Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
18. sayfa BirinciBirinci ... 8161718192028 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #341

    Üyelik
    14 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 125
    Alıntı iduzen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @huzursuz ben de bir süredir sis farı olayını düşünüyorum, ama senin gibi koruma demiri değil de direkt var olan farın altına monte edilebilir minin peşindeyim. hiç araştırdın mı, nasıl bir far düşünüyorsun?
    Valla abi koruma takozu olduğunda demire zaten direk monte oluyor en kötüsü ayrı bir aparat ayarlıyor usta hemen. Arkadaşın crf250l'sinde öyle olmuştu. Ama direk far altına hiç düşünmedim. Ama o bölge için ya orjinalini bozmanız gerekecek akıllı vida vs ile tutturmak için yada cam somonlarından vb bi yerden sarkıtmanız gerekecek gibime geliyor. Ben zorunlu aksesuar dışında kalanları hep daha sonrasına da yönelik almayı planladığım için farklı tarzda araştırmadım hiç.

    Benim aklımda ki gayet basit abi Bakalım takoz montajından sonra alan kalırsa şöyle bişey düşünüyorum
    yosemite bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #342
    yosemite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X crossrunner

    Biraz inceledim de koruma demiri montajında ya far için yer kalmayacak ya da egzoz montaja izin vermeyecek gibi duruyor.

  3. #343

    Üyelik
    02 Şubat 2015
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    selam arkadaşlar bugun 5-6 gün süren yağmurlardan sonra 2. kez kullandım motorumu.

    eve gelip motoru park ettikten sonra telefonun ışığıyla altına baktım ve resimlerde görülen 2 adet hortum dikkatimi çekti. birinin ucundan yağımsı bişey vardı.

    bu konu hakkında bilgisi olan var mı? nedir bunlar yoksa motorumda herhangi bir problem mi var acaba?

    bu arada yakıt olarak ne kullanıyorsunuz 95-97? ve 1000 km bakımında neler yapılıyor ücrerti nedir?



    yosemite bunu beğendi.

  4. #344
    iduzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2014
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    @majeonline motorunda herhangi bir problem yok bütün mt-125'lerde var o hortumlar. bu arada ben yakıt olarak 95 kullanıyorum ama deponun bitmesini sağlayabilirsem bi 97 ile fulleyip deneyeceğim, kullanım klavuzunda yakıt önerisi var mıydı hatırlamıyorum. klavuz elinin altında olan arkadaşlardan biri bakıverse çok iyi olur, internette bulamadım.

  5. #345
    beycank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    merhaba arkadaşlar;

    uzun zamandır motor almak istiyorum, a2 ehliyeti 2011'de aldım. fakat maddi durumlardan dolayı henüz motoru alamadım. Artık en geç seneye bütçeyi bir şekilde ayarlamaya çalışıp almak istiyorum. İlk motorum olarakta mt 125'i düşünüyorum. Çoğu kişi memnun gibi. Fakat geçen seneye göre fiyatı biraz arttı. Biraz masraflı olacak gibi geliyor. Kaskdı, korumalıklardı derken, fiyat sanırım 15 bin'e kadar çıkacaktır. İlk motorum olacağı için ikinci elmi alsam yoksa sıfırmı alsam bunu düşünüyorum hep. Sizin bu konudaki yorumlarınız nedir arkadaşlar.

  6. #346

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    butcenız varsa tabıkı alın baslangıc ıcın baya guzel bı motor =) viteslere baya alıstım bu arada gosterge olmadıgı baya ıyı oldu sanırım
    yosemite bunu beğendi.

  7. #347
    eraksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz yok.
    O hortumlar kötü görünüyor diye kestim ben onları, artık görünmüyorlar, kullanma klavuzu 95 oktan diyo

  8. #348

    Üyelik
    22 Mayıs 2013
    Kullanma kılavuzu minimum 95 oktan diyor 97 oktan motor için daha iyi olur bence 97 kullanın imkan varsa nasılsa az yakıyor
    yosemite bunu beğendi.

  9. #349
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Arkadaşlar o sarkan hortumlar biri benzin tahliye hortumu diğeride akü suyu tahliye hortumudur. Kesmemenizde fayda vardır kesilecek olsaydı onca japon mühendisler zaten keserdi
    yosemite bunu beğendi.

  10. #350

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Tech_N9ne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar o sarkan hortumlar biri benzin tahliye hortumu diğeride akü suyu tahliye hortumudur. Kesmemenizde fayda vardır kesilecek olsaydı onca japon mühendisler zaten keserdi
    Bi düzeltme yapayım....Akü sulu olmadığı için (kuru tip akü)....hortumlardan biri benzin depo havalandırma hortumu diğeri yağ karter havalandırma hortumu (arkadaş motorunu sıkıştırmış ki yağ tahliye hortumundan ''yağ damlatmış''....
    Tech_N9ne ve Faen bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  11. #351
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi düzeltme yapayım....Akü sulu olmadığı için (kuru tip akü)....hortumlardan biri benzin depo havalandırma hortumu diğeri yağ karter havalandırma hortumu (arkadaş motorunu sıkıştırmış ki yağ tahliye hortumundan ''yağ damlatmış''....
    Evet buda olabilir düzeltme için teşekkür ederim.
    dyavol-77 ve Faen bunu beğendiler.

  12. #352
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    bursa yenişehir
    Motosikleti
    mondial z-one 150
    düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..

  13. #353
    beycank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250
    Alıntı MELİH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..
    merhaba hocam, acaba neden motor ömrünün az olacağını düşünüyorsunuz. bu konuyu biraz detaylı açıklamanız mümkünmüdür? azdan kastınız nedir mesela kaç km'lik ömrü olduğunu düşünüyorsunuz bakımlarının iyi yapıldığı bir motorun?
    yosemite bunu beğendi.

  14. #354
    iduzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2014
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    @melih teknik konularda ahkam kesecek kadar bilgim yok ama oturuş pozisyonu konusunda sana katılmıyorum, şu ana kadar öyle çok çok uzun mesafeler gitmedim ama 2 saatlik bir sürüşte de hiç bir sıkıntı yaşamadım oturuştan kaynaklanan. fırsatın varsa bir mt-125 ile 150-200 km'lik yol giderek deneyebilirsin bu durumu.
    yosemite bunu beğendi.

  15. #355

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    Alıntı MELİH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..
    yamaha gıbı saglam motorlar yapan fırmanın muhendıslerının herseyı dusunerek yaptıgını dusunuyorum ürünlerini=)
    yosemite bunu beğendi.

  16. #356
    eraksoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Henüz yok.
    Dün trafikden bıkıp arabayı garaja çektim. Motorla çıktım yola, birşeyi farkettim ki bu motor arkaya çok çamur atıyor. Sırt çantam bile çamur içinde kaldı.

  17. #357

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    Alıntı eraksoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün trafikden bıkıp arabayı garaja çektim. Motorla çıktım yola, birşeyi farkettim ki bu motor arkaya çok çamur atıyor. Sırt çantam bile çamur içinde kaldı.
    evet cook çamur atıyor hele arkanızdakı berbat oluyor
    jant serıdı ceken varmı acaba nasıl olur yapmak ısıtıyorum açıkçası? kırmızı renk

  18. #358

    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA MT-125
    Arkadaşlar akü sulu ve yan tarafından tahliye hortumu var, lastik basıncı da lastiğin üzerinde yazıyor cold 33 psi diye en fazla vuracağınız hava...

  19. #359
    yosemite - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X crossrunner
    Dün akşam motorumu ikinci defa çıkardım. Evden işe gitme demoları yaptım. Otoparka gittiğimde gri bir MT125 in de otoparkta yerini aldığını gördüm. 19 mayıs mahallesindeki ispark otoparkına bırakan gri MT 125 sahibi aramızda mı acaba? belki bakımları esnasında birbirimize yardım ederiz. Dün akşamki gezimde motorun ne kadar dengeli olduğunu, şehir içinde ataklığının ne kadar önemli olduğunu anladım.Muhtemelen lastik ebatlarından dolayı yoldaki devasa çukurlara (kar sonrası oluşan keskin kenarlı ve derin ) kaç defa girmeme rağmen herhangi bir rahatsızlık veya düşme tehlikesi yaşamadım. Motorun sesine alışamadım hala, arada tizlemeler ve cızırtı gibi ses oluyor sanki. Rodajda olduğu için mi? yoksa bir sıkıntı mı var, zaman içinde anlayacağım artık.

    Alıntı grytamay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet cook çamur atıyor hele arkanızdakı berbat oluyor
    jant serıdı ceken varmı acaba nasıl olur yapmak ısıtıyorum açıkçası? kırmızı renk
    Ben de bu iki konuyu merak ediyorum, çamur atma işini nasıl önleyebiliriz? jant şeridi veya sticker kullanan var mı ?

    Dark side stickerlarını nasıl yapıştıracağımızı biliyor musunuz?

    Şöyle yapıştırdım ama asıl pozisyonları böyle mi bilemedim:


  20. #360

    Üyelik
    14 Aralık 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    MT-125
    Çok başaralı olmuş stikerlar :D

    bu arada aklıma gelmişken sormak isterim. MT-125 için arka sehpa kullanan var mı aranızda ?


18. sayfa BirinciBirinci ... 8161718192028 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)