Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Kasım 2015, 01:43
#3721
Ben benzin göstergesini tam olarak çözemedim açıyorum kontağı 1 çizgi biraz zaman sonra 2 oluor ve yanıp sönmeye başladığındada ne kadar götürüyo ve yedek depo varmı
Reklamlar
-
30 Kasım 2015, 03:11
#3722
YAKUTAY adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar izmir sabah havasında motorun ısısı yolda 3 tıkta iken 2ye düştü.Soğuk denebilecek bir havadaydı.2300 kilometrede ilk defa böyle bişey başıma geldi.Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
abdullah2410 adlı üyeden alıntı
Ben benzin göstergesini tam olarak çözemedim açıyorum kontağı 1 çizgi biraz zaman sonra 2 oluor ve yanıp sönmeye başladığındada ne kadar götürüyo ve yedek depo varmı
Şöyle anlatiim benzin deposunda benzini ölçen zımbırtı var motoru ilk çalıştırdığında motor ayaklıkta yan durduğundan falan tam ölçüsünü almaz motoru düz konuma getirince bi zaman sonra benzin okuyucu hee depoda şu kadar benzin var diip 1çizgi 2çizgi 3,4,5 ne kadarsa onu yazar.yedek depoya geçtiğindede göstergede ayrı bir yazı çıkar sanırım oil yazıyodu(oil den tam emin deilim)çizgide yanıp söner, o zaman ortalama 80 km daha gidebiliyosun.umarım açıklayıcı olmuştur takıldığın biyer olursa sor
-
30 Kasım 2015, 06:23
#3723
Çok saol daha açıklayıcı olamazdı birde 1000 lik bakıma 200km kaldı ve burda yamaha bayisi yok birtek yağ değişme yeterlimi
-
30 Kasım 2015, 08:28
#3724
Yeni bir motor almayi dusunuyorum oyuzden enine boyuna arastirma yapiyorum konuyu bastan sona okudum r25 degerlendirmesini soyle yapabilirmiyiz?
Muadillerine gore ;
Daha hizli,daha gosterisli,daha iyi aydinlatma,daha iyi kontrol paneli
Daha kotu grenaj,cok isinma ,daha kisa motor ömrü,artcisiz tasarim
-
30 Kasım 2015, 10:40
#3725
alphertunga adlı üyeden alıntı
Yeni bir motor almayi dusunuyorum oyuzden enine boyuna arastirma yapiyorum konuyu bastan sona okudum r25 degerlendirmesini soyle yapabilirmiyiz?
Muadillerine gore ;
Daha hizli,daha gosterisli,daha iyi aydinlatma,daha iyi kontrol paneli
Daha kotu grenaj,cok isinma ,daha kisa motor ömrü,artcisiz tasarim
Grenaj evet biraz kötü yani kisiye gore değişeceği kanaatindeyim, ben artci aldigimda arkama binmesini bilenler kesinlikle bir sorun yasamıyorlar ama yok eciş meciş oturanlar belim gotum diyerek zor kalkiyor, cok ısınma açıkçası ben yasamadım motorumu aldigimdan beri 1 kere fan açtı, kısa motor ömrüne pek inanmıyorum çünkü yıl 2015 ve geçmişte uretilmis rx115 bilirsiniz efsane var hala da devam yani yola tabi yinede karar sizlerin
-
30 Kasım 2015, 10:45
#3726
alphertunga adlı üyeden alıntı
Yeni bir motor almayi dusunuyorum oyuzden enine boyuna arastirma yapiyorum konuyu bastan sona okudum r25 degerlendirmesini soyle yapabilirmiyiz?
Muadillerine gore ;
Daha hizli,daha gosterisli,daha iyi aydinlatma,daha iyi kontrol paneli
Daha kotu grenaj,cok isinma ,daha kisa motor ömrü,artcisiz tasarim
yanlış bilginiz var, parçaları kalitesiz karenajı kucuk ama kısa motor ömrü artçısız tasarım ve ısınma gibi şeyler yok
-
30 Kasım 2015, 10:46
#3727
Conta yakan buji eriten arkadaslar var bir sene icinde yuksek performansin etkileri olabilir mi?
-
30 Kasım 2015, 11:12
#3728
alphertunga adlı üyeden alıntı
Conta yakan buji eriten arkadaslar var bir sene icinde yuksek performansin etkileri olabilir mi?
olabilir kronik değil onu biliyorum sert kullanımdan sonra olmuş olabilr
-
30 Kasım 2015, 11:55
#3729
alphertunga adlı üyeden alıntı
Conta yakan buji eriten arkadaslar var bir sene icinde yuksek performansin etkileri olabilir mi?
buji erime sorununu şöyle acıklayayım motorda kullanılan buji NGK Cr9e bu buji lerde erime sorunu var. ben erime sorununu motordan kaynaklı sandıgım için 9 bin bakımına girdigimde kendi servisime degiştirtmiştim. yine aynı bujiler takıldı NGK Cr9e - yamaha servisinde çalışan bayadır konuştugum bi abi keşke almadan önce danışsaydın dedi pişman oldum zaten taktıgıma. Cr9e bujilerde erime sorunu oluyormuş onun yerine Cr9ek taksaydın keşke dedi. bi 10 bin km sonra onu takarım artık dedim bilginiz olsun. hepsinde olmaz ama ara sıra oluyor işte 4-5 motorda oldu bu buji erime sorunu bilginiz olsun buji degişiminde Cr9e yerine Cr9ek isteyin yada kendiniz alın internetten serviste olmaya bilir yada ugraşmak istemezler yok derler geçerler.
[IMG][/IMG]
-
30 Kasım 2015, 18:17
#3730
Ahmetcan45 adlı üyeden alıntı
buji erime sorununu şöyle acıklayayım motorda kullanılan buji NGK Cr9e bu buji lerde erime sorunu var. ben erime sorununu motordan kaynaklı sandıgım için 9 bin bakımına girdigimde kendi servisime degiştirtmiştim. yine aynı bujiler takıldı NGK Cr9e - yamaha servisinde çalışan bayadır konuştugum bi abi keşke almadan önce danışsaydın dedi pişman oldum zaten taktıgıma. Cr9e bujilerde erime sorunu oluyormuş onun yerine Cr9ek taksaydın keşke dedi. bi 10 bin km sonra onu takarım artık dedim bilginiz olsun. hepsinde olmaz ama ara sıra oluyor işte 4-5 motorda oldu bu buji erime sorunu bilginiz olsun buji degişiminde Cr9e yerine Cr9ek isteyin yada kendiniz alın internetten serviste olmaya bilir yada ugraşmak istemezler yok derler geçerler.
http://<a href="http://hizliresim.co...yQ.jpg</a></a>
Bnm motordada gaz kesme sorunu vardı. Bujilerin ikiside erimişti. Dediğin bujilerden takılıydı. Sonra ngk iridyum taktırdım ama sorun dewam ediyor. Birtürlü bulunamadı sorun.
-
01 Aralık 2015, 11:18
#3731
hope54 adlı üyeden alıntı
Bnm motordada gaz kesme sorunu vardı. Bujilerin ikiside erimişti. Dediğin bujilerden takılıydı. Sonra ngk iridyum taktırdım ama sorun dewam ediyor. Birtürlü bulunamadı sorun.
işte dedim gibi her motorda olmuyor ama NGK Cr9e bujilerde erime sorunu var değiştirmişsin taktıgın buji erimez kolay kolay. demekki sorun farklı bi yerde senin yamaha türkiyeye mail at sorun ile ilgili bu servis bulamıyor baska bi servis ilgilensin felan de.
-
01 Aralık 2015, 11:41
#3732
Ahmetcan45 adlı üyeden alıntı
işte dedim gibi her motorda olmuyor ama NGK Cr9e bujilerde erime sorunu var değiştirmişsin taktıgın buji erimez kolay kolay. demekki sorun farklı bi yerde senin yamaha türkiyeye mail at sorun ile ilgili bu servis bulamıyor baska bi servis ilgilensin felan de.
Yamaha türkiyeylede görüştüm sırf bu buji olayından haberleri olsun diye. Diagnos cihazı gldi. Motor ona bağlanıp test edilecek. Sıkıştırma oranları hava yakıt karışımları falan herşeye bakılacak. Eğer bu sorun tekrar olursa yenisini almaya hak kazanıyorum yada para iadesine.dediğin gibi serviste dedi, seni başka servisede yönlendirebilir yamaha dye.
-
01 Aralık 2015, 15:01
#3733
Öncelikle herkese hayırlı günler, kazasız belasız sürüşler... Ben Uğur, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, yaklaşık 1 hafta önce bir kaç ilave ekstradan eğitim alarak A2 sınıfı ehliyetimi almış ve motorsuz bir şekilde (şuan için) aranıza dahil olmuş bulunmaktayım. Özürdileyerek giriyorum, başlıktaki konu ile tam iç içe olmayabilir soracağım mevzular şimdiden kusura bakmayın... Fiziki yapıma gelirsek 87 kg ve 183 cm boyum var. Motor kıyafaet ekipmanlarına 3-4 bin TL ayırıyorum bu konu benim için çok önemli, eğitime de aynı şekilde önem veriyorum ve sağlam 1-2 yerdek eğitimlerimi alacağım. Şimdi asıl soruya geleyim benim fazla motor değiştirme şansım yok o yüzden en az 3-4 yıl beni götürebilecek ve izin dönemlerimde uzun yolda yormayacak, sürekli şehir içinde de kullanacağımdan sıkmayacak yeteri kadar güçlü ve rahatsız etmeyen bir motor arıyorumki bu çok zor sanırım, özellikle 650 cc üstü vergi dilimine girmesini istemiyorm...
Beğendiğim modellerin kendime göre özelliklerini çıkarttım,
Kawasaki Z300 tasarım+abs ve kaydırmalı debriyaj özellikleri çok iyi, ancak fiyatı KTM duke 390 ile kıyaslanırsa KTM duke 390 al geç denebilir ve lastikleri Dunloopun en gereksiz lastiklerinden ve vergi dilimi :S
KTM Duke 390 tasarım+abs+kaydırmalı debriyaj+lastikler çok iyi, olumsuz diyebileceğim yanı boyum 183 cm altımda biraz ufak kalabilir mi acaba ve tek silindir olması uzun yolda yorar mı?
Yamaha MT25 güzel tasarım, çok yeni model, lastikler ve fiyat belirsiz, Master of Tork sözde ama yzf r25'in motor bloğu kullanılmış ve torku 22.8 olsa 10000 devirden sonra vermesi çok eksi yanı bence, ama çift silindir oluşu Yamaha oluşu parça konusunda ktm ve Kawasakinin önüne geçiyor kafam çok karışık lütfen yardım edin :(
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
01 Aralık 2015, 15:11
#3734
mccxcix adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese hayırlı günler, kazasız belasız sürüşler... Ben Uğur, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, yaklaşık 1 hafta önce bir kaç ilave ekstradan eğitim alarak A2 sınıfı ehliyetimi almış ve motorsuz bir şekilde (şuan için) aranıza dahil olmuş bulunmaktayım. Özürdileyerek giriyorum, başlıktaki konu ile tam iç içe olmayabilir soracağım mevzular şimdiden kusura bakmayın... Fiziki yapıma gelirsek 87 kg ve 183 cm boyum var. Motor kıyafaet ekipmanlarına 3-4 bin TL ayırıyorum bu konu benim için çok önemli, eğitime de aynı şekilde önem veriyorum ve sağlam 1-2 yerdek eğitimlerimi alacağım. Şimdi asıl soruya geleyim benim fazla motor değiştirme şansım yok o yüzden en az 3-4 yıl beni götürebilecek ve izin dönemlerimde uzun yolda yormayacak, sürekli şehir içinde de kullanacağımdan sıkmayacak yeteri kadar güçlü ve rahatsız etmeyen bir motor arıyorumki bu çok zor sanırım, özellikle 650 cc üstü vergi dilimine girmesini istemiyorm...
Beğendiğim modellerin kendime göre özelliklerini çıkarttım,
Kawasaki Z300 tasarım+abs ve kaydırmalı debriyaj özellikleri çok iyi, ancak fiyatı KTM duke 390 ile kıyaslanırsa KTM duke 390 al geç denebilir ve lastikleri Dunloopun en gereksiz lastiklerinden ve vergi dilimi :S
KTM Duke 390 tasarım+abs+kaydırmalı debriyaj+lastikler çok iyi, olumsuz diyebileceğim yanı boyum 183 cm altımda biraz ufak kalabilir mi acaba ve tek silindir olması uzun yolda yorar mı?
Yamaha MT25 güzel tasarım, çok yeni model, lastikler ve fiyat belirsiz, Master of Tork sözde ama yzf r25'in motor bloğu kullanılmış ve torku 22.8 olsa 10000 devirden sonra vermesi çok eksi yanı bence, ama çift silindir oluşu Yamaha oluşu parça konusunda ktm ve Kawasakinin önüne geçiyor kafam çok karışık lütfen yardım edin :(
yanlış dusunceleriniz var, ne guzel eğitim ekipman diyosunuz sonrada motor değiştirme lüksüm yok diyorsunuz. Fakat sakat kalma lüksünüz var ise 3-4 yıl gidicek mt07 alın vucudunuzada uyar. Duke 390 cok kucuk kalır olmaz o. Mt25 de cok alcak kalabilir ama uyar gibi. Bence siz bi cbf alıp başlayın gerisi gelir eğitim ile
-
01 Aralık 2015, 15:17
#3735
@YouSuffer öncelikle cevabın için teşekkür ederim, haklısın o yzden maximum 400 cc üzeri motor bakmıyorum ve ciddi anlamda eğitime önem verip gerekirse aldığım motora 3-4 ay binmemeyi düşünüyorum ve bu yüzdendirki yazım içeriğinde hiç mt07'den bahsetmiyorm hem cc hem tork fena bir şekilde olduğunu hatta çoğu iyi kullanıcıların torktan çekindiğinden dolayı hemen sattıklarını veya almadıklarını biliyorum o yüzdendir 3 örnek verdim hani alternatif olarak aklıma başka motorda gelmiyor açıkçası, bu yüzden sizin gibi arkadaşların görüşleri çok önemli benim için
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
03 Aralık 2015, 07:58
#3736
Karburatorden de yapar ve yuksek devirlerde yapiyorsa subab kesme dedikleri bir olay var subablar yetistiremeyip bayiliyorlarmis bununda gaz kesme gibi sonucu oluyormuş
-
03 Aralık 2015, 11:55
#3737
mccxcix adlı üyeden alıntı
@YouSuffer öncelikle cevabın için teşekkür ederim, haklısın o yzden maximum 400 cc üzeri motor bakmıyorum ve ciddi anlamda eğitime önem verip gerekirse aldığım motora 3-4 ay binmemeyi düşünüyorum ve bu yüzdendirki yazım içeriğinde hiç mt07'den bahsetmiyorm hem cc hem tork fena bir şekilde olduğunu hatta çoğu iyi kullanıcıların torktan çekindiğinden dolayı hemen sattıklarını veya almadıklarını biliyorum o yüzdendir 3 örnek verdim hani alternatif olarak aklıma başka motorda gelmiyor açıkçası, bu yüzden sizin gibi arkadaşların görüşleri çok önemli benim için
mt 25 alın gayet iyi gelir, fakat boydan uymaz ise cbr 250 felan alın 250cc den üste çıkmayın eğitimlerle ileride mt7 olur xj6 olur geliştirirsiniz
-
03 Aralık 2015, 13:12
#3738
mccxcix adlı üyeden alıntı
Öncelikle herkese hayırlı günler, kazasız belasız sürüşler... Ben Uğur, İzmir Adliyesi'nde memur olarak görev yapmaktayım, yaklaşık 1 hafta önce bir kaç ilave ekstradan eğitim alarak A2 sınıfı ehliyetimi almış ve motorsuz bir şekilde (şuan için) aranıza dahil olmuş bulunmaktayım. Özürdileyerek giriyorum, başlıktaki konu ile tam iç içe olmayabilir soracağım mevzular şimdiden kusura bakmayın... Fiziki yapıma gelirsek 87 kg ve 183 cm boyum var. Motor kıyafaet ekipmanlarına 3-4 bin TL ayırıyorum bu konu benim için çok önemli, eğitime de aynı şekilde önem veriyorum ve sağlam 1-2 yerdek eğitimlerimi alacağım. Şimdi asıl soruya geleyim benim fazla motor değiştirme şansım yok o yüzden en az 3-4 yıl beni götürebilecek ve izin dönemlerimde uzun yolda yormayacak, sürekli şehir içinde de kullanacağımdan sıkmayacak yeteri kadar güçlü ve rahatsız etmeyen bir motor arıyorumki bu çok zor sanırım, özellikle 650 cc üstü vergi dilimine girmesini istemiyorm...
Beğendiğim modellerin kendime göre özelliklerini çıkarttım,
Kawasaki Z300 tasarım+abs ve kaydırmalı debriyaj özellikleri çok iyi, ancak fiyatı KTM duke 390 ile kıyaslanırsa KTM duke 390 al geç denebilir ve lastikleri Dunloopun en gereksiz lastiklerinden ve vergi dilimi :S
KTM Duke 390 tasarım+abs+kaydırmalı debriyaj+lastikler çok iyi, olumsuz diyebileceğim yanı boyum 183 cm altımda biraz ufak kalabilir mi acaba ve tek silindir olması uzun yolda yorar mı?
Yamaha MT25 güzel tasarım, çok yeni model, lastikler ve fiyat belirsiz, Master of Tork sözde ama yzf r25'in motor bloğu kullanılmış ve torku 22.8 olsa 10000 devirden sonra vermesi çok eksi yanı bence, ama çift silindir oluşu Yamaha oluşu parça konusunda ktm ve Kawasakinin önüne geçiyor kafam çok karışık lütfen yardım edin :(
Yedek parça sorunu yamahada farklı değil kawasakiden benim tavsiyem z300 olunur
"Tecrube, limitlerini bilmektir"
-
03 Aralık 2015, 15:01
#3739
Eriyen buji nasıl oluyo arkadaşlar? Herhangi bi resim varmı bunla ilgili??
-
03 Aralık 2015, 18:46
#3740
YAKUTAY adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar izmir sabah havasında motorun ısısı yolda 3 tıkta iken 2ye düştü.Soğuk denebilecek bir havadaydı.2300 kilometrede ilk defa böyle bişey başıma geldi.Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
abdullah2410 adlı üyeden alıntı
Çok saol daha açıklayıcı olamazdı birde 1000 lik bakıma 200km kaldı ve burda yamaha bayisi yok birtek yağ değişme yeterlimi
Hava filtresi falanda değişiyo bayiye git derim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)