Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2661
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    2016 şubattan önce gelmez 2016 lar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2662

    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Wurth un balata temizleme spreyinden bir kutu al fren balatasini sikistirip diski tutan parcaya kliper diyoruz ony elinin aya siyla icerire dogru bastirki piston geri girsin balata bosa cikar ve devaminda balata yuzeyi bosa cikar ve tekeri elinle cevirerek diske sık spreyi sonra elinle hemen surtele yagli yerlerini tekrar spreyi sık kirli yagi iyice akit arindir bunu diskn iki tarafinada yap en son balataya da sık iki tarafli sonra kurusun frenler ve 1. 2. Km kadar cok deil giderken hafif ayagini frene koyki baltalar isinip iyice tutmaya karsi tam hazir olurlar

  3. #2663
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullandım hocam biliyorum.. 7000'e kadar hiç birşey yok, ondan sonra uzaması güzel.. Ben kullanana kadar alırım bu motoru diyordum.. Kullandıktan sonra fikrim değişti.. Direk olarak Mt-07 düşünmeye başladım..

    1. Viteste uzatıp, 2. Vitese geçerken öyle bir takırtı yapıyor ki bir yerler kırıldı sandım ilk başta..
    Vites araları uzaması zevkli, ayrıca 140-150 km hızlara çabuk geliyor ondan sonra hızlanma yavaşlıyor..
    Viraj olarak cbr250 daha iyi derim..
    2 silindir ve titreşim olmayışı güzel..
    Parça kalitesi Honda diyorum..
    14 bin devir bandı beni düşündürdü açıkcası, sürekli bu devir bandını görmüş olan motorlar küçük cc'de ilerde sıkıntı yaratırmı düşüncesi oluşturdu bende..

    14.750 tl param olsa ve başlagıç veya cc yükseltme olarak motor alacak olsam bu segmentte alınacak motor R25 derim..

    Ama şu an ki durumumu düşünce kullandıktan sonra bende ekstra bir hayranlık uyandırmadı.. Mt-07'ye daha sıcak bakmaya başladım..

    Neyse R25'ciler burayı basmadan kısa keseyim..
    Zeki denemiş olmana çok sevindim.

    Şimdi en baştan vites geçişlerini tamamen servisin koyduğu Yamalube/Yamablue artık her ne kimyasal ise, ona bağlıyorum. Erman sağolsun her fırsatta deniyorum r25i. Her seferinde beğeniyorum. Motul yağ koydurdu vites geçişleri ve motosiklet sesi çok hoş. Zaten standart egsoz biraz apaçi işi. Bildiğin patırdama yapıyor.
    150 km. sonrası hızlanmanın yavaşlamadığı 250cc -300cc motosiklet yok sanırım. Kaldı ki Inazuma 151'de kesiciye giren makine ama ben 120'yi geçene kadar r25 160'a dayanıyor.

    Tekirdağ yolunda 184 gösterdi, ama cbr ve inazumadan kalma alışkanlık 10bin devirde vites attım.
    Titreşim Inazuma'ya kıyasla var, Cbr'a göre yok
    Parça kalitesini Erman da söylüyor (kendisi cbr kullandı) Honda parça kalitesi ve kumanda aksamı biraz daha iyi bence de.

    r25 çok güzel bir ara motosiklet yüksek devir, kontraya verdiği hızlı cevap, kolayca üzerine kapanılabilecek depo ve selesi ile supersport tadını çok daha iyi veriyor Cbr'a göre.

    Mt-7 çok başka bir olay çok iyi fiyat/performans makinesi. Umarım onu da deneme şansın olur
    Mitoqondri ve Safety First bunu beğendiler.

  4. #2664
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Alıntı anlar1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Wurth un balata temizleme spreyinden bir kutu al fren balatasini sikistirip diski tutan parcaya kliper diyoruz ony elinin aya siyla icerire dogru bastirki piston geri girsin balata bosa cikar ve devaminda balata yuzeyi bosa cikar ve tekeri elinle cevirerek diske sık spreyi sonra elinle hemen surtele yagli yerlerini tekrar spreyi sık kirli yagi iyice akit arindir bunu diskn iki tarafinada yap en son balataya da sık iki tarafli sonra kurusun frenler ve 1. 2. Km kadar cok deil giderken hafif ayagini frene koyki baltalar isinip iyice tutmaya karsi tam hazir olurlar
    Hocam sagolun yag sokucu ile hallettim sayılır. Farkettim ki zincirde paslanmalar mevcut. Once pas sokucu sıkıp arkasından zincir yağını kullanmamin bir sakıncası varmi ki?

  5. #2665
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    600 cc makina kullanana kadar bir omur yeter gibi gelir. Ama 600 kullanılır sonra motor satışa çıkar. O bakımdan 600 kullanmayın derim
    Bknz ben

  6. #2666
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Alıntı deniz_ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşünmeden alın dedim ama bugün hareket etmek için oturuş pozisyonumu düzeltmek isterken fazla ön tarafa hızlıca oturunca koruma takozu kaval kemiğimin üstünde yarım yumurta buyuklugunde şişlik ve hatırı sayılır bir ağrıya kavuşmama neden oldu.kaza anında beni ne hale sokar diye düşenmeye başladım korkutucu açıkçası.




  7. #2667

    Üyelik
    03 Haziran 2015
    Arkadaşlar motorum 1800km ye gldi. 6. Viteste hızlanırken 11000 devire geldiği zaman gazı kesti ve gaz yemedi. Bunu 4. Kez yaptı. Bu sorunu yaşayan oldumu.

  8. #2668
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    R25 doğru amaçla alırsanız şahane bir motosiklettir, yanlış amaçla alınırsa hayal kırıklığı ve üzücü deneyimler yaşatabilir.
    Peki nedir R25 i tercih etme sebepleri? Bu motosikleti kimler almalı kimler başka modellere yönelmeli?
    Kısaca kendi gözlem ve tecrübelerime dayanarak bir liste halinde yazayım arkadaşlar;

    Kimler bu motosikleti tercih etmeli :

    - Az biraz motosiklet kullanmayı pekiştirmiş ve 125cc den hop diye birden 600cc ye geçmek istemeyip ara sınıf motosiklet bakanlar,
    - Super sport kullanma hayali olan fakat 600cc öncesinde kullanımı kolay bir motorla sürüş tekniklerini oturtmak isteyenler,
    - Şehir içi kullanımı kolay, nispeten az yakan, süpersport görünümlü motosiklet sevenler,
    - Şehirler arası yola çıkınca 125cc yetmiyor, tır, kamyon vs sollarken zorlanmayayım, gazı açınca alet hafiften uzasın diyenler,
    - Hiçbir şekilde hız denemesi yapmam, ilk 10bin km çok dikkatli kullanırım, apaçilikle işim olmaz, ayrıca eğitim de alacağım diyen motosiklete yeni başlayacak bilinçli kişiler,

    Bu motosikleti gönül rahatlığıyla tercih edebilirler. Kesinlikle bu amaçla alanları üzmeyecek bir motosiklettir.


    Kimler bu motosikletten uzak durmalı ve tercih etmemeli :

    - 600cc hatta 1000cc tecrübesi olup, masrafından bıkan ve 600cc performansını yarı fiyatı olan 250cc motordan bekleyenler,
    - Sırf görüntüsüne bakıp 600cc süpersportlar gibi performans göstereceğini sananlar,
    - Hayatında hiç motosiklet tecrübesi olmayan, "eğitim nedir ya? binerim R25'e basarım gaza ne olcak alt tarafı 250cc beaaaa" diyenler,
    - Motosiklet kullanma amacı sadece ekonomi yapmak olan, 125cc sini satıp aynı ekonomiyi bu motorda arayanlar, (çok fazla olmasa da yine de lastiği, yakıtı ve parçası daha pahalı olacaktır 125cc den)
    - Benim motosiklet kullanma amacım sadece uzun yol yapmak, uzun yolda konforlu olsun, bir çıkışta 600 - 700 km yol yapayım, Türkiyeyi karış karış gezeyim diyenler,
    - Tek amacı top speed olan "abi kaç yapıyo bu? 180 mi? azmış yeaaa" diyen kişiler,

    Bu motosikleti tercih etmeyin. R25 sizi üzebilir, yorabilir, sizlere masraf açabilir. En iyisi siz kendi kullanım amacınıza göre başka motosikletlere yönelin.


    Yukarıdaki maddeler aslında çoğaltılabilir. Ama ben kısaca özetleyeyim dedim. Çünkü sürekli dönüp dolaşıp aynı sorular soruluyor, birkaç kişi dahi aklındaki soruların cevabını bulursa ne mutlu bana...

    Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.
    malumbiri, Sokollu, 28indensonra ve 7 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #2669
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 doğru amaçla alırsanız şahane bir motosiklettir, yanlış amaçla alınırsa hayal kırıklığı ve üzücü deneyimler yaşatabilir.
    Peki nedir R25 i tercih etme sebepleri? Bu motosikleti kimler almalı kimler başka modellere yönelmeli?
    Kısaca kendi gözlem ve tecrübelerime dayanarak bir liste halinde yazayım arkadaşlar;

    Kimler bu motosikleti tercih etmeli :

    - Az biraz motosiklet kullanmayı pekiştirmiş ve 125cc den hop diye birden 600cc ye geçmek istemeyip ara sınıf motosiklet bakanlar,
    - Super sport kullanma hayali olan fakat 600cc öncesinde kullanımı kolay bir motorla sürüş tekniklerini oturtmak isteyenler,
    - Şehir içi kullanımı kolay, nispeten az yakan, süpersport görünümlü motosiklet sevenler,
    - Şehirler arası yola çıkınca 125cc yetmiyor, tır, kamyon vs sollarken zorlanmayayım, gazı açınca alet hafiften uzasın diyenler,
    - Hiçbir şekilde hız denemesi yapmam, ilk 10bin km çok dikkatli kullanırım, apaçilikle işim olmaz, ayrıca eğitim de alacağım diyen motosiklete yeni başlayacak bilinçli kişiler,

    Bu motosikleti gönül rahatlığıyla tercih edebilirler. Kesinlikle bu amaçla alanları üzmeyecek bir motosiklettir.


    Kimler bu motosikletten uzak durmalı ve tercih etmemeli :

    - 600cc hatta 1000cc tecrübesi olup, masrafından bıkan ve 600cc performansını yarı fiyatı olan 250cc motordan bekleyenler,
    - Sırf görüntüsüne bakıp 600cc süpersportlar gibi performans göstereceğini sananlar,
    - Hayatında hiç motosiklet tecrübesi olmayan, "eğitim nedir ya? binerim R25'e basarım gaza ne olcak alt tarafı 250cc beaaaa" diyenler,
    - Motosiklet kullanma amacı sadece ekonomi yapmak olan, 125cc sini satıp aynı ekonomiyi bu motorda arayanlar, (çok fazla olmasa da yine de lastiği, yakıtı ve parçası daha pahalı olacaktır 125cc den)
    - Benim motosiklet kullanma amacım sadece uzun yol yapmak, uzun yolda konforlu olsun, bir çıkışta 600 - 700 km yol yapayım, Türkiyeyi karış karış gezeyim diyenler,
    - Tek amacı top speed olan "abi kaç yapıyo bu? 180 mi? azmış yeaaa" diyen kişiler,

    Bu motosikleti tercih etmeyin. R25 sizi üzebilir, yorabilir, sizlere masraf açabilir. En iyisi siz kendi kullanım amacınıza göre başka motosikletlere yönelin.


    Yukarıdaki maddeler aslında çoğaltılabilir. Ama ben kısaca özetleyeyim dedim. Çünkü sürekli dönüp dolaşıp aynı sorular soruluyor, birkaç kişi dahi aklındaki soruların cevabını bulursa ne mutlu bana...

    Tekeriniz düz bassın arkadaşlar.

  10. #2670
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Bayramınız kutlu olsun arkadaşlar. İyi bayramlar...
    SuleymanE bunu beğendi.

  11. #2671
    PysLre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha R25-2015
    Alıntı hope54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum 1800km ye gldi. 6. Viteste hızlanırken 11000 devire geldiği zaman gazı kesti ve gaz yemedi. Bunu 4. Kez yaptı. Bu sorunu yaşayan oldumu.
    Benim motorda aynı şeyi yapıyordu. 1700km de 150 160 giderken birden gazı kesiyodu. Gidiş geliş 60km lik bi yol yaptım dönüşte birden hararet 3ten 6ya fırladı hemen sağa çektim durmaya yakın stop etti bidahada yok çalışmadı. Şuanda serviste bayram sonrası haber gelecek. Dikkat et yolda bırakmasın senide
    Tugay Boruzan. Çanakkale'den Selamlar.

  12. #2672

    Üyelik
    03 Haziran 2015
    Alıntı PysLre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda aynı şeyi yapıyordu. 1700km de 150 160 giderken birden gazı kesiyodu. Gidiş geliş 60km lik bi yol yaptım dönüşte birden hararet 3ten 6ya fırladı hemen sağa çektim durmaya yakın stop etti bidahada yok çalışmadı. Şuanda serviste bayram sonrası haber gelecek. Dikkat et yolda bırakmasın senide
    Yorumun için tşkr ederim👍 hararetle ilgili şuan için bi sıkıntı yapmadı. Ama aynı şeyi tekrarlaması tedirgin etti. Yolda bıraktığınıda söyledin. Bayramdan sonra servise gidip sorun için bi danışayım. İyi bayramlar

  13. #2673
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zeki denemiş olmana çok sevindim.

    Şimdi en baştan vites geçişlerini tamamen servisin koyduğu Yamalube/Yamablue artık her ne kimyasal ise, ona bağlıyorum. Erman sağolsun her fırsatta deniyorum r25i. Her seferinde beğeniyorum. Motul yağ koydurdu vites geçişleri ve motosiklet sesi çok hoş. Zaten standart egsoz biraz apaçi işi. Bildiğin patırdama yapıyor.
    150 km. sonrası hızlanmanın yavaşlamadığı 250cc -300cc motosiklet yok sanırım. Kaldı ki Inazuma 151'de kesiciye giren makine ama ben 120'yi geçene kadar r25 160'a dayanıyor.

    Tekirdağ yolunda 184 gösterdi, ama cbr ve inazumadan kalma alışkanlık 10bin devirde vites attım.
    Titreşim Inazuma'ya kıyasla var, Cbr'a göre yok
    Parça kalitesini Erman da söylüyor (kendisi cbr kullandı) Honda parça kalitesi ve kumanda aksamı biraz daha iyi bence de.

    r25 çok güzel bir ara motosiklet yüksek devir, kontraya verdiği hızlı cevap, kolayca üzerine kapanılabilecek depo ve selesi ile supersport tadını çok daha iyi veriyor Cbr'a göre.

    Mt-7 çok başka bir olay çok iyi fiyat/performans makinesi. Umarım onu da deneme şansın olur
    Eyvallah Ferhat yorumumu paylaşmışsın.. Uzun zamandır aklımdaydı R25 ile ilgili düşüncelerim..
    Tamamiyle yazdıklarına katılıyorum.. Yağ motorlarda büyük etken bunu en iyi bilenlerden birisiyim..

    Ben daha çok şehir içi kullandığımdan, şehir içi düşük devir yüksek tork, hareket kabiliyeti olarakta Mt-07 bu modellere göre önde olduğu için, birde kullandıktan sonra R25'i hayranlık uyandırmadığından Mt-07'nin daha bana göre daha uygun olduğunu düşünmeye başladım.. R25'in düşük devirleri gerçekten cansızmış.. Bunu söylüyorlardı test edince daha iyi anladım.. Ama 7000 sonrası sesin değişmesi ve verdiği tepki oldukça başarılı.. Ancak torku yakalamak için yüksek devir cevirip benzini fazla yakmaktansa şehir içi düşük devir yüksek tork daha avantajlı bana göre.. Bunu Cbr250r'de sağlıyordu..

    Tekrar söylüyorum, R25 sınıfında gidiş olarak en iyi gidişe sahip motor.. Benim için düşük devirdeki tork ve yakıt önemli değil diyen varsa tek silindir Cbr250r yerine tek tercih bu olmalı..

    Honda ile karşılaştırma yapma sebebim eski Cbr250r kullanıcı olduğumdan.. Bu yüzden kullandıtan sonra pek almaya yanaşmadım..

    Herkesin tekeri düz bassın..
    Sokollu, ozzzzz80 ve YouSuffer bunu beğendiler.

  14. #2674
    Panther38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    YAMAHA R25 MİDNİGHT BLACK
    Alıntı Mitoqondri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah Ferhat yorumumu paylaşmışsın.. Uzun zamandır aklımdaydı R25 ile ilgili düşüncelerim..
    Tamamiyle yazdıklarına katılıyorum.. Yağ motorlarda büyük etken bunu en iyi bilenlerden birisiyim..

    Ben daha çok şehir içi kullandığımdan, şehir içi düşük devir yüksek tork, hareket kabiliyeti olarakta Mt-07 bu modellere göre önde olduğu için, birde kullandıktan sonra R25'i hayranlık uyandırmadığından Mt-07'nin daha bana göre daha uygun olduğunu düşünmeye başladım.. R25'in düşük devirleri gerçekten cansızmış.. Bunu söylüyorlardı test edince daha iyi anladım.. Ama 7000 sonrası sesin değişmesi ve verdiği tepki oldukça başarılı.. Ancak torku yakalamak için yüksek devir cevirip benzini fazla yakmaktansa şehir içi düşük devir yüksek tork daha avantajlı bana göre.. Bunu Cbr250r'de sağlıyordu..

    Tekrar söylüyorum, R25 sınıfında gidiş olarak en iyi gidişe sahip motor.. Benim için düşük devirdeki tork ve yakıt önemli değil diyen varsa tek silindir Cbr250r yerine tek tercih bu olmalı..

    Honda ile karşılaştırma yapma sebebim eski Cbr250r kullanıcı olduğumdan.. Bu yüzden kullandıtan sonra pek almaya yanaşmadım..

    Herkesin tekeri düz bassın..
    Rodaj sonrası r25 i 7bin devir altı kullanan pek yok yoğun trafik haricinde 7devir üstünde biniliyor motorun sesi gazla diyor sende bırakmıyorsun tabi cbr250r ile çok ahım şahım yakıt farklılığı yok. Rodajda üst devirdeki motor sesi ve keyiften dolayı rodaj yapamayan arkadaş çok. Göstergeler amortisörler dizaynı olsun 730km yol yaptım yormadı. Bence cbr250r dan fazlası var eksiği yok. Honda cbr250r da 2014 ten itibaren yeni gösterge led stop ta getirmeliydi egzoz tam bir rezalet arkadaşım egzozu temiz tutacağım diye uğraşıyor aşırı sıcaklık veriyor.
    GAZLA UÇARSIN FRENLE KONMA İŞİ PROBLEM NASIL OLCEK

  15. #2675
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Arkadaşlar geçen hafta zinciri mazotla temizledim sanirim fren diskine de siçradi, sonrasinda fren disklerine ve balatalarina, balata spreyi sıktım, arka frende yaklaşık %50 azalma oldu, ön frende sorun yok. Ne yapmam lazım?

  16. #2676
    hardmusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Honda CBR125>, Yamaha R25> Honda CBR650R
    diske fren spreyini bolca sıkınca bende de bir nebze azalma oluyor 1 km sonra kendini toparlayıp eski haline dönüyor. Belki senden de mazot sıçramamıştır, benimki gibidir!!!!!

  17. #2677
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Kaliteli güzel bi disk temizleme spreyi alırsanız sıktıktan 1dk sonra temizleyip uçması gerekli. Freni azaltan spreyler sıkmayın diskinize

  18. #2678

    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Arkadaslar boyle bisey yasayan varmi?1000 radaj bakiminda yamalube 15 50 full sentetic koydu servis ama sabahlari ilk calismada mars yapinca motor calistiktan 2 saniye kadar sonra yag lambasi anca sonuyor ve hararet 3 cizgiye cikip motor sicakken calisir calismaz aninda sonuyor ama sicak bile olsa stop edip bi 10 15 dakika mola verince yine 2. 3 saniye sonra sonuyor bir seferlik stop edipp tekrar calistiriyorum aninda sonuyot bu defa yani sogukken 2 saniye kadar sicakkende 10 15 dakika moladan sonraki ilk calismada 2 3 saniye sonra sonuyor ilk calismadan sonraku tekrar calistirmalarimd anind sonuyor lamba sizdeki yag lambasi sonme durumlari nedir acaba merak ettim benimkimi bole genelmi genelse ok deilse servisr gidecem???

  19. #2679
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı anlar1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar boyle bisey yasayan varmi?1000 radaj bakiminda yamalube 15 50 full sentetic koydu servis ama sabahlari ilk calismada mars yapinca motor calistiktan 2 saniye kadar sonra yag lambasi anca sonuyor ve hararet 3 cizgiye cikip motor sicakken calisir calismaz aninda sonuyor ama sicak bile olsa stop edip bi 10 15 dakika mola verince yine 2. 3 saniye sonra sonuyor bir seferlik stop edipp tekrar calistiriyorum aninda sonuyot bu defa yani sogukken 2 saniye kadar sicakkende 10 15 dakika moladan sonraki ilk calismada 2 3 saniye sonra sonuyor ilk calismadan sonraku tekrar calistirmalarimd anind sonuyor lamba sizdeki yag lambasi sonme durumlari nedir acaba merak ettim benimkimi bole genelmi genelse ok deilse servisr gidecem???
    Yağ lambası 1000 bakımında yağ koyulduktan sonra söner, oil yazısı gider ekrandan. Gitmediyse böyle sonup gerı gelıyosa vs. servise gosterın bi sorun vardır

  20. #2680
    hardmusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Honda CBR125>, Yamaha R25> Honda CBR650R
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ lambası 1000 bakımında yağ koyulduktan sonra söner, oil yazısı gider ekrandan. Gitmediyse böyle sonup gerı gelıyosa vs. servise gosterın bi sorun vardır
    marşa basmadan önce benim yağ lambamda yanıyor marşa bastıktan bazen 5 sn kadar sonra bazen 2 sn kadar sonra sönüyor bunun yanlış olduğunu sanmıyorum.
    Happy birthday to you gangsta. (sana gelmediğim gün öldüğüm gündür gülüm)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)