Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Alacaklar elcikleri ve lastikleri mutlaka değiştirmesi lazım, +1000 lira masraf daha gerekiyor yani. bu son zamlardan sonra Yamaha ne kadar satar düşünsün biraz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Blindfire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alacaklar elcikleri ve lastikleri mutlaka değiştirmesi lazım, +1000 lira masraf daha gerekiyor yani. bu son zamlardan sonra Yamaha ne kadar satar düşünsün biraz.
    arkadaş senin amacın ney? ben bi türlü anlayamadım. haklısın dedik fiyat düşük değil dedik kabul etti bunu herkes(alan almayan). sen neyin peşindesin halâ? bayinin biri sana 13500 e verecem dedi de vermedimi? yeter anladık sen almıcan bu motoru ve yamaha ya gıcığın var. ama sürekli senin bu mesajlarını her sayfada görmek zorundamıyız yahu? bırakta keyif alanlar, kullanırken sorun yaşayanlar yada fikir danışacaklar yazsın.

  3. #323

    Üyelik
    07 Temmuz 2009
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 2015
    Başlık 17. Sayfaya gelmiş hala fiyat tartışması var . Motorun fiyati bellidir alacak kişi artık bu tartışmayı bırakıp kendi önceliklerini, maddi durumunu, evlidir bekardir vs bu motoru almak öncelikleri arasında kaçıncı siradadir bunları sorgulayarak düşünsün. Tabi ki buraya herkes istediğini yazmakta özgür fakat tamamı aynı kapıya çıkan cümleleri tekrar tekrar yazmanın da bir mantığı yok. Artık biz kullanıcılar olarak kullanıcı yorumlarını ve paylaşımlarini görmek istiyoruz. 15 Mart a kadar motoru mu teslim alicam. O zaman bu yorumlarınızın arada kaynayip gideceği kadar yorum foto ve video paylaşacağım zaten..Saygılar.
    ozzzzz80 ve manofsteel bunu beğendiler.

  4. #324
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Yapılan haksızlıkları kabul ettiğimiz için bu haldeyiz, sesimiz çıkmıyor arkadaşlar, biz susarsak bu devran bu şekilde sürüp gider. Herkes tepki göstermeli ki hak etiğimiz fiyat ve kaliteye kavuşalım.
    Ertugyigit bunu beğendi.

  5. #325
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Yamaha yzf r25 özellikleri

    1. Si 13.500 tl (aaaa çok ucuz honda bitti)
    2. Si 14.500 tl (aaaa yamaha ayıp etti, honda'dan bi farkı yok insan kandırıyorlar honda parça, işçilik, bakım daha ucuz)

    Anlamıyorum honda bitti diyenler şimdi 1000 tl'lik artış olunca yamahayı bokluyor.. Motor alacanız yok gelmiş hala sayfalarca fiyat kavgası ediyorsunuz..

    Arkadaşlar ülkemizin vergi politikası belli yamahaya hondaya ona buna bok atana kadar bunu bir düşünelim..

    Ülkemizde piyasa bu yapacak birşey yok..

    Şimdi bu motor 14.500 tl alanlara hayırlı olsun.. Artık resim video yorum açıklama yakıt verisi vs. gibi bilgiler alabilir miyiz ? LÜTFEN !

  6. #326
    yns_cbn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    salihli manisa
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R, Lifan PONY
    Alıntı Fyz.01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya beyler aha tam akacaktim zam yapıldı diyen arkadaşlar. Honda çok iyi yamaha yaramaz diyen Motorcu kardeşlerim.. varsa elindeki yzf r25 den memnun olmayan arasın beni 5500 km de cbr ile takas edelim. Çünkü ben çok beğendim.
    İkinci konu since 2011...
    Honda Türkiye cbr 250r geldi fiyat 8800 tl dedi. Biz de Waaaauuuwww dedik. Gittik al parayı ver motoru dedik. Ne motoru motor yok ki dedi.
    Nasıl yani, neden motor yok üretimini mi durdurulur?
    -abi zaten türkiyeye 100 kadar motor geldi, ve gitti. Adana dediler.
    -eee şimdi ne olacak?
    -abi kaporayi vereceksin motor geldi mi alacaksın dediler.
    (Bu arada kapora 300-500 değil motorun bütün fiyati)
    -ee motor ne zaman? Ne zaman gelirse abi. Nasıl yani? Yani honda bize biz sana satacagiz.
    Ba ba ba ba... bebeğe bak daha doğmamış çocuk için motorun bütün parasini talep ediyor. Neyse çok uzattik Aydın havası yapalım. Bir duyduk motor 9 bin küsür. 2-3 ay sonra 9500 aha ne oldu 9900 oldu abi... wıııızzzzt Bizim öfkeli geçip alasiya motor 6 ayda 11000 oldu. Hadi buyur buradan yak hondaci kardeş. Sen neyin kalitesini yaşıyorsun??
    QL birini vur otekini... YAMAHAYA BUNU YAKİSTİRAMADİM HONDA BÖYLE YAPMADI. ..
    Nasıl yapmazdi e bize yaptı. 8800 tl lik Motor var bende dedi gittik yok. Üç gün sonra da 9 bin küsür dedi. Hadi sence hangisi iyi. 3 günlük lansman mı olur lan hazır paramla gelmişim. Sen bana motor yok yeni parti de 9 bin küsür olacak diyorsun
    Mitoqondri ve nexus7 bunu beğendiler.

  7. #327
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence 14500 olmasa daha iyi. yani 13500 fiyatıyla devam etmelerini ümit ederim. çünkü ben 13500 den aldım herkesin de bu uygun fiyattan sahip olmasını isterim. 14500 15 falan biraz fazla olabilir motorun hedef kitlesine. ben fiyatın düşük tutulup önce piyasaya hakim olması düşüncesindeyim. ben bayiye benzini koyup binicem dedim 400 e anlaştık. 13500+400 yani. bide michelin pilot road lastik siparişi verdim ama lastikçi acaip yoğun lastiklerim hala gelmedi. meğer her alan yeni lastik sipariş vermiş nerdeyse). bu beni sevindirdi. demekki artık motosikletin sadece "gazlayabilen!!" değil "durabilen" ve "viraj alabilen" olması gerektiği bilinci yavaş yavaş oturuyor.
    Barkın Bey Motoru tanıtırken Bide buna takacaksın Dİablo Rosso 2 yı demişti. Keşke Diablo alsaydınız. Bende CBR 250 R ye aldım benım. Felaket ötesi. Müthiş yumusak viraja dalıyorum korkusuzca. Rahatladık sonunda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha yzf r25 özellikleri

    1. Si 13.500 tl (aaaa çok ucuz honda bitti)
    2. Si 14.500 tl (aaaa yamaha ayıp etti, honda'dan bi farkı yok insan kandırıyorlar honda parça, işçilik, bakım daha ucuz)

    Anlamıyorum honda bitti diyenler şimdi 1000 tl'lik artış olunca yamahayı bokluyor.. Motor alacanız yok gelmiş hala sayfalarca fiyat kavgası ediyorsunuz..

    Arkadaşlar ülkemizin vergi politikası belli yamahaya hondaya ona buna bok atana kadar bunu bir düşünelim..

    Ülkemizde piyasa bu yapacak birşey yok..

    Şimdi bu motor 14.500 tl alanlara hayırlı olsun.. Artık resim video yorum açıklama yakıt verisi vs. gibi bilgiler alabilir miyiz ? LÜTFEN !
    Sanada çok hak verıyorum dostum. Alanlar bir an evvel rodajını tamamlasınlarda biraz veri girsinler. Bırakın Ölüyü Cenazeyıde Yaşayana bakalım Hondada ayakta Yamahada
    Mitoqondri bunu beğendi.
    Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!

  8. #328

    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha R 25
    Bok atmalar dahada devam edecektir ben takip ettim lansman fiyatından aldım daha 40 km sürdüm fakat çok memnun kaldım okul dolayısıyla da memlekette bıraktım şöyle 1000 km deviren yok mu yakıttır alt devirde tork nasıldır anlatacak olan yokmu dur

  9. #329
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Özellikle rodajı bitiren arkdaşlar dan yakıt durumunu öğrenmek lazım.

  10. #330

    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha R 25
    ben 43 km kadar uzun yol surdum 56 liraya fullemiştim 43km sonunda 1 çubuk düşmüştü göstegede 4.5 gibi bişeyler hatırlıyorum

  11. #331
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    [QUOTE=cx571;3558305]Barkın Bey Motoru tanıtırken Bide buna takacaksın Dİablo Rosso 2 yı demişti. Keşke Diablo alsaydınız. Bende CBR 250 R ye aldım benım. Felaket ötesi. Müthiş yumusak viraja dalıyorum korkusuzca. Rahatladık sonunda.[COLOR="Silver"]

    yarışçı bi arkadaşımın tavsiyesiyle rosso 2 değil mişlen pilot almaya karar verdim. söylediğine göre ross lar piste uygunmuş bizim yollarda çok çabuk eskiyomuş.bende mişlen aldım. şu anda viraj ya da frenlemelerde çok memnunum.
    bizim buralarda yağmurun maşallahı var. 2 gün de 100km kullandım sonra garajda kaldı motor hala süremiyorum. ama yarından itibaren yağışlar ara vericek bende yol yapmaya devam... şimdilik yakıt olarak 3.8 3.9 falan gösteriyor. ama 7-8 bin devri geççmiyorum. 6. vites 7000 devirde 96km hıza ulaşıyor. bu arada km arttıkça düşük devirlerdeki tork belirgin şekilde artıyor.
    rodajı tamamlayınca performanslı kullanmaya başlıycam. ozaman size her yönüyle daha detaylı bilgiler vermeye çalışırım.
    bu arada km arttıkça düşük devirlerdeki tork belirgin şekilde artıyor.
    Mitoqondri bunu beğendi.

  12. #332
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Yazılan yorumlara göre, 4-6 litre arasında yakacağa benziyor.. Performanslı kullanımda 6 litreleri görmek rahat olacak sanırım.. Buda biraz yakıt olarak sıkıntılı bir motor göreceğimize işaret..
    Keyfi binip, keyfini çıkarmak en önemlisi.. Gaz açarken pekte yakıtı düşünmemek gerek.. :D
    Ama CBR250R'ın 3-3.5 litrelerini performanslı kullanımda da 4-4.5 litre olan tüketimini aratacak gibi duruyor..

  13. #333
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    ben 6 lt leri göreceğimize pek inanmıyorum. ama sürekli 13-14 bin devirde tapa gaz gidersen (ki bu anca pistte olur yada otobanda sürekli son hızla olabilir) ne yakacağını tahmin edemem. ama normal ve arada performanslı kullanımlarda 4-4.5 arası bir tüketimi olur diye düşünüyorum.
    unutmayınki motor açılmadan fazla yakıt harcıyacaktır. gerçek tüketimleri en azından 3bin 5bin km lerde göreceğiz. şimdilik biraz erken yani.

  14. #334

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motor CBR250'den %30 daha güçlü. Eğer bu gücü sürekli kullanırsanız en az bu güç oranında Honda'ya göre daha fazla yakacaksınız. Neden en az diyorum, çünkü bir de işin maksimum tork devri ile bağlantılı olan kısmı var. Honda maksimum torkunu daha aşağı devirlerde verdiğinden şehirde normal kullanımda 5 - 6 bin devirde gidilse bile yeterli torku alacaksınız. Oysa Yamaha bu devirlerde çok daha aşağıda bir tork üreteceğinden, ister istemez daha devirli kullanılacaktır. Bu da yakıt tüketimini Honda'ya oranla daha da yukarı taşıyabilir. Yani Honda'ya göre %30'dan fazla bir tüketim bekleyebilirsiniz. Ortalamada 4.5 litreyi, sürekli çok basarsanız 5.5 - 6 litreyi bulur. Ne kadar güç, o kadar yakıt...
    Mitoqondri bunu beğendi.

  15. #335
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Yanlış. Ortalama 4,5 falan hikaye.
    3,8 yakıyor arkadaşlar. Ben biraz daha fazla yaktım.
    Rodaj bitince daha da düşecek. Cbr ile birebir aynı motora sahip crf den buna geçtim. Cbr nin motoruyla bu aynı sınıfta değil.
    Sıklet farkı var hemde çok ciddi. Honda da nunu gördüğü için cbr250rr üretiminı düşünüyor. Çift silindir Cbr yani.

    Kullanmayanlar fazla kalabalık yapmasa iyi olur düşüncesindeyim. Ilk başlarda tamamdı da artım yeter lütfen.
    Yasımız başımız var burada herşey yazmaya vaktimiz yok ama bu kedi ciğer meselesini de bırakalım.

  16. #336
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor CBR250'den %30 daha güçlü. Eğer bu gücü sürekli kullanırsanız en az bu güç oranında Honda'ya göre daha fazla yakacaksınız. Neden en az diyorum, çünkü bir de işin maksimum tork devri ile bağlantılı olan kısmı var. Honda maksimum torkunu daha aşağı devirlerde verdiğinden şehirde normal kullanımda 5 - 6 bin devirde gidilse bile yeterli torku alacaksınız. Oysa Yamaha bu devirlerde çok daha aşağıda bir tork üreteceğinden, ister istemez daha devirli kullanılacaktır. Bu da yakıt tüketimini Honda'ya oranla daha da yukarı taşıyabilir. Yani Honda'ya göre %30'dan fazla bir tüketim bekleyebilirsiniz. Ortalamada 4.5 litreyi, sürekli çok basarsanız 5.5 - 6 litreyi bulur. Ne kadar güç, o kadar yakıt...
    Yakıt işinde öyle mühendislik hesaplarıyla doğruya ulaşamazsınız herzaman. Teknoloji farkı var. Mt 07 nc 750 er6 n bu motorları bi inceleyin güçlerine bakın ve yakıtlarını öğrenin kullananlardan. Eminim ki şaşıracaksınız.
    fearlesboyy bunu beğendi.

  17. #337

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt işinde öyle mühendislik hesaplarıyla doğruya ulaşamazsınız herzaman. Teknoloji farkı var. Mt 07 nc 750 er6 n bu motorları bi inceleyin güçlerine bakın ve yakıtlarını öğrenin kullananlardan. Eminim ki şaşıracaksınız.
    Teknoloji farkı olduğu açık. Ancak Seko arkadaşımızın dediği doğru. R25 12.000 devir/dk. da maksimum güce ulaşıyor sizde belirtmişsiniz zaten "6. vites 7000 devirde 96km hıza ulaşıyor." diye. Yani bu devir bandında kaldığınızda 3.8 3.9 gibi rakamlar çıkıyor. Kawasaki ER 6 yada Honda NC750 6.viteste çok daha düşük devirler çevirerek 96 km.hıza ulaşır.

    Yakıt tüketiminde en temel ve kesin konu kaç devirde o hıza ulaşıldığıdır. Diesel araçların yakıt tüketimindeki azlığın sebebi benziliye göre çok daha az devir çevirme ihtiyacı olmasıdır çünkü diesel motor daha düşük devirde yeterli tork/çevirme gücü sağlayabilir.

    R25 in motoru özel bir motor o kesin. Neredeyse 2 zamanlı motosikletler kadar devir çevirebiliyor. Gerçekten mühendislik açısından çok başarılı bir motor olduğunda hem fikiriz. Ancak 120 + hızlardada çok iyi yakıt tüketeceği kesin. 100 km/hızlarda gezinilecekse elbette 4lt civarı yakar en fazla.
    Mitoqondri bunu beğendi.

  18. #338

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yakıt tüketiminde teknoloji farkı tabi ki önemlidir ama şu son 2-3 yıldır teknolojik olarak çok bir ilerleme olmadığına eminim. En azından bu sınıf için... Honda'nın motoru zaten 23 BG falandı, sonradan 27 oldu. Elden geçirildi yani ve tek silindir için iyi sayılır. Aynı gücü birkaç sene önce çift sillindirliler veriyordu.

    İkinci olarak rodaj tüketimi evet fazladır ama neye göre fazladır ? Rodaj sonrası motoru rodajdaki devirlerde kullanırsanız. Bu kadar devir çevirebilen bir motorun pek 5 - 6 bin devir ortalamasıyla kullanılacağına ihtimal vermiyorum.

    Dizel motorun yakıt tüketiminin az olması öncelikle sıkıştırma oranlarından, sonra termodinamik çevriminin farklı olmasından ve son olarak da turbo olmalarından kaynaklanıyor. Devirler de o sayede düşük oluyor zaten. Görüntüsü hariç benzin motorundan çok farklıdır.

    Neyse, rodaj sonrası gerçek kullanımda göreceğiz. Umarım düşük olur.
    Mitoqondri bunu beğendi.

  19. #339
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Üreticilerin araçlar üzerinde benzinli-turbo motora geçmelerininde sebebi budur.. Düşük devirde yüksek tork düşüncesi.. Örneğin vw ve tsi motor..

    Cbr'da da olay buydu zaten düşük devirde yüksek tork vermesi şehir içi 3 litreli rakamları yakalamasıydı..

    Umarım yakıt tüketimi rodajlardan sonrada düşük olur..

  20. #340
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    mephamd

    kullanmayanlar kalabalik etmesin 4.5 falan hikaye demissin. iksindede biraz dusunmeden konusmussun.

    bende tekrarliyim seko hakli. cbr 250 100 km hizda 6000rpm yaparken R25 7400 devir yani yuzde 23 daha fazla cevirdiginden o oranda fazla yakar ama cift silindire enjecsiyon ve patlama yaptirmak icin bu fark sekonun dedigi gibi en az yuzde 30 a cikar. orn inazuma laki lakir o da cift silindir o da 7400 de irde 100 km hizla gidiyor.

    yani cbr in 3.7 yaktigi hilarda en az 4.5 ve ustu garanti.

    yol bilgisayarinada cok guvenmeyin
    Mitoqondri bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)