Arkadaşlar Denizli işi olmadı. Bir bayi ile görüştüm bayram sonrası gelecek dedi 10'u 15'i gibi. O zaman hiç o kadar sıkıntıya girmeye gerek yok...
Arkadaşlar Denizli işi olmadı. Bir bayi ile görüştüm bayram sonrası gelecek dedi 10'u 15'i gibi. O zaman hiç o kadar sıkıntıya girmeye gerek yok...
İkinci ele düşmeye başlamış, km si düşük motorlar var alım satım da ucuz olacağı için tercih edilebilir diye düşünüyorum. Sahibinden.com a bir bakın derim.
Yaşamak Direnmektir.
Artık ikinci ele hiç güvenemiyorum , ve beyaz renk bulabilen var mi , yoksa Türkiye'ye hiç gelmiyor mu beyaz renk ?
Ben Çorumdan aldım arkadaşlar. Henüz binmek nasip olmadı ehliyeti bekliyorum. İlk görünüş olarak resimlerde gözüktüğünden çok daha şık ve kaslı. Kasko yaptırmayı düşünüyorum. www.sairsigorta.com u öneriyorlar. Kaça mal olur acaba. Gerçi site içerisinde apartman girişinde saklayacağım motoru ama yine de içim rahat etmiyor.
Motorun 1000 km'lik rodajını bitirmek üzereyken izlenimlerimi yazayım.
İlk 500km'de Yamaha kitapçığında önerildiği şekilde azami 6000 deviri geçmedim. Başlarda bu düz asfaltta 60km/h'ye denk gelirken, 500km'yi tamamladıktan sonra 75-80km/h'yi buldu (@6000 RPM)
500 km'den sonra birkaç yüz km 6000-8000 RPM aralığında seyir ettim. Otobanda 117km/h gördüm en yüksek (@9000 RPM), henüz 800km yol yağtım toplamda, rodajı tamamlayıp ilk bakıma sokacağım yakında. Biraz uzun sürmekle birlikte rodajı nispeten uzun yolda yapmak çok faydalı oldu, önerebilirim imkanı olanlara.
Maksimum hızlara ulaştığında normalde duymadığım ufak bir cızıltı duyuluyor motordan, servise girdiğinde soracağım, fakat tahminim motor kapasitesini sonuna kadar kullanmamdan kaynaklı devirle bağlantılı bir ses, yine de daha detaylı bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Genel olarak çok memnunum, süspansiyon, fren ve motor freni uzun yolda test ettiğimde de iyi bir tercih yaptığıma ikna etti beni. Oturuş pozisyonundan dolayı, şiddetli rüzgar ve yüksek hızlarda özellikle boyun ve kask bölgesine sağlam rüzgar yemenize sebep olabiliyor, zaman zaman korunarak hızlanmak adına kendimi hafif öne eğilirken buldum. Bunun dışında 800km sonucunda her 100km için 1.9L benzin tüketmişim, çoğunun otobanda geçtiği varsayılırsa ekonomik olduğunu düşünüyorum. Tam gaz, 100-110 km/h aralığında benzin tüketimi anlık 3.1 L/100 km maksimum gördüm.
sessiz bi video çektim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
Mt 125 sahibi arkadaşlar ön fren kaliperinini resmini çekip buraya koyabilir mi bende eksik bişi var gibi geldi de
Benim çantada fazla olabilir, Disk kilidinin yedek pillerini bu çanta içerisine koydum o size farklı bir şeymiş gibi görünmüş olabilir.
Yaşamak Direnmektir.
Hocam bugun 1000 bakimina soktum.
Bahsettigimiz ses icin normal dediler. Ben normale benzemiyor desemde israrla normal diyorlar. Bilmiyorum bende fazla takmayacam kafaya artik.
1000 bakiminda lastiklerin havasi cok fazlaydi dediler, aldiktan sonra lastiklerin havasini indirmek gerekirmis, sizlerde kontrol edin.
Bende bakıma sokayım dedim. Ama çok yoğunlarmış yapmadılar. Lastikleri kontrol edeyim bende siz randevulu mu gittiniz.
tesekkurler.
Benim alet hala 250 km de. Haziran sonu basvurdugum sinava ancak bir onceki donem girebildim ve ondan da kursun motoru sayesinde duserek kaldim. Vites asagi dogruymus ve soylemediler saolsunlar neyse bugun sinava tekrar girdim ve cok sukur gectim;)
Ehliyet olmayinca sadece bizim buralarda cok yogun olmayan trafikte takildigim icin hala tam zevk alabilmis diilim.
Siz de ki seslerde elekrtonik bir ses mi? Benim motorda da 200 km den sonra on frene basinca elktronik bir ses gelmeye basladi, ince bi tizzlama seklinde. Freni birakinca kesiliyor. Sizde de var mi boyle bi ses??
Bu arada sinava bi tane yzf125r geldi ve uzerinde delta box yazan bi eksoz vardi. 125 cc ye eksoz taksak ne olur ki sanki diye dusunurken bu anda degisti tum dusuncelerim aletin sesini duyunca))
Hic arastiran var mi?
Bir de bu elektronik gosterge guzel de, yzf lerdeki gibi analog bir devir saati de guzel olabilir sanki diye dusundum;)) he sanki cok mu uzuyo diyeceksiniz belki ama analog devir saatleri her zaman guzel gelmistir bana
Sizce ek olarak takilabilir mi?
Bakım yaptıran arkadaşlar bakımı kaç tl ye yaptırdı bilgi verebilir mi ve bakımda ne işlemler yapıldı.
herkese selam arkadaşlar. aradığım bayii deki arkadaşın söylediğine göre motor yamaha nın elinde kalmamış. bu konuda bilgisi olan varmıdır? saygılar...
dogru olabilir...
piyasada yeri olmayan 125lik motoru 250lik fiyatina satarsan elnde kalir tabii...
250lik olsa idi dusunurdum.
125cc icin 5000Tlik YBRden gayet memnunum.
tam tersi. adamlar motoru bitirmiş söylediklerine göre. ne zaman geleceği ile ilgilide net bişey söyleyemediler.
Tuna otomotivin işleri çok yoğunmuş motorun bakımını yaptıramadım, Pendik deki Yamaha bayine gittim. Yarım saatte yağını değiştirdi kontrol etti.
Benim motoru görenler genelde zinciri gevşek diye uyardı beni, ustaya dedim böyle böyle diyorlar, dedi senin motorun göbekten yaylı oturunca o zincir geriliyor daha yani senin motorun için bu normal dedi. Eyvallah dedim. Yağ değişimini 40 liraya yaptılar 15/50 full sentetik yamalube yağ koydular.
Lastik basınçlarını kontrol ettiğimde lastikler gerçekten yüksek basınçlı çıktı . Önleri 26 arkaları 30 olarak ayarladım.
Tuna'da 1000 bakımı KDV dahil 110 TL tutmuştu 1-2 hafta evvel. Pendik'teki bayi ile telefonla görüştüğümde yalnızca yağ değişiminden bahsediyorlardı, halbuki kullanım kılavuzunda daha fazlası yazıyor.
Yapılan işlemler (kdv hariç):
Yağ filtresi değişti - 15 TL
Yağ değişti 10W40 tam sentetik 1.1lt - 32,63 TL
Zincir yağlandı Yamalube 300 ml - 6 TL
Balatalar temizlendi Sprey - 6 TL
Mekanik işçilik - 35 TL
Lastik basınçları kontrol edildi, tüm civatalar sıkıldı vs..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)