı çeneden açılır kask mı önerir siniz ? Birde bu kadar pahalı olması neden ? Bi arkadaşım 400-500 TL arası al dedi ama burda uzmanlarına sormak daha mantıklı. Bi de bahsettiğiniz ceketler düştüğümüzde zarar görmeyi mi engelliyor o yüzen mi bu kadar pahalı ?
dainese c2 pelle deri ceket çok şükür düşmedim ama gayet sağlam
kask işinide kapalı al çene açılır,nazi,açık kask hikaye
ilk motorun bide r25 güvenliği üst seviyede tutman en doğrusu
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------
bu arada birkaç sayfa geride salurbey in motorunun resmi var michelin lastik koruma takozu filan takmış
sende motorunu o duruma getirip binebilirsin..
bende koruma takozu yok hep ihmal ediyorum düşersem çok üzülücem en yakın zamanda alıcam bende
-
14 Kasım 2016, 00:34
#5777
Yamaha yazısının hemen başındaki siyah parça oluyor değil mi ?
Bir de deri ceket yerine tulum daha iyi olmazmı ? Sonuçta acemiyim. Hiç tecrübem yoktur. Canım da çok kıymetlidir.
-
14 Kasım 2016, 01:32
#5778
Arkadaşlar hepinize slmlar. Bnde sizin gibi bir r25 hastasıyım ve cbr 125imi sattım kısmetse inş r25 almayı düşünüyorum fakat çok tereddütte kalıyorum çünkü r25ler genelde sorunlu motorlar diye okuyorum yağ pompası sorunu özellikle en çok kafamı karıştıran konu bu. Bnm asıl öğrenmek istediğim yağ pompası değişimi yapıpda daha sonra tekrar motor bloğu ile ilgili herhangi bir sorun yaşayan var mı ve toplanan r25lerin şaşileri kesin olarak belli mi cvblarınız için tşk ederim
-
14 Kasım 2016, 09:50
#5779
nihat34 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hepinize slmlar. Bnde sizin gibi bir r25 hastasıyım ve cbr 125imi sattım kısmetse inş r25 almayı düşünüyorum fakat çok tereddütte kalıyorum çünkü r25ler genelde sorunlu motorlar diye okuyorum yağ pompası sorunu özellikle en çok kafamı karıştıran konu bu. Bnm asıl öğrenmek istediğim yağ pompası değişimi yapıpda daha sonra tekrar motor bloğu ile ilgili herhangi bir sorun yaşayan var mı ve toplanan r25lerin şaşileri kesin olarak belli mi cvblarınız için tşk ederim
slm galiba bi tane olmuştu sorunlu... tamamen şans işi bu fabrikasyon hatalıda olabilir o motor
-
14 Kasım 2016, 10:39
#5780
Arkadaşlar bu motora sorunlu diyenlere şaşırıyorum. Motor 4000 km yi geçti hiçbir sorun çıkarmadı bana. Ara ara kirli benzin koyduğumdan bir iki kere tekledi.
Pompa sorunu vardı onu da bugün bakıma verip yenisiyle değiştiriyorum. Ancak bu pompa sorunu motorda en ufak bir sıkıntı çıkarmadı şuana kadar. Rodajı düzgün yapıp motoru fazla yormayan arkadaşların sıkıntı çekebileceğini düşünmüyorum.
Motorun parça kalitesi dedikleri gibi karenajda kullandıkları malzeme gerçekten kalitesiz ürünler ve bu ürünlere istenen fiyatlar pahalı. Bu noktasından yakınabiliriz baktığımızda ancak benim görüşüm motorda pompa sıkıntısı (değiştiğinde bu da ortadan kalkıyor) ve grenaj kalitesinden başka bir problem yok. Aldığımdan bu yana fikrim değişmedi, uzun yıllar kullanmayı düşündüğüm bir motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)