Herkese keyifli sürüşler.Motorumun zinicir bakımını yapmak istiyorum.Arka sehpa almak istedim ancak sehpa için vida yeri bulunmadığını farkettim.Siz nasıl çözdünüz bakım olayını.
Herkese keyifli sürüşler.Motorumun zinicir bakımını yapmak istiyorum.Arka sehpa almak istedim ancak sehpa için vida yeri bulunmadığını farkettim.Siz nasıl çözdünüz bakım olayını.
Ben zincir yağlama işlemi yaparken arkadaşım yan ayaklık üstüne kaldırıyor teker boşa çıkıyor bence temizleme yağlama işlemi yapıyorum
papuçlu sehpalar var. herhangi bir ek aparata ihtiyac olmadan motorunu kaldırabilirsin.
Örnek sehpa
http://www.motosikletaksesuarlari.com/images_buyuk/f37/Oxford-SP821-Motosiklet-Arka-Seh_16237_1.jpg
Altarnatif metod
http://u1312.hizliresim.com/1j/2/v3wsp.jpg
Bir süre havlu kağıtların ortasında bulunan kartonu kullandım. Boy olarak tam geliyor. Tekerin göbek vidasının hemen altına koyarsan motor teker dönecek kadar havaya kalkıyor.
GPR MT-125 Egzoz nasıl acaba taktıran varmıdır. Çok fazla gürültülü olsun istemiyorum. Akrapovic var tam istediğim seste ama oda 3.000 tl. GPR egsozların sesleri nasıl acaba. İnternette videolar var ama orada tam sesi alamıyorsun. Canlı sesle videodaki ses arasında baya fark oluyor
büyük motora geçiş öncesi hazırlık ya da sürekli kullanım için alınacak en iyi motosiklet. 120-125'e rahat çıkıyor. (motoru hiç zorlamadım 127 falan gördüm. redline ışığı daha hiç yanmadı) az yakıyor. torku iyi.
Yan çanta taktıran var mı ? Nasıl bir çözüm sağladınız ?
Tek eksiği vites göstergesi
İlk motor olarak ciddi ciddi 2. Elini düşünüyorum.
Dün bursa yamahada 0 a bi bindiim baktım şahane alet kanımca. 2. El temiz duke 200 e bindim öne kayıp durdum nedense (1.80cm boy 105 kg)pek beğenmedim aleti ve sele çok rahatsızdı ilk anlık tepkilerim böyleydi. Ktm den vazgeçtim. Birde gözümle kawa z250sl görmem lazım şuan. Ondan sonra tamamdır.
Motorumu 2. el olarak aldım, yaklaşık 18.000 km'de şuan. İlk motorum ve genel olarak memnunum. Şehiriçinde işe giderken kullanıyorum genelde. Geçen gün lastik inmişti, michelin yetkili bayisi ve servis olan bi yere gittim. Basınç normalde ön 26 arka 29 olarak kullanıyorum. Lastikci kılavuzda yazan değerlerin avrupa şartları için geçerli olduğunu ön 32 arka 36 olarak kullanmam gerektiğini söyledi. Pek emin olamadım bu konuda görüşleriniz neler? Ayrıca lastik değiştiren var mı aranızda aynı lastikle mi devam etmek gerek? Lastikte ufak birkaç küçük yarık var ama biraz daha idare eder diye düşünüyorum. 20.000 civarında değiştireceğim sanırım.
Arkadaşlar koruma takozu arıyorum nerden bulabilirim
bu post ölmüş sanırım :D
Arkadaşlar mt mi cbr mı halen karar veremedim benim gözüm mtde ama cbrın top speedi biraz daha fazla mt neden tam 125 cc ve 15 beygir olmasına rağmen top speedi 130 140 ? Acaba çıplka motor olduğundanmı?
Çanta demiri takılı değil. çanta sorunsuz bir şekilde oturuyor. bantın birini seleye diğerini yolcu selesine koyuyorum. bu şekilde 800 km civarı yol yaptım hiç sorun çıkarmadı.
merhabalar. yeni başlıcam cbr125 ile başlayacaktım bu motoru görene kadar. şimdi gelelim soruma. 170cm boy 75 kiloyum. ayaklar yere değer mi? parmak ucuyla değerse rahat sürülebilirmi? istanbuldayım malum trafik çok, sürekli dur kalk. yatırırmıyım motoru yani boydan sebep? birde lastikler ve frenler hakkında bilgi verirseniz çok iyi olur. şimdiden cevaplar için teşekkürler.
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun araştırmalar, okumalar, izlemeler ve düşünmeler sonucunda Yamaha MT 125 le motor hayatıma başlamaya karar verdim.Henüz motoru almadım fakat sizleri o kadar çok okudum ki, sizlerden birisi gibi hissetmeye başladım bile Verdiğim kararda yorumlarınızın çok etkisi oldu, teşekkür ederim. Şuan netleştiremediğim tek konu fiyat. Sıfır 14000 olmuş ikinci el de temiz bulayım desem 12 civarı zaten. 2 bin için bilmediğim motor almaya değmez gibi geliyor. Bir de kimse sarı çatallı matt gri satmıyor zaten nedense)) Kendisi beni aşık eden motordur. Güvenli sürüşler hepinize.
Başlangıç motoru mt25 ile 1,000 lira farkı var tercihen bu fiyat farkı dışında bir avantajı var mı?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)