Kış geldiğinden motosiklet keyif vermiyor hatta ben çoğu zaman garajdan çıkaramıyorum. Böyle olunca kimsede foruma yazı yazmıyor. Bide bu motorun kullanıcısı çok az. Bu da etkili olabilir.
Kış geldiğinden motosiklet keyif vermiyor hatta ben çoğu zaman garajdan çıkaramıyorum. Böyle olunca kimsede foruma yazı yazmıyor. Bide bu motorun kullanıcısı çok az. Bu da etkili olabilir.
daha ilk bakıma girecek :D sürme şansımız olmuyor malum havalar ve ekipman fiyatları
herkese merhaba.
sayın arkadaşlar heronun hem 4 vitesli olması hem de hızının 120 km lere çıkması beni şaşırttı.
ön ve arka dişli ebatları hakkında bilgi verir misiniz?.lastikler topless mi?.
görünüş olarak beni etkiledi.önümüzdeki ilkbaharda tekrar cbf150 almayı düşünüyordum ama heroyu görünce aklım karıştı.
motor hakkındaki tüm yorumları okudum,ben de sizinle aynı fikirdeyim.ilk çıkan bir ürün için fiyat baya çok.bence 4000tl yi geçmemeli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
ayrıca,motor çaldırmış birisi olarak immobilizer olması hoşuma gitti.
125-150cc Commuter sınıfı bir motor almak için yaklaşık 3 aydır araştırma yapıyorum. Daha önce çan-çin 3 tane motorum oldu ve az çok tecrübem var. Birçok motor arasında alınabilecek belli başlı ybr-cbf-apache-bajaj discover-haojue(suzuki motorlu) ve bu thriller i öne çıkartıp gerisini çöpe attım. Bunlar arasında da çift disk fren, immobilizer, 14.5 bg güç üreten ve bu güce karşılık en az yakıt vaat eden, şarj soketi ve dijital göstergeli, led ön ve arka (arka ışığın görünürlüğüne çok önem veririm) ışıklı olan hero Thriller de karar kılmışa benziyorum. Eğer teknik servis ve yedek parçada aklımdaki soru işaretlerini de giderebilirsem hiç vakit kaybetmeden alıcam ama 2.el, servis ve yedek parça bir honda ve yamaha gibi olamaz tabiki. Birde ybr den pahalı olması da ayrı bir dezavantaj.
Bence titreşimini görmeden karar verme. Rahatsız olup olmamak kişiden kişiye değişiyor. Titreşimi olmasa on numara motor...
Test sürüşünü yapacak olan arkadaşlar mümkünse en az 1 saat kullanıp öyle kararını versin. Bu bütün motorlar için geçerli. Insan o anki hevesle yanılabiliyor. Maalesef 10 dakikalık sürüşte vibrasyonun varlığı yokluğu pek hissedilmiyor.
Seko arkadaş haklı uzun yıllar motor süren insanlar titreşimden rahatsız olabiliyor ama bizim gibi yeni başlayanlar için çok bi önemi yok. Bir apache gibi titremiyor 125lik hondalar gibi.
Cub motorlar veya eski Honda Cgl gibi titrediğini düşünmüyorum. Apache'den az diyorlar ama apahce'ye hic binmedim yorum yapamam. Benim kafami kurcalayan Cbf ile piston ölçüleri aynı acaba onun gibi yağ yakar mı?
Yağ yakması bence hiç önemli birşey değil. Ben cbf yorumlarından okudum antalyadan Antalya'dan istanbula 100mg ya yakar ya yakmaz onuda tamamlarsın olur biter. Benim cbf yerine bunu tercih etmemdeki tek neden beygir farkı. Ama titreşim cbf den fazla olursa almam
Titreşimi CBF'ten çok daha fazla, onu söyleyeyim. Honda CB125 Ace gibi bir titreşimi var. Güç farkı beni de cezbettiği için test etmiştim ama CBF'e tercih edilmez. Üstelik selesi de CBF'e göre taş gibi sert...
Sana özelden mesj attım dostum,
Motorda 2000 km.de yag yakma gözlemlemedim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
CBF ile bunu kıyaslamaya çalışmayın bence, cbf daha çok konfor için yapılmış düz bi motor, thriller daha sportif ve agresif tasarlanmış, koltuğunun sert olması, biraz daha titreşim olması bence gayet normal.. Oturuş pozisyonları çok farklı bi kere cbfte sandalyede oturur gibi oturuyorsunuz, thrillerde yarım racing havasında bi pozisyonda oturuyorsunuz..
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
Sağol hocam, aklımda soru işareti kalmadı artık
Uzun yol yapan var mı motorla arkadaşlar ? konfor açısından ve tork açısından değerlendirebilir misiniz ?
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------
valla ben günde 100 - 130 km. arası yol yapıyorum fakat tek marşta değil, parça parça kullanıyorum, o yüzden sağlıklı bi yanıt veremeyeceğim.. Ama umutluyum rahat ettireceğinden.. havalar düzeldiği zaman uzun yollar yapar, paylaşım yaparım inşallah..
Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Ben günde 70 km gibi yol yapıyorum en uzunu tek marşta 80 km idi yani uzun yol sayılmaz. Ama konfor sizin oturuşunuza bağlı seleden bir rahatsızlık görmedim ama sırtımın ağrıdığı zamanlar oldu o da benim yanlış oturmamdan kaynaklı diye düşünüyorum. Tork yeterli yokuşlarda bayılma filan yok. havalar düzeldiği zaman inşallah uzun yolculuklarımı anlatırım
Bu güçte bu yakıt tüketimiyle mükemmel bir motor bence. Adam bayide ön çamurluğa vuruyor sende vur diyor tık yok adamlar parçalarına bu şekilde güven veriyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)