koruma takozu vardı aydınlı kardeşler yapmış yakından görmedim fiyat 150 lira imiş
https://www.facebook.com/aydinkardesler09
koruma takozu vardı aydınlı kardeşler yapmış yakından görmedim fiyat 150 lira imiş
https://www.facebook.com/aydinkardesler09
alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun, kazasız binsinler insallah, fuarda gördüm kalıp olarak ince geldi içime sinmedi, zaten fiyattan dolayı soğumuştum, bende başka bir arkadaşımla fazer almaya karar verdik 250cc kovalarken 600 lük almak nasip olacakmı bakalım...
Alan herkese hayırlı olsun , bayadır takip ediyorum bu motoru inşallah ehliyet eğitim falan ilk motorum olarak düşünüyorum. Kısmetse tabi. Herkese hayırlı olsun tekrar
Arkadaşlar 500 km yi devirmiş bulunmaktayım. Her geçen km Alt devirlerdeki hayat; tork iyileşmeye devam ediyor.yakıt ortalamam 3.5 a kadar düştü. Yeni alan veya rodajda olan arkadaşlar sabredin diyorum tekrardan. Sürdükçe güçlendiğini ve alt devirlerin keyif vermeye başladığını göreceksiniz. Birilerinin gazına gelip rodajı bozmayın derim.
Bugün 100 km daha yaptım.
Ortalama yakıt yol bilgisayarında 4.0. Fulledım ve kendim de olcecegım bu defa.
Havanın da harika olması etkiliydi belki, geçen günler her nekadar sınıfının en rahat oturusuna sahip olsa da beni zorlayan motosiklet bugün bana çok rahat geldi.
Ara hızlanmalar ve guzel asfaltın tadına vardım belki de.
Isıklarda kalkıslar biraz hantal gelmişti geçen, bu kez hatamı anladım. Daha güzel kalkıyoruz.
Daha önceleri ne buluyorlar bu spor motosikletlerde diyordum bazen. Bugün ne bulduklarını anladım hatta ben de buldum az bucuk.
Bundan sonra bir cb500f veya r almamam için bir sebep kalmadı sınıfsal olarak. Tabi yine tenere aşkımız içteN içe devam da ediyor.
Bursadan alan arkadaşlar aman diyim dikkatli gezin bi kaç kere gördüm mavi beyaz bi arkadaşı nazar değdirecem diye korkuyorum ) hakikaten çok güzel bi motor valla rüyamda bile gördüm ama öğrenci olduğum için şimdilik para çıkışmıyor biraz daha hayallerde ve rüyalarda yaşayacak benim için. Tüm motorcu arkadaşları Rabbim kazalardan belalardan korusun. Keyifli keyifli sürün kendinizi tehlikeye atmayın esenle kalın )
Beyler motorun sesi nasıl egzoz takılsa güzel bir ses alabilirmiyiz?
Beklentin ne bilmiyorum tabi ama egzoz takilmadanda ust devirlerde bence gayet guzel ses aliniyor
Herkese merhaba, bugün 1000 bakımına girdi benim motor arkadaşlar. Motorun beynini iyi programlamışlar herhalde ki KM. sayacı 1000 der demez göstergedeki OİL yazısı yanıp sönmeye başladı hemen. Bakımda yağ değişti, normalde 1000 bakımında yağ filtresinin de değişmesi gerekiyormuş ama motor yeni olduğu için yağ filtresi siparişi henüz gelmemiş bayiiye, o yüzden yağ filtresi bu seferlik temzilenmekle yetindi. 2 litre yağ konuldu. Motorun kitapçığında da yağ filtresi değişmezse 1.9 litre, yağ filtresi değişirse 2.10 litre yağ konulması yazıyordu. Serviste malesef Ipone veya Motul olmadığı için Yamalube ve Castrol arasında bir seçim yapmak zorunda kaldık. Yamalube'yi kullanan bir arkadaşım memnun kalmadığını söyleyince Castrol'ü tercih ettim. Bir sonraki bakım 5000 kilometredeymiş.
Herkese kazasız belasız sürüşler...
Ozellikle gazi kestiginde ufak bir patlama oluyor. Eksoz degisirse daha duyulur bir patirti olacaktır. yalnız eksozun sesi standart haliyle bile çok tatminkar. 250 cc olduğunu bilipte bir calistirsana diyenler motorun sesini duyunca oooo diyor
Bildiğim kadarı ile zorunlu trafik sigortasında motor,şasi no ve plaka bilgisi esas . Aksi durumda R25 'lerimiz gibi henüz listelere girmemiş motosikletlerin zorunlu sigortayı yaptırmasına imkan yok ,çünkü listede adı çıkmıyor. 1-2 ay sonra düzeltme yaptıracağım inşallah ,aklımda o iş. Ancak uyarınız için teşekkür ederim, acenteye telefon edip teyit edelim bilgiyi.
Marka/model bilgisi kasko yaparken çok önemli çünkü rayiç bedel marka/model üzerinden hesap ediliyor.
Benim sigortamda da model YZF R125 olarak yazıyor. Sebebi de R25'in henüz listelerde gözükmüyor olması. Mecburen böyle yani... Benim sigortayı yapan abimiz tanıdıktı, bu durumun kaza sonrasında bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Düzelttiririz artık R25 gelince.
benim sigortamda da yzf r125 yazıyor. Sigortayi da tanidik birine yaptırdım. Hata yı görünce aradim sordum. Önemli olan motor ve Şase no dedi. R25 gorunmedigi için model adı farklı cikiyormus. ben 290 tl ödedim bu arada. Dost kazığı mı yedik nedir 208 nire 290 nire :/
Hocam Bursa da bir tane gördüm sadece, şimdi nerede olduğunu söylemeyeyim nazar değmesin, kent meydanı yakınlarında park edilmiş bir r25 var. Aşağı yukarı birkaç gündür hep orada görüyorum. Sürücüsü de bana yol verdi hatta, sonra ileride fark ettim park etmiş r25. Sizin motor mu bu? Yoksa bir arkadaş daha vardı bu konuda.
Eyvallah hocam senin de r25 in hayırlı olsun. Cbr 250 lim 2012 model 13.000 km idi. 2000 km kadar kullandım. suan r25 400 km de ve rodajda oldugu için performansını yol tutusunu vs tam olarak kiyaslayamiyorum.
Tasarim olarak R25 cbr a göre daha bir zarif daha bir detaylı tasarlanmış. farlarin arasinda hava girisi, aynalarin köşeli oluşu, r6 gibi sipsivri kuyruk vs derken kalite algisi da yukseliyor tabi.
Stop lambası led ve mt07 ile aynı parca kullanilmis. Hicbir de rakibinde sandart led stop yok. Hatta cbr 500 de bile halen ampul stop lambasi var.
kontrol düğmeleri kesinlikle daha kaliteli.
arka sele nin kilit mekanizmasi yine inceleyince daha iyi geldi.
Ayakliklar tam metal. belki de direk r6 dan alınmıştır. Bu da daha yuksek cc ve daha racing tarzı bir motora bindiginiz hissini veriyor.
Elciklerde titresim vardı ancak bugün ku 50 km lik surusumden sonra o titresimi hissedemedim. Sanırım rodajdandi suan da kalmadı o da.
Oturus pozisyonu aynı diyebilirim.
Açıkçası r25 daha hafif hissettiriyor. Neden bilmiyorum. Belki de ağırlık merkezi daha düşüktür. Cbr250 1. Viteste kalkarken daha korkutucuydu r25 ise daha sakin. Sanırım çift silindirin etkisi.
farlari kesinlikle daha iyi. hakkaten araba fari gibi
Aynalara güzel bir ayar veremedim. Cbr inkiler daha basitti ama yolu daha iyi goruyordum. Bunda sanirim daha yatik bir sürüş pozisyonu icin tasarlamislar.
Artcinin tutunabilicegi yer var, yok değil. Selenin üzerinde ekstradan deri kayış gecirmisler. Ancak cbr da ki tutamaklar kadar kullanisli olucagini düşünmüyorum. tabi bunu sürekli artciyla binicek olan dert etsin.
Arka ayakliklarda cbr daki gibi kanca takmak icin yerler var.
Bir de cbr da grenaj daki sticker larin uzerinde cila gibi birsey vardi. R25 de sticker i tirnaklarsaniz kenari elinize takılıyor.
R25 suan ki durumuyla (rrodaj), cbr dan daha çok ısınıyor.
Yol bilgisayarı dersek, r25 te cbr250 ye artı olarak; vites gostergesi, +1 adet tripmetre, yedek depoya geçince yedek depoyla kaç km gidildigi bilgisi, yağ değişim zamani uyarısı, anlık yakit tuketimi, ortalama yakıt tüketimi, ve shift light var.
r25 in deposu plastik dolayisiyla miknatisli depo üstü çanta takilamaz. Ancak zarar gormesi durumunda fiyat olarakta metal depoya gore heralde daha ucuz olacaktir.
Fren olarak cbr da 3-4 kez freni kitleyip motoru kaydirdim. R25 te henuz oyle bisi yasamadim.
R25, cbr250r ye göre oturus pozisyonu dışında daha spor bir motosiklet. Cbr250r daha sport touring.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Herkese kazasiz belasiz surusler.
Not: kiyaladigim motorlar cbr250r 2- 2,5 yaşında 13.000 km deydi. Fabrika çıkışı ayarlar eksoz lastik vs. R25 400 km de ve rodajda.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)