Arkadaşlar, bende uzun yıllar CBF150 kullandım. Şimdi motorumu biraz büyüttüm. Fakat yapmış olduğunuz yorumlar ve düşünceleriniz sizi gülünç duruma düşürüyor. Türkiye'ye geleli 1,5 yıl olmuş bir marka için " bu marka tutmadı" , Sahibinden de ikinci el ilanı fazla olmadığı için " ikinci el piyasası yok" derseniz size sadece gülerim. Yaşınızı bilmiyorum ama bundan 10 yıl önceki Honda'nın küçük motordaki piyasasını hatırlayın. o zamanlar ufak motor vitesli deyince akla Yamaha geliyordu. Tutunabilmek için biraz zamana ihtiyaçları var. Sahibinden'de fazla ilanı olmamasının sebebi ; alan kişilerin memnun olduğu için satmak istememeleri olamaz mı? Adamlar bin adedin üzerinde motor satmıştır, hiç mi 50-60 kişi memnun olmayan ve satmak isteyen yok. Bakın yine bir Hindistan markası olan Bajaj'a ; Sahibinden.com sitesinde, sıfırdan çok ikinci el PULSAR ilanı var. Bu Pulsar'ın ikinci eli çok iyi mi demek???? Herkes arıza ve memnuniyetsizlikten satıyor. Bende az kalsın Pulsar alacaktım biraz araştırınca anladım. Lütfen dikkattt!!!!
Yaşım 43, yorumlarım size gülünç gelebilir ama çoğunluğa gülünç gelmiyor. 10 yıl önce ufak cc Honda motor mu vardı ki ? CBF150 2007'de çıktı. CGL ve CG'leri saymıyorum. Öyle bir yazmışsınız ki sanki 10 yıl önce Honda bilinmiyordu da sonradan CBF çıkınca tanınmaya başladı. Ben Hero'yu Türkiye'ye geldiğinde duymadım. Yıllardır internetten takip ederim, motorlarını da beğenirdim. Seneler önce gelse de bizde alsak diye hayıflanırdım. Söylediğimin hala arkasındayım, Hero motorlar Plesure hariç piyasada tutulmadılar. Daha şimdiye kadar sokakta belki 2 tane Thriller 1 tane Glamour ve iki tane falan Pleasure gördüm, başka da görmedim. Tutulmamasının sebebi de motorlarının kötü olmaları değil, anormal yüksek olan fiyatları malesef... Sen piyasaya girer girmez "Biz kalite markayız" diyerek, CBF150 fiyatına Hero Thriller satmaya çalışırsan birkaç meraklı dışında müşteri bulamazsın. Kaldı ki incelememde yazdığım gibi bu motorda rahatsız olacak kadar titreşim var. Glamour zaten üzerinde konuşulacak motor değil. Bedava verseler binmem ve şu anda sitesindeki fiyatı 4690 TL. Ufacık 110 cc Pleasure 4200 TL'ye satılıyor (sitede 4559 TL). Ben de bu ara scooter almayı düşünüyorum, Pleasure'a da baktım ama 3980 TL'ye TVS Jupiter dururken, kimse kusura bakmasın Plasure'a o para verilmez. 3500 TL olsa hiç düşünmeden alırdım. Bir malı piyasaya verirken oturup tartmak lazım benim malım kaç para eder, bu fiyatı duyan müşterinin önünde alternatif ürün var mıdır vs diye... Ama Hero'nun argümanı ne ? Biz dünyanın en çok motosiklet üreten firmasıyız, işte bizim motorda immobilizer var, çok az yakıyor vs. Yalnız sizin motorda Hinlilerin zerre kadar umurlarında olmayan titreşim de var. Zaten düz vitesli Hint motorlarını bu sebepten dolayı komple defterden silmiş durumdayım. Tireşim konusunu çözmedikleri müddetçe Hindistan ve çevresi dışında başka yere motor satamazlar. Bu arada piyasadaki TVS Apache hariç bütün Hint motorlarını test ettim, titreşimlerinden dolayı Pulsar ve scooter modeller hariç hiçbirini bedava verseler almam. TVS Apache'nin durumunu da herkes biliyor zaten.
İkincisi, piyasaya gireceksen bu ürünlerle mi girilir ? Ortada Impulse diye bir enduro motor varken, Karizma ZMR varken, Hunk varken hadi Thriller neyse de Glamour ne oluyor ? Hero'nun geldiği sene fuarda Karizma'nın fiyatı ne olur diye sormuştum da 10000 TL civarı olur dediklerinde bunların ne kafada olduklarını anlamıştım. Özetle, getirenler zerre kadar bu işten anlamıyorlar. Satışlarından da belli zaten. Neyse, 2016 senesine bir iki model daha getirirlerse ne ala yoksa yerlerinde saymaya devam edeceklerdir.
Seko
Marka tutmadı demek için erken ama modeller ve fiyat için yorum yapılabilir. Bazı yorumlar işin içini bilenler için komik olabiliyor. Ama dediğiniz gibi çoğunluğa komik gelmeyebilir. bu çoğunluk hangi modellerin eski ortak Honda ile anlaşma dahilinde export marketlere dağıtılamayacağını bilemeyebilir. Yada o kıçı kırık Glamour' ın Hindistan satış adedinin TR nin tüm motor satış adedine yakın olduğunu bilemeyebilir. Yada Pleasure satın alanların büyük çoğunluğunu ticari kullanıcı oldukları, uzun ve kısa vadede Pleasuredan memnun olduklarınıda bilemeyebilir.
Bu sitede çok bilinmeyen bir şey var, çoğunluk dediğiniz insanlar bu siteyi okuyanların çoğunluğu, kullanıcıların çoğunluğu değil.
Teknik yorumlar dışında yazdıklarınızdan çok emin olmayın yani...
Bakın tekrar söylüyorum, anlamamakta ısrar ediliyor yine konu başka taraflara çekiliyor. Motorun kalitesini veya Hindistan'daki satış adetlerini tartışmıyoruz. Hero bildiğim kadarıyla dünyanın en çok motosiklet üreten firması zaten. Motosikletleri de oldukça kaliteli... Kaliteli derken arıza yapmama, dayanıklılık olarak söylüyorum. Pleasure'ı daha ilk bindiğimde çok beğenmiştim. Burada anlatmaya çalıştığım şey bu motorların olması gerekenden çok daha yüksek fiyatlara satıldıkları. 1000 TL daha ucuz olsalardı bunları hiç konuşmazdım. Sizden motorların tümünü bir deneyip ondan sonra fiyatlarını bir kez daha düşünmenizi tavsiye ederim. Derseniz ki ben çok beğendim o fiyatları da hak ediyorlar, o zaman sözüm yok.
Bırakın arkadaşlar, Yıllardır çin motorlarına dünyanın parasını verdik. Hangimiz memnun kaldı ki. Bu kaliteli dediğimiz motorların da Çin malları ile aralarında 1.000 TL fiyat farkı olsun yani. Siz bu kaliteyi Çin malı fiyatına versinler çok satarlar diyorsunuz. Bana göre de kaliteyi ucuz almak isterim. Ama kalitesini beğendim dediğini scooter Pleasure dediğiniz kadar ucuz satılsa, çin grubundan farkı olmaz. kalite isteyen biraz fazla para verecek.Çiğköfteci bir arkadaşım Honda Fizy aldı, Çin motorlarından beter çıktı. İşte bir marka fiyatından ödün verdi mi, kaliteden çalmak zorunda kalıyor." ucuz mal alacak kadar zengin olmamak lazım"
Hero thrillerimi mayıs ayında 2. el olarak satın aldım.
Şu anda bu motor CBF150'den 500 lira pahalı satılıyor. O ne özgüven o Motorun çakması orjinalinden pahalı.
Hero thrillerimi mayıs ayında 2. el olarak satın aldım.
Yaklaşık 1 yıldır motor arayışında idim. Uzun araştırmalar sonucu 150 lik motorlar içinde yakıtı en düşük ve en güçlü motor olan thrilleri keşfettim.
Motorumu almadan önce arkadaşlarımda bulunan birçok marka ve model motosikleti denedim.
Seko sen iyi dinle.
Tabiki motosiklet denince ülkemizde birçok insanın aklına Honda veya Yamaha geliyor.Benimde öyle oldu. Bunları eleştirmek veya kötülemek istemiyorum. (zaten kullandığım arabam Honda marka ve çokta memnunum) Bazı tercihler kişilerin istek ve ihtiyaçlarına göre değişebilir. Öyle olmasa zaten herkes aynı motora biniyor olurdu.
Ben de ilk olarak honda CBF150 sonra da Ybr'ye baktım. Ancak bu motorların artık yüzü eskimiş ve demode geldi bana göre.
Motorumu aldığım ilk günden beri memnuniyetle kullanıyorum. 2. eli yok diyenler. Motordan memnunuz satmıyoruz. Zaten 2. el sıfırına göre uygun fiyata almışım. Sıfırı pahalı diyenler bu şekilde yapabilir. Bizim motorlar için sıfırı pahalı ve 2. elde düşük fiyata gidiyor diye eleştirenler bence bu konuda çelişiyorlar. Sıfırı pahalı ise 2. el az kullanılmış ucuza alırsın sorunu çözersin. Yok sorununuz çekememezlik veya başka markaları kötülemekse bilemem. Kızım sana söylüyorum Seko sen anla...
Seko senin ne derdin var anlamadım. Başka motor kullanıyorsun burada forumun başında beri bizim motorları kötüleyip duruyorsun.
Çekemiyorsan bilemiyorum. Yok tutmamışmış yok kimse almıyormuş... falan filan... sanki hero zarar ederse senden para isteyecek...
Yo titreşim varmış. Bazı devirlerde az bir titreşim var elbette ama abartılacak düzeyde değil. Tek sorun bu onun dışında her konuda CBF'ye de YBR'ye de 5 basar. (başta söylemiştim tercih meselesi isteyen istediğini alır)
Bana göre thrillerin diğer aynı sınıftaki motorlara göre artıları ++++
1. Motorun güçlü olması (120 km'lerin sonlarını görüyorsun.) (2 kişi de binsen çekişte pek fark olmuyor)
2. Yakıtının az olması
3. İlk hızlanmalarda çok seri olması, özelikle 0-60 km/hız da. Hatta geçen günlerde uzun yıllar motor kullanmış bir arkadaşım motoruma bindi. motorun 150 'lik olduğuna inanamadı. Çok seri ve güçlü olduğu söyledi.
4. Çok iyi yokuş çıkışı. CBF ve YBR lerin yanından oynayarak en az 20km/hız fazla süratle yokuşta geçmek.
5. Sınıfındaki en güzel ve detaylı dijital gösterge paneline sahip olması. Ayak açık, servis Uyarı ışıkları, saat, 2 tane ayrı sıfırlanabilir km sayacı vs.
6. Koltukaltında 12 volt soket. telefon şarjı için.
7. Şık bir motor. (biraz göreceli olabilir)
8. parçaları sağlam.
9. Yağ yakmıyor (seko)
10. Arka led stop çok şık.
11. Ön farda 3 tane park ampülü var. Ben bunlara led lamba taktım v şeklinde güzel bir görünüm oldu ve gündüz farı olarak kullanıyorum. Tavsiye ederim.
12. Dengeli bir motor. Yüksek hızlarda elini bile bıraksan santim şaşmıyor ve güven veriyor.
13. Arka teker geniş.
14. Süper frenler
15. İmmobilayzer ve ışığının gece güzel görüntüsü.
16. Motoru ilk kullanan herkesin memnuniyeti.
Eksileri...
1. Bazı devirlerde biraz titreşim var. ama göreceli beni pek rahatsız etmiyor. (biraz gazı artırıyorsun veya düşürüyorsun titreşim kalmıyor.)
2. 2.elde hızlı satılmayacağını düşünüyor bazıları. (ben binmek için aldım. uzun süre kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca motor temiz kullanılmış ise her motor alaıcı bulur.
bu motoru MOTORON Dergisi Ağustos ayında tes etti. linki aşağıda. Yazanlara aynen katılıyorum.
İsteyen okuyabilir.
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay/hero-thriller-2091
Yazı biraz uzun oldu. Kusura bakmayın. Bu motoru merak edenlere yardımcı olması nedeniyle açıklama gereği duydum.
Hiç olmazsa moturu kullanmayan veya üzerine 1 defa çıkmış insanların yalan yanlış yönlendirmelerine, açıklamalarına kanmasınlar...
Benim motoru kötülemediğimi öncelikle sadece fiyatının yüksek olduğunu söylemeye çalıştığımı malesef kimse anlamıyor. Ayrıca evet bu motorda titreşim var ve beni rahatsız etti. Uygun fiyattan ikinci el alınabilir bana göre ama 5800 TL'den sıfır alınmaz.
Konuya son sayfadan atlayan arkadaşlara da ilk sayfada yazdığım test sonrası görüşlerimi okumalarını öneriyorum. O zaman motoru kötülemiş miyim, kötülememiş miyim anlarsınız.
Ben başka bir şey yazmıyorum gidin alın arkadaşlar.
Selamin aleykum bende hero thriller almayı düşünüyorum bulunduğum yerde buldum 1 tane 2.el 11 bin kilometrede ciziksiz 2014 model 4000 bin tl istiyor plakalı ruhsatlı sizce alınırmı cevaplarsanız teşekkür ederim
Yardım edebilecek birisi yok mu
alınabilir vuruğu ağır çiziği falan yoksa tabii.bende ona yakın bir fiyata aldım
Ağır bir çizik yok ufak var sadece
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:50 ----------
Kmdi biraz beni soguttu 11 binde ben aldm mi sonuna kadar basacam motor elimdr kalırımi
Elinde falan kalmaz, sağlam motorlar bunlar da neden sonuna kadar basacaksın anlamadım ? Devir saatini kırmızıya sokmadan istediğin gibi kullan.
Yaşınızı bilmiyorum ben 19 yaşındayım bende Çin malı kuba var ona basarken bile korkuyorum pistonları kirilacak simdi bu motoruda alırsam illaki ara sıra son deviri gorecek kesiciye düşürmeden Çin mallari 30 bin kmyi görmüyor
motoru zorlamanın hiçbir anlamı yok ki neden bu eziyet .güzel kullanın yıllarca binin .önceki motorum yamaha crypton du 21000 km kullandım efendi ce sakin zorlamadan ne yolda kaldım nede bozuldu .ufak geldiği için thriller aldım memnunum dikkatli bakımlarını yaptırarak adam gibi kullandıktan sonra bir sorun olacağını sanmıyorum
elinde kalmaz merak etme. Hero merkez servisin ustasıyla yazın uzun uzun sohbet ettik.
Uzun yıllar honda servisinde çalışmış. Şu anda kendisi de thriller kullanıyor. aklımda ne kadar soru varsa sordum kendisine.
bu motorların düzgün şartlarda kullanıldığı zaman ve yağ değişimleri zamanında yapılırsa rahatlıkla 150.000 km leri aşabileceğini söyledi.
Verdiğiniz bilgiler icin tesekkur ederim ben trabzondaym burda sadece 2 el hero var oda 11 binde biriz çizik var adam motora bakmamis pek icin sinmedi almayi düşünüyorum baska ilden 2.el temiz kmsi az ama bunlarda titreşim bana fazla geldi bide trabzonda servisi var ama parca skntisi olduğunu soyluyolar 1 parca icin 1 2 ay beklemek lazmmis
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)