selam arkadaşlar bende 21 nisan itibariyle 2014 model sıfır km bir thriller aldım 4600 tl ye aldım kask ve koruma demiri hediye oldu baya araştırma yaptım çinlilerden iyi gözüktü bana inşallah pişman olmam.
selam arkadaşlar bende 21 nisan itibariyle 2014 model sıfır km bir thriller aldım 4600 tl ye aldım kask ve koruma demiri hediye oldu baya araştırma yaptım çinlilerden iyi gözüktü bana inşallah pişman olmam.
hayırlı olsun.
Hayırlı olsun. uygun fiyata almışsınız.
teşekkürler arkadaşlar.
•İmmobikizerli kilit. Hmm iyimiş.
•Arka fren disk. Bu fiyat aralığında srka freni disk olan motosiklete pek rastlamadım cidden.
•Işıklandırma led. İyimiş.
•15 beygir güç, çok iyi.
•Koltuğun altında da fabrikasyon şarj söket girişi varmış bu da ufak tefek bi ayrıntı ama yolda biryerde telefonun şarjı biterse çok işimize yarayabilir.
Bir de 5 sene garantisi var sanırım. Bana iyi bir motosiklet izlenimi verdi. Yakıtı da iyiymiş.
•••••Titreşim sorunu haricinde tercih edilebilir güzel bir motosiklete benziyor. Sele yüksekliğini de not düşmek lazım.
böyle satıcılar firmanın adını karalıyor.
firma bunlara geki düzen vermesi lazım.
örneğin karstaki bayinin izmirdeki bayiye zararı işte böyle oluyor.
merhaba artkadaşlar foruma yeni katıldım yaklaşık 6 ay araştrıp hero thireller aldım ümraniye hero shwroomdan 1 ayda motor anca bende oldu daha 500 km yapmadan korna ve farlar bozuldu motora gaz verdiğimde motor istop ediyodu ne yaptılarsa olmadı 600 km geldiğinde ise kaza yaptım motor perte çıktı şimdi bidaha hero alınırmı kazayıda gaz verdiğimde istop etti 70 le giderken arkadan biri çarptı kazada böyle oldu kaç kere gidip söyledim arızasını ama bi ilgilenmediler bile asya bayileri satıyo hero yu siz hesap edin aslında motorun gidişi duruşu felan iyi
Motor hindistandan kusursuz geliyor buna eminim.ama bizimkiler daha sandiktaki motoru toplamayi beceremiyorlar.benimde gidonu sag cevirince veya sag donuslerde stop ediyordu.aldigim bayinin servisine goturdugumde aldiginda niye olmadi vs sucu bende aradilar.sonra iyice bakinca soldaki jikle kolundan cikan teli aralara sokusturmuslar. O da gidonu saga cevirince motor calisirken jikleyi aciyormus.yani montajini bile beceremeyen insanlari servis diye hizmet verdiriyorlar.
2014 de Heronun lasman zamanı ve kısa bir süre daha , Hero merkeze gelmeyen , montaj ve bakım eğitimine katılmayanlara servislik verilmiyordu. Özel kurulan yarısı derslik yarısı pratik yapma alanı olan bir dershanede Hero standartları hakkında bilgiler veriliyordu ustalara. Buna katılmadan servis olunamıyordu. Şimdi bayilik al, yedek parça al. Servislik sorun değil. Ustan kim tecrübesi ne? önemli değil. Ben bayilik almış adamın servislik yetkisi için 1000 km den gelip eğitime katıldığını bilirim o zamanlar . İyi motosiklet bir yere kadar.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Motorumdan hala cok memnunum. Yaz ortasinda alanya'dan canakkaleye bir gunde 1000 km yaptim. Bir hafta sonra da Canakkale den istanbula 500 km gittim. Hala motor titriyo diyen varsa yazik. Motorun yolda giderken istop etme sorunu: ilk bakima kadar boyle bir sorun yoktu. ilk bakimda bir oynadilar karburator ayariyla motor bir daha kendine gelemedi. Ben de anlamiyorum. 3 defa servise gittim yok, yok beceremediler. Sonra istanbulda yillardir motor kullanan bir arkadasim 5 dakikada halleti. Kaza yapan arkadasim, cok gecmis olsun. Ama motorun degil, servisin hatasi motorun giderken istop etmesi.
beton beton heroyu thrıller le tanıdım kurye arkadasım sayesınde, onun dediği sey 'bu motoru öldüremezsin' hala kullanıyor galıba thrıllerı çok memnundu. hem az yakıyo hemde ıyı gıdıyor diyip duruyordu.. sayesınde heroyu tanıdım ıyıkıde tanımısım yoksa cin mallarıyla ugrasıp duracaktım. yeni hunk için param hazır bıle
Arkadaşlar kağıthane çınar motora giden var mı aranızda
Thiriller forumu resmen ölme noktasında
Ben de yeni thriller sahibiyim. 1 aydır kullanıyorum yaklaşık. Ve bunun öncesinde de 2 yıl CBF150 kullandım.
Öncelikle şunu söyleyeyim: "Thriller de çok titreme var usta ya alınmaz o motor" diyen kişinin nasıl bir duyu hissi var çok merak ediyorum. 110 Km ye de çıktım ama bu motorda titreme falan yok arkadaş.
He diyeceksinizki CBF150 gibi mi? Değil diyebilirim.
CBF biraz daha stabil. Daha biraz daha rahat.
Ama biraz.
Thrillere laf söylemeye çalışan kaç kişi bu motoru kullandı çok merak ediyorum.
Şimdilik motorla bir sıkıntımız yok çok şükür.
Tork farkı kendini çok belli ediyor. Daha güçlü, ara hızlanmaları daha iyi cbf e göre. Ani kaçışlarda çok işe yarıyor.
Tek eksiği tur camı yok
Rüzgarı yemek çok hoş olmuyor
Ben 6-7 aydır kullanıyorum şükür bi sıkıntı yaşamadım, titreşim yok diyemem fakat gerçekten abartılıyor, bir iki titreşim manyağı gelip çok titriyo diyor sonra bütün kervan bilmeden böyle tanıyor makinayı. Bazı arkadaşlarda burda yazıyor hintli titriyor hayatta binmem, ya kardeşim 150 cc titremeyen motor olarak cbf den başka model mi var zaten, varsa söyleyin hele? Ayrıca bariz bi tork farkı var, tek ama tek sıkıntı o paragöz servisleri
Eren37 kim tanimam. Seni de tanimam hocam. 2 yil cbf kullandim oraya bir kere bile yazmadim.
Ama "bu motorda titresim var alinmaz" diyenler yuzunden cbf e bosa daha cok para vermisim diyorum.
Bence diyelim kimse yanlis anlamasin.
Samimiyetimle soyluyorum bu motorda 90 a kadar ben titresim hissetmiyorum. 90 dan sonra hafiften basliyor ama rahatsiz edici bir durumu yok.
Ben memnunum 1-2 sene daha kullanirim insaallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
Soyle kisa bir karsilastirma yapayim boylece gercek kullanici oldugumuz anlasilsin.
Heroda dijital ekran var hatta saat bile var cbf de yok
Thrillerin beygiri daha fazla bu sebeple ara hizlanmalar ve ani kacislar cok iyi.
Motor isinmadan yola cikarsan ikisinde de bazen stop durumu olabiliyor nihayetinde ikisi de karburatorlu
Eger kurye olarak kullanacaksaniz cbf daha rahat. Thrillerin oturma pozisyonu cbf kadar rahat degil.
Servis olarak honda acik ara daha iyi. Daha sistemli.
Honda da yedek parca heryerde var. Hero da ancak servisinde. O bile bazen sorun.
Benzin konusunda hero biraz daha az yakiyor cbf e gore. Karburator teknolojisi yuzunden sanirim.
Thriller cok hantal degil saga sola daha kolay donuyor.
Cbf ikinci elde deger kaybetmiyor ama hero resmen yariya dusuyor. Bu sebepe ikinci el aldim bende.
Thrillerin selesi biraz yuksek. Kisa boylularda sorun olabilir. Ama bu yuksek sele size cakma bir enduro keyfi sunuyor
On frenler ayni. Ikisi de guzel. Arka da thriller disk olmasi sebebiyle daha iyi.
Thriller daha ucuz.
Aklima gelenler bunlar.
Cbf tabiki daha rahat. Mercedes gibi. Ama aradaki fiyat farkina deger mi? Soru bu olmali bence.
Sonucta ikisinin de motoru 70-80 bin km sonra biter. Burada ayni gibiler.
Bir de su var.
Hero aldiysan motoruna bakacaksin. Yaglayacaksin yagini zamaninda drgistirceksin. Boylece seni uzmesin.
Honda o kadar nazli degil bence.
Umarim biraz fikir verebilmisimdir.
Aylar gectikce olumlu olumsuz herseyi yazacagim.
Eger memnuniyetim devam ederse 1 - 2 sene sonra bunu satip ignitor modelini alirim. Ancak gelir zaten
2018 bitti daha getirmediler. Getirselerdi onu alacaktim.
Kardeş senin gtünde his kaybı var. Bir doktora görünmelisin. Belki de pozitif muazzam bir özelliğim diyerek mutlu da olabilirsin.
Bu motoru satan bile vibrasyonu inkar etmiyor. İnkar fayda etmez zaten, o çok övünerek yazdığınız ekstra beygir gücü gökten zembille inmedi. Konfordan feragat edilerek vuku buldu anlayacağın.
Ben 3 yıldır Thriller kullanıyorum. 30.000 km yol yaptım. 150 km kesintisiz yol yapınca belim kopuyor. Avuç içlerimde his kaybı oluyor. Bu arada YBR125 le 400 km durmadan yol alabiliyordum. Enteresan değil mi?[COLOR="Silver"]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)