Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Kasım 2015, 11:23
#3701
Reklamlar
-
27 Kasım 2015, 11:54
#3702
Arkadaşlar r25 le 3. ayımdaym.. 2 şeyini beğenmedim motorun, 1. si ön freni.. abi tutmuyo fazla basınca ön kayıyo , orantılı bi şekilde ön arka yapmak gerekiyor o da panik anlarında da o zor olabiliyor. bence frenleri yakısmamıs bu motora, 2. olarak motosikletimin arkadan görünüşünden nefret ediyorm bikaç tane foto video gördüm arkadan gelen arkadaşlarım çekmişler abi incecik kalıyo motosiklet. acaba diyorum kuyrugu sökmedim diye mi böyle kötü bi görüntü var. durdugu yerde kuyruk guzel duruyor sevıyorum ama hareket ederken zaten ınce ıyıce ınceltıyor gıbı geldı motoru. acaba kuyrugu söksem bi nevze de olsa istediğim görntüye kavuşurmuyum, az kald motoru satacam okadar sogudum.
-
27 Kasım 2015, 16:07
#3703
cgds4rkn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar r25 le 3. ayımdaym.. 2 şeyini beğenmedim motorun, 1. si ön freni.. abi tutmuyo fazla basınca ön kayıyo , orantılı bi şekilde ön arka yapmak gerekiyor o da panik anlarında da o zor olabiliyor. bence frenleri yakısmamıs bu motora, 2. olarak motosikletimin arkadan görünüşünden nefret ediyorm bikaç tane foto video gördüm arkadan gelen arkadaşlarım çekmişler abi incecik kalıyo motosiklet. acaba diyorum kuyrugu sökmedim diye mi böyle kötü bi görüntü var. durdugu yerde kuyruk guzel duruyor sevıyorum ama hareket ederken zaten ınce ıyıce ınceltıyor gıbı geldı motoru. acaba kuyrugu söksem bi nevze de olsa istediğim görntüye kavuşurmuyum, az kald motoru satacam okadar sogudum.
O kadar kafana takma nerdeyse bütün motorlar arkadan öyle görünür
-
27 Kasım 2015, 17:17
#3704
cgds4rkn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar r25 le 3. ayımdaym.. 2 şeyini beğenmedim motorun, 1. si ön freni.. abi tutmuyo fazla basınca ön kayıyo , orantılı bi şekilde ön arka yapmak gerekiyor o da panik anlarında da o zor olabiliyor. bence frenleri yakısmamıs bu motora, 2. olarak motosikletimin arkadan görünüşünden nefret ediyorm bikaç tane foto video gördüm arkadan gelen arkadaşlarım çekmişler abi incecik kalıyo motosiklet. acaba diyorum kuyrugu sökmedim diye mi böyle kötü bi görüntü var. durdugu yerde kuyruk guzel duruyor sevıyorum ama hareket ederken zaten ınce ıyıce ınceltıyor gıbı geldı motoru. acaba kuyrugu söksem bi nevze de olsa istediğim görntüye kavuşurmuyum, az kald motoru satacam okadar sogudum.
Kuyruğu sökersen daha kötü duruyor. İnce lastik daha çok meydana çıkıyor. Frenler konusunda haklısın. Arka fren ön frenden daha çok tutuyor
-
27 Kasım 2015, 17:54
#3705
Ön freni sevmeyen arkadaşlar kullandıkları lastiklerin markalarını da yazabilirler mi acaba? Ben rosso 2 kullanıcısı olarak ön frene bayılıyorum teker kitlese bile motor çizgisinden çıkıp hemen lowside olmuyor.
-
27 Kasım 2015, 22:18
#3706
arkadaşlar arkaya 160 öne 120 rosso takan varmı takarsak zararı olurmu?
-
27 Kasım 2015, 23:33
#3707
Bune adlı üyeden alıntı
Ön freni sevmeyen arkadaşlar kullandıkları lastiklerin markalarını da yazabilirler mi acaba? Ben rosso 2 kullanıcısı olarak ön frene bayılıyorum teker kitlese bile motor çizgisinden çıkıp hemen lowside olmuyor.
Defalarca konusu gecmistir tabi ama yine Istanbul ici sorayim ;
Michelin Pilot Street- rosso 2 arasinda kaldim cogu 250cc kullancisi gibi.
Islak zemin performansi hangisinde iyidir ? Pilot street hava kanallari ve dis derinligi olan bir lastik ama Rosso 2`nin de cok cabuk isinip iyi yol tuttugunu biliyorum. Aslinda ikisinin de yeni takili oldugu farkli motosikletleri surdum ama alici gozuyle bakmadim, hava da iyi oldugundan ikisi de gayet iyi olarak kalmis hafizamda.
Tesekkurler simdiden
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
28 Kasım 2015, 00:18
#3708
Yamaha Yzf r6 için 165 boy sıkıntı olur mu
-
28 Kasım 2015, 00:41
#3709
Sokollu adlı üyeden alıntı
Defalarca konusu gecmistir tabi ama yine Istanbul ici sorayim ;
Michelin Pilot Street- rosso 2 arasinda kaldim cogu 250cc kullancisi gibi.
Islak zemin performansi hangisinde iyidir ? Pilot street hava kanallari ve dis derinligi olan bir lastik ama Rosso 2`nin de cok cabuk isinip iyi yol tuttugunu biliyorum. Aslinda ikisinin de yeni takili oldugu farkli motosikletleri surdum ama alici gozuyle bakmadim, hava da iyi oldugundan ikisi de gayet iyi olarak kalmis hafizamda.
Tesekkurler simdiden
Sakın sakın sakın ama sakın rosso 2 alma, yamaha r25 Türkiye grubu var facebookta oradaki arkadaşlarla whatsapp grubu aracılığıyla buluşup toplanıyoruz benim rossoları gören irc ye şükrediyor, 5000 km de biten, yoldaki tüm pislikleri toplayıp yarılan bir pist lastiği rosso 2 şehir içine gelmiyor.
Eski motorumda da michelin kullanmıştım, ıslak hava performansı efsaneydi o kadar diyeyim sana, ama street mi pilot 4 mü kesin bişey diyemem.
-
28 Kasım 2015, 00:41
#3710
Ahmet paylastigin seritte cok iyiymis valla.
-
28 Kasım 2015, 00:47
#3711
Bune adlı üyeden alıntı
Sakın sakın sakın ama sakın rosso 2 alma, yamaha r25 Türkiye grubu var facebookta oradaki arkadaşlarla whatsapp grubu aracılığıyla buluşup toplanıyoruz benim rossoları gören irc ye şükrediyor, 5000 km de biten, yoldaki tüm pislikleri toplayıp yarılan bir pist lastiği rosso 2 şehir içine gelmiyor.
Eski motorumda da michelin kullanmıştım, ıslak hava performansı efsaneydi o kadar diyeyim sana, ama street mi pilot 4 mü kesin bişey diyemem.
motul tek marşlık yağ, rosso 2 "pist" lastiği. Bakalım bu forum daha neler görecek
Supercorsa da uçak lastiği.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
28 Kasım 2015, 17:58
#3712
viper17 adlı üyeden alıntı
Cevap bile vermeye değmez bu yazdığın, cümle alem rosso 2 aldık 5000 km' de lastikleri erttik bi sen doğrusunu biliyorsun değil mi?
Avrupalının yolu nasıldır bilmem ama lastik bizim ülkemiz yolları için lüks, parası olan alıyor 5000 km sonra lastiğin üstü kabaklaşınca yeniliyor. Ben barkına uydum aldım diğerleri gibi, bundan sonra michelinden şaşmam pirellinin tadını aldık.
-
28 Kasım 2015, 19:01
#3713
Arkadaşım ninja 250de 14bin kullandı. Daha da kullanirdi
-
28 Kasım 2015, 19:06
#3714
Bune adlı üyeden alıntı
Sakın sakın sakın ama sakın rosso 2 alma, yamaha r25 Türkiye grubu var facebookta oradaki arkadaşlarla whatsapp grubu aracılığıyla buluşup toplanıyoruz benim rossoları gören irc ye şükrediyor, 5000 km de biten, yoldaki tüm pislikleri toplayıp yarılan bir pist lastiği rosso 2 şehir içine gelmiyor.
Eski motorumda da michelin kullanmıştım, ıslak hava performansı efsaneydi o kadar diyeyim sana, ama street mi pilot 4 mü kesin bişey diyemem.
merhaba..
Lastiklerinin kötü olduğunu gösteren resim atarmısın hocam? Neyle karşılaşacağımızı görelim kötü diyorsan..
-
28 Kasım 2015, 20:10
#3715
Bune adlı üyeden alıntı
Cevap bile vermeye değmez bu yazdığın, cümle alem rosso 2 aldık 5000 km' de lastikleri erttik bi sen doğrusunu biliyorsun değil mi?
Avrupalının yolu nasıldır bilmem ama lastik bizim ülkemiz yolları için lüks, parası olan alıyor 5000 km sonra lastiğin üstü kabaklaşınca yeniliyor. Ben barkına uydum aldım diğerleri gibi, bundan sonra michelinden şaşmam pirellinin tadını aldık.
Benim şuanki motorumda 13 bin km dir takılı olan rosso 2 mevcut aynı lastikler ile 3 defa da piste çıktım.
-
28 Kasım 2015, 23:19
#3716
mesmeyut adlı üyeden alıntı
merhaba..
Lastiklerinin kötü olduğunu gösteren resim atarmısın hocam? Neyle karşılaşacağımızı görelim kötü diyorsan..
Yarın fırsat bulabilirsem çekerim ama şunu söyleyeyim yolda bulduğu tüm pislikleri topluyor, çakıl taşı dahil, forumdan bi arkadaş görmüştü gözlerinin önünde anahtarın ucuyla alstiğe giren mercimek boyutundaki hiç bi tarafı kesin olmayan yuvarlak çakıl taşının gömülü olduğunu görünce şok olmuştu. Harita metod defteri gibi lastik yüzlerce çizik dolu, sürekli uzun yol yapmıyorsanız şehir içi dur kalklarda perişan oluyor lastik.
-
29 Kasım 2015, 04:55
#3717
Beyler motor şuan 750 kmde ara sıra kendimi kaptırıp deviri biraz yükseltiyorum rodaj bakımından çok sıkıntı olurmu
-
29 Kasım 2015, 12:15
#3718
abdullah2410 adlı üyeden alıntı
Beyler motor şuan 750 kmde ara sıra kendimi kaptırıp deviri biraz yükseltiyorum rodaj bakımından çok sıkıntı olurmu
750km deki motorda anlık 7bin devir üzerine çıkmak sorun olmaz. Bazen sollama yapman gerekir mecbur üst devirlere çıkarsın mesela. Bunlar olağan şeyler. Ancak devir kesiciye sokma(yani 13500 devre kadar çıkma)
Rodajdaki asıl amaç alışma sürecindeki motorun sürekli yüksek devir çevirmeden rahat bir alışma yaşaması. İhtiyaç anında anlıkta olsa 7bin devri geçmeyeceksin diye bir kural yok.
Ancak mümkün olduğunca yüksek devre çıkmamaya bak sen yine...
-
29 Kasım 2015, 13:36
#3719
Arkadaşlar izmir sabah havasında motorun ısısı yolda 3 tıkta iken 2ye düştü.Soğuk denebilecek bir havadaydı.2300 kilometrede ilk defa böyle bişey başıma geldi.Böyle bir durumla karşılaşan var mı?
-
30 Kasım 2015, 01:39
#3720
Arkadaşlar EICMA'da gösterimde olan R3 bu şekilde acaba özel bir versiyon mu?
*plakalık değiştirilmiş R1 gibi olmuş.
*akrapoviç egzoz giydirilmiş
* ön grenajların altına Yamaha yazılmış
* renk seçeneğinde kırmızı görülmemekte
4 Teker bedeni, 2 Teker Ruhunu taşır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)