Honda Hornet CB 600F ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Aralık 2016, 10:13
#21
Horneti cb 500 ile bir tutmaniz cok garip. Üzerinde 600rr blogu bulunan bir makinadan bahsediyoruz. Combine abs li ters maşalı yok tutuşu ve vuraj kabiliyeti çok iyi bir makinadir hornet. Sadece kullanan bbilir değeri ni. Ben 3 sene kullandım ve Kasım ayında sattım. Tekrar alacağım kesin ama ne zaman alırım bilemiyorum
Reklamlar
-
28 Aralık 2016, 11:10
#22
2008 model Bal köpüğü orjinal hugger, monokapaklı(Orjinal bal köpüğü rengi givinin) ve ön camlı halis mulis bir eşek arısı süren biri olarak, aklımı alan motosiklettir. Fren hissi, kombine abs, hızlanması sesi rahatlığı ile mutlu etmiştir. Mt 07 fiyat bantlarında satılıyor hala, bence mt07 den 2 3 gömlek üstündür yaşlı bile olsa. Bilinçli yağını suyunu değiştirip kafadan darbe yemeyen her türlüsünün gideri vardır.
Şuan öğrencilik nedeniyle küçük cc kullanıyorum fakat önümüzdeki sezon değilse bile diğer sezon temiz bir hornet veya HONDA CBR600F ABS (2011-2013) düşünüyorum ömürlük. İkisininde şase, amörtisör, motor bloğu, fren mekanizması olarak aynı, bir tek gösterge ve grenaj farkı var arasında, egzozu bile aynıdır. Barkın abinin dediği gibi giydirilmiş bir hornettir.
Ayrıca Hornet 2007-2010 kasa İtalyada üretildiği için(Tasarımı da italyanlar tarafından yapıldı deniyor..) işçilikte honda standardını aşmıştır. Şuan ki naylon grenajlı uyduruk boyalı plastik plastik kokan-görünen hondalar ile arasında dağlar kadar fark vardır.
İvmelenmesi alt devirlerde bi-250lik kadar sakin neredeyse, üst devirlere çıktıkta RR'dan devşirme bloğunu hisettirir. 0-100ü 3.5 sn olan bir makinadan bahsediyoruz(youtube da 2.8 saniye yapan bile var), "600RR daha iyi yeaaa" felan tarzı yorumlara aldırmayın hayvandır, eşşşek arısıdır, sokar, felç bırakır.
-
28 Aralık 2016, 11:16
#23
Vay be. Amma da övüldü ha. Demek ki epey iyi bir makina.
-
28 Aralık 2016, 12:03
#24
CT.ATC adlı üyeden alıntı
2008 model Bal köpüğü orjinal hugger, monokapaklı(Orjinal bal köpüğü rengi givinin) ve ön camlı halis mulis bir eşek arısı süren biri olarak, aklımı alan motosiklettir. Fren hissi, kombine abs, hızlanması sesi rahatlığı ile mutlu etmiştir. Mt 07 fiyat bantlarında satılıyor hala, bence mt07 den 2 3 gömlek üstündür yaşlı bile olsa. Bilinçli yağını suyunu değiştirip kafadan darbe yemeyen her türlüsünün gideri vardır.
Şuan öğrencilik nedeniyle küçük cc kullanıyorum fakat önümüzdeki sezon değilse bile diğer sezon temiz bir hornet veya HONDA CBR600F ABS (2011-2013) düşünüyorum ömürlük. İkisininde şase, amörtisör, motor bloğu, fren mekanizması olarak aynı, bir tek gösterge ve grenaj farkı var arasında, egzozu bile aynıdır. Barkın abinin dediği gibi giydirilmiş bir hornettir.
Ayrıca Hornet 2007-2010 kasa İtalyada üretildiği için(Tasarımı da italyanlar tarafından yapıldı deniyor..) işçilikte honda standardını aşmıştır. Şuan ki naylon grenajlı uyduruk boyalı plastik plastik kokan-görünen hondalar ile arasında dağlar kadar fark vardır.
İvmelenmesi alt devirlerde bi-250lik kadar sakin neredeyse, üst devirlere çıktıkta RR'dan devşirme bloğunu hisettirir. 0-100ü 3.5 sn olan bir makinadan bahsediyoruz(youtube da 2.8 saniye yapan bile var), "600RR daha iyi yeaaa" felan tarzı yorumlara aldırmayın hayvandır, eşşşek arısıdır, sokar, felç bırakır.
Dostum ne güzel anlattın. Birde bahsettiğin motor daha önce Bilgen Kağan zencirin miydi ?
-
28 Aralık 2016, 12:20
#25
engin_deniz adlı üyeden alıntı
Dostum ne güzel anlattın. Birde bahsettiğin motor daha önce Bilgen Kağan zencirin miydi ?
Valla ben toplasan 1-2 saat kullanmışımdır onda da bu izlenimlere kapıldım, binmediğim sırada sağını solunu inceliyordum, ara sıra hadi değiştirelim bin derdi çok değerli bir abim gözü kapalı emanet ederdi.
Aynen ta kendisi Zaten koca Türkiye de bir kendisinde vardı mono kapaklı huggerlı.
-
28 Aralık 2016, 12:42
#26
CT.ATC adlı üyeden alıntı
Valla ben toplasan 1-2 saat kullanmışımdır onda da bu izlenimlere kapıldım, binmediğim sırada sağını solunu inceliyordum, ara sıra hadi değiştirelim bin derdi çok değerli bir abim gözü kapalı emanet ederdi.
Aynen ta kendisi
Zaten koca Türkiye de bir kendisinde vardı mono kapaklı huggerlı.
Bilgen abi iyidir. Motoruda baya iyiydi kendisi gibi. Bendede mavi huggerli givi camlı olani vardi. Mono kapak almıştım takmak nasip olmadan motoru satmak nasip oldu. Mono kapak evde duruyor şuan ben horneti aldığımda 8bindeydi km. 39binde sattım. Sattigima da çok. Pişman olduğum bir makinadir.
-
28 Aralık 2016, 12:59
#27
engin_deniz adlı üyeden alıntı
Bilgen abi iyidir. Motoruda baya iyiydi kendisi gibi. Bendede mavi huggerli givi camlı olani vardi. Mono kapak almıştım takmak nasip olmadan motoru satmak nasip oldu. Mono kapak evde duruyor şuan
ben horneti aldığımda 8bindeydi km. 39binde sattım. Sattigima da çok. Pişman olduğum bir makinadir.
8 binde aldıysanız neredeyse sıfırmış, üzüldüm sattığınıza harbiden. Mono kapak dursun yarın bir gün lazım olur belki
Piyasada çok yok bu motordan sahibinden de 10 ilanı geçmiyor ve hep aynı motorlar apaçi motoruna çevrilmiş oysa orjinal hali o kadar sport ve soft ki.. Sanırım alan satmıyor yada el altından gidiyor ilana bile çıkmıyor.
Bilge Kağan abi de sıfıra yakın almıştı, bir evin çocuk odasında duruyordu motor 2bin km de felandı. Alan yurtdışına çıkmış. İstemeye istemeye evlilik yüzünden sattı motorunu. Açıkcası o dönem param olsaydı alır mıydım? Bir yanım kesinlike üstüne atlar affetmezdi, diğer yanım ise çok sık görüştüğüm Kağan abimin gözüne baka baka o motora binmeye razı gelmezdi yine alamazdım yani. Ağlayanın malı gülene hayretmezmiş.
Siz hangi rakamlara sattınız ve şuan o motorun değeri piyasada sizce nedir, çok mu yüksek fiyatlar isteniyor yoksa daha mı düşük olmalı yaşı itibariyle. Bana kalırsa verdiğiniz her kuruşa değen bir motosiklet, sadece rekabet ortamında hangi fiyat aralıklarında olmalı onu merak ediyorum.
Geçenlerde Ertuğ Tüfekçioğlu satıyordu AEA'nın fikir babası. Sanırım pek temiz değildi motoru, ilanda da öyle görünüyordu, bir kaç aea gecesinde bir kurtulsaydı şu hornetten tarzı yorumlar yapılıyordu.
-
28 Aralık 2016, 13:10
#28
Ben 2013 te 15000binr aldigim motoru. 2016da 17750ye verdim. Lakin 3 seneyi dolu dolu severek ve genel olarak uzun yolculuklarimda doldurdum. Servis yüzü görmedim. Sadece en son Amartisor yağını ve kecelerini serviste bir arkadaşım ilr birlikte degistirdik. Onun dışında hornet kesinlikle yeni üretilen çoğu motordab daha kaliteli malzeme ve işçilik açısından. Frenleri ve viraj kabiliyeti efsabedir. Bana kalirsa istenen fiyatların çoğu abartılı. Bu nedenlede ilandaki motorlar heo aynı döküntü motorlar. Benim horneti mi daha önce gsr 600 kullanmış biri gelip satin aldı. İleride satmayı düşünürse tekrar ben geri alacağım. Öyle anlaştık kendisiyle. Suan nc 750x kullanıyorum. Tek sebebi yakit tüketimi
-
28 Aralık 2016, 13:59
#29
+ abi gel horneti övüyoruz bu sayfada
- saol canım, yeni övdüm de geldim
Şaka bir yana, yorumlara bakılırsa efsane bir motora benziyor. Neden satışı durdu acaba?
-
28 Aralık 2016, 14:16
#30
Çünkü getirildiği senelerde. Gsr den ve diger nakedlardan daha pahalıydi. Sebebi de onlardan hem daha güçlü hem daha kaliteli olmasiydi. Ve pahali olduğu için satılmadi.
-
28 Aralık 2016, 15:27
#31
-
28 Aralık 2016, 15:45
#32
Ben cbr 600f 2011 model kullanıyorum fren olsun gıdısı olsun ve ozelıkle vıraj keyfı cok guzel cıdden omurluk motor hornet le arasında görünüş olarak fark yok motor ozellıklerınde zevklı motor cıdden
-
28 Aralık 2016, 16:12
#33
CT.ATC adlı üyeden alıntı
Bilge kağan abi de kendi tabiriyle "naciye"700'ü satıp horneti almıştı, kafalar hep aynı heralde bu tarz motorları beğenenlerde
Benimde aklıma takılan bir soruyu yanıtladınız, bu amörtisör yağlarını düzgün değiştirebilen var mıdır diye düşünüyordum, değiştirip gazlayıp çok memnun kalmışsınız anlaşılan güzel bir haber bu benim için. Yaşı arttıkça motorların egzantirik zinciri ve amörtisör yağları değişmediği için başa dert oluyor. İkisi de profesyönelce değişebiliyorsa ne güzel..
Söylediklerinize tamamen katılıyorum. Japonun japon olduğu yıllarmış. 96 model transalp kullandım, o bile şuanki sıfır çer çöp endurolara taş çıkartır derecede, Blok sesi amörtisör kalitesi olsun helal olsun dedirtiyor. Dile kolay 20 yaşında zor şartlara sokulmuş bir alet. Ne varsa eskilerde var, günü gelir bir hornetde bize düşer inşallah.. Tabi ki bal köpüğü
Amartisor yağ değişimini bizzat başında durarak ustanin. Birkikte yaptık. Hatta yurtdışı forumlarında kac numara yağ kullanıldigina ve kac mil kullanıldigina dair bilgiler topladım. Öteki türlü ustanin ezber bozan tecrübelerine ve insafina kalmissin. Lakin bu Amartisor olayı çok hassas bir nokta. Yağ miktarida doğru ölçüde olmassa sürüş karakterini çok etkiler olumsuz yönde. Zincir dişli Değişimlerini dahi kendim yapmıştım hornette. Aksam eve gectigimde birkaç resim atayimda konuŞenlendsin
-
28 Aralık 2016, 16:41
#34
engin_deniz adlı üyeden alıntı
Amartisor yağ değişimini bizzat başında durarak ustanin. Birkikte yaptık. Hatta yurtdışı forumlarında kac numara yağ kullanıldigina ve kac mil kullanıldigina dair bilgiler topladım. Öteki türlü ustanin ezber bozan tecrübelerine ve insafina kalmissin. Lakin bu Amartisor olayı çok hassas bir nokta. Yağ miktarida doğru ölçüde olmassa sürüş karakterini çok etkiler olumsuz yönde. Zincir dişli Değişimlerini dahi kendim yapmıştım hornette. Aksam eve gectigimde birkaç resim atayimda konuŞenlendsin
hocam topladığınız bilgileri döküman olarak bizlerle paylaşırmısınız. şuan lazım olmasada ileride lazım olabilir. hiç gerekli olmasa bile başkasına lazım olur konu hakkında bilgimiz olmuş olur. şimdiden teşekkür ederim ...
-
28 Aralık 2016, 21:20
#35
Hornet üretildiği dönemdeki pek çok motor gibi çok kaliteli bir üretimdi. En büyük şanssızlığı çıplak motor sevmeyen Türk tüketicisine yanlış zamanda, yanlış bir fiyat ile sunulmuş olmasıydı (şimdi olsa Mete sever dünyada popüler olabilirdi).
Üretici Honda, motorları çok kaliteli ve pahalıya ürettiklerini farketmiş olmalılar, o tarihten bu yana bir daha asla o kadar kaliteli orta sınıf motor üretmedi. Yeni motorlarında çok fazla orta sınıf malzeme kullanıyor, pratikte belki kalite kontrolden geçer alıyorlar ama görsel olarak ucuz duruyorlar.
Fiyat deyince, 2010 yılında Hornet 19.750 liraya satılırken sıfır Cbr600rr 27 bin liraydı ve ellerinde kalan 2009 sıfır Cbr'ları 24.000 liraya veriyorlardı. Bugün hala üretiliyor olsa, Cbr 600rr'ın 45 bine satıldığını düşünürsek Hornet'in o dönemdeki fiyatı bugünün 38-40 bin lirası gibiydi. Hal böyle olunca herkes gidip aynı paraya giysilisinin 2. Elini alıyordu.
Devamı var...
-
28 Aralık 2016, 21:43
#36
MoRFy adlı üyeden alıntı
hocam topladığınız bilgileri döküman olarak bizlerle paylaşırmısınız. şuan lazım olmasada ileride lazım olabilir. hiç gerekli olmasa bile başkasına lazım olur konu hakkında bilgimiz olmuş olur. şimdiden teşekkür ederim ...
Elbette paylaşırım. Uygun musait bir zamanım olduğunda mutlaka bu konu altına yazacağım. Bu arada merak edenler için facebooktan bbeni ekleyip hornet ile yaptığım uzun yolculuklarimin paylasimlarina bakabilirsiniz. Facebook engin Şenses.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:37 ----------
sanausbe adlı üyeden alıntı
Hornet üretildiği dönemdeki pek çok motor gibi çok kaliteli bir üretimdi. En büyük şanssızlığı çıplak motor sevmeyen Türk tüketicisine yanlış zamanda, yanlış bir fiyat ile sunulmuş olmasıydı (şimdi olsa Mete sever dünyada popüler olabilirdi).
Üretici Honda, motorları çok kaliteli ve pahalıya ürettiklerini farketmiş olmalılar, o tarihten bu yana bir daha asla o kadar kaliteli orta sınıf motor üretmedi. Yeni motorlarında çok fazla orta sınıf malzeme kullanıyor, pratikte belki kalite kontrolden geçer alıyorlar ama görsel olarak ucuz duruyorlar.
Fiyat deyince, 2010 yılında Hornet 19.750 liraya satılırken sıfır Cbr600rr 27 bin liraydı ve ellerinde kalan 2009 sıfır Cbr'ları 24.000 liraya veriyorlardı. Bugün hala üretiliyor olsa, Cbr 600rr'ın 45 bine satıldığını düşünürsek Hornet'in o dönemdeki fiyatı bugünün 38-40 bin lirası gibiydi. Hal böyle olunca herkes gidip aynı paraya giysilisinin 2. Elini alıyordu.
Devamı var...
Çok haklısın. Bizim milletimiz maalesef çıplak motor sevmiyor. Daha çok gösterişli grenajlı tabiri caiz ise arka tekeri geniş motorlari seviyor bu nedenle honda türkiyede bunum farkında olmaliki. Hornet 600 gibi bir motorun ağabeyi olan cb1000 horneti tr ye getirmiyor. Çünkü getirdiğinde insanlar ona vereceğim parayla 1000 rr alirim yeeaaagğ diyecekler. Halbuki altın elbiseli adamdaki fuat Domaniç bile yurtdışı seyehatlerine avrupada cb1000 kiralayarak yapıyor. En begendigim motordur demişti bir keresinde.
-
28 Aralık 2016, 22:50
#37
R25'den sonra XJ6 veya Hornet hedefim var. Bakalım hangisi olacak
-
28 Aralık 2016, 23:14
#38
sanausbe adlı üyeden alıntı
O 600'lüklerin döneminde sadece Hornet 900'ü getirdiler. 600'lüğü resmi olarak gelmedi. Yıllar içinde galeri ithalatı-gümrükten alınma 1-2 tane gördüm ama onlar da sağlam mıdır, bilemiyoruz.
Sağlam çok şükür biniyoruz 99 model 75 bin KM
-
28 Aralık 2016, 23:52
#39
eko29 adlı üyeden alıntı
hocam şuan motorunuza imrenerek bakıyorum. yuvarlak far gerçekten çok seksi ve güzel bir hava vermiş bu modele. yeni kasalarıda güzel balköpüğü ancak 2004 e kadar olan kasalar daha bi çekici. kem gözden uzak olur inşallah nazar değmesin maşallah... eğer ki denk gelirse böyle bir motorun son sahibi olmayı isterim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------
engin_deniz adlı üyeden alıntı
Elbette paylaşırım. Uygun musait bir zamanım olduğunda mutlaka bu konu altına yazacağım. Bu arada merak edenler için facebooktan bbeni ekleyip hornet ile yaptığım uzun yolculuklarimin paylasimlarina bakabilirsiniz. Facebook engin Şenses.[COLOR="Silver"]
digim motordur demişti bir keresinde.
engin hocam arkdaşlık isteği gönderdim takip edeceğim sizi belki uygun bir zamanda yüz yüzede tanışma fırsatımız olur.
-
29 Aralık 2016, 00:12
#40
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)